...rismassa. Etsin kukkaisdeodoranttia ja käytävällä kahdeksan oli keltainen pallivahapurkki. Pikkuisenko järkytyin. Olen luullut, että noita on vain saduissa! Ettei tuollaista edes tehdä! Mitä ihm...?! Ihan oikeasti:(
Vastaukset 17
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan sitä Dick Johnssonin pallivahaa? Sitä myydään myös Ruohonjuuressa ja kuulema oikeasti miehet siitä tykkää. Se on hyvä lahjaidea eikä kalliskaan.
https://dickjohnson.fi/products/pallivaha-so-good-for-you-balls- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
En halua tietää mitä tarkoitan. Viskasin purkin korkealle ilmaan.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on. Kuulema raikastava vaikutus. Ei ole mistään muusta kuin hygieniatuotteesta kysymys.
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on. Kuulema raikastava vaikutus. Ei ole mistään muusta kuin hygieniatuotteesta kysymys.
Luulin, että kyseinen asia on fiktiota. Siis minne sitä hierotaan? Ei kai vaan sinne? Ja miksi! Taivas paratkoon, en ollut ikinä ajatellutkaan. Infokin oli liian kaukana etten päässyt suoraan kysymään mitä h..ttiä risma oikein meinaa!?!
Anonyymi kirjoitti:
Raikastava!! Suu kiinni!
- Anonyymi
Luulin, että kyseinen asia on fiktiota. Siis minne sitä hierotaan? Ei kai vaan sinne? Ja miksi! Taivas paratkoon, en ollut ikinä ajatellutkaan. Infokin oli liian kaukana etten päässyt suoraan kysymään mitä h..ttiä risma oikein meinaa!?!
Juuri niin. Ihminenhän hikoilee kaikkialta. Se raikastaa ja hoitaa kiveksiä. Olen miettinyt, että voisin ostaa sitä lahjaksi. Tuossa ei ole mitään outoa ja omituista. Suosittu ja hyväksi todettu tuote miesten keskuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Ihminenhän hikoilee kaikkialta. Se raikastaa ja hoitaa kiveksiä. Olen miettinyt, että voisin ostaa sitä lahjaksi. Tuossa ei ole mitään outoa ja omituista. Suosittu ja hyväksi todettu tuote miesten keskuudessa.
Siis anteeksi nyt, mutta mulle asia on uusi.
- Anonyymi
Älkää avatko linkkiä.
Linkissä ei ole mitään väärää tai vaaraa. Sama tuotehan on Ruohonjuuren ja varmaan Prismankin sivuilla. On sinulla omituiset pelot!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä miehestä tulee vain tahmainen tuommosilla :(. Eri asia jos tupsuttaisi sinne häntäpuolelle talkkia?
Anonyymi kirjoitti:
Linkissä ei ole mitään väärää tai vaaraa. Sama tuotehan on Ruohonjuuren ja varmaan Prismankin sivuilla. On sinulla omituiset pelot!!!
No on. Kuulen ensimmäisen kerran tai törmäsin..
- Anonyymi
No on. Kuulen ensimmäisen kerran tai törmäsin..
Se on tosiaan ihan vaan hygieniatuote. Hyviä intiimipuolen tuotteita myydään myös Body Shopissa. Sieltäkin saa hyviä lahjaideoita. En tiedä noista talkeista, kai nekin ihan hyviä on ja kaikenmaailman suihkeitakin on olemassa naisille ja miehille.
- Anonyymi
Turkulaisten miesten kannattaa suunnata tänne! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=AUdsTA3dUjs Muistan kun nivusen kipeydyttyä hieroin siihen jotain voidetta, vähän osui myös palleihin, aiheutti kihelmöintiä
- Anonyymi
Varmaan joku lääkevoide voikin aiheuttaa. Se iho on niissä sen verran ohut, ettei mitään voimakkaita voiteita sinne ole tarkoitettukaan.
Koetapa joskus saunareissun päätteeksi:
https://www.dermosil.fi/ihonhoito-tuotteet/vartalo/vartalon-puhdistus/3012-saunasaippua
Tuolla kun pesaiset pallit, niin tulee raikas tunnelma.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Koetapa joskus saunareissun päätteeksi:
https://www.dermosil.fi/ihonhoito-tuotteet/vartalo/vartalon-puhdistus/3012-saunasaippua
Tuolla kun pesaiset pallit, niin tulee raikas tunnelma.Pitäisi olla kirjoittamassa omia tehtäviä ja täällä vaan pallivahakeskustelussa mukana alusta saakka. Joskus näinkin. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142133
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511280Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.353714- 38705