mies petti pitkään ja jäi kiinni. Avioeroko?

Anonyymi

Meillä on mieheni kanssa pitkä parisuhde. Olemme olleet reilut 15-vuotta yhdessä. Siitä naimisissa 7-vuotta. Meillä on kaksi lasta 6 vuotias sekä 3-vuotias. Olen ollut viimeiset 6 vuotta kotona lasten kanssa. Minulle selvisi, että mieheni on pokaillut työpaikallaan naisia. Yhtä yritti heti, kun vaihtoi työpaikkaa. Seuraavaa hetken päästä pidempää. Oli vongannut tämän naisen perään 8 kuukautta kuin kiimainen kolli. Sen jälkeen hänellä oli tämän naisen kanssa suhde reilut 11 kuukautta. Mieheni jäi kiinni ja tunnusti lopulta kaiken. Hän lupasi mennä terapiaan ja selvittää oman osuutensa. En tiedä, mitä pitäisi tehdä? Meillä on yhteinen asunto ja lapset. Ihana perhe. Mieheni on myös nukkunut toisen lapsen syntymän jälkeen omassa huoneessaan ja vain välillä käynyt panemassa minua. Miten te olette selvinneet tästä vai oletteko ottaneet miehestä eron?

Mietin, että mikä miestäni vaivaa? Mielestäni hän on halunnut minun pysyvän kotona lasten kanssa. Silloin hänellä on mahdollisuus mennä ja tehdä töitä.

31

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntele sydämesi ääntä ja tee niinkuin se sanoo. Älä tee hätiköityjä ratkaisuja, vaan pohdi asiat pääsi sisällä tarkkaan. Puhu asiasta jonkun vaitiolovelvollisen ammattilaisen kanssa, vaikka seurakunnan perheneuvoja. Itse kävin ja uskontoa ei tuputeta, jos sitä pelkää ja sain apua, kun puhuin puolueettoman tahon kanssa.

      Olen pohtinut, että millainen äiti kasvattaa pojastaan sellaisen, ettei kestä tilannetta, jossa joutuu ns. toiseksi oman lapsensa rinnalle. Myös omani jätti minut yksin oman lapsensa hoitotilanteessa, jossa oli yösyötöt ja itkuisempi lapsi. Tämä kaikista isoin lapsi muutti myös toiseen huoneeseen, että sai nukuttua, mitään apua häneltä oli turha pyytää, koska oli työnarkomaani. Käväisi samassa makuuhuoneessa vain saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä.

      Itseänikin kiinnostaa, että mikä miestä alkaa vaivaamaan, kun vaimolle tulee lisää hoidettavia?

    • Anonyymi

      " ...ja vain välillä käynyt panemassa minua. "
      Mikä teitä naiset vaivaa?

    • Anonyymi

      Samaa minä ihmettelin, parisuhteessa ja käy vain välillä panemassa. Siis oikeesti.
      Millainen parisuhde teillä on hakusessa, riittääkö tosiaan tuo käy välillä panemassa?
      Etkö sinä käy koskaan miehesi huoneessa?
      Mitä yhteistä teillä on, siis muuta kuin asunto ja lapset?
      Mitä teette kaksin, mitä odotat mieheltäsi puolisona ja mitä hän odottaa sinulta?

      • Anonyymi

        Töiden jälkeen syödään yhteinen ruoka perheen kesken ja sitten hän lähtee menoilleen, harrastuksiin, töihin ja palaa iltauutisille. Menee nukkumaan toiseen huoneeseen. Luen lapsille iltasadut ja väsyneenä tuijotan telkkua ja toivon, että yöllä saisin itsekin nukuttua. Yritetään olla vaan hiljaa, ettei mies herää. Viikonloppuna on hauskempaa, kun ei ole töitä. Minun työni on lapset vuorokaudenympäri, myös viikonloppusin. Emme tee kaksin enää mitään, koska olemme perhe ja odotan puolisoltani lastenhoitoapua, että saisin itsekin joskus levätä tai tavata ystäviäni. Hän odottaa minulta täydellistä talouden- ja lastenhoitoa ilman hänen häirintää ja öiseen aikaan pitäisi jaksaa toisessa roolissa sänkyleikkejä.


    • Anonyymi

      Muutamia kommentteja ja mielipiteitä:

      Miehesi pettäminen on ollut järjestelmällistä. Yhden pettämisen voisi ymmärtää, mutta tuon tyyppinen toiminta on ihmisen perusluonne ja se ei muutu. Puhun kokemuksesta, koska olen itse samanlainen.

      "Olen ollut viimeiset 6 vuotta kotona lasten kanssa"
      Oi miksi oi miksi naiset plösähtävät kotiin lasten kanssa

      " Hän lupasi mennä terapiaan ja selvittää oman osuutensa. "
      No miten terapia on sujunut? Onko tullut edistystä tai ahaaelämyksiä, vai onko mies edes edes aloittanut terapiaa?

      "En tiedä, mitä pitäisi tehdä? Meillä on yhteinen asunto ja lapset"
      Just niin rahan takia kannattaa jäädä yhteen

      "Ihana perhe"
      Mikä osa siitä on ihanaa? En ole vielä huomannut yhtään siihen viittaavaa sanaa.

      "Mieheni on myös nukkunut toisen lapsen syntymän jälkeen omassa huoneessaan"
      Tosi ihanalta kuulostaa

      " ja vain välillä käynyt panemassa minua"
      Ihanuus vaan paranee. Miksi sinä et muuten käy panemassa miestäsi? Etkö halua häntä?

      Usein ei tarvitse, koska mies ehtii yleensä ensin, kun on löytänyt sopivan naisen työpaikaltaan.

      • Anonyymi

        "Töiden jälkeen syödään yhteinen ruoka perheen kesken "
        Tämä kuulostaa ihan hyvältäja sitten hän lähtee menoilleen, harrastuksiin, töihin ja palaa iltauutisille. Menee nukkumaan toiseen huoneeseen"
        Luen lapsille iltasadut ja väsyneenä tuijotan telkkua ja toivon, että yöllä saisin itsekin nukuttua. Yritetään olla vaan hiljaa, ettei mies herää. Viikonloppuna on hauskempaa, kun ei ole töitä. Minun työni on lapset vuorokaudenympäri, myös viikonloppusin. Emme tee kaksin enää mitään, koska olemme perhe ja odotan puolisoltani lastenhoitoapua, että saisin itsekin joskus levätä tai tavata ystäviäni. Hän odottaa minulta täydellistä talouden- ja lastenhoitoa ilman hänen häirintää ja öiseen aikaan pitäisi jaksaa toisessa roolissa sänkyleikkejä."

        Eli olet siis plösähtänyt rooliin, jossa sinä palvelet koko perhettä ja pilaat oman elämäsi . Mikä tähän ajaa? Oletko kouluttamaton, etkä saa kunnollista työtä ja riippuvainen miehesi tuloista, vai oletko vain laiska ja saamaton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Töiden jälkeen syödään yhteinen ruoka perheen kesken "
        Tämä kuulostaa ihan hyvältäja sitten hän lähtee menoilleen, harrastuksiin, töihin ja palaa iltauutisille. Menee nukkumaan toiseen huoneeseen"
        Luen lapsille iltasadut ja väsyneenä tuijotan telkkua ja toivon, että yöllä saisin itsekin nukuttua. Yritetään olla vaan hiljaa, ettei mies herää. Viikonloppuna on hauskempaa, kun ei ole töitä. Minun työni on lapset vuorokaudenympäri, myös viikonloppusin. Emme tee kaksin enää mitään, koska olemme perhe ja odotan puolisoltani lastenhoitoapua, että saisin itsekin joskus levätä tai tavata ystäviäni. Hän odottaa minulta täydellistä talouden- ja lastenhoitoa ilman hänen häirintää ja öiseen aikaan pitäisi jaksaa toisessa roolissa sänkyleikkejä."

        Eli olet siis plösähtänyt rooliin, jossa sinä palvelet koko perhettä ja pilaat oman elämäsi . Mikä tähän ajaa? Oletko kouluttamaton, etkä saa kunnollista työtä ja riippuvainen miehesi tuloista, vai oletko vain laiska ja saamaton?

        En ole, enkä palvele enää. Akateeminen tutkinto on, jos sillä nyt on niin kova merkitys mielestäsi. En ole riippuvainen tuloistakaan. En voi sanoa olevani laiska, jos hoidan koko kodin talouspuolen, jotta toinen voi keskittyä työhönsä. Nyt alkoi kiinnostaa itseänikin, että lienen kummajainen, kun haluan vain perheeni ja lasteni parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, enkä palvele enää. Akateeminen tutkinto on, jos sillä nyt on niin kova merkitys mielestäsi. En ole riippuvainen tuloistakaan. En voi sanoa olevani laiska, jos hoidan koko kodin talouspuolen, jotta toinen voi keskittyä työhönsä. Nyt alkoi kiinnostaa itseänikin, että lienen kummajainen, kun haluan vain perheeni ja lasteni parasta.

