https://yle.fi/uutiset/3-11237281
Danske Bank lopettaa Kemin konttorinsa toukokuussa. Lähimmät konttorit jäävät Ouluun ja Rovaniemelle. Pankki perustelee lakkauttamista asiakkaiden asiointitapojen muutoksella.
Konttorinjohtaja Mari Päivisen mukaan alueen asiakkaista suuri osa hoitaa nykyisin pankkiasiansa mobiili- tai verkkopankissa.
Valtakunnallisesti esimerkiksi asuntolainaneuvotteluista käydään etänä jo 80 prosenttia.
Danske Bank sulkee Kemin konttorin
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Meillähän on pankki kotona nykyään. Ja saamme maksaa siitä että hoidamme pankin työt itse. Koskahan tilanne on se että joudumme maksamaan siitä että saamme tehdä esim.tehtaalla töitä?
- Anonyymi
Joutikin. Ennustukseni meni vuodella pieleen.
- Anonyymi
Antaa mennä minä olen Swedbankin asiakas. Hyvää palvelua, homma toimii etänäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa mennä minä olen Swedbankin asiakas. Hyvää palvelua, homma toimii etänäkin.
Aikansa kutakin sano se pässikin.................
- Anonyymi
No jo on perkele kun ei asiakkaat enää kelpaa!
Maximoidaan vain omistajien voittoja asiakaspalvelun kustannuksella, ei hyvältä näytä...
Turha kuvitellakaan että jään kärvistelemään pankin "etä-asiakkaaksi" pönkittääkseen omistajien voittoja, vaan pankki rahoineen, lainoineen ja sijoituksineen vaihtuu alta aikayksikön.- Anonyymi
Tokko niillä ikävä tulee sun kolikoita, ja sijoituksekki taitaa rajoittua lidlin punasiin.
- Anonyymi
Kauniit saatesanat:
Olet meille tärkeä asiakas, ja siksi haluamme kertoa sinulle asiakaspalvelussamme kevään aikana tapahtuvasta uudistuksesta. Yhdistämme nykyisiä konttoreitamme entistä vahvemmiksi yksiköiksi. Samalla asuinpaikkaasi lähellä oleva konttori, Kemi sulkee ovensa 8.5.2020.
Konttorin sulkeutuminen ei vaikuta asiakkuuteesi. Kaikki nykyiset palvelusi ja sopimuksesi, tilisi ja niiden numerot sekä pankki- ja luottokorttisi jatkuvat ennallaan. Sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Palvelemme sinua edelleen kaikissa pankkiasioissasi laajoilla palveluajoilla puhelimitse sekä mobiili- ja verkkopalveluissamme.
Kiitos, että olet asiakkaamme. Toivomme, että saamme jatkossakin olla kumppanisi taloutesi tärkeissä asioissa.
Ystävällisin terveisin
Danske Bank
Haa haa ja terve menoa, kävin juuri vaihtamassa pankkia. S-pankki eikä mitään kuluja.
- Anonyymi
Eihän se mikään pankki ole kun eisiellä ole rahaakaan
- Anonyymi
Mitä noilla pankkikonttoreilla ennää virkaa, tiskiltä kun ei saa rahhaakaan muutakuin etukäteen tillaamalla!? Harmi vain vanhuksien ja muiden tietokonettomien puolesta.
Vieläkö pankissa pystyy laskun maksamaan..? Se varmaan onnistuu 20 euron palvelumaksulla per lasku.. - Anonyymi
Mistähä ne löttövoitot ny sitte saahaa ku Danskebankke loppuupi? Kertokaatte
- Anonyymi
Kaikki muu halutaan lopettaa mutta talletukset halutaan pitää , mistäs miäs saa tilin rahat nostettua patjan alle , sähköisellä tilisiirrolla jää kaikki liikkeet näkyviin. Ite laitan patjaan ja piirrän kartan perillisille missä patja on , jää vero eemeli imemää peukkuu
Koko suomihanvoisi siirtää varansa 1 ja samaan pankkii , miksi pitää enään pikkupankkeja pystyssä kun nettipankki voisi olla vaikka tahitilla.- Anonyymi
Mihin laitat sen kartan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854