Mitenköhän saisi feikattua itsensä jännäksi?

Anonyymi

Myönnän että itsekin tykkään vähän "jännistä" naisista, hevareista yms., mutta ei tartte mikään nisti tai kriminaali olla. Mutta vaikka itekin olen aina ollut hevariuden suuntaan niin en tarpeeksi, koska en välitä keikoilla käydä tai fanita mitään bändiä erityisesti. Etenkin tässä jo nelikymppisenä naisehdokkaat ovat melkoisen vähissä, joten jotain tässä olisi tehtävä, joko sitten alettava enemmän tavikseksi tai sitten yritettävä feikata itsensä enemmän "jännäksi", mutta onnistuneekohan tuo koska varmasti hevarimiehiäkin on naisia huomattavasti enemmän.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keikoille siitä. Siellä niitä hevareita on.

• Anonyymi

No niinhän se on että pitäs käydä tuskassa ja muualla.

• Anonyymi

On puntattava itsensä joksikin "viikingiksi" tai sitten kuihdutettava joksinkin ruipeloksi kalkkinaamaksi. Kyllä keski-ikäisille naisille joku hevari on varmaan aika turn off.

• Anonyymi

Mä käyn hevikeikoilla mutta en mielestäni ole kovin jännä. Ja viittiikö sitä liki viiskymppisenä itseään "hevariksi" kutsua..? En tiijä mutta Tuska kutsuu jälleen kesällä. Ja parit muut festarit.

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.

• Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.

Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".

• Wwuwuw kirjoitti:

Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.

• Partakaweri kirjoitti:

Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.

jotka nekin on aika usein jo keski-ikäisiä..

• Wwuwuw kirjoitti:

jotka nekin on aika usein jo keski-ikäisiä..

Muistan yläasteella kun mun paras kaveri oli hevari..Ei kyllä ollu mikään nörtti. Ei tosin kukaan muukaan ollu. Mä diggailin punkkia, jos nyt jotain..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

Kummasti täällä Suomessa kuitenkin on julmetusti, maailman eniten väkilukuun suhteutettuna, hevibändejä missä kaikenikäistä porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".

Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.

Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.

Gootit käyttävät kaikenlaisia korsetteja ja hörhelöitä, hevarit taas pitkälti jotain bändipaitoja ja farkku- ja nahkakuteita.

Sillä miltä jotkut näyttivät "oikeasti" ei ole asiassa mitään merkitystä.

• Anonyymi

Kyllä mäkin olen aika hevi, mutten liiemmin fanita mitään tai käy keikoilla. Saati pukeudu nahkaan tai niitteihin.

• Anonyymi

Keski-ikäinen vapaa hevarimimmi hakusessa siis. Onnea metsästykseen!

• Anonyymi

Voi olla aika vaikeaa kun suomalaiset ovat sellaista saakelin humppakansaa.

• Anonyymi

Hevarit ovat keskimäärin fiksumpia kuin muut, sekä naisissa että miehissä.

• 😄..

• Anonyymi

Pinkki peruukki päähän vapuksi ja liukuri tai pulkka mukaan, ja naamioidu vielä laittamalla pelle-naamari kasvoille.

• Anonyymi

Annas kun arvaat, olet joku keekki ja tuisku fani?

• Anonyymi

jos jänniä naisia haluat niin mene naisvankilaan tai korkeastikoulutettuihin naisiin otat yhteyttä mutta jos raakoja jänniä haluat niin mene tinderiin ja tutustu tinderityttöön mutta kyllä hevaritkin tai saatanan palvojista saa jänniä naisia

• Rakennat kakkosnelosista sellaisen munillepotkasujutskan, että pääset Jarkko Aholan korkeuksiin hevimiehenä...

https://youtu.be/l0c3pZpe7UU

Siitä se hevari/jännämiehen matks lähtee...

• Veikkaan että muutut paljon jännemäksi naisten silmissä jos hyväksyt itsesi ja oot sitä mitä oot. Feikkaus ei oikein pitkälle kanna.

• Jännämiehekkyyttä saat, kun järjestät kahakan ja haukut vastapuolen kyrvänsyyläksi tms. Valitset vastapuolen sen mukaan, että pärjäät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      266
      5720
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1899
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1710
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1151
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      155
      1047
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1016
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      931
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      911
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      902
    Aihe