Palstan parit

Keillä palstalaisilla on juttua meneillään? Wuppiksella ja Harmiksella on ainakin jotain sutinaa.

106

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sekös SINUA kismittää....

• Miksi?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miksi?

Sepä se juuri, että miksi se sinua haittaa niin paljon, että aloituksen aiheesta väsäät?

Hihii, huomenna pannaan teijät pussauskoppiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä se juuri, että miksi se sinua haittaa niin paljon, että aloituksen aiheesta väsäät?

Logiikkasi ontuu. Minä kannustan rakastavaisia.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Logiikkasi ontuu. Minä kannustan rakastavaisia.

ääälä yhtään yritä! Mustasukkaisuutesi loistaa kuin majakka yössä!

• Anonyymi kirjoitti:

ääälä yhtään yritä! Mustasukkaisuutesi loistaa kuin majakka yössä!

En nyt ymmärrä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sen takia että se sanoi yhdessä ketjussa että täällä on niin tylsää. Yrittää saada jotain säpinää. Tuskin sitä oikeasti haittaa.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

En nyt ymmärrä...

Hahhah, kerrankin olet täysin oikeassa: et ymmärrä, et tosiaankaan ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhah, kerrankin olet täysin oikeassa: et ymmärrä, et tosiaankaan ymmärrä.

Ok...

• Partakaweri kirjoitti:

Ok...

Sinä oot niin ihana🥰

• Anonyymi

Uuhuu, kumpaan sä ite oot ihastunu?

• No mulla oli äsken wuppiksen kanssa öyhötysjuttua meneillään, siihen sinäkin jotain tuumit väliin...
      Sitten oli jääkiekkojuttuakin..

Eilen illalla oli Elisa Ketun kanssa juttua myös... muuten olen pitänyt hiljaiseloa hetken....

• Anonyymi

Itse ajattelin kun jotkut valittivat että ei ole tyttöjä palstalla no onhan niitä sitten kun laitoin olemaan :D

• Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelin kun jotkut valittivat että ei ole tyttöjä palstalla no onhan niitä sitten kun laitoin olemaan :D

Jaa, sinäkö se veräjänvartijana oletkin? Et oo päästänyt tyttöjä palstailemaan?

• Anonyymi

Ketkä toivoisit pariksi?

• Anonyymi

Mä olen kiinnostunut pujottelijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paas toimeksi sitten!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se sahanainen?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sinä olet se sahanainen?

En ole moottorisahamurhaaja.
        Enkä yritä edes pokata sahalla;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paas toimeksi sitten!

Lähden kohta laskettelemaan.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sinä olet se sahanainen?

Ei, kyllä tuo yllä oleva on joku muu. Ja olenkin ajatellut, että pujottelijalle on parempi pullanainen kuin sahanainen. Kukkanainen saisi niityllä kirmailla kesäisessä mekossaan maitotonkkaa (pientä) heilutellen ja pujottelija saisi hikisenä sahan kanssa heilua. Ja sit ne menis yhdessä saunaan. Ja saunan jälkeen tietenkin...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä tuo yllä oleva on joku muu. Ja olenkin ajatellut, että pujottelijalle on parempi pullanainen kuin sahanainen. Kukkanainen saisi niityllä kirmailla kesäisessä mekossaan maitotonkkaa (pientä) heilutellen ja pujottelija saisi hikisenä sahan kanssa heilua. Ja sit ne menis yhdessä saunaan. Ja saunan jälkeen tietenkin...

No Sinä olet sahanainen?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No Sinä olet sahanainen?

Sahanainen etsii jotain muuta nyt.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sinä olet se sahanainen?

Ei ole kun mä ole sahanainen, jos meinaat niitä periksen kanssa keskusteltuja moottorisahajuttuja:). Mutta siitäkin on varmaan pari kuukautta aikaa.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sahanainen etsii jotain muuta nyt.

Mikä hätä teillä on sahanaisen takia? :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hätä teillä on sahanaisen takia? :)))

Joku haluaa karsimista? Wuwwuwwuuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kun mä ole sahanainen, jos meinaat niitä periksen kanssa keskusteltuja moottorisahajuttuja:). Mutta siitäkin on varmaan pari kuukautta aikaa.

sivusta

Ei kun joku naisoletettu jutteli Pujiksen kanssa sahoista ja olisi halunnut treffata Pujista, mutta pujisperkele vaan himmaili..😏

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei kun joku naisoletettu jutteli Pujiksen kanssa sahoista ja olisi halunnut treffata Pujista, mutta pujisperkele vaan himmaili..😏

Mä keskustelin sahoista mutten kyllä ajatellut treffailua. Olet käsittänyt ihan väärin:). Ja luultavasti se on pönttis joka on kiinnostunut pujottelijasta. Mä olen kiinnostunut vaan opiskeluista tällä hetkellä. Tulin vaan lueskelemaan välillä tänne kun pää savuaa jo lukemisen kanssa :(

• Wwuwuw kirjoitti:

Vielä on tallessa raivaussahanaisen sp osoite

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Eri kuin mä. Sun kanssa en ole keskustellut sahoista enkä antanut sp-osoitetta kenellekään. 😊.

• pujotteIija kirjoitti:

Noni.. Ei ollu moottorisaha, eikä pokasaha, vaan raivaussaha..nainen.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri kuin mä. Sun kanssa en ole keskustellut sahoista enkä antanut sp-osoitetta kenellekään. 😊.

Sun siis pujiksen kanssa olen keskustellut muistaakseni vaan lottovoitosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan selvästi eri nainen :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Noni.. Ei ollu moottorisaha, eikä pokasaha, vaan raivaussaha..nainen.👍

Nimenomaan raivaussaha oli

• pujotteIija kirjoitti:

Nimenomaan raivaussaha oli

Ja kuka väittää, ettei palstalla muka ole naisia?

Näistähän menee jo sekaisin? Moottorisaha, vai raivaussahanainen, sähköpostilla tai ilman...🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole moottorisahamurhaaja.
        Enkä yritä edes pokata sahalla;)

Pokasahalla? Sitähän tarkoitit..💡

• Anonyymi

Puska ja Jan1 =) (for real).. %)

• Ei pidä paikkaansa. Ei ole mitään palstaparia puskassa, eikä nimimerkillä. Yksi pommittaja on, senkin nimi on tiedossa.

• Anonyymi

Teknisiä ongelmia palstalla!

• Anonyymi

Harmis ja Wuppis pari? Oikeastiko?

• Anonyymi

Siinä tapauksessa wuppista kiinnostaa Pönttiksen tekemiset ja siksi se on Pönttikselle ilkeillyt.

• Anonyymi

Lord Philips Silikoni (lisävarusteena pikaliima)

• Anonyymi

Jos laitetaan yhtälö: X=X määrittele Y tuohon yhtälöön ?

...hiton noniin worldwide secret organisations.... nobody knows nothing, but everybody knows everything :D

• Anonyymi

Voisin laittaa ratkaisuehdotuksen tuohon että määrittele Y..... jos laitetaan että X=X=Y, eli vastaus olisi aina oikeia tuo Y.

• Varma tieto. Similä ja oikea käsi. Hän myös vehtaa vasemmankin käden kanssa. Älä kerro kelleen, mutta tää on varma tieto.

• Anonyymi

Sellaista se elämä on.

• Sinä oot niih mahtava🥰

• Harmis ❤ Partis.

• Anonyymi

Niin on ❤️

• Anonyymi

Pareista en tiedä, mutta vauva on tulossa. Se on varmaa. Masu kasvaa koko ajan :))) 15.4. on neuvola. :D

• Sen alulle panemiseen tarvitaan vain tippa siemennestettä, ei koko miestä. ;)

• Meilläpäin on ollut neuvola jo pidemmän aikaa... Noh, onneksi olkoon tenavasta.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sen alulle panemiseen tarvitaan vain tippa siemennestettä, ei koko miestä. ;)

Noin varmaan on, mutta tässä oli mukana koko miesruho. Ei muki. :D Eikö se ole vähän liian kliinistä jos luonnollisellakin tavalla onnistuu :)

• Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

Meilläpäin on ollut neuvola jo pidemmän aikaa... Noh, onneksi olkoon tenavasta.

Oli jo aikakin.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sen alulle panemiseen tarvitaan vain tippa siemennestettä, ei koko miestä. ;)

Ruokahalu on hillitön :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin varmaan on, mutta tässä oli mukana koko miesruho. Ei muki. :D Eikö se ole vähän liian kliinistä jos luonnollisellakin tavalla onnistuu :)

Onneksi olkoon! Onko nimi jo mietitty?

• Vauh. Onneksi olkoon.
        Onko ultrassa käyty jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olkoon! Onko nimi jo mietitty?

On, mutta sukupuoli saa olla arvoitus syntymään asti. Varalta molempien nimet harkittu.

• Anonyymi kirjoitti:

On, mutta sukupuoli saa olla arvoitus syntymään asti. Varalta molempien nimet harkittu.

Minulla oli arvoitus myös esikoinen😁
        Mutta sen jälkeen kysyin koska halusin paremmin varautua kun harmitti ettei ollut sit sitä pojan väriä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ruho, kai se oli juonessa mukana tämä ruho? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ruokahalu on hillitön :(

Normaalia. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Niin, tietääkö ruho edes tästä iloisesta perhetapahtumasta? Onko ruho tarkoitus sivuuttaa kokonaan? Oliko ruho vain nimetön kohtaaminen yössä? Seuraavassa jaksossa selviää...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tietääkö ruho edes tästä iloisesta perhetapahtumasta? Onko ruho tarkoitus sivuuttaa kokonaan? Oliko ruho vain nimetön kohtaaminen yössä? Seuraavassa jaksossa selviää...

Jaa, siinä on nuokin mahdollisuudet.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Tarkoittaen mitä?

• Anonyymi

Partakaweri... vilahtipa mieleeni uusikin lempinimesi tuon Lord Philips lisäksi HerraHöylä.

• HerraHöylä voisi olla arkkiviholliseni. Minä kun en juuri höylää naamaa :D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

HerraHöylä voisi olla arkkiviholliseni. Minä kun en juuri höylää naamaa :D

Saisi tehtyä hyvän mainoksen kun oikein OSAMA-parta ja Philips sekä höylä:D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

HerraHöylä voisi olla arkkiviholliseni. Minä kun en juuri höylää naamaa :D

Parralla on sitten varmaan pituutta. Pitäisikö nicci vaihtaa väinämöiseksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihan mahdottomasti mittaa, kun aloitin pari kuukautta sitten kasvattamisen alusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kietoutua siihen?

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko kietoutua siihen?

Kyllä tänne alle mahtuu :D

• Anonyymi

Huomaa taas mikä on äo tällä palstalla... Jos en paremmin tietäisi sanoisin että täynnä ala-asteikäisiä. Jo yli 50 viestiä tällaisessa ketjussa, sitten valitetaan kunnon aiheista kuten koronasta.

• Anonyymi

Hih 😛😉

• Tämä on tärkeä aihe ☝️

• Anonyymi

Huomaa että ao talla palstalla on aina yli 2490 :D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tämä on tärkeä aihe ☝️

Parranajo-koneidenkin formulakilpailut.... :D

• Anonyymi

Sarsii tulee korona karsii.

• Anonyymi

Braun sekä Philips rinnaikkain ajamassa partaa kuin formula-autot ja höylä...

• Itse ajan Princess merkkisellä tukkahöylällä. Olen visu mies.

• Anonyymi

Pönttis❤️Harmis. Selkeesti.

• Pönttiksen napa kasvaa ja Harmiksen kukkaro kevenee? :)

• Anonyymi

Ovatko molemmat mieskirjoittajia?

Ja ovatko he kohdanneet oikeasti, sovitusti oikeassa maailmassa eikä vain hahmosfäärissä?

• Anonyymi

Ei ole Pönttis ❤️ Harmis

• Anonyymi

Ajeletko sinä BIC-höylällä?

• Anonyymi

Kirjoitin tänne "Pönttis❤️Harmis. Selkeesti." Yllättäen kommenttini lähti bittitaivaaseen 😀

• Anonyymi

Juu, mutta se poistuu taas pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta se poistuu taas pian.

Eikö nyt toimi?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Jännää!

