Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Corona Suomessa - pelastussuunnitelma?

Anonyymi

Mikä on pelastumisen suunnitelma kun Corona saapuu Suomeen?

Saa tehdä - ei saa tehdä
Pitää tehdä - ei pidä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa pestä käsiä - ei saa kaivaa nenää
      Pitää käydä töissä - ei pidä matkustaa ulkomaille

    • Anonyymi

      Kannattaa varata kotiin selviytymispakkaus viikolle parille

    • Anonyymi

      Rajat kiinni - auttaisi tähänkin ongelmaan.

    • Anonyymi

      Tuoreitten italialaisuutisten mukaan siellä on koronavirus parhaillaan räjähtämässä epidemiaksi ja syytetään karanteenin puutetta Kiinasta tulleille.

    • Anonyymi

      Jos pääsisi leviämään niin ratkaisisi aika radikaalisti kroonikko-osastojen ahtausongelmat sairaaloissa ja vanhainkoteihin tulisi runsaasti vapaata tilaa.

      • Anonyymi

        Ei auta sairaanhoitaja- ja lääkäripulaan


      • Anonyymi

        Ei JOS vaan KUN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta sairaanhoitaja- ja lääkäripulaan

        Vanhat eläköityvät lääkärit taitaisi kyllä olla vaarassa.

        Mutta kyllä kroonikko-osastojen ahtaus oikeasti helpottuisi.

        Yksityinen lääkäritoiminta pitäisi lopettaa niin loppuisi kitinä lääkäripulasta. Lääkärit on yhteiskunnan varoilla koulutettu.


    • Anonyymi

      Suomi vetää takki auki kohti covid-19:sta, "ei voi meillä tarttua". Suomessa 1 todettu tapaus, kaikkiaan vain 20 ihmistä on testattu ja siitäkin aikaa jo viikkoja. WHO suositteli kaikkia maita valmistumaan pahimpaan. THL viettää viikonloppua...

    • Anonyymi

      Iranin viranomaiset tuoreeltaan on sanoneneet että siellä nopeasti pahenevan koronavirusepidemian syynä ovat maahan laittomasti tulleet henkilöt Pakistanista, Afganistanista ja Kiinasta.

      Afganistanista on löydetty jo yksi tapaus, ja Iranin mukaan tautia siis on Pakistanissakin, vaikka virallinen tieto asiasta vielä puuttuu.

      Muuallekin Lähi-Itään tauti on jo levinnyt.

      Ajatelkaapas nyt niitä pyhiinvaelluksia Mekkaan. Mekkaan kun koronavirus pääsee niin se on kohta koko islamilaisessa maailmassa.

    • Anonyymi

      Lisää maita taas tänään tullut joista tautia löytynyt.
      Iranissa tilanne pahenee nopeasti.

    • "Mikä on pelastumisen suunnitelma kun Corona saapuu Suomeen?"

      Miksi maailmassa on liikkeellä korona-virus? Tätä kysellään, mutta tiede ja ns. asiantuntijat eivät osaa antaa vastausta. He eivät tiedä, koska he ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle. Raamatussa, sananlaskujen kirjasa on selkeä selitys tälle virukselle ja monille muillekin katastrofeille, joita maailmassa on.

      "Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
      "Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
      Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe