Suusuojainfanaatikko

25

<50

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole tullut osteltua. Vanha käsidesikin on ollut käyttämättä jo muutaman vuoden auton hansikaslokerossa.

• Mie olen autodesiä nyt käyttänyt. Esim. kun tuun kaupasta.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mie olen autodesiä nyt käyttänyt. Esim. kun tuun kaupasta.

Joo,
        Jos mummot tukkii käytävät, niin käsidesiä vetämällä olotila helpottaa.

• Thymallus kirjoitti:

Joo,
        Jos mummot tukkii käytävät, niin käsidesiä vetämällä olotila helpottaa.

Mä aijon mummona nassuttaa lakua keskellä käytävää ja ihailla käsidesiherroja.

Mie olen autodesiä nyt käyttänyt. Esim. kun tuun kaupasta.

Ei ole tullut mieleen käsidesi siinä vaiheessa, kun takakontti on lastattu ruoalla ja vatsa kurnien on kiire kaahata kotiin niiden ruokien kimppuun.

Mä aijon mummona nassuttaa lakua keskellä käytävää ja ihailla käsidesiherroja.

Juoruat siinä naapurin mummon kanssa, ettei kunnon kansalaiset pääse ripeästi kaupassa etenemään. Maitohyllyn edustalle vaan parit ostoskärryt ristiin parkkiin.

• Jan1 kirjoitti:

Ei ole tullut mieleen käsidesi siinä vaiheessa, kun takakontti on lastattu ruoalla ja vatsa kurnien on kiire kaahata kotiin niiden ruokien kimppuun.

Mä ajattelen sitä rattia. Että jos vahingossa satun nuolaisemaan niin kädet on ollu puhtaat!

• Thymallus kirjoitti:

Juoruat siinä naapurin mummon kanssa, ettei kunnon kansalaiset pääse ripeästi kaupassa etenemään. Maitohyllyn edustalle vaan parit ostoskärryt ristiin parkkiin.

Justhan noin. Onko sulla jotain mummoangstia ilmassa? Kerran muuten tuommosella irtopaistopisteellä mies tunki nuuskimaan tukkaa?!? Mitä mitä se oli? Oliko jo käsidesimies?

Mä ajattelen sitä rattia. Että jos vahingossa satun nuolaisemaan niin kädet on ollu puhtaat!

Heh, vahingossa nuolaiset rattia? Mikä voisi aiheuttaa ratin nuolemista vahingossa? :P

• Jan1 kirjoitti:

Heh, vahingossa nuolaiset rattia? Mikä voisi aiheuttaa ratin nuolemista vahingossa? :P

No ei sitä koskaan tiedä jos kieli on pitkällä ajaessa :D

Justhan noin. Onko sulla jotain mummoangstia ilmassa? Kerran muuten tuommosella irtopaistopisteellä mies tunki nuuskimaan tukkaa?!? Mitä mitä se oli? Oliko jo käsidesimies?

Olitko pessy tukkas käsidesillä?

Mummotkin on yksilöitä. Toiset osaa liikenne- ja käyttäytymissäännöt kaupassa, toiset taas ei.

No ei sitä koskaan tiedä jos kieli on pitkällä ajaessa :D

Aijaa aha. :D

• Enpä taida ostaa mitään kun ei nuo suojaimet auta kuin leviämiseen, jos oikein panikoisin ensimmäisenä ostoslistalla olisi uimalasit, sitten tuo suusuoja ja sitten vasta käsidesi kun tavan pesuaine varmaan ajaa saman asian.

• misspönttöuuni

Joo, se suojain levittää enemmän kun sitä joutuu näpläämään eessun taassun. Se ei kaiketi oikeasti auta yhtään.

• Kaapin perukoilta voin kaivaa kahdet kaasunaamarit käyttämättömine suodattimineen ja kaksi pakettia suojapukuja sitä armeijan kertakäyttöistä kemiallisen ja biologisen sodankäynnin umpihaalarimallia.

Nämä vedetään päälle ja lähdemme kävelemään kaupungille suihkepullon kanssa jos tämä hössötys alkaa jossain vaiheessa vituttamaan. Olisi pitänyt hamstrata ajoissa paljon pieniä käsidesipulloja, niitä olisi kiva samalla jakaa kauhusta pyörtyileville kansalaisille. ; )

• Niitä on tehty mangon ja vesimelonin mak..hetkinen, hajuisia. Niitä pieniä matkapulloja :)

Niitä on tehty mangon ja vesimelonin mak..hetkinen, hajuisia. Niitä pieniä matkapulloja :)

Voin jo nähdä mielessäni yleisön ilmeet, kun kaksi näin varustautunutta biohasardityyppiä kulkee kadulla huolellisesti suihkutellen ja pyyhkien jokaisen pysäköidyn auton ja ulko-oven ovenkahvat sekä kaikki porraskaiteet. ; )

• Kollimaattori kirjoitti:

Voin jo nähdä mielessäni yleisön ilmeet, kun kaksi näin varustautunutta biohasardityyppiä kulkee kadulla huolellisesti suihkutellen ja pyyhkien jokaisen pysäköidyn auton ja ulko-oven ovenkahvat sekä kaikki porraskaiteet. ; )

Mallikoottori eli moderaattori :)

• Käsidesiä ei ole, mutta venäläinen kaasunaamari on

• Ja vielä sanotaan, että ihmiset ovat huonosti
        varustautuneita! :D Ei ou niämä

• Anonyymi

Ihan normaaliin tapaan kuten aina ennenkin pesen kädet heti kun tulen kotiin. Mitään käsidesejä en käytä enkä nyt varsinkaan suunsuojuksia!
      Jos sitten sairastun, sitten sairastun. Voin sairastua myös syöpään, voin jäädä auton alle, voin joutua jonkun hullun tielle ja tulla puukotetuksi.
      Jos sairastun, niin joko sairastan ja paranen tai sitten kuolen. Hysteriaa en tunne enkä aio tuntea. Normaali varovaisuus ja terve järki. Jos se ei sitten riitä, no, sitten ei riitä.
      Sama lähipiirissäni johon kuuluu vain perusterveitä suurin osa nuoria aikuisia ja keski-ikäisiä.

• Anonyymi

Italialaisilla loppuu suunaamarit, tarvitsevat niitä kymmeniä miljoonia kappaleita lisää.

• No jyst!

"– Meille tuli turistibussillinen kiinalaisia, jotka ostivat meidän hyllyn tyhjäksi."

Ensin ne tartuttaa meihin koronan ja sitten vielä vie hengityssuojatkin kaupoista.

Törkeää☝️

https://youtu.be/rRspB7EJzBA

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miss Pönttä uusin James: ;Miss Pönt 007

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe