Hoitajien käytös

Anonyymi

Niin kuin tämä elämä ei olisi muutenkin jo vaikeaa, pitää Tornion Terveyskeskuksen hoitajienkin vielä vinoilla ja käyttäytyä töykeästi puhelimessa.
Nimeäänkään eivät nämä tietyt vinoilevat ja itsekeskeiset hoitajat sano, koska ilmeisesti eivät halua tunnistautua mahdollisesti tulevaa reklamaatiota varten.
Aika suunnitelmallista piruilua eräiltä.
Mitä he tällaisella saavuttavat ..?
Ainakin kovin kieroutunut tuntuu henkinen kunto olevan toisilla ja ovat näköjään eksyneet aivan väärään ammattiin.

44

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia tuntuu olevan useilla. Kummallinen äksyilevä puhetyyli ja tuntui olevan pihalla asiastakin.

    • Anonyymi

      Ei valittamista, asiakaskin voi katella peiliin ehkä vikaa voi löytyä vaikka sieltäkin.

      • Anonyymi

        No niin.
        Siellä taas yksi näistä ...


    • Anonyymi

      Eli se että vastaat puhelimeeseen riittää provosoimaa hoitajaa. Ei kannata sanoa "haloo" hoitajat on niin herkkiä. Se sana voi laukaista kauhean äksyilevän puhetyylin. Toki kerro miten puhelimeen voi vastata että saisi asiallista kohtelua hoitajilta.

    • Anonyymi

      Kyllä kunnilla voitaisiin käydä muutama asiakaspalvelukoulutus. Se ei poista kyllä luonnehäiriöitä. Ajattele jos tämäkin tantta olisi vaikka yrittäjä, niin harvassa olisi asiakkaat. Kuntien suojatyöpaikoissa ei ole vaaraa että asiakkaat äänestää jaloilllaan koska ei oöe vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Valitappa Mehiläiselle, eivät ole kunnan työntekijöitä. Olleet enää aikhaan. Siitä saatiin mitä tilattiin.


      • Anonyymi

        Nämä itsekeskeiset luonnevikaiset hakeutuvat paikkoihin missä he saavat määräillä alistetussa tilassa olevia ihmisiä. He ovat täysin empatiakyvyttömiä ihmisiä joiden ei pitäisi olla ihmisläheisessä työssä ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ja tuommosille vielä palkankorotuksia

    • Anonyymi

      Ei esitellyt itseään mullekkaan puhelimessa. Juteltiin tuttujen kanssa asiasta ja ei osannut sanoa hänkään nimeä. Samoja kokemuksia. Äänen perusteella keski-ikäinen tai siitä vanhempi naakka. Ei missään tehtävissä voi tuoda omia murheita tai huonoa päivää töihin. Kassallakin täti heittelisi ostoksia, huutaisi asiakkaille tai missä tahansa. Harvoin on näin paskaa kohtaamista ollut kenenkään ihmisten kanssa työskentelevän kanssa ollut. Itsekkin olen asiakaspalvelija ja kogtaan hankalia tilanteita, joten ihmettelen syvästi miten sairaanhoitoon pesiytyy tällaisia tapauksia?

    • Anonyymi

      Voitte vaan arvata miten kivoja tollaset työhönsä kyllästyneet hoitajat on työkavereina...

      • Anonyymi

        Naisvaltainen ala silloin ei pidäkkään vaatia empaattisuutta asiakkaita kohtaan. Ensinnäkin naiset eivät pärjää työpaikoillaan keskenäänkään ei silloin voi vaatia asiakaspalvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvaltainen ala silloin ei pidäkkään vaatia empaattisuutta asiakkaita kohtaan. Ensinnäkin naiset eivät pärjää työpaikoillaan keskenäänkään ei silloin voi vaatia asiakaspalvelua.

        Näinpä se tuntuu olevan.


