kuka kertois mistä sais ostettua snooker kepin ?
onko oulun suunnalla liikettä josta sais ?,minulla ei ainakaan ole tiedossa.
millainén keppi/merkki kannattais aloittelevan pelaajan ostaa ?
mistä snooker keppi
6
8955
Vastaukset
- John Higgins
Laitappa ilmoitus tuonne biljardiliiton keskustelupalstan ostetaan/myydään osastolle www.suomenbiljardiliitto.fi. Halvinta mahdollista keppiä en suosittele ostamaan, koska niissä ja salikepeissä ei ole suurta eroa tosiinsa nähden. Kaverini osti biljardihuollosta 80€ kepin ja omani maksoi reilut 200€ (käsintehty) ja voin sanoa että kepit eroavat tosistaan kuin yö ja päivä (tasapainotus, luisto, viimeistely). Kannattaa laittaa myös kysymystä tonne biljardiliiton snooker osastolle ja kysyä tarkemmin millainen keppi kannattaisi ostaa. Siellä on asiantuntijoita neuvomassa.
- snooker
mut mun mielest aloittelian ei kannata ostaa mitään ihan kauheen kallist keppii ku jollei sit pelaakaa kauheest tai kyllästyy ni sit menee rahat hukkaa
- Teppo
etsiä vaikka 'jää kaapista' tai 'pers lävestäsi', samalla voit harjoitelee 'yhdys sanoja'.
- Anonyymi
Voi tuhannenntorvelo oot ku noin kannustat lajia kannustamamaan
- pelittäjä
voisit kysästä city-biljardista, salilla joitain keppejä myynnissä ja lisäksi pöydillä nro 9&10 treenaavat pro-häiskät saattaisivat huhujen mukaan luopua vanhoista kepeistään. ovat muuten mukavia kavereita, ei muutakuin reippaasti poikien puheille...
- bilismies11
Täällä ainakin jotain http://www.biljardipoyta.fi/shop/kauppa6/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822