        ". En voi sanoa olevani laiska, jos hoidan koko kodin talouspuolen, jotta toinen voi keskittyä työhönsä."
        Ei näytä keskittyneen työhönsä, vaan johonkin ihan muuhun. Miksi sinun urasi olisi jotenkin vähemmän tärkeä? Miksi sinä et saisi keskittyä työhösi.

        "Nyt alkoi kiinnostaa itseänikin, että lienen kummajainen, kun haluan vain perheeni ja lasteni parasta."
        Miten perheen paras on tässä toteutunut? Lapset eivät näe isäänsä juurikaan kuin aterialla. Sinä olet onneton, sinulta on mennyt ammattitaito, sinulta on mennyt eläke? Ilmeisesti kuulut siihen ryhmään, jotka kuvittelevat lasten menevän jotenkin pilalle päivähoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ". En voi sanoa olevani laiska, jos hoidan koko kodin talouspuolen, jotta toinen voi keskittyä työhönsä."
        Ei näytä keskittyneen työhönsä, vaan johonkin ihan muuhun. Miksi sinun urasi olisi jotenkin vähemmän tärkeä? Miksi sinä et saisi keskittyä työhösi.

        "Nyt alkoi kiinnostaa itseänikin, että lienen kummajainen, kun haluan vain perheeni ja lasteni parasta."
        Miten perheen paras on tässä toteutunut? Lapset eivät näe isäänsä juurikaan kuin aterialla. Sinä olet onneton, sinulta on mennyt ammattitaito, sinulta on mennyt eläke? Ilmeisesti kuulut siihen ryhmään, jotka kuvittelevat lasten menevän jotenkin pilalle päivähoidossa.

        "Ei näytä keskittyneen työhönsä, vaan johonkin ihan muuhun."

        Tämä on se pointti. Eli siis virallinen selitys on juuri tuo "töihin" keskittyminen. Oikea selitys on se, että mies haluaa ap:n pysyvän kotona lasten kanssa, että itse pääsee vähemmällä ja pakoilemaan vastuuta. Harrastamaan ja käymään vieraissa milloin haluaa. Voi luistaa myös lasten- ja kodinhoidosta täydellisesti.

        Turha ap:tä kuitenkaan siitä on syyttää, että on hoitanut kotona kaiken jo monta vuotta. Se, on varmasti (ollut) hyvä ratkaisu, koska miestä kiinnostaa aivan muut asiat. Ts hän ei osoita mitenkään haluavan ap:n ja lasten parasta, eikä pistä tikkua ristiin perheensä hyväksi.

        Ap: Älä ihmeessä ajattele mikä miestä vaivaa, vaan sitä mitä sinä elämältäsi haluat. Kirjoituksestasi päätellen et halua tuollaista miestä ainakaan. Eiköhän parempi olisi hakeutua takaisin työelämään, etsiä lapsille päivähoitopaikka ja erota? Lapsetkin ovat jo sen verran isoja. Tosin erossa mies varmasti tuohtuu ja laittaa hanttiin, koska tuskin haluaa hoitaa lapsia eron jälkeen. Tai vaikka haluaisi, ei kykene. Vuorovaikutus lasten kanssa ei oikein synny vain näkemällä lapset ruokapöydässä aterian yhteydessä.

        Itselläni on ollut mottona, että sen minkä tekee pitää tulla sydämestä. Olin kotona aikoinaan hoitamassa lapsia kahdeksan vuotta (sydämestä). Niinikään lasten isää ei juuri kotona näkynyt. Siihen on monia muita syitä kuin toiset naiset. Tiesin tasan tarkkaan ettei eläkkeeni kerry hoitovapaiden aikana. Mutta mitä siitä? Saan sitten pienemmän eläkkeen, kyllä silläkin pärjään. Ja toisaalta olin myös ollut nuoresta töissä. Esim. lapsettomalla sisarellani ei tule olemaan yhtään sen parempi eläke kuin minulla, koska valmistui yli 30-vuotiaana eikä koskaan käynyt kuin kesätöissä ennen vakityöpaikkaansa.


    • Anonyymi

      JätäSeSika !!!!!!!

      Kyllä Lapset tottuu siihen, että isi ei aina ole kotona !!!!

      Saat paremman, kunhan aika Sinulle sen näyttää !!!!!

