https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/201808212201109841 ...on se mahdollista :)
Vastaukset 46
- Anonyymi
Heti naiset antamassa pillua komealle kirvesmiehelle. Hävetkää..
Miksi ei yhtään yllätä että kaikki nuo onnelliset tarinat ovat naisten kertomuksia?
misspönttöuuni kirjoitti:
Jaam...no mitäs teette kaiken itse :D
Niin, enpä usko että tuommoiseen juttuun koskaan tulisi kiltin & kunnollisen miehen kertomusta siitä, kuinka yllättäen ovikello soi ja siellä oli naapurin nainen pullavadin kanssa toiivottamassa tervetulleeksi naapurustoon :(
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, enpä usko että tuommoiseen juttuun koskaan tulisi kiltin & kunnollisen miehen kertomusta siitä, kuinka yllättäen ovikello soi ja siellä oli naapurin nainen pullavadin kanssa toiivottamassa tervetulleeksi naapurustoon :(
Miksei? Pitää pyöriä siinä piha-alueella näkyvästi, että edes sensorit ensin ottaa, että jahaaaa, mies on tullut siihen :) Ainakin täällä maalla äkkiä jutellaan ja pullitellaan jos vaan tiedetään, että jossain tönössä joku on :D Ja joulunahan voi uutta naapuria lähestyä kortilla, ja nainen voi mennä rapsuttamaan miehen koiraa, tai tai....on kai niitäkin ollu, pakko on olla ollu niinkin päin...??? Jospa ne miehet kertoisikin seuraavaan juttuun tästä? Siinä toimittajille vinkkiä. Sama artikkeli, mut toisinperin. :)
Miksei? Pitää pyöriä siinä piha-alueella näkyvästi, että edes sensorit ensin ottaa, että jahaaaa, mies on tullut siihen :) Ainakin täällä maalla äkkiä jutellaan ja pullitellaan jos vaan tiedetään, että jossain tönössä joku on :D Ja joulunahan voi uutta naapuria lähestyä kortilla, ja nainen voi mennä rapsuttamaan miehen koiraa, tai tai....on kai niitäkin ollu, pakko on olla ollu niinkin päin...??? Jospa ne miehet kertoisikin seuraavaan juttuun tästä? Siinä toimittajille vinkkiä. Sama artikkeli, mut toisinperin. :)
Niiin, nainen kyllä voisi tehdä kaikkia noita mutta eihän ne tee,. Ne itse odottaa valmista, että kyllä se prinssi sieltä ratsastaa kahvipaketti ja kukkia kainalossa hakemaan, ja pullaa, koska itsetietoinen 2000-luvun nainenhan ei leivo koska se olisi jo lähdössä prinssille merkki siitä että nainen on alistuvaa sorttia. Kyllä saa prinssi itse leipoa pullansa ja viedä naisen oopperaan ja etelänmatkalle ennen kuin mitään heruu, nih :D
Harmaaritari kirjoitti:
Niiin, nainen kyllä voisi tehdä kaikkia noita mutta eihän ne tee,. Ne itse odottaa valmista, että kyllä se prinssi sieltä ratsastaa kahvipaketti ja kukkia kainalossa hakemaan, ja pullaa, koska itsetietoinen 2000-luvun nainenhan ei leivo koska se olisi jo lähdössä prinssille merkki siitä että nainen on alistuvaa sorttia. Kyllä saa prinssi itse leipoa pullansa ja viedä naisen oopperaan ja etelänmatkalle ennen kuin mitään heruu, nih :D
Heruu ja heruu :D Ei h...tissä ainakaan oopperaan, maksan jos mies ei sinne vie (naurua)
Ootko vänkyrä tännään, oothan sie :D
Nakero ja änkyrävänkyrä tuttavallisesti hän :DHarmaaritari kirjoitti:
Oli siellä tehty karjalanpaistia! Etkö muka nähnyt? Niin vaikeeta oli miestä varten tehty. Luin tarkemmin. Mies oli tullut paistille nih
- Anonyymi
Jaam...no mitäs teette kaiken itse :D
Nooh aikoinaan oli lapsen äidin kanssa vastaava. Minä lupasin siivota talomme ja hän vaihtaa renkaat.
