Olen kilpapyöräilyä harrastava ulospäinsuuntautunut mies. Ammatinhankinnassa olen valitettavasti vuosikymmenen jäljessä, sillä pääsin yliopistoon vasta melkein 30-vuotiaana.
Kampuksen kirjastossa on eräs kaunis, 20-ish blondi, jonka kanssa olen yrittänyt harrastaa silmäpeliä. Joskus tuijotan häntä kaukaa jopa puoli minuuttia hymyillen, jotta minulla olisi valmiiksi hymy kasvoilla kun hän kääntyy katsomaan minun suuntaan.
Hän kuitenkin vastasi hymyyni laittamalla silmäripsensä epäluuloiseen asentoon, tyyliin "mitäs tuijotat"?
Minut tuhottiin hetkessä. Miksi suomalaiset naiset ovat näin kyynisiä ja itsekkäitä? Ulkomailla tilanne on täysin toinen. Siellä mies saa lähestyä naista hymyllä ja tuntemattomille keskusteleminen kadulla on täysin normaalia. Suomessa kaikkea pidetään "creepynä".
Tämän takia olen edelleen neitsyt. En käy baareissa, koska en ole alhaisen älykkyysosamäärän ihminen, joten minun on pakko lähestyä naisia kadulla, kaupoissa ja niin edespäin.
Kerran olen seksiä päässyt harrastamaan, mutta nainen käski minun lopettaa kun huusin "jes!" työnnyttyäni hänen sisäänsä. En laske tällaista poikuuden menetykseksi. Hän meni myöhemmin nettiin kirjoittamaan minusta tarinoita.
Naiset vastaavat hymyyn passiivisaggressiivisesti
17
<50
Vastaukset 17
- Anonyymi
ei ole naiset koskaan hymyilleet minulle
- Anonyymi
ei ole naiset koskaan hymyilleet minulle
- Anonyymi
Missähän päin ulkomailla näin on kun väität?
Olen asunut suurimman osan elämästäni (26 vuotta) ulkomailla, kolmessa eri maassa sekä matkustellut ympäri Eurooppaa, Balkanilla sekä Afrikassa, joten olisi kiintoisaa kuulla mitähän maata/maita tarkoitat? Katsos kun itse en ole moiseen törmännyt.
Olen muuttanut 10-vuotiaana Suomesta ja Tampereelta vanhempieni kanssa ulkomaille isäni työn takia, ja siitä lähtien asunut siis täällä.
En myöskään ymmärrä mitä tuo kilpapyöräilyharrastus liittyy koko asiaan? Mainitsit sen ensimmäisenä.- Anonyymi
Kaikki maat Suomen ulkopuolella ovat sosiaalisempia. Suomi on yksi Japanin lisäksi epäsosiaalisimpia maita.
- Anonyymi
No, ainakin Saksassa, Hollannissa ja Itä-euroopan maissa naiset suhtautuvat avoimesti komeaan ja normaalilta vaikuttavaan mieheen jos tämä on vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, iso plussa on jos vaikuttaa varakkaalta.
Tuolle aloittajalle sanoisin että käy huorissa. Menee ainakin poikuus ja saa kokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ainakin Saksassa, Hollannissa ja Itä-euroopan maissa naiset suhtautuvat avoimesti komeaan ja normaalilta vaikuttavaan mieheen jos tämä on vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, iso plussa on jos vaikuttaa varakkaalta.
Tuolle aloittajalle sanoisin että käy huorissa. Menee ainakin poikuus ja saa kokemusta.Kyllä varmasti myös Suomessa naiset suhtautuvat avoimesti komeaan ja NORMAALILTA vaikuttavaan mieheen. Painotus on todellakin sanalla normaali.
Aloittaja (oman kertomuksensa mukaan) vaikuttaa kaikkea muuta kuin normaalilta. Itse ainakin pelkäisin kyseisen laista tuijottajaa. - Anonyymi
Ai että oikein "täällä" on sama kuin ulkomaat, just.
- Anonyymi
Naiset reagoivat hymyyni todella aggressiivisesti. Monesti tulee turpaan pelkästä hymyn pilkahduksesta.
- Anonyymi
Täysin palliton nainen. Ei jatkoon.
-Röllipeikko Unohdit mainita olevasi myös fyysikko.
Tai ainakin tahtotila on kova..Kuulostat ihan Teemu Miltolta :D
- Anonyymi
Tiedätkö miten häneen saisi yhteyden? Varmaan ainut ihminen jota olen koskaan ymmärtänyt ja joka ymmärtäisi minua.
Haluan laittaa hänelle spostia. Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö miten häneen saisi yhteyden? Varmaan ainut ihminen jota olen koskaan ymmärtänyt ja joka ymmärtäisi minua.
Haluan laittaa hänelle spostia.En valitettavasti tiedä. Teemu on käsittääkseni hyvin tarkka yksityisyydestään nykyään.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En valitettavasti tiedä. Teemu on käsittääkseni hyvin tarkka yksityisyydestään nykyään.
En siis ole trolli vaan aidosti kiinnostunut jakamaan ajatuksia hänen kanssaan. En löytänyt numerotiedostelusta numeroa, eikä mikään vanhoista suomi24 sähköposteista toimi. Täysin kadonnut kartalta, kuten ilmeisesti halusikin.
Helvetin hieno mies, muuta en voi sanoa. Sinkut-palsta ei ole mitään ilman häntä.
- Anonyymi
Naiset vastaavat vihaisesti, vähän hauska sanonta, mutta niin noniin.
Ovatkohan kaikki naiset vihaisia? - Anonyymi
Lopeta jo toi uikutus siitä ettet voi setämieheillä. Ei jälkeenjäänyt kolmekymppinen vastaa kaksikymppistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää254998On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35730- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah192600Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59456