Vai onko joku uusi menetelmä hotimpi?
Toimiiko muuten nestesavu kuinka hyvin keittoliemessä? Tarkoitus olisi sisätiloissa kokeilla grillaamista sähkövastuksella, ja aidon hikkorisavun makua on hieman hankala saada ilman avotulta.
Jatkuuko keittely kaudella 2020?
Anonyymi
2
147
Vastaukset 2
- Anonyymi
"Toimiiko muuten nestesavu kuinka hyvin keittoliemessä?"
On sanomattakin selvää, että savustus on kauheaa. Nestesavulla tulee samanlainen savukitkeryys kuin hiilisavuttimissa, joten en suosittele käyttämään edes nestesavua. - Anonyymi
Onhan semmonen pieni svustin jossa savu menee putkea pitkin johonkin kippoon jossa on lihaa ja se peitetaan kelmulla. Savustin taytetaan puruulla jonka savu lihaan halutaan. Sen jalkeen lihan paistetaan normaalisti. Kylma savustin siis. Menee tupakan verran purua sinne sisalle kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651