      Saat ainakin mielellisesi Rauhan ja voit nukkua yösi levollisesti, kun ei koko ajan tarvitse miettiä, että ketähän se siellä taas nai, ?? !!!!!

      ; ))

      • Anonyymi

        Kannatetaan!
        Heitä tuollainen äijä helv...iin!
        Ansaitset parempaa!! Älä uhraa itseäsi lasten takia. Onnellinen äiti, onnelliset lapset.
        Pakkaa äijän tavarat jo tänään ja käske häipyä.


    • Anonyymi

      Niin eiköhän puoliso kerro kun haluaa erota ja vaihtaa kakkoseensa. Ei se ole minun vika että leikkii kakkosensa kanssa ja kotona leikkii onnellista. Kun jäi kiinni kunnolla lähti samointein. Puoli vuotta asusteli tuttujen tykönä. Takaisin aneli ja lasten takia päätin ottaa. Mutta näkee kuinka edelleen leikkii sen kanssa. Sen sanomisiin en luota vaan käyn lukemassa viestit/soitot kun sammuu. Kyn kysyn onko kertonut kakkoselleen mitä valitsi jne. Vannoo ettei enään..... Ja aina vaan löytyy. Se kakkonen ei ymmärrä kun valehtelee siitäkin törkeästi. Eikä siten voi eroa pyytää. Koska jos nakkaan sen ulos tulee muillekin tietoon salaiset leikit. Katsotaan sitten kuunka lapset arvostaa kuten hänen omat lapsensa. Eron otan heti kun kakkonen "ilmoittautuu saan hyvä syyn..... Joten kauanko aijot kakkonen leikkiä sen kanssa?

      • Anonyymi

        Miksi odottelet että kakkonen ottaa yhteyttä? eikö sulla oo itsekunnioitusta yhtään????
        Sä et vaan taida itse uskaltaa lähteä. Raha ja omaisuusko sua siinä paskassa suhteessa pitää?


    • Anonyymi

      Mikä sinua vaivaa? Miksi siedät tuollaista? Yhteinen asunto ja lapset eivät vielä muodosta mitään "ihanaa perhettä". Ei täytä ainakaan minun kriteerejä edes kelvollisesta parisuhteesta, jos mies käy vain välillä panemassa. Ällöttävä äijä. Hei, jotain rajaa sinulta vaaditaan. Olet sivustakatsoja omassa elämässäsi. Mies vie ja sinä vikiset.

      Eli ryhdypä toimeen. Haet itsellesi työpaikan ja laitat eron vireille.

    • Anonyymi

      Jätä se

    • Anonyymi

      Onpas vaikea tilanne. Mutta jos mies lupaa mennä terapiaan, sinuna antaisin hänelle vielä mahdollisuuden. Sellainen kahden kodin ralli lapsillekin on raskas. Tykkäätkö kuitenkin miehestäsi ? Jospa vielä yrittäisitte selvittää tilanteen. Ja ulkopuolista apuahan on saatavilla esim. seurakunnan perheasiainneuvonnasta.

    • Anonyymi

      Yhteinen halu ja terapia vois kai jotain selvittää...tai että hyväksyt, että valitset näin.

      Sinuna silti varautuisin taloudellisesti eroon. Onko talo/laina molempien nimissä? Entä sijoitukset, säästöt. Noita kannattaa oikeasti selvitellä, ettet jää puille paljaille, jos miehesi hullaantuu johonkin hoitoonsa niin, että päättää itse erota. Turvaa taloudellinen tilanteesi vaikka varmuuden vuoksi.

      Tsemppiä, ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen kun joku pettää, tai kaikki ristiin rastiin.

      Sun hyvinvointi on tärkein, koska se heijastuu lapsiin.

    • Anonyymi

      En käsitä miten siedät tuollaista miestä. Mutta jos nyt päätät jatkaa sietämistä, niin mene edes töihin ja laita miestä kantamaan myös vastuuta lapsista.

    • Anonyymi

      Kai tuollainen pitää itse osata päättää, mitäs täällä kyselet.

    • Anonyymi

      Miehesi on aivan selvästi seksiaddikti. Nuo paljastuneet tapaukset ovat jäävuoren huippu. Ne hän tunnustaa, koska jäi kiinni. Kaikkea ei todellakaan ole tunnustanut.

