Olisi varma jatkoon pääsijä ja voisi ylettyä puoliväliin.
Kun biisiä kuuntelee kuulokkeet päässä, voisi taustalle kuvitella uuden Bondin alkutunnarin.
Tika - I Let My Heart Break Tuskin voittaa, mutta
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Euroviisuissa ei jatkoon pääsy ole ollenkaan varmaa,oli kuinka hyvä laulu tai lauluääni tahansa.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=21ORE7mkqSU
Kuuntele tämä. Kaikilla voittajilla on vahva ääni, mahtava show ja iloinen mieli tai näiden yhdistelmä.
Outoudella ja murjotuksella ei pääse mihinkään, ellei se outous räjäytä tajuntaa.
Tuonkun jaksaa kuunnella (harva jaksaa) alkaa erottaa sen soundin, mikä siellä pitää olla.
Vaikka tyyli muuttuu valtavasti, sen saundin kuulee sieltä. No harva ymmärtää, mutta niin se vaan on.- Anonyymi
Suomessa on monta kertaa valittu väärä edustuslaulu,esim. Aurinko laskee länteen,Anna rakkaudelle tilaisuus,Huilumies,Nuku pommiin,Päivä kahden ihmisen,Fri,A little bit, ym ym.
Olisi pitänyt valita esim. Mä oon mikä oon,Minne tuuli kuljettaa,Riviera (joka valittiin edustamaan Suomea Interviisuihin),Tyhjät sanat, Svart och vitt,Oot voimani mun,
- Anonyymi
Muuallakin valitaan väärin,11 maata on jo tehnyt valintansa ja kaikissa maissa olisi ollut hyviä viisuja mutta se karmein on valittu,tosiaan kaikki 11 aivan karseita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814