😇 Pasilan poliisitalolla on odotettavissa suuri herätys kun Pyhä Henki tekee siellä työtään. Kuulustelujen muistioita lukee kymmenet ellei sadat ihmiset.
Kiitos Raijalle!
Räsänen on saanut evankelioida jo monta poliisia
135
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala tekee työtään monella tavalla.
- Anonyymi
Nimenomaan. Marttyyrit ovat aina olleet vahvimmat todistajat.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Räsänenkö on marttyyri? Sinulla ovat käsitteet aika lailla sekaisin.
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Niinkö? Räsänenkö on marttyyri? Sinulla ovat käsitteet aika lailla sekaisin.
Räsänen kärsii uskonsa tähden, vai eikö?
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Kärsiikö hän kovastikin? Kidutetaanko häntä? Menettääkö hän omaisuutensa? Näyttääkö hän hyvinkin kärsivältä? Onko häneltä otettu pois vapaus kommntoida?
Entä jos joku on vaikkapa uskovainen ja homo ja kärsii sitten Räsäsen juttujen vuoksi? Onko hänkin marttyyri?- Anonyymi
Niin? Kärsiikö hän kovastikin? Kidutetaanko häntä? Menettääkö hän omaisuutensa? Näyttääkö hän hyvinkin kärsivältä? Onko häneltä otettu pois vapaus kommntoida?
Entä jos joku on vaikkapa uskovainen ja homo ja kärsii sitten Räsäsen juttujen vuoksi? Onko hänkin marttyyri?Jos sinä pidät normaalina sitä minkä hän on joutunut kokemaan niin sinun tarvitsee olla todella tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä pidät normaalina sitä minkä hän on joutunut kokemaan niin sinun tarvitsee olla todella tyhmä.
Sehän on ...
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan huonotapaisuutensa ja arvostelukyvyttömyytensä tähden.
Entä jos joku on vaikkapa uskovainen ja homo ja kärsii sitten Räsäsen juttujen vuoksi? Onko hänkin marttyyri?>Näyttääkö hän hyvinkin kärsivältä?
Näyttää kyllä, joten tällä perusteella hän on jo marttyyri.🤨Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä pidät normaalina sitä minkä hän on joutunut kokemaan niin sinun tarvitsee olla todella tyhmä.
Päivillä on ollut mitä ahdistavin kokemus tuntikausien saarnaamisesta kovakorvaisille poliiseille. Voin uskoa, että hän on ollut kuoleman kielissä tuollaisen rääkkäyksen jälkeen. Julmaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeä muutama marttyyri, ettäs voimme verrata heitä Räivi Räsäseen.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän on kokenut? Mitä epänormaalia siinä on?
Räsänen on päästellyt suustaan asioita, joiden laillisuutta ratkotaan nyt oikeusistuimissa. Asioita pohditaan lähinnä teoriatasolla. Räsänen saattaa enimmillään saada sakkoa - mitä sitäkin epäilen. Hänen suurimmat "kärsimyksensä" liittyvät siihen, että hän joutuu pohtimaan, mitä suustaan päästää. Onko se hyvinkin kova kohtalo?
Oletko Sinä huolissasi vaikkapa siitä, että maailmassa oikeasti on ihmisiä, jotka kärsivät mielipiteistään ihan konkreettisesti - toisin kuin Räsänen ja Suomessa päätään aukovat Persut?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeä muutama marttyyri, ettäs voimme verrata heitä Räivi Räsäseen.
Tapio Puolimatka ja Aki Ruotsala.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Räsänen ei ole huonopatainen eikä arvostelukyvytön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että Räsänen on syytön ajojahdin uhri.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänen "pataansa" ole kukaan huonoksi väittänytkään, usko.vainen.😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapio Puolimatka ja Aki Ruotsala.
Kauhea, kauhea on näiden Kristuksen kirkastajien kohtalo ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea, kauhea on näiden Kristuksen kirkastajien kohtalo ollut.
Homottajat ovat tehneet kaikkensa tuhotakseen heidät mutta eivät onnistu.
- Anonyymi
Entä jos joku on vaikkapa uskovainen ja homo ja kärsii sitten Räsäsen juttujen vuoksi? Onko hänkin marttyyri?Totuus ei pala tulessakaan. Lopeta inhoittaminen jo, eikö riitä mettään vietävä solvaus ?
Jos minä varastan auton ,eikä mua siitä rangaista, vaikka se on raamatussa kielletty eikä jostain syystä laistammekaan poistettu, niin johan naapurit repivät auton. Se on heidän oikeustajuansa vastaan.
Esineen varastimenen on edelleen Suomessa rangaistava teko, mutta ei mitään rotia elävän ihmisen elämän varastamisella. Kun viettelee naapurin 12-vuotiaan lapsen sellaielle tielle , missä tämä päätyy 2 vuoden kuluttua ahdistuksissaan itsariin, katsotaan vanhempiin syylllistävästi ja tuomarit vaikenee! Kukaan ei kysy varkaiden perään?
En kysy sinun oikeustajuasi ,
mutta tässä peräänkuulutan suomalaisten oikeustajua ja velvollisuuta perinpohjin miettiä, kuka on antanut ja kenelle luvan leikkiä maamme lasten
herkimmällä iällä ?.Julkisesti mainostetaan heille ensiksikin haureutta, mutta sen lisäksi sen väärinteon seurausta hehkutetaan ihanuudeksi???. Opettajat valjastetaan lisäksi selvittelemään asiaa eli mainokset totuudeksi 10 -vuotiaan pakkoymmärrettäväksi.
Pirrenmarssit ovat herkälle nuorisolle järkyttävää sielunelämän saastutusta! Miksi maamme kansa pitää tuhota oman kansan toimmenpitein? Anonyymi kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan. Lopeta inhoittaminen jo, eikö riitä mettään vietävä solvaus ?
Jos minä varastan auton ,eikä mua siitä rangaista, vaikka se on raamatussa kielletty eikä jostain syystä laistammekaan poistettu, niin johan naapurit repivät auton. Se on heidän oikeustajuansa vastaan.
Esineen varastimenen on edelleen Suomessa rangaistava teko, mutta ei mitään rotia elävän ihmisen elämän varastamisella. Kun viettelee naapurin 12-vuotiaan lapsen sellaielle tielle , missä tämä päätyy 2 vuoden kuluttua ahdistuksissaan itsariin, katsotaan vanhempiin syylllistävästi ja tuomarit vaikenee! Kukaan ei kysy varkaiden perään?
mutta tässä peräänkuulutan suomalaisten oikeustajua ja velvollisuuta perinpohjin miettiä, kuka on antanut ja kenelle luvan leikkiä maamme lasten
herkimmällä iällä ?.Julkisesti mainostetaan heille ensiksikin haureutta, mutta sen lisäksi sen väärinteon seurausta hehkutetaan ihanuudeksi???. Opettajat valjastetaan lisäksi selvittelemään asiaa eli mainokset totuudeksi 10 -vuotiaan pakkoymmärrettäväksi.
Pirrenmarssit ovat herkälle nuorisolle järkyttävää sielunelämän saastutusta! Miksi maamme kansa pitää tuhota oman kansan toimmenpitein?Kyllähän kaikki väärinteot jo lailla kielletään.
- Anonyymi
Kyllä, monella tavalla. Hän sanoo viimeisen sanan.
Psalmi 2
1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
6 "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
11 Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat. - Anonyymi
Psalmi 2
2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat. - Anonyymi
Kärsii ihan omaa tyhmyyttään. Antais ihmisten olla rauhassa ja menisi lekurinhommiin, siellä on pulaa työntekijöistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kärsii ihan omaa tyhmyyttään. Antais ihmisten olla rauhassa ja menisi lekurinhommiin, siellä on pulaa työntekijöistä.
Osaamisen päivittäminen nykyaikaan saattaisi edellyttää vuoden opiskelua. Yksityispraktiikkaa saisi tietysti pitää ilmankin, jolloin tosiuskovat voisivat tuoda lapsiaan viime vuosituhannen tiedoilla varustetulle lääkärille.
Anonyymi kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan. Lopeta inhoittaminen jo, eikö riitä mettään vietävä solvaus ?
Pirrenmarssit ovat herkälle nuorisolle järkyttävää sielunelämän saastutusta! Miksi maamme kansa pitää tuhota oman kansan toimmenpitein?Selityksistäsi puuttuu täysin kaikki logiikka. Valitan.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Oletpa tollo.
Ei voi muuta sanoaMiten voit viettää hääpäivää kun teitä ei ole vihitty eikä heitäkään ole ollut?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Hä?
Miten voit viettää hääpäivää kun teitä ei ole vihitty eikä häitäkään ole ollut?
Oliko se koulutuksesi kansakoulu? Anonyymi kirjoitti:
Oliko se koulutuksesi kansakoulu?Ei voi muutakaan. Me olemme olleet kuitenkin aviopari 6.3. 2017 lähtien.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei voi muutakaan. Me olemme olleet kuitenkin aviopari 6.3. 2017 lähtien.
Höpö höpö😂
Anonyymi kirjoitti:
Pirrenmarssit ovat herkälle nuorisolle järkyttävää sielunelämän saastutusta! Miksi maamme kansa pitää tuhota oman kansan toimmenpitein?Sinulla on selvästi ongelma raamatuntulkintasi ja maailmankuvasi kanssa, joihin yhä harvempi yhtyy.
Anonyymi kirjoitti:
Psalmi 2
12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.>12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne.
Tervetuloa vaan koronavirus.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se koulutuksesi kansakoulu?’Miten voit viettää hääpäivää kun teitä ei ole vihitty eikä häitäkään ole ollut?’
Todista!!! - Anonyymi
Entä jos joku on vaikkapa uskovainen ja homo ja kärsii sitten Räsäsen juttujen vuoksi? Onko hänkin marttyyri?Mene päälääkäriin!
- Anonyymi
Tuo on hyvä näkökulma.
- Anonyymi
Kymmenet tai sadat eivät ole mikään suuri herätys.
- Anonyymi
Kyllä se on. Kun kerralla sanassa kontekstissa tuollainen määrä tulee uskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ja he kertovat taas toisille.
Anonyymi kirjoitti:
Järjetöntä haaveilua.
Ei Räsänen ole pyrkinyt saamaan ketään uskoon.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Järjetöntä haaveilua.
Ei Räsänen ole pyrkinyt saamaan ketään uskoon.Todista😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista😎
Etkö tiedä, että ensisijaisesti positiivisen väitteen esittäjällä on todistustaakka, eli sillä joka sanoo, että Räsänen on pyrkinyt saamaan jotakuta uskoon?
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ja he kertovat taas toisille.
Suomessa uskovat ovat kovasti vähentyneet.
Kertojia ei ole.
- Anonyymi
Jos poliisit ja kuulustelijat tulevat siihen uskoon missä Räsänen on, niin siinä ei ole mitään ilonaihetta. He ovat silloin harhaoppisia.
- Anonyymi
Saatanalle ei olekaan.
Sitä päivää odotellessa kun poliisi jakaa sakkojen sijaan trakuja. Kumman otat? Ja kyllä Sana kelpaa kansalle. 😂
- Anonyymi
Poliiseillakin on vapaa-aikansa. Eikä trakuja jaa enää jaeta.
Anonyymi kirjoitti:
Poliiseillakin on vapaa-aikansa. Eikä trakuja jaa enää jaeta.
Kulkee tuossa Kurvissa edelleen, on kulkenut vuosia Siiloan-mies, joka sellaisia jakaa. Ja Piri-torillakin saattaa joku tuputtaa jos liian liki teltan sivuuttaa.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Kulkee tuossa Kurvissa edelleen, on kulkenut vuosia Siiloan-mies, joka sellaisia jakaa. Ja Piri-torillakin saattaa joku tuputtaa jos liian liki teltan sivuuttaa.
Hänenkö perusteella yleistät?
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Se on muuten kuvottavaa seutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten kuvottavaa seutua.
Kusen katkuinen alue jonka ratikkakiskojen remontti on tehnyt entistäkin suuremmaksi kaatopaikaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusen katkuinen alue jonka ratikkakiskojen remontti on tehnyt entistäkin suuremmaksi kaatopaikaksi.
Vihreiden alkaansaannosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreiden alkaansaannosta.
Perussuomalaiset olisivat jättäneet ratikkakiskot korjaamatta. Ratikka on luxusta. Nopeuden pudotus kahteenkymppiin riittää korjaukseksi
- Anonyymi
Ei ne jakaisi eikä menisi kasteelle, vaan jatkaisivat virkamiestäisesti tointaan. Jopa tympeimpinä kuin aikaisemmin.
Saatana kovin iloitsisi tästä kun saisi heidät harhaopin pauloihin. >Kuulustelujen muistioita lukee kymmenet ellei sadat ihmiset.
Jotka huomaavat, että lähimmäisten laillisessa seksuaalisuudessa ihan simona säätäminen on kristinuskon ydinsanomaa. Ihme, jos eivät jo tuosta tunne Pyhän Hengen kostutusta.- Anonyymi
PervoRepe yrittää taas olla lystikästä.
- Anonyymi
Lähinnä tuo kertoo omasta kiinnostuksenkohteestasi. Päivi Räsänen ja kristinusko kyllä pääasiassa keskittyy ihan muihin aiheisiin.
Anonyymi kirjoitti:
PervoRepe yrittää taas olla lystikästä.
No moni ei pidä homoseksuaalisista puhumista evankelumin levittämisenä.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Sinä et ole moni.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Räsänen kyllä keskittyy ihan muihin asioihin pääasiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä tuo kertoo omasta kiinnostuksenkohteestasi. Päivi Räsänen ja kristinusko kyllä pääasiassa keskittyy ihan muihin aiheisiin.
Päivin julkisuuskuva on pelkkää homouden kammoamista ja sen kammoamisen puolustelua nykyään. Vielä ministeriaikaan se oli muutakin. Kuten olen kymmenen kertaa sanonut, hän ei ollut huono sisäministeri.
Nyt on kuvassa mukana painostava pelko eduskuntapaikan menetyksestä, ja se tulee myös toteutumaan. Sen jälkeen Päkästä puhutaan lähinnä synttärihaastatteluissa.Anonyymi kirjoitti:
Räsänen kyllä keskittyy ihan muihin asioihin pääasiassa.
Mitä hän mahtaa kuulusteluissa sanoa?
- Anonyymi
Päivin julkisuuskuva on pelkkää homouden kammoamista ja sen kammoamisen puolustelua nykyään. Vielä ministeriaikaan se oli muutakin. Kuten olen kymmenen kertaa sanonut, hän ei ollut huono sisäministeri.
Nyt on kuvassa mukana painostava pelko eduskuntapaikan menetyksestä, ja se tulee myös toteutumaan. Sen jälkeen Päkästä puhutaan lähinnä synttärihaastatteluissa."Päivin julkisuuskuva on pelkkää homouden kammoamista ja sen kammoamisen puolustelua nykyään. "
Mutta Päivi ei ole syypää, sillä hän on puhunut homoudesta vain kysyttäessä tästä asiasta. Enimmiltään hän puhuu aivan muista asioista. Syypäitä ovat siis "homottajat" :))
Älä huolehdi Päivin eduskuntapaikasta. Jatko on jo nyt varma jos vaan suostuu jatkamaan kansanedustajana kolmen vuoden kuluttua. Anonyymi kirjoitti:
"Päivin julkisuuskuva on pelkkää homouden kammoamista ja sen kammoamisen puolustelua nykyään. "
Mutta Päivi ei ole syypää, sillä hän on puhunut homoudesta vain kysyttäessä tästä asiasta. Enimmiltään hän puhuu aivan muista asioista. Syypäitä ovat siis "homottajat" :))
Älä huolehdi Päivin eduskuntapaikasta. Jatko on jo nyt varma jos vaan suostuu jatkamaan kansanedustajana kolmen vuoden kuluttua.>Älä huolehdi Päivin eduskuntapaikasta. Jatko on jo nyt varma jos vaan suostuu jatkamaan kansanedustajana kolmen vuoden kuluttua.
Kiinnostavaa. Millähän matematiikalla tämä onnistuu, kun tasaisen vauhdin taulukolla vaaleista toiseen katsoen putoaminen on täysin selvää?
Sulle varmaan sopii, että palaamme asiaan reilun kolmen vuoden päästä, jos elät vielä silloin? 😏- Anonyymi
Nyt on kuvassa mukana painostava pelko eduskuntapaikan menetyksestä, ja se tulee myös toteutumaan. Sen jälkeen Päkästä puhutaan lähinnä synttärihaastatteluissa.Sellaista julkisuuskuvaa mm. sinä olet hänestä tässäkin keskustelussa luomassa.
Sinuunkin on tarttunut tuo paniikki jo kolmen vuoden päästä tulevista eduskuntavaaleista kuten esikuvillesikin on käynyt.
Oletko sinä Päkä vai tarkoitatko Pe.kua? - Anonyymi
Ei varmaan asetu, kyllä hän selvästi aikoo luopua eduskunnasta. Siksi niin matala profiili ettei parketista erota.
- Anonyymi
>Älä huolehdi Päivin eduskuntapaikasta. Jatko on jo nyt varma jos vaan suostuu jatkamaan kansanedustajana kolmen vuoden kuluttua.
Kiinnostavaa. Millähän matematiikalla tämä onnistuu, kun tasaisen vauhdin taulukolla vaaleista toiseen katsoen putoaminen on täysin selvää?
Sulle varmaan sopii, että palaamme asiaan reilun kolmen vuoden päästä, jos elät vielä silloin? 😏Sekin on tilastollinen erikoisuus, että monet pitkäaikaiset kansanedustajat eivät enää pyri eduskuntaan
lähellä keskimääräistä eläköitymisikää, jonka Räsänen saavuttaa tämän vaalikauden lopussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan asetu, kyllä hän selvästi aikoo luopua eduskunnasta. Siksi niin matala profiili ettei parketista erota.
Erikoista, kuinka ristiin Päivi Räsäsen puheet hänen jatkohaluista seuraavissa eduskuntavaaleissa menevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kristinusko keskittyy ihmisen pelastukseen. Ja se ilmenee kaikista Päivi Räsäsenkin opetuksista, Siis , miksi kristilliseen kirkkoon kuuluva kansamme enemmistö ei suojele lapsiaan, vaan lasten mielen saa luvallisesti saastuttaa? HEIDÄN LUOTTAMUS elämään petetään valheella heidän herkimmässä kehitysvaiheessaan?
"Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;"
Efesolaiskirje 5
1 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".
3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne-niinkuin pyhien sopii-
4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
7 Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
19 puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kristinusko keskittyy ihmisen pelastukseen. Ja se ilmenee kaikista Päivi Räsäsenkin opetuksista, Siis , miksi kristilliseen kirkkoon kuuluva kansamme enemmistö ei suojele lapsiaan, vaan lasten mielen saa luvallisesti saastuttaa? HEIDÄN LUOTTAMUS elämään petetään valheella heidän herkimmässä kehitysvaiheessaan?
"Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;"
Efesolaiskirje 5
2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".
3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne-niinkuin pyhien sopii-
4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
19 puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.Omissa piireissä varmaan puhutaan keskenään psalmeilla. Huonoa evankeliointia Paavalin ohjeilla.
Anonyymi kirjoitti:
Efesolaiskirje 5
20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.>4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
Eivät katso tosiuskovat Putousta eivätkä Areenasta Ällitälliä, koska niissä ilvehditään.
Tosiuskovan tulee täyttää elämänsä virrenveisuulla, psalmeilla ja muulla ylistyksellä jo täällä ajassa, ja sitten sama meno jatkuu vielä Taivaassa iäisyyden. Minua kyllä kiinnostaa älylle haasteellisempi ja ihmisen luontaista uteliaisuutta tyydyttävämpi toiminta. Löytyisikö mistään uskonnosta sellaista paratiisia?
- Anonyymi
Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia ja jossain vaiheessa nämä oikeusjutut referoidaan kaikelle kansalle.
Varsinkin Raamattua käydään läpi tosi tarkkaan koska asia on kuitenkin liittyy elävään kristinuskoon ja uskovien pyhinä pitämiin arvoihin, joita ei saa loukata.
Lisäksi vuoden 2004 pamflettiin liittyen käydään läpi lähes loputtomiin tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta. Päivihän jo alustavasti näitä esitteli poliisiparallekin, mutta oikeusjutussa niitä tuodaan loputtomiin esiin juurta jaksain. Ja samalla kumotaan syyttäjän esittämät tutkimukset perusteellisesti. Puolimatka tekee siinä toimessa varmaan sitten hyvää ja perusteellista työtä.>Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia
Jos oikeuden puheenjohtaja on yhtään tehtäviensä tasalla, hän keskeyttää kaikki saarnaamiset alkuunsa.
>elävään kristinuskoon ja uskovien pyhinä pitämiin arvoihin, joita ei saa loukata.
Mutta kritisoida saa, ja tässä kritiikissä on aina mukana konkreettinen ja realistinen ohje parempaan: tule järkiisi, luota tieteeseen ja hyväksy laillisesti käyttäytyvien ihmisten yhdenvertaisuus varauksitta.
>Lisäksi vuoden 2004 pamflettiin liittyen käydään läpi lähes loputtomiin tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta. Päivihän jo alustavasti näitä esitteli poliisiparallekin, mutta oikeusjutussa niitä tuodaan loputtomiin esiin juurta jaksain. Ja samalla kumotaan syyttäjän esittämät tutkimukset perusteellisesti. Puolimatka tekee siinä toimessa varmaan sitten hyvää ja perusteellista työtä.
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? Sinähän et löytänyt sellaisia ainuttakaan, kun niitä peräsin. Eikö Päivi jaa niitä kanssasi, Korkkiruuvi? 😁RepeRuutikallo kirjoitti:
>Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia
Jos oikeuden puheenjohtaja on yhtään tehtäviensä tasalla, hän keskeyttää kaikki saarnaamiset alkuunsa.
>elävään kristinuskoon ja uskovien pyhinä pitämiin arvoihin, joita ei saa loukata.
Mutta kritisoida saa, ja tässä kritiikissä on aina mukana konkreettinen ja realistinen ohje parempaan: tule järkiisi, luota tieteeseen ja hyväksy laillisesti käyttäytyvien ihmisten yhdenvertaisuus varauksitta.
>Lisäksi vuoden 2004 pamflettiin liittyen käydään läpi lähes loputtomiin tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta. Päivihän jo alustavasti näitä esitteli poliisiparallekin, mutta oikeusjutussa niitä tuodaan loputtomiin esiin juurta jaksain. Ja samalla kumotaan syyttäjän esittämät tutkimukset perusteellisesti. Puolimatka tekee siinä toimessa varmaan sitten hyvää ja perusteellista työtä.
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? Sinähän et löytänyt sellaisia ainuttakaan, kun niitä peräsin. Eikö Päivi jaa niitä kanssasi, Korkkiruuvi? 😁Kyllähän oikeudenkäynnissä, jos sellaista tulee Sanaa runsaahkosti varmaan kuullaan. Räsäsen puolustustaktiikanhan perustuu Totuuteen, joka lukee Raamatussa ja jota Räsäsellä on sitten oikeus julistaa. Niin kuin tietenkin onkin lain sallimissa rajoissa.
Se jänskättää, että jos tuomio tulisi ymmärtäisikö Räsänen tuolloinkaan mistä ja miksi se tuli. Tällä hetkellä hän vaikuttaisi olevan aika tavalla ulalla sen suhteen miksi hänen sanomisiaan edes tutkitaan.a-teisti kirjoitti:
Kyllähän oikeudenkäynnissä, jos sellaista tulee Sanaa runsaahkosti varmaan kuullaan. Räsäsen puolustustaktiikanhan perustuu Totuuteen, joka lukee Raamatussa ja jota Räsäsellä on sitten oikeus julistaa. Niin kuin tietenkin onkin lain sallimissa rajoissa.
Se jänskättää, että jos tuomio tulisi ymmärtäisikö Räsänen tuolloinkaan mistä ja miksi se tuli. Tällä hetkellä hän vaikuttaisi olevan aika tavalla ulalla sen suhteen miksi hänen sanomisiaan edes tutkitaan.Tietenkin ymmärtää tässä ennakkotapausta haettavan sen suhteen mitä voi sanoa mutta se tuntuu olevan täysin ymmärryskyvyn ulkopuolelle, että homoseksuaalien nimittäminen häpeällisiksi ihmisiksi saattaa olla sellainen asia, joka ei enää mahdu uskonnon- ja sananvapauden raameihin. Hän ei käsitä, että tuo saattaa loukata heitä jotka sen puheen kohteena ovat, ei millään. Se Räsäsen esiintymisestä on kyllä ollut havaittavissa.
- Anonyymi
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? Sinähän et löytänyt sellaisia ainuttakaan, kun niitä peräsin. Eikö Päivi jaa niitä kanssasi, Korkkiruuvi? 😁">Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia
Jos oikeuden puheenjohtaja on yhtään tehtäviensä tasalla, hän keskeyttää kaikki saarnaamiset alkuunsa."
Riippuu vähän siitä kuinka vihamielinen ja puolueellinen tuomari on, mutta koska asia kytkeytyy elävään kristinuskoon, niin täytyyhän kristinuskon koko dynamiikka käydä läpi Raamatun kanssa.
">elävään kristinuskoon ja uskovien pyhinä pitämiin arvoihin, joita ei saa loukata.
Mutta kritisoida saa, ja tässä kritiikissä on aina mukana konkreettinen ja realistinen ohje parempaan: tule järkiisi, luota tieteeseen ja hyväksy laillisesti käyttäytyvien ihmisten yhdenvertaisuus varauksitta."
Mikä ohje on loukkaavaa jos se esitetään uskovalle. Myös Jeesusta paholainen kiusasi tuontyyppisillä puheillaan erämaassa.
"... hyväksy laillisesti käyttäytyvien ihmisten yhdenvertaisuus varauksitta."
Tämä lausahdus on erityisen loukkaavaa uskoville, koska me olemme tällaisen varauksettoman tasa-arvoisuuden maailmaan tuoneet heti Jeesuksen ja apostolien jälkeen.
">Lisäksi vuoden 2004 pamflettiin liittyen käydään läpi lähes loputtomiin tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta. Päivihän jo alustavasti näitä esitteli poliisiparallekin, mutta oikeusjutussa niitä tuodaan loputtomiin esiin juurta jaksain. Ja samalla kumotaan syyttäjän esittämät tutkimukset perusteellisesti. Puolimatka tekee siinä toimessa varmaan sitten hyvää ja perusteellista työtä.
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? "
Päivi kertoi vaan esitelleensä monia tieteellisiä tutkimuksia homouden syistä ja olemuksesta eikä näitä tutkimuksia ole kiistetty. Lisää löytyy koko ajan kun niitä etsitään eri puolilta maailmaa ja varmistetaan niiden tieteellisyys. Paraikaakin monissa maissa julkaistaan "homotutkimuksia" eri maissa, joissa tieteellinen totuus sallitaan. - Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Kyllähän oikeudenkäynnissä, jos sellaista tulee Sanaa runsaahkosti varmaan kuullaan. Räsäsen puolustustaktiikanhan perustuu Totuuteen, joka lukee Raamatussa ja jota Räsäsellä on sitten oikeus julistaa. Niin kuin tietenkin onkin lain sallimissa rajoissa.
Se jänskättää, että jos tuomio tulisi ymmärtäisikö Räsänen tuolloinkaan mistä ja miksi se tuli. Tällä hetkellä hän vaikuttaisi olevan aika tavalla ulalla sen suhteen miksi hänen sanomisiaan edes tutkitaan.Ymmärrätkö sinä edes sitä mitä on tehnyt ansaitakseen tämän vainon?
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä edes sitä mitä on tehnyt ansaitakseen tämän vainon?
Näyttää Päivillä olevan suorastaan törkeitä luuloja homoista, ja ne ovat Luther-säätiöstä.
Anonyymi kirjoitti:
">Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia
Jos oikeuden puheenjohtaja on yhtään tehtäviensä tasalla, hän keskeyttää kaikki saarnaamiset alkuunsa."
Riippuu vähän siitä kuinka vihamielinen ja puolueellinen tuomari on, mutta koska asia kytkeytyy elävään kristinuskoon, niin täytyyhän kristinuskon koko dynamiikka käydä läpi Raamatun kanssa.
">elävään kristinuskoon ja uskovien pyhinä pitämiin arvoihin, joita ei saa loukata.
Mutta kritisoida saa, ja tässä kritiikissä on aina mukana konkreettinen ja realistinen ohje parempaan: tule järkiisi, luota tieteeseen ja hyväksy laillisesti käyttäytyvien ihmisten yhdenvertaisuus varauksitta."
Mikä ohje on loukkaavaa jos se esitetään uskovalle. Myös Jeesusta paholainen kiusasi tuontyyppisillä puheillaan erämaassa.
Tämä lausahdus on erityisen loukkaavaa uskoville, koska me olemme tällaisen varauksettoman tasa-arvoisuuden maailmaan tuoneet heti Jeesuksen ja apostolien jälkeen.
">Lisäksi vuoden 2004 pamflettiin liittyen käydään läpi lähes loputtomiin tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta. Päivihän jo alustavasti näitä esitteli poliisiparallekin, mutta oikeusjutussa niitä tuodaan loputtomiin esiin juurta jaksain. Ja samalla kumotaan syyttäjän esittämät tutkimukset perusteellisesti. Puolimatka tekee siinä toimessa varmaan sitten hyvää ja perusteellista työtä.
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? "
Päivi kertoi vaan esitelleensä monia tieteellisiä tutkimuksia homouden syistä ja olemuksesta eikä näitä tutkimuksia ole kiistetty. Lisää löytyy koko ajan kun niitä etsitään eri puolilta maailmaa ja varmistetaan niiden tieteellisyys. Paraikaakin monissa maissa julkaistaan "homotutkimuksia" eri maissa, joissa tieteellinen totuus sallitaan.>koska asia kytkeytyy elävään kristinuskoon, niin täytyyhän kristinuskon koko dynamiikka käydä läpi Raamatun kanssa.
Asia kytkeytyy vain siihen, loukkasivatko Päivin sanomiset homojen ihmisarvoa vai eivät. Aivan sama, mitä on kirjoitettu ja missä, elleivät ne ole Päivin tai lainsäätäjän kirjoituksia.
>Päivi kertoi vaan esitelleensä monia tieteellisiä tutkimuksia homouden syistä ja olemuksesta eikä näitä tutkimuksia ole kiistetty.
Ei kai niitä voi kiistää, kun kukaan ei ole niitä edes nähnyt.😄
>Paraikaakin monissa maissa julkaistaan "homotutkimuksia" eri maissa, joissa tieteellinen totuus sallitaan.
Suomihan onkin maailman hyvinvoivimpia maita varmaan juuri siksi, että täällä ei sallita "tieteellistä totuutta". Todennäköisesti tarkoittamasi maat ovat Suomea hurjasti köyhempiä ja kurjempia (islamilaisia ölymaita lukuun ottamatta), eikä ero näytä millään kaventuvan.😳- Anonyymi
>koska asia kytkeytyy elävään kristinuskoon, niin täytyyhän kristinuskon koko dynamiikka käydä läpi Raamatun kanssa.
Asia kytkeytyy vain siihen, loukkasivatko Päivin sanomiset homojen ihmisarvoa vai eivät. Aivan sama, mitä on kirjoitettu ja missä, elleivät ne ole Päivin tai lainsäätäjän kirjoituksia.
>Päivi kertoi vaan esitelleensä monia tieteellisiä tutkimuksia homouden syistä ja olemuksesta eikä näitä tutkimuksia ole kiistetty.
Ei kai niitä voi kiistää, kun kukaan ei ole niitä edes nähnyt.😄
>Paraikaakin monissa maissa julkaistaan "homotutkimuksia" eri maissa, joissa tieteellinen totuus sallitaan.
Suomihan onkin maailman hyvinvoivimpia maita varmaan juuri siksi, että täällä ei sallita "tieteellistä totuutta". Todennäköisesti tarkoittamasi maat ovat Suomea hurjasti köyhempiä ja kurjempia (islamilaisia ölymaita lukuun ottamatta), eikä ero näytä millään kaventuvan.😳Laita housuun vaan!
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Näyttää Päivillä olevan suorastaan törkeitä luuloja homoista, ja ne ovat Luther-säätiöstä.
Todista nämä Iuulot😎
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Tietenkin ymmärtää tässä ennakkotapausta haettavan sen suhteen mitä voi sanoa mutta se tuntuu olevan täysin ymmärryskyvyn ulkopuolelle, että homoseksuaalien nimittäminen häpeällisiksi ihmisiksi saattaa olla sellainen asia, joka ei enää mahdu uskonnon- ja sananvapauden raameihin. Hän ei käsitä, että tuo saattaa loukata heitä jotka sen puheen kohteena ovat, ei millään. Se Räsäsen esiintymisestä on kyllä ollut havaittavissa.
Missä Räsänen on nimittänyt homoja häpeällisiksi ihmisiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita housuun vaan!
Jäi vetskarin väliin....
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Päivillä ei ole törkeitä luuloja homoista. Homot eivät ole Luther-säätiöstä.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Siinä pamfletissa. Siinä ei ole järkeä.
Onko se sinulta pois
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta pois
Tavallaan ei ole minulta pois
Mutta ei ole järkeä esittää toisista tolloja kommentteja.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Siinä pamfletissa. Siinä ei ole järkeä.
Eli sinulla ei ollutkaan mitään todisteita😎
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tavallaan ei ole minulta pois
Mutta ei ole järkeä esittää toisista tolloja kommentteja.Miksi sitten esität😎
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla ei ollutkaan mitään todisteita😎
Se pamfletti. On se todistus.
Mutta tollo kun olet.- Anonyymi
Tämä tulee olemaan surkuhupaisa show, jos puheenjohtaja sellaisen vain sallii, mitä epäilen. Mitä tutkimuksia homouden syistä ja luonteesta Päivi muuten esitteli? Sinähän et löytänyt sellaisia ainuttakaan, kun niitä peräsin. Eikö Päivi jaa niitä kanssasi, Korkkiruuvi? 😁Ei maamme uskonto ole tiede vaan KRISTINUSKO. Enemmistö kansastamme kuuluu ev.lut. seurakuntaan, joka noudattaa 100% Raamatun Sanaa. Herää nyt vihdoin ymmärtämään mistä ylipäätään on kysymys. Jokainen suomalainen SAA vapaasti julistaa Raamatun 10 käskyyn ja - Sanaan kuuluvaa ohjetta . Sitä pitää jokaisen opettaa lapselleen, että lapsi ymmärtää ja kunnioittaa isäänsä ja äitiään, että menestyisi ja kauan eläisi maan päällä.
Sen jokainen normaali vanhempi todellakin toivoo lapselleen. Siihen on edellytys ja tällä hetkellä nuoria lasten vanhempia vedetään kuin sikaa narusta riettauteen. Ei hyvää seuraa siitä, miten lasten käy! - Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Tietenkin ymmärtää tässä ennakkotapausta haettavan sen suhteen mitä voi sanoa mutta se tuntuu olevan täysin ymmärryskyvyn ulkopuolelle, että homoseksuaalien nimittäminen häpeällisiksi ihmisiksi saattaa olla sellainen asia, joka ei enää mahdu uskonnon- ja sananvapauden raameihin. Hän ei käsitä, että tuo saattaa loukata heitä jotka sen puheen kohteena ovat, ei millään. Se Räsäsen esiintymisestä on kyllä ollut havaittavissa.
Pitäisikö mielestäsi se kohta sitten poistaa nykymenon vuoksi Raamatusta että:
"26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."
Ei suomalainen Raamattu ole muuttunut ainakaan 250 vuoteen ja matkan varrella on ollut paljon merkittävämpiäkin "nykymenoja" kuin tässä yltäkylläisessä Suomessa.
Mutta, niin, - jospa se leivän yltäkylläisyys onkin se lisämerkittävyys julkiseen käskyjen rikkomiseen tämän hetken nykymenossa. Onhan siitäkin Sanassa maininta siitä yltäkylläisyydestä.
Jumalanpilkka on nyt julkista, eikä siitäkään enää rangaista, kuten ennen. Niin suurta vihapuetta koskaan tuskin edes tunnettiin kuin julkinen Jumalan pilkka, Anonyymi kirjoitti:
Ei maamme uskonto ole tiede vaan KRISTINUSKO. Enemmistö kansastamme kuuluu ev.lut. seurakuntaan, joka noudattaa 100% Raamatun Sanaa. Herää nyt vihdoin ymmärtämään mistä ylipäätään on kysymys. Jokainen suomalainen SAA vapaasti julistaa Raamatun 10 käskyyn ja - Sanaan kuuluvaa ohjetta . Sitä pitää jokaisen opettaa lapselleen, että lapsi ymmärtää ja kunnioittaa isäänsä ja äitiään, että menestyisi ja kauan eläisi maan päällä.
Sen jokainen normaali vanhempi todellakin toivoo lapselleen. Siihen on edellytys ja tällä hetkellä nuoria lasten vanhempia vedetään kuin sikaa narusta riettauteen. Ei hyvää seuraa siitä, miten lasten käy!Huoh...🙄
Anonyymi kirjoitti:
">Mahdollisessa oikeudenkäynnissä tulee lisää evankeliointia
Päivi kertoi vaan esitelleensä monia tieteellisiä tutkimuksia homouden syistä ja olemuksesta eikä näitä tutkimuksia ole kiistetty. Lisää löytyy koko ajan kun niitä etsitään eri puolilta maailmaa ja varmistetaan niiden tieteellisyys. Paraikaakin monissa maissa julkaistaan "homotutkimuksia" eri maissa, joissa tieteellinen totuus sallitaan.>Mikä ohje on loukkaavaa jos se esitetään uskovalle.
>Tämä lausahdus on erityisen loukkaavaa uskoville
Kaikki tietävät, että tosiuskovaiset ovat usein varsinaisia prinsessoja loukkaantumisen taiteessa. Loukkaantumisen kokemus ei kuitenkaan tarkoita, että objektiivisesti katsoen olisi vakavasti loukattu. Kyllä minunkin valintojani saa yrittää loukata ihan vapaasti.Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö mielestäsi se kohta sitten poistaa nykymenon vuoksi Raamatusta että:
"26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."
Ei suomalainen Raamattu ole muuttunut ainakaan 250 vuoteen ja matkan varrella on ollut paljon merkittävämpiäkin "nykymenoja" kuin tässä yltäkylläisessä Suomessa.
Mutta, niin, - jospa se leivän yltäkylläisyys onkin se lisämerkittävyys julkiseen käskyjen rikkomiseen tämän hetken nykymenossa. Onhan siitäkin Sanassa maininta siitä yltäkylläisyydestä.
Jumalanpilkka on nyt julkista, eikä siitäkään enää rangaista, kuten ennen. Niin suurta vihapuetta koskaan tuskin edes tunnettiin kuin julkinen Jumalan pilkka,On aika erikoista, jos luovutaan Jumalan hylkäämisen takia luonnollisesta yhteydestä ja kiimoissaan sytytään toisiinsa miehet toistensa kanssa.
a-teisti kirjoitti:
>Hän ei käsitä, että tuo saattaa loukata heitä jotka sen puheen kohteena ovat, ei millään.
Ja lisäksi se yllyttää samaan sitä joukkoa, joka pitää Päiviä erehtymättömänä. Tämähän onkin tutkinnassa myös esillä. Päivin puheilla on vaikutusta muutamaan kymmeneen tuhanteen suomalaiseen, joista toki suurin osa on iäkkäitä, mutta osa yhä toimintakykyisiä.
- Anonyymi
Raamattu ei millään muotoa liity koko asiaan. Se ei ole lakikirja, jota pitäisi totella. Totella pitää vain Suomen lakikirjakokoelmaa. Se määrää mitä Suomessa saa tehdä tai ei tehdä. Räsänen on aivan selvästi tarkoituksella loukannut täysin laillisia sukupuolivähemmistöjä. Nämä vähemmistöt toimivat laillisesti, mutta Räsänen ei. Siitä pitää seurata rangaistus. Esivalta ei turhaan miekkaa kanna.
- Anonyymi
Kuka noin on väittänyt?
- Anonyymi
Räsänen ei ole loukannut sukupuolivähemmistöjä.
- Anonyymi
Ateistitko luulee Suomessa sääntöjä sanelevat.
Hyvä Päivi. Enpä usko poliiseissa kovin olevan herätettäviä, ihan senkin takia, että he ovat nähneet senkin raadollisuuden , ettei ns. uskovaisuus takaa yhtään mitään. Toisekseen heidän koulutus myös on hyvin laaja, eli psykologista silmää löytyy ja ei nyt ihan ensimmäiseen kyytiin lähdetä. Voisin mutulla väittää , että hyvin perusjärkeviä ihmisiä, eikä siellä ylene rikospoliisiksi eli tutkijaksi jollakin vakaumuksella.
Räsäselle kuitenkin ropsit siitä, ettei moittinut poliisia koska todellakin hehän tekevät vain työtään.- Anonyymi
Jumala koskettaa myös poliiseja eikä siinä koulutuksella ole mitään tekemisistä.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala koskettaa myös poliiseja eikä siinä koulutuksella ole mitään tekemisistä.
Jumala koskettaa varmaan riippumatta missä ammatissa kukin on. Tai ei kosketa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Jumala koskettaa varmaan riippumatta missä ammatissa kukin on. Tai ei kosketa.
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Poliiseissa on paljon kristittyjä, eikä kristillinen vakaumus vaikuta poliisissa urakehitykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin saattaa koskettaa mutta tilastollisesti ei ainakaan tee ihan tilannesokeita ihmisistä joilla vähintään korkeakoulututkinto.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö, Antsu? Miten voi olla poliisi ilman poliisin koulutusta?
- Anonyymi
Räsänen on tahallisesti ja tarkoitusperäisesti loukannut täysin laillista ihmisryhmää. Se on väärin.
- Anonyymi
Niinkö, mitä on sanonut?
- Anonyymi
Väitteesi on väärin.
- Anonyymi
En ole tavannut vielä yhtään poliisia joka erottuisi edukseen millään tavalla työssään.
täälläpäin oli sanonta että poliisikouluun aina pääsee jos kaikki muut ovet pysyy kiinni.- Anonyymi
mua loukkaa, jo pelkästään homojen puolesta, kun täälläkin palstalla vaan helvetin tuomioita satelee, huh, huh.
mikä soppa tullu tästäkin.
ikäänkuin nämä "ulkokultaiset" olisi Jumalalle ainoat kelvolliset !?
eikös se fariseus, rukoillut, kiittänyt: "onneksi minä en ole tuollainen" (kuin tuo syntinen bublikaani. ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua loukkaa, jo pelkästään homojen puolesta, kun täälläkin palstalla vaan helvetin tuomioita satelee, huh, huh.
mikä soppa tullu tästäkin.
ikäänkuin nämä "ulkokultaiset" olisi Jumalalle ainoat kelvolliset !?
eikös se fariseus, rukoillut, kiittänyt: "onneksi minä en ole tuollainen" (kuin tuo syntinen bublikaani. ...Älä uhriudu!
Poliisi kouluun on muuten aika kovat pyrkijätilastot, eli hylsyt sieltä useimmille taitaa tulla.
Tänäpäivänä taitaakin olla, että jos voi edes haaveilella pääsystä sisään on oltava ylioppilas ja ja vähintään alikersantti. Viimeksi mainittu ei tietenkään ehdoton naisilla mutta jo pelkästään armeijansuorittaminen katsotaan heilläkin bonukseksi.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Poliisi kouluun on muuten aika kovat pyrkijätilastot, eli hylsyt sieltä useimmille taitaa tulla.
Tänäpäivänä taitaakin olla, että jos voi edes haaveilella pääsystä sisään on oltava ylioppilas ja ja vähintään alikersantti. Viimeksi mainittu ei tietenkään ehdoton naisilla mutta jo pelkästään armeijansuorittaminen katsotaan heilläkin bonukseksi.Joka neljäs hakija pääsi pari vuotta sitten.
Toista oli ennen. Esimerkiksi vielä kultaisella 1960-luvulla oli hyvin tärkeää näyttää komealta virkapuvussa. Ilmankos sitten rikospaikkoja sotkettiin ja kuohuttavimpiakin murhatapauksia jäi selvittämättä.
1920-luvulla Messukylän nimismies käski siivota murhapaikan ennen kuin sitä alettiin tutkia. Aina Herra ei antanut järkeä, vaikka viran antoikin.
- Anonyymi
Ja jos Päivi Räsänen on evankeloinut hyvin ja poliisit lukevat vielä seuraavankin sivun mistä Päivi laittoi twiittiinsä valokuvan Raamatusta, niin poliiseille selviää, että Päivi evankeloikin Paavalin tekemää evankeliumia eikä Jeesuksesta kertovia evankeliumeita.
- Anonyymi
Minusta on nyt juuri maailman tärkein asia saada tietoa kaikille ihmisille tästä erosta, ja nämä syyteasiat ovat todella hyvin auttamassa tätä tiedonkulkua.
- Anonyymi
Päivi saa maistaa pikkuriikkisen sitä samaa kyseenalaistamista, mitä hän ja hänen uskontoverinsa ovat kaataneet muiden niskaan vuosikymmenten ajan.
- Anonyymi
Evankeliumia.
?
Todellakin, Jeesus sanoi: "menkää ja saarnatkaa tämä evankeliumi"
fundikset, yleensäkin keskittyneet, enemmän Paavalin kirjeisiin, kuin Jeesuksen sanoihin ??- Anonyymi
Jeesus puhu luomisesta jota myös Päivin pamfletti koskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus puhu luomisesta jota myös Päivin pamfletti koskee.
"Evankeliumin on Evankeliumi"
ja
"Paavalin kirje on Paavalin kirje" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Evankeliumin on Evankeliumi"
ja
"Paavalin kirje on Paavalin kirje"Näissä kaikissa ketjuissa näkee, miten ateistin ainut pyrkimys on poistaa käsite synti.
Itse heille se ei ole valjennut jostakin syystä, vaikka 10 käskyä pitäisi jokaisen osata ulkoa.
Näissä ketjuissa, mikä liittyy homouteen, he todistelevat jatkuvasti, ettei homous ole haureutta. Sitten todetaan, että jos on, niin sitten on heteroillakin. Missä Päivi on sanonut, etteivät heterot harjoita haureuden syntiä? Ei missään. Synnillinen elämä saa sen ahneuteen orjaksi jääneen sairastumaankin fyysisesti. Selkeimmin se näkyy alkoholisteissa.
Markus 2
1 Ja muutamien päivien perästä hän taas meni Kapernaumiin; ja kun kuultiin hänen olevan kotona,
2 kokoontui paljon väkeä, niin etteivät he enää mahtuneet oven edustallekaan. Ja hän puhui heille sanaa.
3 Ja he tulivat tuoden hänen tykönsä halvattua, jota kantamassa oli neljä miestä.
4 Ja kun he väentungokselta eivät päässeet häntä tuomaan hänen tykönsä, purkivat he katon siltä kohdalta, missä hän oli, ja kaivettuaan aukon laskivat alas vuoteen, jossa halvattu makasi.
5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun SYNTISI ANNETAAN ANTEEKSI"
6 Mutta siellä istui muutamia kirjanoppineita, ja he ajattelivat sydämessään:
7 "Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"
8 Ja heti Jeesus tunsi hengessänsä, että he mielessään niin ajattelivat, ja sanoi heille: "Miksi ajattelette sellaista sydämessänne?
9 Kumpi on helpompaa, sanoako halvatulle: 'Sinun syntisi annetaan anteeksi', vai sanoa: 'Nouse, ota vuoteesi ja käy'?
10 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-
11 "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
12 Silloin hän nousi, otti kohta vuoteensa ja meni ulos kaikkien nähden, niin että kaikki hämmästyivät ja ylistivät Jumalaa sanoen: "Tämänkaltaista emme ole ikinä nähneet". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä kaikissa ketjuissa näkee, miten ateistin ainut pyrkimys on poistaa käsite synti.
Itse heille se ei ole valjennut jostakin syystä, vaikka 10 käskyä pitäisi jokaisen osata ulkoa.
Näissä ketjuissa, mikä liittyy homouteen, he todistelevat jatkuvasti, ettei homous ole haureutta. Sitten todetaan, että jos on, niin sitten on heteroillakin. Missä Päivi on sanonut, etteivät heterot harjoita haureuden syntiä? Ei missään. Synnillinen elämä saa sen ahneuteen orjaksi jääneen sairastumaankin fyysisesti. Selkeimmin se näkyy alkoholisteissa.
Markus 2
1 Ja muutamien päivien perästä hän taas meni Kapernaumiin; ja kun kuultiin hänen olevan kotona,
2 kokoontui paljon väkeä, niin etteivät he enää mahtuneet oven edustallekaan. Ja hän puhui heille sanaa.
3 Ja he tulivat tuoden hänen tykönsä halvattua, jota kantamassa oli neljä miestä.
4 Ja kun he väentungokselta eivät päässeet häntä tuomaan hänen tykönsä, purkivat he katon siltä kohdalta, missä hän oli, ja kaivettuaan aukon laskivat alas vuoteen, jossa halvattu makasi.
5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun SYNTISI ANNETAAN ANTEEKSI"
6 Mutta siellä istui muutamia kirjanoppineita, ja he ajattelivat sydämessään:
7 "Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"
8 Ja heti Jeesus tunsi hengessänsä, että he mielessään niin ajattelivat, ja sanoi heille: "Miksi ajattelette sellaista sydämessänne?
9 Kumpi on helpompaa, sanoako halvatulle: 'Sinun syntisi annetaan anteeksi', vai sanoa: 'Nouse, ota vuoteesi ja käy'?
10 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-
11 "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
12 Silloin hän nousi, otti kohta vuoteensa ja meni ulos kaikkien nähden, niin että kaikki hämmästyivät ja ylistivät Jumalaa sanoen: "Tämänkaltaista emme ole ikinä nähneet".<<Näissä kaikissa ketjuissa näkee, miten ateistin ainut pyrkimys on poistaa käsite synti.<<
Ei pidä paikkaansa - sen on poistanut jo paavikin. Syntiä ei ole. Ei myöskään tuomiota tai helvettiä paavin mukaan. Myös sen, että ateistit ja uskovaiset ovat samalla viivalla, on tiedotettu, eikä pelkästä uskomisesta saa yhtään irtopistettä, vaan ainoastaan omantunnon mukaan toimiminen ratkaisee.
Tämä on nyt fakta ja kypsykää siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Näissä kaikissa ketjuissa näkee, miten ateistin ainut pyrkimys on poistaa käsite synti.<<
Ei pidä paikkaansa - sen on poistanut jo paavikin. Syntiä ei ole. Ei myöskään tuomiota tai helvettiä paavin mukaan. Myös sen, että ateistit ja uskovaiset ovat samalla viivalla, on tiedotettu, eikä pelkästä uskomisesta saa yhtään irtopistettä, vaan ainoastaan omantunnon mukaan toimiminen ratkaisee.
Tämä on nyt fakta ja kypsykää siihen.Voisin laittaa tästä esille jälleen kerran kaikki uutiset ja tiedotukset - mutta mitä se hyödyttää, kova työ, ja yksi ketju, johon kukaan ei sano mitään, kun tilanne onkin näin rajusti muuttunut uskonnon suhteen. Ja päivässä koko työ on siellä jossakin menneisyydessä ja kansa jatkaa saman levyn pyörittämistä kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka pyörii päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Kun ei pystytä ottamaan vastaan tietoa, niin ei pystytä - sama tulee olemaan Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin tulos. Paitsi tietysti niille, jotka ajattelevat.
- Anonyymi
Pasilassa on raamattupiiri.
- Anonyymi
Hienoa!
- Anonyymi
Päivi on käyttänyt tilaisuuden hyvin.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1682632Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n992474Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772070- 1462039
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1161873Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051587Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241584Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki481534- 811234
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191221