Looking Back virallinen ESC video on NYT julkaistu

Anonyymi

Viisukansa kehuu videon alla Aksel ja Suomen edustuskappaletta. Paras miesääni ja lyriikka balladissa.
Vain muutamia negaitkijöitä ja hekin ovat RUMMUTUSTA: Valittajat ovat suomalaisia lähes kaikki :D :D.

Akseliin on ihastuttu ja kannatetaan, että sinä jonne täällä : Turpa Rullalle. Tai pukki ei anna sulle namuja.

3

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuolla netissä on huvittavaa kun nää arvostelijat on kaikki suomalaisia ja sitten kommentoivat ja haukkuvat englanniksi meidän esitystä. Taisi Erikan putoaminen olla liian kova pala joillekin.

Mielestäni meillä on upea esiintyjä. Kappale on ehkä minun makuuni vähän liian hidastempoinen, mutta ei muuten paha ollenkaan. Minulle jäi tämän kappaleen lisäksi mieleen myös Tikan kappale, mutta Akselin voitto ei haittaa minua ollenkaan. Upea ääninen ja hyvä esiintymään.

• Anonyymi

Näin on. Korjauksena vielä, että kyseessä on You Tubessa oleva kommenttiosio, FBn kommentit ovat paljolti kuraa, tosin sielläkin on tykkääjiä. Mieltä lämmittävää oli lukea erään ilm. kreikkalaisen miehen moniosainen saarna ja paheksunta Suomen edustajan dissaajille. FBn kommentit ovat aina olleet täyttä paskaa ei sen puoleen. Muistan, kun Darude oli edustamassa hänkin sai osansa, kun ei säveltänytkään uutta Sand stormea edustamaan. Jamala sai vastaansa huutopaskamyrsky ja kuinkas sitten kävinkään? Jamala korjasi pystin Ukrainalle :). Conchitan saama paskasade oli vieläkin hirvittävämpi. Conchita voitti myös. Nyt tässä, kun oikein mietin niin se paskan heitto taitaakin tietää vain hyvää Suomelle :D. Ruminta kuraa levittävät britit sen olen tullut huomaamaan ja taas kerran suomalaiset, jotka lisäävät FB Euroviisusivulla bensaa laantuviin paloihin.

Harmikseni täytyy kertoa, että törmäsin FB euroviisusivulla myös sukulaiseeni. Siellä se eukko vollasi, ettei hän Ymmärrä miten suomalaisilla on näin huono musiikkimaku. Sukulaiseni on joka keväinen perusvalittaja, en minä pidä häneen enää yhteyttä, olen saanut tarpeekseni eukosta.

Tämä muikkeli on vuodesta 2013 ( Krista S.) lähtien palannut joka ainut kevät vaikertamaan samaa virttään FB viisu sivuille. Kuusi vuotta. Alussa huomautin hänelle ja hän katosi toiseen ketjuun itkemään, eilen hänet, kun sattumalta taas löysin valittamasta, niin minä iskin eston päälle hänelle, mutta kyllä tämä muikkeli on siellä takuuvarmasti myös 2021.

Enkä minä usko, että tämä sukulaiseni on ainut ammattivalittaja. He saavat jotakin nautintoa herjaamisesta ja voimantuntoa. Heitä on varmasti Euroviisuja kommentoimassa ainakin satoja tuhansia. Onhan täälläkin näköjään yksi näitä.

• Anonyymi

Toukokuussa se seviää,pääseekö Aksel loppukilpailuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8439
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      103
      6642
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3830
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      85
      3548
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      165
      3010
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2929
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2897
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      40
      2762
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2476
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe