Euroviisujen aiempina aikoina musiikki, malodia ja laulajan ääni olivat oleelliset. Siksi monista menneiden vuosien viisuista tuli ikivihreitä, ne jäivät elämään. Nykyviisuja hallitsevat värivalot, ilmaa halkovat laserit, liekkien ja savun pölläytykset ja esiintyjien voimistelu. Nykyviisuissa melodia ja laulajan ääni ovat sivuasia, Kaikki nykyviisut ovat yhtä ja samaa valo- ja savuefektien mössöä, mikään niistä ei jää elämään. Ja miksi viihdemusiikissa nykyään kaikki ovat piisejä, onko sellainen suomalainen sana kuin laulu lopullisesti unohdettu.
Euroviisut - yhtä ja samaa valo- ja savuefektien mössöä
2
183
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä . Aivan samaa olen miettinyt. Itse pääasia, eli melodia jää kaiken muun varjoon. Turha rekvisiitta kuormittaa yleisön aisteja.
Entä jos kaikki esitykset esitettäisiin aluksi anonyyminä, verhon takaa. Itse LAULU ja SÄVELMÄ pääsisivät pääosaan. Sen jälkeen kun paras on valittu voisi esitykseen lisäillä hienovaraisesti tehosteita ja rekvisiittaa tukemaan esitystä. - Anonyymi
On otettu mallia Ruotsista, siellä karsinnoissa panostetaan valoon ja käryyn. Lisäksi heillä on perinteinen välineensä, tuulikone, jolla saadaan laulajan hiukset tarpeen mukaan lepattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501050
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703