Onko sinulla...

...hyvä muisti vai oletko yhden sortin hattivatti?

36

<50

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on valikoiva muisti. Voin lämpimästi suositella sitä ihan kaikille.

• Muistaakseni oli... siis mikäs se nyt olikaan?? Niin siis muisti! Joo oli hyvä nenä.... eiku mikä se olikaan? 🤔

• Et ole unohtanut vetää päätä tai jalkaa auton oven välistä pois ennen oven sulkemista? Mäpä olen.

• Jan1 kirjoitti:

Et ole unohtanut vetää päätä tai jalkaa auton oven välistä pois ennen oven sulkemista? Mäpä olen.

Wau! Oispa tuollanen hienoa... oon jo muistanut hengittää ja kaikkea, mutta toi ois jo huippua. 😃👌

• Disse kirjoitti:

Wau! Oispa tuollanen hienoa... oon jo muistanut hengittää ja kaikkea, mutta toi ois jo huippua. 😃👌

On, se on niin huippua ettei tiedä minkä äänteen päästää suustaan. Ja sattuukin niin saatanan ihanasti, ettei tiedä itkiskö vai nu. sisko.

• Jan1 kirjoitti:

On, se on niin huippua ettei tiedä minkä äänteen päästää suustaan. Ja sattuukin niin saatanan ihanasti, ettei tiedä itkiskö vai nu. sisko.

Joo. Se on välillä hauskaa näitten jalkojenkin kanssa. Välillä ei muista kumpi piti ensin eteen laittaa ja sitten hätäpäissään potkaisee pikkuvarpaan johonkin pöydänjalkaan. Sekin tekee ”meisseliä”. Ae että...

• Disse kirjoitti:

Joo. Se on välillä hauskaa näitten jalkojenkin kanssa. Välillä ei muista kumpi piti ensin eteen laittaa ja sitten hätäpäissään potkaisee pikkuvarpaan johonkin pöydänjalkaan. Sekin tekee ”meisseliä”. Ae että...

Jalat ei mulla sekoa, mutta kädet toisinaan. Kyllä tekee sulosta potkasta ukkovarvas vinoon.

• Jan1 kirjoitti:

Jalat ei mulla sekoa, mutta kädet toisinaan. Kyllä tekee sulosta potkasta ukkovarvas vinoon.

Kyllä varpaiden potkimalla vinoon saaminen on mieltä ylentävä suoritus. Sille voi välillä nostaa äänialaansakin...

• Vähän on hattivatin vikaa välillä.

• Olkaa nyt kerrankin kilttejä ja vastatkaa rehellisesti omalla merkillä. Tämä on loppuviikon tärkein kysymys. Saisin paljon avartavia vastauksia.

• Anonyymi

Entä anonyymit :(

• Anonyymi kirjoitti:

Entä anonyymit :(

No loppuun laittaa ruutuun nimensä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

No loppuun laittaa ruutuun nimensä.

Oot nopea, kun saat vastauksen kysymyksen yläpuolelle.
        Kerran olen itsekin onnistunut.

• Thymallus kirjoitti:

Elämä ei ole hidastelua varten. Tässä on kiire.

Elämä ei ole hidastelua varten. Tässä on kiire.

Se nyt kyllä on huomattu.
        Koveneeko kiire loppua kohden? Ja onko kukaan päässyt lopullisesti karkuun?

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Miten noin voi käydä :D

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy osata sählätä :)

• Thymallus kirjoitti:

Se nyt kyllä on huomattu.
        Koveneeko kiire loppua kohden? Ja onko kukaan päässyt lopullisesti karkuun?

No aamullakin mietin, että kun ajoi nopeutta x, matkan puolenvälin risteyspajeromies liittyi liikennevirtaan pari minuuttia jälkeeni. Sama kuvio toistuu joka aamu. Suunnittelen seuraavan päivän vauhdin monesti jo illalla.

• Anonyymi kirjoitti:

No nopeus.

• Thymallus kirjoitti:

Ajatuksenluku. Te olette ennalta arvattavia höpöliinejä :D

• Thymallus kirjoitti:

Oikaiskaa siellä konttorissa kaapelit, valvomo, huomio

(Naurua)

• Thymallus
        misspönttöuuni kirjoitti:

No aamullakin mietin, että kun ajoi nopeutta x, matkan puolenvälin risteyspajeromies liittyi liikennevirtaan pari minuuttia jälkeeni. Sama kuvio toistuu joka aamu. Suunnittelen seuraavan päivän vauhdin monesti jo illalla.

Pajerokyttääjä puskissa!
        Ajelee perässä, josko pääsis vaihtamaan sulle vararenkaan!?

• Thymallus kirjoitti:

Pajerokyttääjä puskissa!
        Ajelee perässä, josko pääsis vaihtamaan sulle vararenkaan!?

Elä höperrä nyt pilkkimies :)

Mut tosiasiahan on se ettei F1:kään safetycar ole pajero. Meillä on eri paikoissa pit stop.

• Tässä aineistoa tutkimukseesi, olepa hyvä:

Keskivertoa parempi, noin niinku omasta mielestä.

• Kiitos. Tämä on tärkeä tutkimus. Tällä viikolla on käynyt olennaisia virheitä. En minä tässä lämpimikseni kysele kuulkaas.

Kiitos. Tämä on tärkeä tutkimus. Tällä viikolla on käynyt olennaisia virheitä. En minä tässä lämpimikseni kysele kuulkaas.

Sokeri menee suoraan aivoon. :)

• Thymallus kirjoitti:

Sokeri menee suoraan aivoon. :)

Niin, niin?

• Ehdoton ehkä. Mistäs minä sen nyt ykskaks muistaisin? Täällä nämä vaatimukset alkavat olla jo turhan haastavia.

• Heh.. Taso :)

Heh.. Taso :)

Aina ei voi olla varma, mitä muistaa ja mitä on ehtinyt/ halunnut unohtaa. :)

• Anonyymi

Erittäin hyvä muisti, mutta koska muistettavaa on oikeesti hirvee määrä niin valitettavasti jotain arkipäiväisiä käytännön juttuja herkästi unohdan ja tavaroita voi olla hukassa.

• Jaa. Tuota täytyy illan tunteina tulkita. Eli unohtelut liittyy enemmän tavaroihin kuin henkilöihin.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Jaa. Tuota täytyy illan tunteina tulkita. Eli unohtelut liittyy enemmän tavaroihin kuin henkilöihin.

No niin joo, nyt rupesin viestistäsi miettiin, et mitä mä taas olen hukannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin joo, nyt rupesin viestistäsi miettiin, et mitä mä taas olen hukannut.

Mmmm...

• Anonyymi

On erittäin hyvä. Joskus teeskentelen huonomuistista selvitäkseen helpommalla, ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      211
      2088
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1247
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      34
      688
    Aihe