liukesin taas

..olueeseen ja lonkeroon kolmeksi päiväksi mutta nyt oon taas mukana menossa tosi maailmassa.. pervokki on kahlittu... voi tätä henkistä krapulaa..

23

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-10

Eilen haettiin poikien kanssa 4 mäyristä..tänään vain 1 krapulakalja.
      Se morkkishan tässä pahinta onkin.

• ..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
        kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..

• Maybeline
        pervokki kirjoitti:

..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..

Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)

• Doe-10
        pervokki kirjoitti:

..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..

vaikkapa saunajuomiksi..itse en uskalla edes ajatella,paljonko rahaa on mennyt esim.pelkästään nyt 2005 alussa:(Taksikyydit päälle..huh huh..anti olla..

• Doe-10
        Maybeline kirjoitti:

Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)

Puhut asiaa:D

• Maybeline kirjoitti:

..mikäpä ettei.. en vain tiedä miten voin nostaa jonkun likaojasta kun välillä oon itsekin vajoamassa.. tai kauniimmin sanottuna liukenemassa alkoholiin.. mutta mikäpä ettei..

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Puhut asiaa:D

samaa mieltä!
        siideri maistuu ja minkä mitään väliä!!!

• quistis

jo etsintäkuuluttaa;o))))

• Squall

mikä on kateissa?

• quistis
        Squall kirjoitti:

mikä on kateissa?

joku kateissa???

• quistis kirjoitti:

joku kateissa???

..en ainakaan..enää.. oon palannut..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..en ainakaan..enää.. oon palannut..

ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))

• quistis kirjoitti:

ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))

..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..

muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))

• quistis kirjoitti:

muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))

..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..

kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((

• quistis kirjoitti:

kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((

..sit on ollutkin aika jytevä krapula..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..sit on ollutkin aika jytevä krapula..

ontto olo ja haamuna vaeltaminen kesti yli puoli viikkoa:o( Nyt olo niin sllväpäinen kuin vain mulla voi olla...Siis tosi säkenöivä ja älykäs olo;o))

• yks typy

että Pervokki on joutunut mieron tielle, kun ollut niin hiljaa. No.. Nyt on pääsiäisen aika hyvä huilia välillä :=))
      Vai joko lopetit juomisen kokonaan? :=))))

• ..nyt rauhallisesti mutta odotan kaverin synttäreitä ja varsinaista maaseuturytinää tuolla kehä kolmosen ulkopuolella..

• perskuti

Kerron vähän omasta kokemuksesta, mutta ei Sinulla varmaankaan samaa???

Olin seitsemän vuotta tietämäti noista tajuntaa laajetavista aineista.
      Jouduin ensimmäiselle luokalle kansakouluun
      huomasin,mua huijataan , ja niin se ALKO nostamaan päätään?

Minkä tähden ne juovat jotka eivät ole käyneet
      koulua? En tiedä??? Taitaa olla aivan HuuHaata;=O)))

• Doe-10

Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.

Et sillee.

• surkee
        Doe-10 kirjoitti:

Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.

Et sillee.

onpas se niin hyvä juttu et ministeristä ja sen viinan juonnista huolimatta on vielä kunnon juttui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40059
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8502
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5960
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4538
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3845
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3572
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3131
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2828
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2428
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2252
    Aihe