Lopputulos oli huonosti siivottu talo ja renkaan pultit löysällä. Soveimme sitten, että teemme mitä kukin paremmin osaamme. Minä sain kokata sen jälkeen. En toki hänen kokkaustaitoja morkkaa. Osasin vain paremmin. misspönttöuuni kirjoitti:
Oli siellä tehty karjalanpaistia! Etkö muka nähnyt? Niin vaikeeta oli miestä varten tehty. Luin tarkemmin. Mies oli tullut paistille nih
No niin näköjään, 2 kuukautta piti vongata että nainen saa edes karjalanpaistilihat uuniin :D
Harmaaritari kirjoitti:
No niin näköjään, 2 kuukautta piti vongata että nainen saa edes karjalanpaistilihat uuniin :D
Vonkavonka vonk :D Onkohan reseptikirjassa yhtään vonkapaistia...Nimessä on sopivaa lujuutta :D Sille olis sitten tarinakin mistä syntynyt.
Harmaaritari kirjoitti:
Pöh, karjalanpaistiin jos koskee, niin hän on ruumiskerääjä napalmipommituksessa. Muka miehet ei vaan osaa tai muka viitsi.
Varmaan oisit vaaravyöhykkeellä, jos asuisit täälläpäin :D
Tuossa on kaikille aika käyttökelpoisia vinkkejä :D
Voisin keväällä tulla vaihtamaan autoosi kesärenkaat
- Anonyymi
Tuossa on kaikille aika käyttökelpoisia vinkkejä :D
Mitä sanoo Pönttö Pujiksen ehdotukselle?
pujotteIija kirjoitti:
Oho :O Minne minä sitten panen merkkihuoltamon miehet, Penan & Paven, nehän suuttuu!
pujotteIija kirjoitti:
Nyt kyllä rävähti kova tarjous. Palstan naiset on kyllä moneen kertaan täällä jo tehneet selväksi että kyllä ne pajalla vaihtaa mutta ehkä tuo onnistuu.
pujotteIija kirjoitti:
Jaa niin ne on nykyään niin vaativia että pitää ihan merkkihuolto perustaa, ei muuten kelpaa, ja vaikka olisi se merkkihuolto niin silloinkin vielä joutuu kilpailemaan muiden merkkihuoltomiesten kanssa.
Oho :O Minne minä sitten panen merkkihuoltamon miehet, Penan & Paven, nehän suuttuu!
Ei ne suutu, kun sanot että kolmas kova P, eli Pujis, on hoitanut vaihdon
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt kyllä rävähti kova tarjous. Palstan naiset on kyllä moneen kertaan täällä jo tehneet selväksi että kyllä ne pajalla vaihtaa mutta ehkä tuo onnistuu.
Voisin ottaa momenttiavaimenkin mukaan, niin varmasti kiristyy oikein
pujotteIija kirjoitti:
Ei ne suutu, kun sanot että kolmas kova P, eli Pujis, on hoitanut vaihdon
Pena, Pave ja Pujis...nyt rupes jännittämään :D
Momenttiavain...pujotteIija kirjoitti:
Voisin ottaa momenttiavaimenkin mukaan, niin varmasti kiristyy oikein
Juu ja jos vielä maalitussin muistat ottaa mukaan, sillä on hyvä merkitä renkaaseen paikka missä se oli OE, VE, OT, VT ja kuitata Penalle ja Pavelle terveiset että Pujis jo kävi täällä.
Pena, Pave ja Pujis...nyt rupes jännittämään :D
Momenttiavain...Sanot vaan joo. Ei se sen vaikeampaa ole :)
Thymallus kirjoitti:
Sanot vaan joo. Ei se sen vaikeampaa ole :)
Ehh. Nyt on liikaa miehiä :O
Jos neljä, niin sitten se olis rengas/mies.
Ei kukaan halua ilolla renkaita vaihtaa! Minua huijataan taas. En usko.misspönttöuuni kirjoitti:
Ehh. Nyt on liikaa miehiä :O
Jos neljä, niin sitten se olis rengas/mies.