      Olet jäänyt kotiin koska "Silloin hänellä on mahdollisuus mennä ja tehdä töitä." Olet sinisilmäinen hölmö, jos todella yhä kuvittelet "työt" todeksi. Todellinen syy miksi mies haluaa sinun olevan kotona, koska silloin hän on vapaa kaikesta vastuusta ja voi jatkaa vapaata elämäänsä. Mikä parasta; sinun ammattitaitosi ja itsetuntosi ym. kutistuvat vuosien aikana, ehkä olemattomiin, ja mies varmentaa vapautensa jatkumon. Joten hyvä ihminen - hae itsellesi kunnon työpaikka, lapsille hoitopaikka. Sen jälkeen eroat, ellei keskinäinen yhteispelinne ole riittävällä tasolla sinulle.

    • Anonyymi

      Sain kuulla, että mieheni on ottanut tähän toiseen naiseen yhteyttä tai yrittänyt päästä naisen kanssa yhteyteen jo useamman kerran sen jälkeen, kun jäi kiinni pettämisestä. En tiedä, mitä tekisin. Hän oli tavannut naisen ja olin sen jälkeen pari päivää puhumatta miehelleni. Nyt on ottanut kanssani puheeksi, että haluaa selvittää asiat tämän naisen kanssa. En oikein tiedä, mitä minun pitäisi tästä asiasta oikein ajatella.

      Minusta on aivan kauheaa, että hän on ollut jo useita kertoja yhteydessä siihen naiseen ja vielä haluaa selvittää asiat sen naisen kanssa. Hän oikeasti haluaa selvittää asiat sen naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Haha, vai "selvittää" asiat tuon naisen kanssa. Kunhan puhuu, älä kaikkea usko.
        Minusta "perhe-elämänne" on aivan kauheaa, tai sitä ei ole. Tuo toinen (tai kolmas, neljäs, viides..) nainen ei ole se kamala juttu, vaan se, että suostut ja sallit miehen viettää täysin omaa elämää. Tajuatko edes itse, että liitonne on parisuhteen irvikuva ei mikään suhde?


      • Anonyymi

        Miehesi haluaa vain päästä selittämään ja valehtemaan tälle toiselle naiselle. Sinä olet tehnyt itsestäsi itsestäänselvyyden, jolle ei tarvitse selittää mitään. En usko, että tämä nainen on ensimmäinen tai ainoa, vaan sinua on petetty jo pitkään eri naisten kanssa. Olen elänyt samanlaista elämää, ja tiedän mistä puhun. Eroa. Sinua varten on jossain vielä hyvä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi haluaa vain päästä selittämään ja valehtemaan tälle toiselle naiselle. Sinä olet tehnyt itsestäsi itsestäänselvyyden, jolle ei tarvitse selittää mitään. En usko, että tämä nainen on ensimmäinen tai ainoa, vaan sinua on petetty jo pitkään eri naisten kanssa. Olen elänyt samanlaista elämää, ja tiedän mistä puhun. Eroa. Sinua varten on jossain vielä hyvä mies.

        Ikävästi ajateltu, hyvin todennäköisesti väärin. Se nyt vain on kertakaikkiaan niin, että jotkut miehet hamuavat seksiä ja muuta useilta naisilta (naisiakin on toki). Naisille, jotka tätä eivät ymmärrä selitellään ja tarpeen mukaan valehdellaankin. Niille naisille ei tarvitse selitellä eikä valehdella, jotka ymmärtävät. Voi luottaa ja puhua todellisista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävästi ajateltu, hyvin todennäköisesti väärin. Se nyt vain on kertakaikkiaan niin, että jotkut miehet hamuavat seksiä ja muuta useilta naisilta (naisiakin on toki). Naisille, jotka tätä eivät ymmärrä selitellään ja tarpeen mukaan valehdellaankin. Niille naisille ei tarvitse selitellä eikä valehdella, jotka ymmärtävät. Voi luottaa ja puhua todellisista asioista.

        "jotkut miehet hamuavat seksiä ja muuta useilta naisilta"

        Niinpä. Tuosta muistuikin mieleen eräs lapsuuden ystäväni isä. Silloin niitä harvoja jotka oli eronnut. Ja puhui meille lapsille (oma lapsensa ei sentään kuullut) miten aikoo iskeä toisen ystäväni äidin ja sekstailla tämän kanssa. Miettikää. Olimme alakoululaisia silloin. Tajusimme miehen olevan hullu ja/tai juoppo, säälimme ystävää, jolla tuommoinen isä. Ystäväni kertoi tapauksesta äidilleen, joka soitti toisen ystävän äidille ja kertoi tapauksesta, mitä hänen ex-miehensä oli lapsille mennyt esittämään. Ex-vaimo kertoi olevansa pahoillaan meidän puolesta, mutta juuri tuon takia erosikin miehestään. Kuljeskelee kylillä ja yrittää iskeä jokaisen vastaantulevan naisen. Nykyään tuollaisesta ilmoitettaisiin poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävästi ajateltu, hyvin todennäköisesti väärin. Se nyt vain on kertakaikkiaan niin, että jotkut miehet hamuavat seksiä ja muuta useilta naisilta (naisiakin on toki). Naisille, jotka tätä eivät ymmärrä selitellään ja tarpeen mukaan valehdellaankin. Niille naisille ei tarvitse selitellä eikä valehdella, jotka ymmärtävät. Voi luottaa ja puhua todellisista asioista.

        Olet väärässä, vieraissa pakonomaisesti juokseva mies valehtelee kaikille. Muille naisille siitä kuinka kamala vaimo on ja minkälainen helvetti se koti on. Jokaiselle toiselle tai kolmannelle naiselle hieman eri tarina, kun on ensin selvitetty mikä keneenkin uppoaa. Kakkosraukat uskovat miehen tarinat, kun mies niin uskottavasti nyyhkytarinoitaan kertoo ja kuvittelevat olevansa ainoita ja niitä todellisia uskottuja. Ette uskoisikaan kuinka ystävällisen ja kivan miehen oloiset miehet tätä tekee. Ja tämä tarina on tosi, en luule enkä kuvittele. Tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, vieraissa pakonomaisesti juokseva mies valehtelee kaikille. Muille naisille siitä kuinka kamala vaimo on ja minkälainen helvetti se koti on. Jokaiselle toiselle tai kolmannelle naiselle hieman eri tarina, kun on ensin selvitetty mikä keneenkin uppoaa. Kakkosraukat uskovat miehen tarinat, kun mies niin uskottavasti nyyhkytarinoitaan kertoo ja kuvittelevat olevansa ainoita ja niitä todellisia uskottuja. Ette uskoisikaan kuinka ystävällisen ja kivan miehen oloiset miehet tätä tekee. Ja tämä tarina on tosi, en luule enkä kuvittele. Tiedän.

        "vieraissa pakonomaisesti juokseva mies valehtelee kaikille."

        Toki pitää paikkansa tyhmempien osalta. Mutta ei siis lähellekään kaikkien. Vieraissa pakonomaisesti (tai ei edes pakonomaisesti vaan silloin tällöin harvakseltaan) juoksevissa on HYVIN erilaisia ihmisiä. Eri ammatti- yhteiskunta- sosiaali- ym. ryhmistä. On hiljaisia introvertteja, ekstrovertteja ja "siltä väliltä" ambivertteja. Kukaan ei aina valehtele kaikille. Jokainen, myös ne ketkä eivät juokse vieraissa, valehtelee joskus.

        Sama homma kakkosten kanssa. Erilaisia ihmisiä, jotka valehtelevat tai eivät, avautuvat tai eivät. Voivat muuten olla ja usein ovatkin myös varattuja.

        Ihmistä näkee milloin valehtelevat tai salaavat. Joku lukee toisia kuin avointa kirjaa. Toiset eivät ymmärrä muuta kuin puhetta. Sekin ymmärtäminen voi tosin mennä väärin. Mutta jos halutaan seksiä ja sen sellaista, mitä merkitystä? Vaikkei puhuttaisi mitään?


    • Anonyymi

      Miehesi on pelimies. Hän tekee mitä tykkää, ja sinä mahdollistat sen. On aivan se ja sama mitä mies selvittää sen yhden naisen kanssa. Hänellä on muitakin juttuja menossa.

      Sinä olet kotona, hoidat lapset, ja kodin väistellen miestäsi, joka on harvoin kotosalla ja nukkuukin toisaalla. Ero teille tulee, suhteenne on aivan kieroon kasvanut. Sinun olisi tärkeää päästä takaisin työelämään ja oman elämän alkuun.

    • Anonyymi

      Miestäsi vaivaa riippuvuus. Seksiriippuvuus.

    • Anonyymi

      Eihän panokumppaniin rakastuta, käydään silloin tällöin petissä ja molemmat palaa omaan arkeensa. Ranskassa tämä on hyvin yleistä ja se asia sovitaan jo vihkimisen yhteydessä.

      • Anonyymi

        Joskus se rakkaus tuppaa siihen mukaan. Silloin kannattaa etsiä uusi panokumppani. Ehkä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe