Tappakaa ilmastonmuutoksen kieltäjät

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viha ja väkivalta kuuluvat vasemmistolaisuuteen kuin raidat seepraan.

• Anonyymi

Miksi ne alarmistit pitäisi tappaa?
      Nehän haluavat kieltää ilmaston luonnollisen muuttumisen.

• Anonyymi

Sellaista tiedettä...

• Anonyymi

Tyypillistä pikku-gretan uhkailua ja kiukuttelua.

• Anonyymi

Tietämättömiä on helppo kiihottaa vaikka mihin. Eikö tiedon opettaminen on koulun vastuulla?

• Anonyymi

Kouluissa opetetaan ainoastaan ilmastopaniikkia.

• Anonyymi

´´Monet ovat havainneet että noin 12000 vuotta sitten olleen Jääkauden huipentuman jälkeen "ilmasto on lämmennyt" ja että "jää sulaa lämmössä". Hyvä niin, parempi myöhään kun ei milloinkaan - mutta siihen yhdistetty vesikauhu on pahasta. ´´

• Anonyymi

Minä niin haluan ilmastomuutosta. Verojakin olen maksanut siinä toivossa, että muuttuisi jo pian.
      Eikö hallitus käytäkään rahojani ilmastonmuutokseen?

• Anonyymi

Ainahan kaikiki sellaiset pitää tappaa, jotka ovat eri mieltä kuin minä...

Mikähän aate se tuommoinen onkaan ?? Semmoinen töpöviiksinen lyhyt mies sitä levitti Euroopassa aikanaan ????

• Anonyymi

Viiksi vallut oli natsi ja punaatsi. Aseveljiä vuonna 199 ku Puolan kukistivat ja sotilasparaatin yhessä pitivät.

• Anonyymi

Onhan tälläkin palstalla näitä denuvihaa lietsovia kirjoittelijoita.

• Anonyymi

Rotestoidaan ilmastonmuutosta vastaan ja estetään kesän tulo,sitten rotestoidaan syksyn tuloa vastaan, sitten talven tuloa vastaan ja sitten kevvään tuloa vastaan.Poltetaan hamppua ja päästöt menevät aivoihin ja siksi ei ahista kun ilmasto muuttuu rotestoimisesta piittaammatta.Olisivat käyneet koulua.

• Anonyymi

Ei ole ilmastonmuutoksen kieltäjiä , koska melkein kaikki ymmärrämme ,että luonnollinen ilmastonmuutos alkoi jo 1850 ja tämä viimeinen lämpöaalto alkoi 1980 ja on jo tasaantunut ja todennäköiseti kylmenee hieman kun aurinkominimit ja Atlantin kylmäkausi alkaa vaikuttaa.

• Anonyymi

Ja sitten alkoi selittely, "enhän minä, muut ne vaan..."
      Turha rypistellä kun köntsät on jo housuuissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      153
      3889
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      88
      3283
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2678
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      268
      2466
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2256
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      103
      1921
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1009
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      988
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      879
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      830
    Aihe