Ei kukaan halua ilolla renkaita vaihtaa! Minua huijataan taas. En usko.Öö,
Tarkotin että sanot tuolle pujottelijalle joo, kun noin auliisti tarjoutuu. Kolmehan siellä vasta on. Tai jos sinä olet se neljäs, niin siinä on rengas per vaihtaja.
Älä ollenkaan kampea siellä vastaan, kun toinen yrittää :)Thymallus kirjoitti:
Öö,
Tarkotin että sanot tuolle pujottelijalle joo, kun noin auliisti tarjoutuu. Kolmehan siellä vasta on. Tai jos sinä olet se neljäs, niin siinä on rengas per vaihtaja.
Älä ollenkaan kampea siellä vastaan, kun toinen yrittää :)Meillä on jo pujiksen kanssa liitto; keskustaliitto :)
Siinä se nähdään, että kaikenlaista voi tapahtua jos naiset on niin surkeita, että eivät saa lamppua vaihdettua tai miehet painostavia stalkkereita.
Alakerran stalkkeri oli ovela kun oli hoksannut koiran hommata stalkkauksen verhoksi, kissaihmisenä olisi ollut paljon hankalampi stalkkailla ja saada nainen hyväksymään stalkkaus.
Niin että onko se nyt hyvä vai eikö?...
Mä mitään hyvästä tiedä. Ei tuo tasa-arvoista ole eikä korrektia käytöstä, mutta ilmeisen toimivaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Alakerran stalkkeri oli ovela kun oli hoksannut koiran hommata stalkkauksen verhoksi, kissaihmisenä olisi ollut paljon hankalampi stalkkailla ja saada nainen hyväksymään stalkkaus.
Saati että jonkin akvaarion kanssa tulisi pihalle kyttäämään...
scrg kirjoitti:
Saati että jonkin akvaarion kanssa tulisi pihalle kyttäämään...
Hahah..*pärsk* anteeksi. Se olisi liikuttavan suloista. Amme sylissä..
- Anonyymi
Eipä ätmejä kauheastikaan lohduta, koska eivät ketään uskalla kutsua, eivätkä itse missään käy.
- Anonyymi
Eiks naiset osaa lamppua vaihtaa voi voi. Menkää kurssille vaikka ei tarvii mennä naimisiin miehen kanssa sitten.
- Anonyymi
kuten sannoin naisilla helppoa eli menee ulos ja kun näkee kivan miehen niin sanoo tuus tänne kotiisi noin helppoa se on
- Anonyymi
ja kyllä tinderissä jompi kumpi tilaa seuralaisen kotiinsa hotelliin motelliin luontoon tai pakun perään eli kyllä kotiin tullaan
Hyvä hyvä.
Koska Viinamies tulee tähän sanomaan, ettei ole mahdollista, ja kaikki nuo kohtaajat on olleet päissään?- Anonyymi
Vitut. oot thymallus lesta väärässä. Kännissäkin tehdään hommat kun sä uskonveli piekset lapset ja vaimon ja runkkaat pikkupoikien kuville. Hy hel... lessu..
Anonyymi kirjoitti:
Vitut. oot thymallus lesta väärässä. Kännissäkin tehdään hommat kun sä uskonveli piekset lapset ja vaimon ja runkkaat pikkupoikien kuville. Hy hel... lessu..
Nyt on Timolla huonot kiljut.
- Anonyymi
Kumppanin löytäminen on naisille naurettavan helppoa. Ei tarvitse kuin hieman myöntyä, tosin ensin voi kieltäytyä pari kuukautta ja siltikin tarjous on voimassa koska miehet on ajettu epätoivon partaalle. Mies on se joka kylmissään odottelee ulkona että naapuri sattuisi tulemaan ulos koiran kanssa.
- Anonyymi
Ätminä ei kannata odotella kutsua vaihtamaan lamppua tai mitään muutakaan. Kahvittelut piparilla jäävät vain haaveeksi.
- Anonyymi
Juttele jossain pihalla ensin.
- Anonyymi
Naapurin nainen kerran pyysi asentaa pesukoneen. No ei sillä ollut liitintäkään ja kiristys rengasta joten kaupasta hakemaan. Lopulta sain pimppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.702256Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351824- 1001181
- 47945
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26807- 87803
- 29680
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142657Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588