Olen ollut monenlaisissa kimpoissa mukana, yleensä ainoana naisena. Ei ole pöllömpää olla kerallaan useiden miesten erityismielenkiinnon kohteena.
Mä oon hunajakolo :)
15
960
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin olette kimppailleet?
- Anonyymi
Hienoa, onnittelut sinulle noista kokemuksistasi!
- Anonyymi
Onko miehiä kimppaan Tampereen suunnalla tai Kuopiossa siis yksi nainen ja useampi hetero mies
- Anonyymi
17cm munaa tarjolla olisi.
- Anonyymi
Aivan loistavaa tunnistit itsesi.
- Anonyymi
No eipä kummoset harrastukset sulla ole.Ei kai siellä sun peräkammarissasi taida paljo virikkeitä olla.Jatkahan tumputtamista,onko ihan pakko tulla tänne kertoo.
- Anonyymi
Niin kuin sinäkin kerrot omistas niihh
- Anonyymi
Saako tulla nuolee sun hunajakoloo. Pks.
- Anonyymi
ota yhteyttä [email protected] tampere, täällä on valmis peitsi
- Anonyymi
Toivottavasti lapset on tehty jos halusit niitä. Luin yhdestä parista joka oli seksuaalisesti vapaamielinen. Nyt nainen on lapsettomuus hoidoissa kun lisääntymiselimet ovat sukupuolitautien pilaamat. Naisilla joilla on paljon seksikumppaneita on myös paljon hpv niin ettei kannata jättää papa kokeita väliin.
- Anonyymi
No eipä ne sun jutut kehity.Elämäsi pyörii peräsuolen ympärillä ei voi käsittää miten joku on kiinnostunut.Mikähän tämä mittatikku juttu on.Mitä sä sillä mittailet tuskin sentään omaas kuivunutta rotankoloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ne sun jutut kehity.Elämäsi pyörii peräsuolen ympärillä ei voi käsittää miten joku on kiinnostunut.Mikähän tämä mittatikku juttu on.Mitä sä sillä mittailet tuskin sentään omaas kuivunutta rotankoloa.
Nyt jyllää Suomessa koronavirus ja täällä jyllää horonavirus hehehehee 🤣 😂
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1335483Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1613122- 282567
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4502359- 2012275
- 1811782
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1201391Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985