Ilmoita
https://www.lidl.fi/fi/p/tarjoukset-voimassa-to-13-2-2020-ke-19-2-2020-ellei-toisin-mainita/isokari-savulohifilee/p23196
Painoksi ilmoitetaan n.700g ja KPL hinnaksi 9,95€.
Kassalla sitten selviää EI todella ole kappale hinta, vaikka niin on myös myynti altaalla hinnoitus kyltissä , 9,95 kpl.
1,0910 kg maksaa 15,04 €
Aikaisemmin viime kuussa oli suklaassa tarjous 3 x100 g levy 1 € , koko tarjous aikana ei yhtäkään levyä ollut myynnissä.
Myymäläapulaiset sanovat etteivät he päätä mitään eikä paina mainoksia.... No suklaa saattoi huveta henkilökuntaetuun MUTTA LOHI on aitoa puhdasta huijaamista.
Perheeni ruokamenoista kannan 2/3 osaa Lidliin, mutta turha luottaa ilmoittettuhin tarjouksiin, ne eivät pidä paikkaansa, tai niitä ei edes ole.
Ai niin!!!! ainakin Kaurasydämet paistopisteessä ovat tarjouksissa raakoja sisältä, vaikka päältä oikiean värisiä.
Terveiset Hervannan LIDL vakio asiakas
Lidl ja "tarjoukset"
Anonyymi
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929