Myönnän että itsekin tykkään vähän "jännistä" naisista, hevareista yms., mutta ei tartte mikään nisti tai kriminaali olla. Mutta vaikka itekin olen aina ollut hevariuden suuntaan niin en tarpeeksi, koska en välitä keikoilla käydä tai fanita mitään bändiä erityisesti. Etenkin tässä jo nelikymppisenä naisehdokkaat ovat melkoisen vähissä, joten jotain tässä olisi tehtävä, joko sitten alettava enemmän tavikseksi tai sitten yritettävä feikata itsensä enemmän "jännäksi", mutta onnistuneekohan tuo koska varmasti hevarimiehiäkin on naisia huomattavasti enemmän.
Mitenköhän saisi feikattua itsensä jännäksi?
27
<50
Vastaukset
Keikoille siitä. Siellä niitä hevareita on.
- Anonyymi
No niinhän se on että pitäs käydä tuskassa ja muualla.
- Anonyymi
On puntattava itsensä joksikin "viikingiksi" tai sitten kuihdutettava joksinkin ruipeloksi kalkkinaamaksi. Kyllä keski-ikäisille naisille joku hevari on varmaan aika turn off.
- Anonyymi
Mä käyn hevikeikoilla mutta en mielestäni ole kovin jännä. Ja viittiikö sitä liki viiskymppisenä itseään "hevariksi" kutsua..? En tiijä mutta Tuska kutsuu jälleen kesällä. Ja parit muut festarit.
-pihallatipunen-- Anonyymi
Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.
Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".
Wwuwuw kirjoitti:
Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..
Jännää? No, jaaaa...🤗Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.
Partakaweri kirjoitti:
Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.
jotka nekin on aika usein jo keski-ikäisiä..
Wwuwuw kirjoitti:
Muistan yläasteella kun mun paras kaveri oli hevari..Ei kyllä ollu mikään nörtti. Ei tosin kukaan muukaan ollu. Mä diggailin punkkia, jos nyt jotain..
Wwuwuw kirjoitti:
Tähän tapaan:
https://metalheadzone.com/wp-content/uploads/2018/08/elderly-metalheads-wacken.jpgPartakaweri kirjoitti:
Tähän tapaan:
https://metalheadzone.com/wp-content/uploads/2018/08/elderly-metalheads-wacken.jpgJust noin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..
Jännää? No, jaaaa...🤗Kummasti täällä Suomessa kuitenkin on julmetusti, maailman eniten väkilukuun suhteutettuna, hevibändejä missä kaikenikäistä porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".
Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.
Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.
Gootit käyttävät kaikenlaisia korsetteja ja hörhelöitä, hevarit taas pitkälti jotain bändipaitoja ja farkku- ja nahkakuteita.
Sillä miltä jotkut näyttivät "oikeasti" ei ole asiassa mitään merkitystä.
- Anonyymi
Kyllä mäkin olen aika hevi, mutten liiemmin fanita mitään tai käy keikoilla. Saati pukeudu nahkaan tai niitteihin.
- Anonyymi
Keski-ikäinen vapaa hevarimimmi hakusessa siis. Onnea metsästykseen!
- Anonyymi
Voi olla aika vaikeaa kun suomalaiset ovat sellaista saakelin humppakansaa.
- Anonyymi
Hevarit ovat keskimäärin fiksumpia kuin muut, sekä naisissa että miehissä.
- Anonyymi
Pinkki peruukki päähän vapuksi ja liukuri tai pulkka mukaan, ja naamioidu vielä laittamalla pelle-naamari kasvoille.
- Anonyymi
Annas kun arvaat, olet joku keekki ja tuisku fani?
- Anonyymi
jos jänniä naisia haluat niin mene naisvankilaan tai korkeastikoulutettuihin naisiin otat yhteyttä mutta jos raakoja jänniä haluat niin mene tinderiin ja tutustu tinderityttöön mutta kyllä hevaritkin tai saatanan palvojista saa jänniä naisia
Rakennat kakkosnelosista sellaisen munillepotkasujutskan, että pääset Jarkko Aholan korkeuksiin hevimiehenä...
https://youtu.be/l0c3pZpe7UU
Siitä se hevari/jännämiehen matks lähtee...Veikkaan että muutut paljon jännemäksi naisten silmissä jos hyväksyt itsesi ja oot sitä mitä oot. Feikkaus ei oikein pitkälle kanna.
Jännämiehekkyyttä saat, kun järjestät kahakan ja haukut vastapuolen kyrvänsyyläksi tms. Valitset vastapuolen sen mukaan, että pärjäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2665720Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651899- 1801710
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71016Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49911Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902