    • Anonyymi

      Kun olen kokenut erilaisia sairauksia, olen ihmetellyt, kuinka vähän lääkärit ja sairaanhoitajat kertovat ko. sairaudesta. Tulee tunne, että tässä käsitellään kuin koiraa/kissaa eläinlääkärissä.

      Itse on pitänyt ottaa netistä yms. selkoa sairaudestaan ja sen yksityiskohdista.

      Onko se jonkinasteista mustasukkaisuutta omasta osaamisesta, jota ei voida missään nimessä jakaa, vai onko kyse ylimielisyydestä.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni Hoitajat ovat tosi ystävällisiä, ja avuliaita, joka kerta esittäytyvät puhelimessa kun soittavat vastapuhelun, huomenna olisi jälleen käynti siellä, on ehkä raskasta heillä olla kahden välillä, siellä lääkärit ovat muka herroja, pitävät Hoitajia alamaisinaan, Hoitaja ei uskalla päättää juuri mitään asiaa, että ei joudu moitteen kohteeksi, lääkäreihin en ole lainkaan tyytyväinen, sellaista kyttäämistäkin, minä olen raitis ihminen, mutta aina pitää käydä verikokeissa, että olisinko käyttänyt joitain päihteitä, se rassaa, lääkkeet mitä on kipuihin, on jaksotettu niin että niitä ei saa luovuttaa kun juuri lääkärin haluamana päivänä, vaikka lääkitys on tarvittaessa otettava, se oli jo naurettavaa kun Ronkainen pani laajaan huumeseulaan, sitten käski mennä käymään A klinikan vastanotolla, ja ktos oli itse siellä lääkärinä, ihan hullua, verikokeissa ei ole ollut mitään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni Hoitajat ovat tosi ystävällisiä, ja avuliaita, joka kerta esittäytyvät puhelimessa kun soittavat vastapuhelun, huomenna olisi jälleen käynti siellä, on ehkä raskasta heillä olla kahden välillä, siellä lääkärit ovat muka herroja, pitävät Hoitajia alamaisinaan, Hoitaja ei uskalla päättää juuri mitään asiaa, että ei joudu moitteen kohteeksi, lääkäreihin en ole lainkaan tyytyväinen, sellaista kyttäämistäkin, minä olen raitis ihminen, mutta aina pitää käydä verikokeissa, että olisinko käyttänyt joitain päihteitä, se rassaa, lääkkeet mitä on kipuihin, on jaksotettu niin että niitä ei saa luovuttaa kun juuri lääkärin haluamana päivänä, vaikka lääkitys on tarvittaessa otettava, se oli jo naurettavaa kun Ronkainen pani laajaan huumeseulaan, sitten käski mennä käymään A klinikan vastanotolla, ja ktos oli itse siellä lääkärinä, ihan hullua, verikokeissa ei ole ollut mitään koskaan.

        Paska reissu, mutta tulipa tehtyä, ei mitään edistystä hoitoasioissa, lääkäri ei edes muistanut mikä minulla on, vaikka olen viimeksikin käynyt hänen vastaanotolla, niin ylimielinen käytös lääkärillä, käski riisua housut pois, en tiedä onko seksuaalinen suuntautuminen hänellä sellainen, mutta ei se muuta tehnyt kun kokeili polven refleksiä, olisi sen voinu kokeilla housut jalassakin, mustia isopäitä istu koko penkkirivi siellä, ja kännykät paukku, ne ainakin saa kunnon hoitoa, mene yksityiselle asiani hoitoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska reissu, mutta tulipa tehtyä, ei mitään edistystä hoitoasioissa, lääkäri ei edes muistanut mikä minulla on, vaikka olen viimeksikin käynyt hänen vastaanotolla, niin ylimielinen käytös lääkärillä, käski riisua housut pois, en tiedä onko seksuaalinen suuntautuminen hänellä sellainen, mutta ei se muuta tehnyt kun kokeili polven refleksiä, olisi sen voinu kokeilla housut jalassakin, mustia isopäitä istu koko penkkirivi siellä, ja kännykät paukku, ne ainakin saa kunnon hoitoa, mene yksityiselle asiani hoitoa varten.

