Missä vaiheessa tajusitte että kaikesta koulutuksesta huolimatta...

... suuri osa suominaisista on lapsenkaltaisia, naiiviudessaan uskomattoman typeriä olentoja? itse tajusin sen silloin 2015 kun massat alkoivat vyörymään suomeen. Sitä ennen olin ajatellut että suurin osa olisi kuitenkin järkevään ajattaluun kykeneviä mutta silloiset tapahtumat. marssit ja muut propagandavyöryineen osoittivat minun olleen liian optimistinen asioiden suhteen. nyttemmin ajattelen että semmoinen kolmisenkymmentä prosenttia naisista on ehkä suunnilleen tolkuissaan.

35

87

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitti vaan, ihan asialinenhan minun huomautukseni oli.
      Voit poistattaa tämänkin puheenvuoron, enkä jatkossa sua tule häiritsemään.
      trollikka

• Mitä mitä? mistä on poistatettu? no sen voin kertoa etten minä ole poistattanut, ikinä en muiden tekstejä ilmoittele epäasiallisiksi, Niin ja sinä kuulut minun näkemyksen mukaan tuossa yllä mainittuun kolmeenkymmeneen prosenttiin. täysipäisempään osaan naisista, pitäishän sun se jo tietää.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Mitä mitä? mistä on poistatettu? no sen voin kertoa etten minä ole poistattanut, ikinä en muiden tekstejä ilmoittele epäasiallisiksi, Niin ja sinä kuulut minun näkemyksen mukaan tuossa yllä mainittuun kolmeenkymmeneen prosenttiin. täysipäisempään osaan naisista, pitäishän sun se jo tietää.

Mitä voi tehdä jos peräreikään koskee?

• Anonyymi

Aivan samaa olen itsekin havainnut. Lisäksi tällaisenkin ongelman - naisia on yleensä enemmän vaikkapa terveysaloilla, joissa luulisi, että ihmisiä ymmärretään vähän paremmin. Todellisuudessa se ei mitenkään näy siinä, että minua ymmärrettäisiin. Olen aina ollut helposti se, joka porukoista jätetään ulkopuolelle.

• Anonyymi

Tarvitsetko kriisiapua?

• Anonyymi

Kas, Ikiksen matuahdistus on päällä taas. Voisitko nyt kuitenkin olla sotkemasta naisia tähän? Ne oli ja on miehiä, jotka nuo rajan yli päästää.

• Anonyymi

Käytös ja luonne ovat sellaisia piirteitä että ei niitä opeteta koulussa, no käytöstä ehkä jotenkin. Koulutus ei valmista siihen miten missäkin tilanteessa tulee toimia käyttäen omaa ajattelu- ja ratkaisukykyä, nimenomaan omaa, ei opittua. Eikös kouluttautuessa ole tarkoitus hankkia ammatti.
      Koulutus ei ihan aina auta jokaikisessä asiassa elämän varrella.

• Sehän tuossa on ongelma esim toiset tarvitsee erittäin paljon ohjausta ja kun/ jos kotona ei sit kasvateta jään tyhjän päälle.

• Taas sitten toiset tarvitsee myös koulussa tukea siihen oikein toimisiseen.

• Anonyymi

Minä olen aina tiennyt, että sinun kaltaisia ääliöitä on olemassa ihan sukupuoleen katsomatta. Ällöttäväähän se on, mutta minkäs teet, demokratiassa sinunkaltaisiakin on siedettävä.

• Anonyymi

Sinä ajattelet että sentään 30% naisista on tolkuissaan. Minä kun ajattelen että vastaava luku miesten puolella on 1/2 - 2 prosenttia, ja tähän lukuun kuuluu koulutettu sivistynyt miesväestö.
      Kun tätäkin palstaa lukee, kyllä kylmä rinki p-rseen ympärillä sen saa tehdä, niin kauhistuttaa nykyajan noin kolmekymppisten (molemmin puolin) henkinen taso. Nuoressa nousevassa polvessa on taas jo hieman valoa näkyvissä, ja sitten taas vanhemmissa miehissä. Tuo keskiväli on toivottomia.
      Pelkkiä koulupudokkaita, vikiseviä reppanoita hyypiöitä. Mitä johtuu että tuosta kohtaa on suuri ikäpolvi menetettyjä? Osaako joku kertoa syyn?

• Jatketaanpä tähän vielä kun jäi oikeastaan se pois minkä vuoksi laitoin tämän avauksen eli tässä muutama päivä sitten törmäsin facebook keskusteluun jossa kaikki naiset oli, ihan niinkuin meidän pääministeri, onnellisena että tulkoon vaaan korona, ärsyttää koko uutisointi aiheesta jne. Ne tuntui olevan kuolemattomia ja sitten taas ainoat järkevät ja realistiset kommentit olivat siinä miehiltä, joista tietenkään akkalauma ei tykännyt kun ei miehet kompanneet niiden huoletonta asennetta.

Niin siinä kohti tuli taas mieleen naisten naiivius, ihan niin kuni matuvyöryn aikaan niistä niiden kulkueista, kun silloinkaan ei halunneet nähdä ilmeisiä uhkia vaan kaikki oli vaan jepajee monikuttuurisuutta.

Veikkaan että kun tässä muutama viikko kuluu ne samat naiset jotka oli että pyh korona, on sitä isompiakin huolia maailmassa, niin ne samat siellä sitten rääkyy ja parkuu että miten on mahdollista että tauti päästettiin Suomeen.

• Sille ei mahda enää ....kaan, että ihmisiltä on kadonnut maalaisjärki. Sitten niitä, jotka yrittävät varoittaa, pidetään idiootteina. No, eikä se rajoitu vain tähän koronaan vaan se hälläväliä huithapelius liittyy ihan kaikkeen ja joka elämän osa-alueeseen. Kuvataan vaan p.rsettä ja ankkahuulia ig:iin, mitään muuta ne ei tee. Facebookissa on porukalla jänniä haasteita kuten lankutus ja jäävesi, mutta oikea elämä, niin täh, mitä se on! Oon niin kyllästynyt kaikkiin ajattelemattomiin! Joo ja yks päivä suorastaan nauratti kun vihdoin itketään kotimaisen ruoan perään, että pitäsköhän NYT sitä syödä??? Voi älynleimaus. Ei kiinnosta pätkääkään, syökööt vaan nytkin Pekingin ankkaa!! Kuka täällä järkeä enää käyttää!???

• Sen verran korjaan sun juttua, että niitä taulapäitä on sekä miehissä että naisissa. On on.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sille ei mahda enää ....kaan, että ihmisiltä on kadonnut maalaisjärki. Sitten niitä, jotka yrittävät varoittaa, pidetään idiootteina. No, eikä se rajoitu vain tähän koronaan vaan se hälläväliä huithapelius liittyy ihan kaikkeen ja joka elämän osa-alueeseen. Kuvataan vaan p.rsettä ja ankkahuulia ig:iin, mitään muuta ne ei tee. Facebookissa on porukalla jänniä haasteita kuten lankutus ja jäävesi, mutta oikea elämä, niin täh, mitä se on! Oon niin kyllästynyt kaikkiin ajattelemattomiin! Joo ja yks päivä suorastaan nauratti kun vihdoin itketään kotimaisen ruoan perään, että pitäsköhän NYT sitä syödä??? Voi älynleimaus. Ei kiinnosta pätkääkään, syökööt vaan nytkin Pekingin ankkaa!! Kuka täällä järkeä enää käyttää!???

Noinhan se menee, tuolla mainitulla 30%:lla sitä vielä on ja joo, sen jännä kun ihmiset ei koskaan tunnu ymmärtävän syy-seuraus -suhteita. Ne tahtoo halvan ison marketin ja sinne halpaa ruokaa ja sitten ne parkuu kun se halpa ruoka siellä marketissa ei olekaan sitä samaa mitä oli siellä kalliissa lähikaupassa. Sitten kun se lähipauppakin lopettaa kun ei siellä kukaan enää käy vaan ajaa mieluummin markettiin maalikylille sitten ei edes ole sitä vaihtoehtoa. Sitten kun suunnilleen kaikki palvelut on lakanneet se on niin väärin sen mielestä, että olishan se mukava kun olisi se puoti siinä omalla kylällä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Noinhan se menee, tuolla mainitulla 30%:lla sitä vielä on ja joo, sen jännä kun ihmiset ei koskaan tunnu ymmärtävän syy-seuraus -suhteita. Ne tahtoo halvan ison marketin ja sinne halpaa ruokaa ja sitten ne parkuu kun se halpa ruoka siellä marketissa ei olekaan sitä samaa mitä oli siellä kalliissa lähikaupassa. Sitten kun se lähipauppakin lopettaa kun ei siellä kukaan enää käy vaan ajaa mieluummin markettiin maalikylille sitten ei edes ole sitä vaihtoehtoa. Sitten kun suunnilleen kaikki palvelut on lakanneet se on niin väärin sen mielestä, että olishan se mukava kun olisi se puoti siinä omalla kylällä.

Ruoassa tarkoitan lähinnä sitä puhtautta ja turvallisuutta. Eihän se ole kiinnostanut yhtään. Miksi heidän pitäisi kiinnostua siitä nyt tautisenakaan aikana. Eihän heitä yleensä hetkauta mikään. Olkoot. Pannaan vaan Lombardian antipastot pöytään!

Ruoassa tarkoitan lähinnä sitä puhtautta ja turvallisuutta. Eihän se ole kiinnostanut yhtään. Miksi heidän pitäisi kiinnostua siitä nyt tautisenakaan aikana. Eihän heitä yleensä hetkauta mikään. Olkoot. Pannaan vaan Lombardian antipastot pöytään!

Juu, kyllä pastalla nälkä lähtee, ei sitä pottujakaan voi kun ne on niin hiilarisia. Mut joo, nyt kannattais kyllä ehkä alkaa välttämään kaikkia yleisiä ruokaloita, salaattipöytiä, hedelmä ja vihannesosastoja, ylipäätään kaikkea minkä on ollut mahdollista suojaamattoman kulkea pitkin maita ja mantuja. Tässä kohtaa muovikääreet ja tyhjiöpakkaukset voi olla ihan hyvä juttu.

Kerronpa yhdenkin naurettavuuden äijistä. Kattelin sitä tyyppiä suu auki hollin aikaa nimittäin herra suuttui mulle siitä, että maaseudulla oli ollut ko. aamuna enemmän pakkasta kuin kaupungissa. Olin, että mitä helv... Maalaisjärki ja jopa se tavallinen serkkunsa on monelta kadoksissa! Kuka täysipäinen lähtee inttämään tuollaisesta asiasta mikä oli vielä faktaa. Hän rupee huutamaan mulle, että ”niinpä tietysti, niinpä tietysti, akat aina väittää, että maalla on kylmempää!” Ja siihen perään alkoi haukkumaan minua!
        Siis mikä ...ttu sitä ukkoa vaivasi?!?!

Kerronpa yhdenkin naurettavuuden äijistä. Kattelin sitä tyyppiä suu auki hollin aikaa nimittäin herra suuttui mulle siitä, että maaseudulla oli ollut ko. aamuna enemmän pakkasta kuin kaupungissa. Olin, että mitä helv... Maalaisjärki ja jopa se tavallinen serkkunsa on monelta kadoksissa! Kuka täysipäinen lähtee inttämään tuollaisesta asiasta mikä oli vielä faktaa. Hän rupee huutamaan mulle, että ”niinpä tietysti, niinpä tietysti, akat aina väittää, että maalla on kylmempää!” Ja siihen perään alkoi haukkumaan minua!

Tarpeeksi monen ääliömäisen käytöksen jälkeen en varmasti anna periksi enää missään!

Juu, kyllä pastalla nälkä lähtee, ei sitä pottujakaan voi kun ne on niin hiilarisia. Mut joo, nyt kannattais kyllä ehkä alkaa välttämään kaikkia yleisiä ruokaloita, salaattipöytiä, hedelmä ja vihannesosastoja, ylipäätään kaikkea minkä on ollut mahdollista suojaamattoman kulkea pitkin maita ja mantuja. Tässä kohtaa muovikääreet ja tyhjiöpakkaukset voi olla ihan hyvä juttu.

Vielä mitä. Kaupan salaatinkeruupisteellä kävi kova kuhina. Räkä tippuen laarista kauhottiin..