• Anonyymi

Uhups!

• Anonyymi

Onko kukaan hahmosfääriläisistä tavannut oikeasti toisiaan, ruutu"todellisuuden" tuolla puolen?

• Käsittääkseni monet palstalta ovat tavanneet.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Käsittääkseni monet palstalta ovat tavanneet.

Ok, HYVÄ! Kiitos.

• Anonyymi

Juuh

• Anonyymi

Lopettakaa naittaminen palstalla!!!!!!!

• Sinäkö se täällä olet kännipäissäis yötä myöten länkyttänyt?

• Kyllä minä ihan nukuin.

• Mihinkäs se sinulla on sitten sutinaa? Valtakunnalle?

• Erittäin hyvä kymysys. Ei ole meikäläisellä sutinoita.

• Partakaweri kirjoitti:

Erittäin hyvä kymysys. Ei ole meikäläisellä sutinoita.

No olisiko kivaa, jos olisi sutinaa johonkin päin?

• Jan1 kirjoitti:

No olisiko kivaa, jos olisi sutinaa johonkin päin?

Ainahan se olisi. Ja tässä pari kertaa ollutkin, mutta kun asuttu eri puolilla Suomea.

• Partakaweri kirjoitti:

Ainahan se olisi. Ja tässä pari kertaa ollutkin, mutta kun asuttu eri puolilla Suomea.

Tuntuuko mitenkään enemmän näin keväällä, että kaipaa sutinaa? Olisi pitkät kesäyöt kivempaa viettää yhdessä jonkun kanssa, kun yksin? Sehän se on monesti ongelmallista, kun ihmiset asuu pitkien matkojen päässä toisistaan. Joskus se arjen aikataulujen yhteensovittaminen käy ylivoimaiseksi jo heti alkuunsa. Ikävää.

odottelen koska näen ensimmäisen rakastuneen parin kävelemässä kadulla käsikkäin tai suukottelemassa. Se on aina se kevään positiivinen ja mieltä piristävä näky ja hetki. Toiset odottaa lintuja ja kukkasia, minä odotan rakastavaisia katukuvaan.

• Jan1 kirjoitti:

Tuntuuko mitenkään enemmän näin keväällä, että kaipaa sutinaa? Olisi pitkät kesäyöt kivempaa viettää yhdessä jonkun kanssa, kun yksin? Sehän se on monesti ongelmallista, kun ihmiset asuu pitkien matkojen päässä toisistaan. Joskus se arjen aikataulujen yhteensovittaminen käy ylivoimaiseksi jo heti alkuunsa. Ikävää.

odottelen koska näen ensimmäisen rakastuneen parin kävelemässä kadulla käsikkäin tai suukottelemassa. Se on aina se kevään positiivinen ja mieltä piristävä näky ja hetki. Toiset odottaa lintuja ja kukkasia, minä odotan rakastavaisia katukuvaan.

Eipä oikeastaan ainakaan vielä. Täällä on niin kovin talvisen tuntuista. Muutenkin olen henkeen ja vereen yksin nukkuja. Läheisyys on asia erikseen, mutta kun uni tulee silmään, haluan olla vuoteessa yksin.

Onhan nuo rakastuneet suloisia. Aina tulee hyvä mieli, kun näkee parin osoittavan hellyyttä toisilleen.

• Partakaweri kirjoitti:

Eipä oikeastaan ainakaan vielä. Täällä on niin kovin talvisen tuntuista. Muutenkin olen henkeen ja vereen yksin nukkuja. Läheisyys on asia erikseen, mutta kun uni tulee silmään, haluan olla vuoteessa yksin.

Onhan nuo rakastuneet suloisia. Aina tulee hyvä mieli, kun näkee parin osoittavan hellyyttä toisilleen.

Niin, ei nukkumiseen välttämättä seuraa tarvita. Onnistuu monesti yksin paremminkin.

Niinhän ne ovat. Sama fiilis. Tuntuu hyvälle nähdä välittämistä ja rakkautta, silloin aina ajattelee että on tässä maailmassa sentään jotain järkeä.

• Anonyymi

Wuulla ja Frouvalla 👆😄

xLiner

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      225
      1968
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1237
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe