Kattelin työpaikkoja ja tollainen tuli vastaan, katsoin mitä kyseinen työ pitää sisällään (vaikken aio hakea) niin siinä oli mainittu että luottotiedot tarkastetaan mikä nyt on tommosessa työssä ymmärrettävää.
Mutta ton lisäksi oli mainittu myös että tehdään huumausaine testi, se jäi vähän ihmetyttämään että miksi pitää tehdä tommoisessa työssä huumausaine testi ?
pelimyyjä veikkaus pelaamo pelisali
5
794
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Huumetestejä on tehty jo pitkään lähes joka alalla. Kukaan työnantaja ei halua huumeidenkäyttäjää työpaikalle, vaikka olisi satunnaista pössyttelyä joka tietenkin näkyy testissä.
- Anonyymi
Huumetestien lisäksi tutkimme myös, onko työnhakija peliriippuvainen.
Terv, Veikkausinfo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumetestien lisäksi tutkimme myös, onko työnhakija peliriippuvainen.
Terv, Veikkausinfo.Kuka vittu haluaa pelimyyjäksi? Ei kukaan.
- Anonyymi
Siinä on kovat luulot työnantajalla itsestään..
Voisi olla ihan kivakin työ. Itselläni ovat luottotiedot kunnossa, en käytä huumeita ja rikosrekisterini on perusrehelliselle ihmiselle ominainen.
Toisaalta en niistä peleistä oikein ymmärrä mitään. Lapsena tuli pelattua Afrikan Tähteä, Monopolia ja Musta Pekkaa, mutta nykyajan pelit ovat jotenkin outoja. Toivottavasti opettavat sitten kun työ alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162793Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102044IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121166Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451117- 80996