Mitenköhän saisi feikattua itsensä jännäksi?

Anonyymi

Myönnän että itsekin tykkään vähän "jännistä" naisista, hevareista yms., mutta ei tartte mikään nisti tai kriminaali olla. Mutta vaikka itekin olen aina ollut hevariuden suuntaan niin en tarpeeksi, koska en välitä keikoilla käydä tai fanita mitään bändiä erityisesti. Etenkin tässä jo nelikymppisenä naisehdokkaat ovat melkoisen vähissä, joten jotain tässä olisi tehtävä, joko sitten alettava enemmän tavikseksi tai sitten yritettävä feikata itsensä enemmän "jännäksi", mutta onnistuneekohan tuo koska varmasti hevarimiehiäkin on naisia huomattavasti enemmän.

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keikoille siitä. Siellä niitä hevareita on.

• Anonyymi

No niinhän se on että pitäs käydä tuskassa ja muualla.

• Anonyymi

On puntattava itsensä joksikin "viikingiksi" tai sitten kuihdutettava joksinkin ruipeloksi kalkkinaamaksi. Kyllä keski-ikäisille naisille joku hevari on varmaan aika turn off.

• Anonyymi

Mä käyn hevikeikoilla mutta en mielestäni ole kovin jännä. Ja viittiikö sitä liki viiskymppisenä itseään "hevariksi" kutsua..? En tiijä mutta Tuska kutsuu jälleen kesällä. Ja parit muut festarit.

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.

• Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no ei kait musiikkimaku sinänsä vielä tarkoita että edustaisi kyseistä tyyliä.

Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".

• Wwuwuw kirjoitti:

Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.

• Partakaweri kirjoitti:

Hevarit ovat yleensä nörttiolmeja.

jotka nekin on aika usein jo keski-ikäisiä..

• Wwuwuw kirjoitti:

jotka nekin on aika usein jo keski-ikäisiä..

Muistan yläasteella kun mun paras kaveri oli hevari..Ei kyllä ollu mikään nörtti. Ei tosin kukaan muukaan ollu. Mä diggailin punkkia, jos nyt jotain..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hevarius on mun käsittääkseni aika keski-ikästen juttua..

Jännää? No, jaaaa...🤗

Kummasti täällä Suomessa kuitenkin on julmetusti, maailman eniten väkilukuun suhteutettuna, hevibändejä missä kaikenikäistä porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle siis on tärkeämpää, että se näyttää "hevarilta".

Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevari joka näyttää hevarilta, eikä mikään hevari joka näyttää konttorirotalta, eikä myöskään jokin iskelmäjuntti joka näyttää hevarilta.

Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jotain goottityyliä? Mitähän oikeat gootit tuumaisivat noistakin "gooteista"..Gootit oli oikeasti vaaleita viikinkien näköisiä.

Gootit käyttävät kaikenlaisia korsetteja ja hörhelöitä, hevarit taas pitkälti jotain bändipaitoja ja farkku- ja nahkakuteita.

Sillä miltä jotkut näyttivät "oikeasti" ei ole asiassa mitään merkitystä.

• Anonyymi

Kyllä mäkin olen aika hevi, mutten liiemmin fanita mitään tai käy keikoilla. Saati pukeudu nahkaan tai niitteihin.

• Anonyymi

Keski-ikäinen vapaa hevarimimmi hakusessa siis. Onnea metsästykseen!

• Anonyymi

Voi olla aika vaikeaa kun suomalaiset ovat sellaista saakelin humppakansaa.

• Anonyymi

Hevarit ovat keskimäärin fiksumpia kuin muut, sekä naisissa että miehissä.

• 😄..

• Anonyymi

Pinkki peruukki päähän vapuksi ja liukuri tai pulkka mukaan, ja naamioidu vielä laittamalla pelle-naamari kasvoille.

• Anonyymi

Annas kun arvaat, olet joku keekki ja tuisku fani?

• Anonyymi

jos jänniä naisia haluat niin mene naisvankilaan tai korkeastikoulutettuihin naisiin otat yhteyttä mutta jos raakoja jänniä haluat niin mene tinderiin ja tutustu tinderityttöön mutta kyllä hevaritkin tai saatanan palvojista saa jänniä naisia

• Rakennat kakkosnelosista sellaisen munillepotkasujutskan, että pääset Jarkko Aholan korkeuksiin hevimiehenä...

https://youtu.be/l0c3pZpe7UU

Siitä se hevari/jännämiehen matks lähtee...

• Veikkaan että muutut paljon jännemäksi naisten silmissä jos hyväksyt itsesi ja oot sitä mitä oot. Feikkaus ei oikein pitkälle kanna.

• Jännämiehekkyyttä saat, kun järjestät kahakan ja haukut vastapuolen kyrvänsyyläksi tms. Valitset vastapuolen sen mukaan, että pärjäät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3043
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      1892
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1834
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      347
      1775
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1337
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1310
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1132
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1019
    9. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      941
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      42
      909
    Aihe