Kuunteletteko polkuporinoita vai vieläkö humppaa jytää lenkillä korviin?
Humppa ja hölkkä
15
134
Vastaukset
- Anonyymi
Linnunlaulua kuuntelen.
- Anonyymi
Ilman muuta pelkkiä luonnonääniä. Se on vähän turvallisuuskysymyskin, etenkin taajamassa.
- Anonyymi
Rapulaa tänä aamuna vai meneekö vasta lauantai-iltana kaikki ääntä kohti?
- Anonyymi
Motivoiva musa kuulokkeista hölkkääjälle parasta mitä tiedän. Katri Helenan puhelinlangat laulaa ja erika Vikmanin cicciolina saa soiroseenkin vauhtia.
- Anonyymi
'Sweat' Snoop Dogg vs David Guetta, aivan parasta kolmannen juoksutunnin tänttäränttää !
- Anonyymi
En ymmrrä niitä jotka ei pysty yjtään lenkkiä vetämään sulkeutumatta omaan maailmaansa kuulokkeet korvilla.
- Anonyymi
kelveillä on muutakin liikennettä ja kuulo on juoksijalle tärkeä aisti !
- Anonyymi
Keväisin ihana linnunlaulu ja vanhojen ämmien kälätys koirankaakasta
- Anonyymi
Hölkkä on minulle rentoutusta, meditaatiota. Mieli tyhjänä kaikesta, kiitollisena olemassaolosta ja hölkästä.
- Anonyymi
Alfa kanavalla rennoimmat konsertit.
- Anonyymi
Miuta härnää.
Ei tarjoo hölkkäsoittolistaa.
Nikotellen podkästi ei miun makuun.
Rentoo humppaa kaipailen. - Anonyymi
Missä puokilla parhaat bändit reitin varressa?
- Anonyymi
Humppaa ja Hömppää, sitä tämä nykyelämä on
- Anonyymi
Hemmottele itteäsi hölkkälenkillä.
Jos kuulokkeet unohtuu, laula ääneen.- Anonyymi
Kuten muutkin kylähullut, ole puhuvanasi puhelimeen raitilla hortoillessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833