        Sixipä käytän yksityisiä palveluja jossa viduilla eikä tupista turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sixipä käytän yksityisiä palveluja jossa viduilla eikä tupista turhia.

        Joo, selkää menee valittaan, iskiashermoa, niin puhutaan muista asioista jotka ei koske asiaa, se unohti syyn miksi olin tullut sinne kun toi itseään esiin, ihan hukkaan meni minunkin käynti, no maksu kyllä muistetaan periä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sixipä käytän yksityisiä palveluja jossa viduilla eikä tupista turhia.

        Yksityisellähän sinä käyt, kun käyt Torniossakin vastaanotolla tai ensiavussa. Se on Mehiläisen firma ja on perusteellisen yksityinen systeemi se. Etkö tuota vielä tiennyt, että Torniokin möi palvelut Yksityisen hoidettavaksi. Eli valita sinne.


    • Anonyymi

      Ihmisten kokemusten perusteella Mehiläinen on "onnistunut".
      Huhhuh
      Hoitakaahan hoitajanne käytöstavat, edes kohtuulliselle tasolle.

    • Anonyymi

      Kovin raa'lta tuntuu, tämän hoitohenkilöstön välinpitämättömyys. Luulisi tuon alan ihmisillä olevan edes alkeelliset kyvyt empaattisuuteen.
      Mistä lie kumpuaa moinen pirullinen kyynisyys ja ihmisviha ?

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta ihmettelen, jollei tällä alalla ole asiakaspalvelukoulutusta. Mikäli ainoa asiakaspalvelukoulutus on itsepuolustuskoulutus, niin jotain on pahasti pielessä. Oisko parempi opettaa alan ihmiset hoitamaan risitiriitoja puheen tasolla.

      Tottakai joukossa on erinomaisia ihmisiä, jotka tämänkin osa-alueen hyvin taitavat. Rakentuu ilmeisesti ko henkilön luontaiseen empatiakykyyn. Joidenkin osalta olen tätä osaamattomuutta suuresti hämmästellyt. Potilaat ovat kuitenkin heidänkin palkanmaksajiaan ja heillä on rajaamaton oikeus tietää itseään vaivaavasta sairaudesta. Tästä ei voida tietystikkään tinkiä ja tämän asian ymmäräminen tulee olla itsestäänselviö.

    • Anonyymi

      Onpa palstalle eksyny paljon huonosti kohdeltuja, minulla aivan päinvastaisia kokemuksia. Auttavaisia ja ystävällisiä ihmisiä ovat olleet. Mistähän lie johtuu, sitä voi itse kukin pohtia.

      • Anonyymi

        Törniöläisillä on semmonen tyyli että kaikesta pitää valittaa,kai se on jotaki huomionhakua niinkuin pikkulapsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törniöläisillä on semmonen tyyli että kaikesta pitää valittaa,kai se on jotaki huomionhakua niinkuin pikkulapsilla.

        Kysymys ei ole valittamisesta. Kyse on toivottavasti asiallisesta keskustelusta. Jos asioista ei keskustella, eikä anneta koskaan palautetta, niin mikään ei kehity. Syyt ovat varmaan moninaisia, eikä tässä ketään henkilökohtaisesti leimata. Samaa koskee tietysti lukemattomia muitakin ammatteja (henkilökuntaa liian vähän/ei ole aikaa yms.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ole valittamisesta. Kyse on toivottavasti asiallisesta keskustelusta. Jos asioista ei keskustella, eikä anneta koskaan palautetta, niin mikään ei kehity. Syyt ovat varmaan moninaisia, eikä tässä ketään henkilökohtaisesti leimata. Samaa koskee tietysti lukemattomia muitakin ammatteja (henkilökuntaa liian vähän/ei ole aikaa yms.).

        Se nyt vaan on niin että Törniöläisille on turha puhua ne ei kuuntele ja jos ne kuuntelee ei ne tajua.Omaan napaan tuijottavia pikkusielusia mettäperäläisiä.Kateellisia,katkeria ja kyttääviä hapan naamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että Törniöläisille on turha puhua ne ei kuuntele ja jos ne kuuntelee ei ne tajua.Omaan napaan tuijottavia pikkusielusia mettäperäläisiä.Kateellisia,katkeria ja kyttääviä hapan naamoja.

        Oletko Kemiläinen, kun näyttää lukihäiriö vaivaavan ("Tärniöläinen). Heh, heh.....!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ole valittamisesta. Kyse on toivottavasti asiallisesta keskustelusta. Jos asioista ei keskustella, eikä anneta koskaan palautetta, niin mikään ei kehity. Syyt ovat varmaan moninaisia, eikä tässä ketään henkilökohtaisesti leimata. Samaa koskee tietysti lukemattomia muitakin ammatteja (henkilökuntaa liian vähän/ei ole aikaa yms.).

        Noo, oletko antanut palautetta, siis hoitajien esimieskunnalle, joilla on mahdollisuus vaikuttaa työntekijöidensä käytökseen? Täällä annettu "palaute" kun ei oikein tahdo saavuttaa tuota esimieskuntaa, koska suurin osa täällä kirjoitetusta tekstistä on aikamoista soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että Törniöläisille on turha puhua ne ei kuuntele ja jos ne kuuntelee ei ne tajua.Omaan napaan tuijottavia pikkusielusia mettäperäläisiä.Kateellisia,katkeria ja kyttääviä hapan naamoja.

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Ehkä tuo Mehiläinen oli myös tältä kannalta hyvä. Herättää kyseenalaistamaan nykyisiä toimintatapoja, hierarkioita ja ilmapiiriä. Aikamoisia käärmeenpesiä ollut aina nämä hoitsu lääkäriyhteisöt.

      • Anonyymi

        Lääkärit on ihan välinpitämättömiä, ei kuunnella potilasta lainkaan, jatkavat vaan omaa jorinaansa vaikka kuinka koettaa tuoda omia vaivojaan esiin, minun mielestäni ei hoitajissa ole vikaa, ehkä on joskus hermo tiukalla kun koettaa hoitaa tehtäväänsä tuollaisten lääkäreiden mieleen.


      • Anonyymi

        Sinullekin vain tiedoksi, että Mehiläisen toimintaa Tornionkin vastaanotto ja ensiapu on, ollut jo kesästä 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullekin vain tiedoksi, että Mehiläisen toimintaa Tornionkin vastaanotto ja ensiapu on, ollut jo kesästä 2018.

        Vittuakos höliset, ihan sama vaikka Kärpäsen porukkaa, mutta todella ylimielisiä on lääkärit, jos sattuu keikkalääkärille pääsemään, siinä voi jo saada asiallisen hoidontarpeen arvioinnin, ja myös lääkityksen sairauteen, ei kuten tuo eräs kirjoitti, oli mennyt selkäkipua valittamaan, oli käsketty ottaa housut pois, napautettu polveen refleksiä, ja housut takaisin jalkaan, ei mitään järkeä, oli kuulemma joku Wienss ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuakos höliset, ihan sama vaikka Kärpäsen porukkaa, mutta todella ylimielisiä on lääkärit, jos sattuu keikkalääkärille pääsemään, siinä voi jo saada asiallisen hoidontarpeen arvioinnin, ja myös lääkityksen sairauteen, ei kuten tuo eräs kirjoitti, oli mennyt selkäkipua valittamaan, oli käsketty ottaa housut pois, napautettu polveen refleksiä, ja housut takaisin jalkaan, ei mitään järkeä, oli kuulemma joku Wienss ollu.

        Jos tyylisi on tuo, miltä kommenttisi vitun haistattelut ovat, niin saat mitä tilaat omalla käytökselläsi. Haukut muita ylimielisiksi, mutta johan alkaa rääväsuulla kirosanat lentää, jos joku ihan fiksuun tyyliin on eri mieltä. Näitä naukujia kyllä riittää, jotka mellastavat ja öykkäröivät milloin missäkin ja sitten ihmettelevät kun saavat mielestään huonoa asiakaspalvelua. Argh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuakos höliset, ihan sama vaikka Kärpäsen porukkaa, mutta todella ylimielisiä on lääkärit, jos sattuu keikkalääkärille pääsemään, siinä voi jo saada asiallisen hoidontarpeen arvioinnin, ja myös lääkityksen sairauteen, ei kuten tuo eräs kirjoitti, oli mennyt selkäkipua valittamaan, oli käsketty ottaa housut pois, napautettu polveen refleksiä, ja housut takaisin jalkaan, ei mitään järkeä, oli kuulemma joku Wienss ollu.

        Jos sitä refleksiä ei löytyisi niin sitte on kiire leikolle


    • Anonyymi

      Käytin lapseni viime viikolla kyseisessä paikassa sh.n vast.otolla.Sanon ettei olla aikoihin törmätty yhtä tylyyn hoitajaan.Taisi olla tosissaan työhönsä kyllästynyt tai sitten oli muuten vain huono päivä.Vaikutti,ettei ollut yhtään kiinnostunut mikä lapsellani on.

      • Anonyymi

        No eihän ne hoitajat, nehän on lääkereiden käytössä, palvovat niitä ja ovat totaalisen uskollisia niille, turha koettaa soittaessaan jotain asiaa kertoa mistä on lääkäri ollut omaa mielipuoltaan, ja itse olisi sen halunnut sen hoidettavan toisin.


    • Anonyymi

      Täällä SSRI lääkkeen orjat huutelee

      • Anonyymi

        Mikä se semmonen lääkitys on sulla, onneksi sinun huutelu on vain kirjoittelua niin saa nukutuksi, tosihan on että ei ne hoitajat mitään muuta ole ku sihteereitä tuossakin puljussa, ei ne tosi hoitajat siellä vastaile puhelimeen, ne on potilaiden hoidossa yläkerrassa.


      • Anonyymi

        Eikö se ole luistonesto järjestelmä, muistaisin että autossani on jokin sellainen, SSRI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole luistonesto järjestelmä, muistaisin että autossani on jokin sellainen, SSRI

        On se varmaan se luistonesto järjestelmä. joo.
        Eiköhän ne ihmiset ole ihan hoitoa vailla kun yrittävät soitella tai käydä tk,ssa. Ei kaikki ole lääkkeitä vailla. Tylyys ja ilkeys on toisinaan ihan vaan ammattitaidottomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole luistonesto järjestelmä, muistaisin että autossani on jokin sellainen, SSRI

        Niihän se varmaan on, vai onko se ajonvakautus järjestelmä, kyllä siinä nuita kirjaimia on.


    • Anonyymi

      Tornion Terveyskeskuksen Tapa ! Ovat titteleineen muitten yläpuolella ! Ymmärtääkseni toimivat palvelualalla, eikos siellä terveyskeskuksessa ole asiointi palautuspostilaatikkoa? Toki voihan olla, että joillakin on vain se ilkeä luonne. Voi toki olla myös saada tuntea itsensä "Jumalaksi".
      Ensin opiskellaan hoitajaksi ja sitten opiskellaan työpaikan tavat ettei erotu porukasta.

      • Anonyymi

        Älä käy äläkä soita sinne,käy yksityisellä jos perse kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä käy äläkä soita sinne,käy yksityisellä jos perse kestää.

        Silläkö se terveyskeskuksien asenne muuttuisi asiakkaita kohtaan? Kysymys oli henkilokunnan käyttäytymisestä. En usko, että yksityisellä käynti muuttaisi mitään.
        Ei ole pakko istua koko odotusaikaa, voi sitä hieman kävellä sillointällöin niin kyllä se perse kestää sen muutaman tunnin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe