liukesin taas

..olueeseen ja lonkeroon kolmeksi päiväksi mutta nyt oon taas mukana menossa tosi maailmassa.. pervokki on kahlittu... voi tätä henkistä krapulaa..

23

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-10

      Eilen haettiin poikien kanssa 4 mäyristä..tänään vain 1 krapulakalja.
      Se morkkishan tässä pahinta onkin.

      • ..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
        kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..


      • Maybeline
        pervokki kirjoitti:

        ..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
        kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..

        Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)


      • Doe-10
        pervokki kirjoitti:

        ..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
        kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..

        vaikkapa saunajuomiksi..itse en uskalla edes ajatella,paljonko rahaa on mennyt esim.pelkästään nyt 2005 alussa:(Taksikyydit päälle..huh huh..anti olla..


      • Doe-10
        Maybeline kirjoitti:

        Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)

        Puhut asiaa:D


      • Maybeline kirjoitti:

        Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)

        ..mikäpä ettei.. en vain tiedä miten voin nostaa jonkun likaojasta kun välillä oon itsekin vajoamassa.. tai kauniimmin sanottuna liukenemassa alkoholiin.. mutta mikäpä ettei..


      • sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

        Puhut asiaa:D

        samaa mieltä!
        siideri maistuu ja minkä mitään väliä!!!


    • quistis

      jo etsintäkuuluttaa;o))))

      • Squall

        mikä on kateissa?


      • quistis
        Squall kirjoitti:

        mikä on kateissa?

        joku kateissa???


      • quistis kirjoitti:

        joku kateissa???

        ..en ainakaan..enää.. oon palannut..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..en ainakaan..enää.. oon palannut..

        ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))


      • quistis kirjoitti:

        ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))

        ..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..

        muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))


      • quistis kirjoitti:

        muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))

        ..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..

        kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((


      • quistis kirjoitti:

        kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((

        ..sit on ollutkin aika jytevä krapula..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..sit on ollutkin aika jytevä krapula..

        ontto olo ja haamuna vaeltaminen kesti yli puoli viikkoa:o( Nyt olo niin sllväpäinen kuin vain mulla voi olla...Siis tosi säkenöivä ja älykäs olo;o))


    • yks typy

      että Pervokki on joutunut mieron tielle, kun ollut niin hiljaa. No.. Nyt on pääsiäisen aika hyvä huilia välillä :=))
      Vai joko lopetit juomisen kokonaan? :=))))

      • ..nyt rauhallisesti mutta odotan kaverin synttäreitä ja varsinaista maaseuturytinää tuolla kehä kolmosen ulkopuolella..


    • perskuti

      Kerron vähän omasta kokemuksesta, mutta ei Sinulla varmaankaan samaa???

      Olin seitsemän vuotta tietämäti noista tajuntaa laajetavista aineista.
      Jouduin ensimmäiselle luokalle kansakouluun
      huomasin,mua huijataan , ja niin se ALKO nostamaan päätään?

      Minkä tähden ne juovat jotka eivät ole käyneet
      koulua? En tiedä??? Taitaa olla aivan HuuHaata;=O)))

      • Doe-10

        Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.

        Et sillee.


      • surkee
        Doe-10 kirjoitti:

        Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.

        Et sillee.

        onpas se niin hyvä juttu et ministeristä ja sen viinan juonnista huolimatta on vielä kunnon juttui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe