Looking Back virallinen ESC video on NYT julkaistu

Anonyymi

Viisukansa kehuu videon alla Aksel ja Suomen edustuskappaletta. Paras miesääni ja lyriikka balladissa.
Vain muutamia negaitkijöitä ja hekin ovat RUMMUTUSTA: Valittajat ovat suomalaisia lähes kaikki :D :D.

Akseliin on ihastuttu ja kannatetaan, että sinä jonne täällä : Turpa Rullalle. Tai pukki ei anna sulle namuja.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuolla netissä on huvittavaa kun nää arvostelijat on kaikki suomalaisia ja sitten kommentoivat ja haukkuvat englanniksi meidän esitystä. Taisi Erikan putoaminen olla liian kova pala joillekin.

      Mielestäni meillä on upea esiintyjä. Kappale on ehkä minun makuuni vähän liian hidastempoinen, mutta ei muuten paha ollenkaan. Minulle jäi tämän kappaleen lisäksi mieleen myös Tikan kappale, mutta Akselin voitto ei haittaa minua ollenkaan. Upea ääninen ja hyvä esiintymään.

    • Anonyymi

      Näin on. Korjauksena vielä, että kyseessä on You Tubessa oleva kommenttiosio, FBn kommentit ovat paljolti kuraa, tosin sielläkin on tykkääjiä. Mieltä lämmittävää oli lukea erään ilm. kreikkalaisen miehen moniosainen saarna ja paheksunta Suomen edustajan dissaajille. FBn kommentit ovat aina olleet täyttä paskaa ei sen puoleen. Muistan, kun Darude oli edustamassa hänkin sai osansa, kun ei säveltänytkään uutta Sand stormea edustamaan. Jamala sai vastaansa huutopaskamyrsky ja kuinkas sitten kävinkään? Jamala korjasi pystin Ukrainalle :). Conchitan saama paskasade oli vieläkin hirvittävämpi. Conchita voitti myös. Nyt tässä, kun oikein mietin niin se paskan heitto taitaakin tietää vain hyvää Suomelle :D. Ruminta kuraa levittävät britit sen olen tullut huomaamaan ja taas kerran suomalaiset, jotka lisäävät FB Euroviisusivulla bensaa laantuviin paloihin.

      Harmikseni täytyy kertoa, että törmäsin FB euroviisusivulla myös sukulaiseeni. Siellä se eukko vollasi, ettei hän Ymmärrä miten suomalaisilla on näin huono musiikkimaku. Sukulaiseni on joka keväinen perusvalittaja, en minä pidä häneen enää yhteyttä, olen saanut tarpeekseni eukosta.

      Tämä muikkeli on vuodesta 2013 ( Krista S.) lähtien palannut joka ainut kevät vaikertamaan samaa virttään FB viisu sivuille. Kuusi vuotta. Alussa huomautin hänelle ja hän katosi toiseen ketjuun itkemään, eilen hänet, kun sattumalta taas löysin valittamasta, niin minä iskin eston päälle hänelle, mutta kyllä tämä muikkeli on siellä takuuvarmasti myös 2021.

      Enkä minä usko, että tämä sukulaiseni on ainut ammattivalittaja. He saavat jotakin nautintoa herjaamisesta ja voimantuntoa. Heitä on varmasti Euroviisuja kommentoimassa ainakin satoja tuhansia. Onhan täälläkin näköjään yksi näitä.

    • Anonyymi

      Toukokuussa se seviää,pääseekö Aksel loppukilpailuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe