Danske Bank sulkee Kemin konttorin

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11237281

Danske Bank lopettaa Kemin konttorinsa toukokuussa. Lähimmät konttorit jäävät Ouluun ja Rovaniemelle. Pankki perustelee lakkauttamista asiakkaiden asiointitapojen muutoksella.

Konttorinjohtaja Mari Päivisen mukaan alueen asiakkaista suuri osa hoitaa nykyisin pankkiasiansa mobiili- tai verkkopankissa.

Valtakunnallisesti esimerkiksi asuntolainaneuvotteluista käydään etänä jo 80 prosenttia.

12

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillähän on pankki kotona nykyään. Ja saamme maksaa siitä että hoidamme pankin työt itse. Koskahan tilanne on se että joudumme maksamaan siitä että saamme tehdä esim.tehtaalla töitä?

• Anonyymi

Joutikin. Ennustukseni meni vuodella pieleen.

• Anonyymi

Antaa mennä minä olen Swedbankin asiakas. Hyvää palvelua, homma toimii etänäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa mennä minä olen Swedbankin asiakas. Hyvää palvelua, homma toimii etänäkin.

Aikansa kutakin sano se pässikin.................

• Anonyymi

No jo on perkele kun ei asiakkaat enää kelpaa!
      Maximoidaan vain omistajien voittoja asiakaspalvelun kustannuksella, ei hyvältä näytä...
      Turha kuvitellakaan että jään kärvistelemään pankin "etä-asiakkaaksi" pönkittääkseen omistajien voittoja, vaan pankki rahoineen, lainoineen ja sijoituksineen vaihtuu alta aikayksikön.

• Anonyymi

Tokko niillä ikävä tulee sun kolikoita, ja sijoituksekki taitaa rajoittua lidlin punasiin.

• Anonyymi

Kauniit saatesanat:
        Olet meille tärkeä asiakas, ja siksi haluamme kertoa sinulle asiakaspalvelussamme kevään aikana tapahtuvasta uudistuksesta. Yhdistämme nykyisiä konttoreitamme entistä vahvemmiksi yksiköiksi. Samalla asuinpaikkaasi lähellä oleva konttori, Kemi sulkee ovensa 8.5.2020.
        Konttorin sulkeutuminen ei vaikuta asiakkuuteesi. Kaikki nykyiset palvelusi ja sopimuksesi, tilisi ja niiden numerot sekä pankki- ja luottokorttisi jatkuvat ennallaan. Sinun ei tarvitse tehdä mitään.
        Palvelemme sinua edelleen kaikissa pankkiasioissasi laajoilla palveluajoilla puhelimitse sekä mobiili- ja verkkopalveluissamme.
        Kiitos, että olet asiakkaamme. Toivomme, että saamme jatkossakin olla kumppanisi taloutesi tärkeissä asioissa.
        Ystävällisin terveisin
        Danske Bank

Haa haa ja terve menoa, kävin juuri vaihtamassa pankkia. S-pankki eikä mitään kuluja.

• Anonyymi

Eihän se mikään pankki ole kun eisiellä ole rahaakaan

• Anonyymi

Mitä noilla pankkikonttoreilla ennää virkaa, tiskiltä kun ei saa rahhaakaan muutakuin etukäteen tillaamalla!? Harmi vain vanhuksien ja muiden tietokonettomien puolesta.
      Vieläkö pankissa pystyy laskun maksamaan..? Se varmaan onnistuu 20 euron palvelumaksulla per lasku..

• Anonyymi

Mistähä ne löttövoitot ny sitte saahaa ku Danskebankke loppuupi? Kertokaatte

• Anonyymi

Kaikki muu halutaan lopettaa mutta talletukset halutaan pitää , mistäs miäs saa tilin rahat nostettua patjan alle , sähköisellä tilisiirrolla jää kaikki liikkeet näkyviin. Ite laitan patjaan ja piirrän kartan perillisille missä patja on , jää vero eemeli imemää peukkuu

Koko suomihanvoisi siirtää varansa 1 ja samaan pankkii , miksi pitää enään pikkupankkeja pystyssä kun nettipankki voisi olla vaikka tahitilla.

• Anonyymi

Mihin laitat sen kartan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57