...tässä Tuikussa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006433440.html Noin ikkään! Tahdon olla samanlainen saman ikäisenä :D Kuin mukava uutinen! Kukapa ei tuollaisia herrasmiehiä ihailisi :)
Vastaukset 11
- Anonyymi
Vanha kurppa haluaa komeita miehiä eikä omantasoisia rumia miehiä halua katsella.
- Anonyymi
Jos 100v herrat pistää pystyyn stripparishown, niin aivan varmasti lupaan olla eturivissä sitä spektaakkelia seuraamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos 100v herrat pistää pystyyn stripparishown, niin aivan varmasti lupaan olla eturivissä sitä spektaakkelia seuraamassa.
Olishan se tietysti siinä iässä jo aika kunnioitettavaa, ei ollenkaan vähäteltävää. Sehän olisi osoitus elämän ilosta! :)
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Olishan se tietysti siinä iässä jo aika kunnioitettavaa, ei ollenkaan vähäteltävää. Sehän olisi osoitus elämän ilosta! :)
Nimenomaan. Sinne esitykseen ostaisin liput.
Oliskohan sitten asennetta jos joku pappa tahtoisi tilata stripparin satavuotisjuhliinsa? veikkaan että henkilökunta ja kaikki olisivat varmaan että ihan mahdotonta, kakkukahvit voidaan keittää. Ei kirjoittaisi iltalehdet hyväntuulenjuttuja papan toiveesta luulen.
Kamalaa. Pitikö huomauttaa, että joku kohta jäi ajattelematta :D :D
Mutta mikä siinä on, että näin päin tämä kyllä tuntuu soveliaalta, mutta jos pappa....
Ei :D
No se oli taas siinä :’Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Voi vannoa, että mun ukilla ei ollu :D
No ei varmaan oissuku suonu :( mut jännnä joo aina nuo erot mitä väkisin on suhtautumisessa :D
Harmaaritari kirjoitti:
No ei varmaan oissuku suonu :( mut jännnä joo aina nuo erot mitä väkisin on suhtautumisessa :D
Joo, eikä niitä tule edes ajateltua, mutta sitten kun sanoo. Toisinpäin se on hyväntuulen uutinen, toinen saatettais nähdä vähän irstaana, mut ehkä se on sitä ettei meillä:) mummoilla noin yleensäkään ole silleen pahat mielessä kuin papoilla? :D Mun ukkiakin piti vahtia vielä hoitokodissa....:D Hän ei unohtanut naisia ikinä *naurahdus* heh..mikä sinänsä, ei kait se nyt niin huono juttu, mutta on siinä se mutta :) vsop:kin oli hoitsujen takana :)
Nojoo, tasa-arvo tähänkin :)
Mut katsokaa nyt tuon ihmisen silmiä kun pojat esiintyy ja onnittelee...ihan siisti esitys, onnea Tuikulle! :)
- Anonyymi
Ovathan keski-ikäiset papparaiset sata vuotiaan rinnalla vielä poikasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540