Kuunteletteko polkuporinoita vai vieläkö humppaa jytää lenkillä korviin?
Humppa ja hölkkä
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Linnunlaulua kuuntelen.
- Anonyymi
Ilman muuta pelkkiä luonnonääniä. Se on vähän turvallisuuskysymyskin, etenkin taajamassa.
- Anonyymi
Rapulaa tänä aamuna vai meneekö vasta lauantai-iltana kaikki ääntä kohti?
- Anonyymi
Motivoiva musa kuulokkeista hölkkääjälle parasta mitä tiedän. Katri Helenan puhelinlangat laulaa ja erika Vikmanin cicciolina saa soiroseenkin vauhtia.
- Anonyymi
'Sweat' Snoop Dogg vs David Guetta, aivan parasta kolmannen juoksutunnin tänttäränttää !
- Anonyymi
En ymmrrä niitä jotka ei pysty yjtään lenkkiä vetämään sulkeutumatta omaan maailmaansa kuulokkeet korvilla.
- Anonyymi
kelveillä on muutakin liikennettä ja kuulo on juoksijalle tärkeä aisti !
- Anonyymi
Keväisin ihana linnunlaulu ja vanhojen ämmien kälätys koirankaakasta
- Anonyymi
Hölkkä on minulle rentoutusta, meditaatiota. Mieli tyhjänä kaikesta, kiitollisena olemassaolosta ja hölkästä.
- Anonyymi
Alfa kanavalla rennoimmat konsertit.
- Anonyymi
Miuta härnää.
Ei tarjoo hölkkäsoittolistaa.
Nikotellen podkästi ei miun makuun.
Rentoo humppaa kaipailen. - Anonyymi
Missä puokilla parhaat bändit reitin varressa?
- Anonyymi
Humppaa ja Hömppää, sitä tämä nykyelämä on
- Anonyymi
Hemmottele itteäsi hölkkälenkillä.
Jos kuulokkeet unohtuu, laula ääneen.- Anonyymi
Kuten muutkin kylähullut, ole puhuvanasi puhelimeen raitilla hortoillessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757