Minä tänään pihalla kaaduin perseelleni, pirun liukasta jäätä oli
Oletteko liukastelleet?
28
65
Vastaukset
Nyt on XXL:ssä pakkopoistot, sieltä nastakengät hakemaan hopi hopi, vaikka nuo:
https://www.xxl.fi/icebug-aivak-bugrip-miesten-talvikengat-musta/p/1163621_1_style- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Oishan tuollaiset kunnon nastakengät varmaan hyvät, kehtais pitää kylilläkin
Kyl parempi on ottaa kusiluikkarit ja luistella joka paikassa. Kauppakeskuksissakin liukuu!
Anonyymi kirjoitti:
Kyl parempi on ottaa kusiluikkarit ja luistella joka paikassa. Kauppakeskuksissakin liukuu!
Kauppakeskusten nurkista voi löytyä luikastetta
Yhden kerran tarkastin auton alapohjaa kyydistä noustessa. Ei siinä kissaakaan ehtinyt sanomaan.
Nyt on kyllä paha keli. Kaikkialla.Minä kaatusin tänään illalla, pimeys varmaan vaikutti, ja painavan jääkiekkokassin kantaminen
pujotteIija kirjoitti:
Minä kaatusin tänään illalla, pimeys varmaan vaikutti, ja painavan jääkiekkokassin kantaminen
Sattuiko?
misspönttöuuni kirjoitti:
Sattuiko?
Ei onneksi, mutta lauantaina metsässä sattui, oksa tippui suoraan nenään
pujotteIija kirjoitti:
Ei onneksi, mutta lauantaina metsässä sattui, oksa tippui suoraan nenään
:(
- Anonyymi
Sattuiko?
Pitää kysyä että : sattusiko?
Käy lääkärissä? :(
Eiköhän tästä selvitä ilman lääkäriä, hampaitakaan ei enää jomota
Saanko heittää villin arvauksen? Tai arvaan kuitenkin, jään päällä oli mahdollisesti vettä? Ideaalitilanne normi löntystelijälle. En ole katkera, MUTTA itselläni on tasapaino todettu olevan 75 vuotiaan tasolla.
Tietenkin omistan rollaattorin, mutta käytän sitä vain hätätapauksissa. Nykyään saa kätevästi ostoksetkin tilattua netin kautta ja kaupan työkokeilija sitten raijaa ne sun ovelle.
Toki olen terveenäkin aikoinaan lentänyt perseelleni ja kätevästi tulee aina ekaksi mieleen että, eihän vain kukaan nähnyt. c",)pujotteIija kirjoitti:
Juu, kyllä oli vettä, kun housutkin kastuivat
Siitähän voisi huolestua, jos housut kastuisivat, mutta jään päällä ei olisi vettä...
Vakavasti. Tänä talvena on koko Suomessa ollut yhtä huonot kelit kuin 70 luvulla eräänä talvena. Isäni oli lukenut oman isänsä sääpäiväkirjaa ja siinä luki, että jäätä ja vettä sen päällä. Lähes koko talven ajan.TimoSimilä kirjoitti:
Siitähän voisi huolestua, jos housut kastuisivat, mutta jään päällä ei olisi vettä...
Vakavasti. Tänä talvena on koko Suomessa ollut yhtä huonot kelit kuin 70 luvulla eräänä talvena. Isäni oli lukenut oman isänsä sääpäiväkirjaa ja siinä luki, että jäätä ja vettä sen päällä. Lähes koko talven ajan.Lapissa on vissiin ollut kunnon talvea, lunta ainakin paljon
- Anonyymi
Vesi on siinä tiellä sen vuoksi, että se vähän pehmentää ja kostuttaa.
Tämän jälkeen ihminen ei ole niin kuivakka tai kuiva ja pehmentäähän se vesi.
Muuten uimahalleissa hypättäisiin jäähän, hyppytelineiltä.
- Anonyymi
stadissa 4 astetta. Vettä vihmoo ja tuulee aikalailla. Korkokengissä tallusteltu koko talvi
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onko jäistä ollut?
Vain muutamana aamuna koko talvena on auton ikkunoita tarvinnut skrapata...
Meri ei ole jäässä ja linnut täällä konsertoivat ..
Pari päivää sitten oli vielä liukkaita. Nyt on jo täysin sulaa ja kuraa.
Jos niitä irrallisia liukuesteitä saappaan pohjiin hommailette, niin suosittelen Atom-merkkisiä. Ne on kestäneet. Monista irtoilee ne nastat.En tarvitse erillisiä liukuesteitä. Minulla on Sieviläiset talvimaiharit. Teollisuuskäyttöön tarkoitettu joten turvakärjetkin löytyy.
TimoSimilä kirjoitti:
En tarvitse erillisiä liukuesteitä. Minulla on Sieviläiset talvimaiharit. Teollisuuskäyttöön tarkoitettu joten turvakärjetkin löytyy.
No sinä nyt ootkin niin jämäkkä kaveri, että tottakai sulta löytyy. Mutta kun täällä on näitäkin, jotka ei osaa maalla elää.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No sinä nyt ootkin niin jämäkkä kaveri, että tottakai sulta löytyy. Mutta kun täällä on näitäkin, jotka ei osaa maalla elää.
Kyllä se maalla eläminen on melko haastavaa. Usein ihminen rakentaa talon tai menee luolaan ja nukkuu laverilla tai pedillä. Maalla nukkuminekkin on rikkaiden touhua. Ei sitä köyhempi semmoista kehtoo...
Thymallus kirjoitti:
Noh, noh. Oleppas aliarvioimatta ketään. Kyllä ihminen on sopeutuvainen olento. Levinnyiseetemme todistaa sen. En usko, että yksikään suomalainen kauhistuu talvea. Ihan sama vaikka olisi pilalle lellittty pleikkari tenava.
Muistathan saunomisen mm-kisat? Venäläinen kuoli ja kaimani voitti. Tosin joutui sairaalaan pitkäksi aikaa. Periksi emme anna ja voittoa emme kehtaa mainostaa.
- Anonyymi
En oo liukastellut, vaikka piha onkin liukas, käytän potkukelkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243