Varmaan sille oli akat aina väittäneet että "meilläpä oli enempi pakkasta" aina kun se on yrittänyt sankaroida lähiseudun pakkasennätyksellä, harmittaahan se kun sitten tyrmätään, ja akoille vielä häviää :(

Varmaan sille oli akat aina väittäneet että "meilläpä oli enempi pakkasta" aina kun se on yrittänyt sankaroida lähiseudun pakkasennätyksellä, harmittaahan se kun sitten tyrmätään, ja akoille vielä häviää :(

Hullu se oli. Huusi mulle, että ”minä päätän siitä!” Ja repi multa asiakirjoja käsistä..

Toiselle miehelle menin sanomaan huomenta, niin huutaa takaisin, että ”mikä v.tun huomen, nyt on päivä!”
        (Klo oli 10.40).

Siis onko se korona ehtinyt muutamilla jo aivoihin?!?!

Että fifty-fifty miehet-naiset.

Vielä mitä. Kaupan salaatinkeruupisteellä kävi kova kuhina. Räkä tippuen laarista kauhottiin..

No sehän on hyvä ettei mene haaskiin hyvä ruoka :)

Hullu se oli. Huusi mulle, että ”minä päätän siitä!” Ja repi multa asiakirjoja käsistä..

Toiselle miehelle menin sanomaan huomenta, niin huutaa takaisin, että ”mikä v.tun huomen, nyt on päivä!”
        (Klo oli 10.40).

Siis onko se korona ehtinyt muutamilla jo aivoihin?!?!

Että fifty-fifty miehet-naiset.

Ohoh, no siellä on kovaa peliä. Ei pidä mennä miehelle sanomaan että oli kovempi pakkanen muualla jos se on päättänyt että meillä oli kovin pakkanen ikinä. Eikä toiselle sanomaan huomenta päiväsaikaan. Pitäsköhän ne teidän seudun juomavedet ihan varulta tutkituttaa?

Ohoh, no siellä on kovaa peliä. Ei pidä mennä miehelle sanomaan että oli kovempi pakkanen muualla jos se on päättänyt että meillä oli kovin pakkanen ikinä. Eikä toiselle sanomaan huomenta päiväsaikaan. Pitäsköhän ne teidän seudun juomavedet ihan varulta tutkituttaa?

No niin on...
        Mietin viikolla, että onko kaikki tulleet hulluiksi vai onko salaatissa ollut etana :(

No sehän on hyvä ettei mene haaskiin hyvä ruoka :)

Ei mee ei...

• Harvinaista tyhmyyttä kyllä sellainen on keneltä tahansa, jos tota korona-virusepidemiaa ei tajuta pitää todellisena uhkana. Tuntuu jopa ihmeelliseltä, että meillä Suomessa asiaan on suhtauduttu ihmeen välinpitämättömästi, kun samalla muualla Euroopassa ihmisten terveydentilaa on tarkistettu rajoilla ja tietyistä maista niitä lentoja on jopa kielletty vastaanottamasta.

• Anonyymi

Mikäs koulutus sulla olikaan?

• Mitähän sekin tähän kuuluu?!?

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mitähän sekin tähän kuuluu?!?

Päättelepä itse.

• Anonyymi

Tajusin, että iso osa miehistä on lapsenkaltaisia, naiiviudessaan uskomattoman typeriä olentoja, kun persujen kaltainen huijarijoukko alkoi saada laajaa kannatusta. Kun luin persujen idioottimaisia kirjoituksia uutisten kommenttiosastoissa ja eri keskustelupslstoilla, tajusin, että osa kanssaihmisistäni on todella typeriä. Ehkä näin on aina ollut, mutta netti on tuonut typerät syy- ja seuraussuhteista mitään ymmärtämättömät typerykset näkyville. Persupuolue on tarjonnut heidän tyhmyydelleen poliittisen purkautumisväylän. Puolue tarjoaa monimutkaisiin asioihin yksinkertaisia ratkaisuja, jotka toki vetoavat niihin, jotka eivät vaikeita ja monimutkaisia asioita kykene ajattelemaan.

• Anonyymi

Tajusimme jo kauan sitten ettei Harmis ole penaalin terävä kynä myöskään.

• Anonyymi

Kaveri on yksinkertainen monomaani, kuten kaikki persukit

• Anonyymi

Minä pidin sinua suhteellisen ok tyyppinä, kunnes rupesit levittämään sitä Venäjäpropagandaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2074
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      980
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      129
      907
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      626
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      607
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      91
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      543
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      39
      509
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      113
      459
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe