Osaako palstanaiset yskiä oikein?

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uups...:D En olisi uskaltanut yskiä tuossa tilanteessa, olisin vaan pyörtynyt, muuttunut punaiseksi ja pyörtynyt. Mies näytti äksyltä, tuima ilme :D Olihan tilanne...

Hyvää yötä tähänkin :)

• Aika tyly se "köhöh" siltä muijalta :D

Hyvää yötä & kauniita unia sinnekin :)

• Jaa-a en tiedä osaisinko.

• Tuntuu vaan etten tiedä koska en ole ollut tilanteessa kun on ulkopuolisia yskimässä ,sit se vaan tietää kun on tositilanteessa . Sen olen jo aika päivää oppinut yskiä pois päin.
        En tiedä osuuko koukkuun oikeeseen jos olisin muuaalla yskinyt.
        Mutta aivastan käteen jo pelkästää limaisuuden taikia kerkeän joskus paperiin.

• Anonyymi

Toissa viikolla yksi tapaus yski mun selän takana niin, että kun käänsin samaan aikaan päätäni puoli naamaa oli pärskeistä märkä. Sain vaivoin pidettyä sanat suustani. Tilanne oli sellainen, ettei huomauttaminen olisi ollut sopivaa. Vtutti kyllä ihan kunnolla. Jotkut eivät vaan ymmärrä vaikka mikä olis..

xLiner

• Anonyymi

Viime pandemian aikaan levitettiin kuvia piirretystä hahmosta, joka opasti oikeanlaista yskimistä kainaloon tai hihaan. Eikö niitä voisi taas laittaa esille vähän tyhmemmille opastukseksi.. 😡

xL

• Yskimisessä on sukupolviero. Vanhemmat yskivät kouraansa ja lapset hihaansa.

• Anonyymi

No kiva, ja sitten kätellään toisia ja lääpitään joka paikkaan niitä viruksia 🙄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva, ja sitten kätellään toisia ja lääpitään joka paikkaan niitä viruksia 🙄

xLiner

Kättelyt on kehotettu lopettamaan.

• Anonyymi

Sitten kun aivastelee kulkiessaan, jokaisella askeleellakin aivastaa rytmisesti, niin lentää viirukset toisten partoihin ja pitkiin hiuksiin jolloin ne parrat pitkät hiukset sairastuttavat lisää ihmisiä.

• Foliohattuvaroitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe