jos kumppani ehdokas tulee luoksesi kylään viikonlopun viettoon niin mitä ruokaa tekisit ja entä mitä tarjoilisit kahvin kanssa ja välipaloilla ja mitä tekisitte ja mitä sinä haluaisit tai toivoisit kun sinä menet hänen luo viikonlopun viettoon
Vastaukset 30
Tietysti itsepyydettyä kalaa. Ja paljon valkkaria.
- Anonyymi
en tiedä viineistä mitään mutta taitaa valkkari sopia kalan kanssa vai humalaako haetaan valkkarista ja siksi paljon vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tiedä viineistä mitään mutta taitaa valkkari sopia kalan kanssa vai humalaako haetaan valkkarista ja siksi paljon vai
Valkkaria, valkosipulia. 😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Jälkkäriksi mansikoita ja kuivaa kuoharia. Toivottavasti silloin on kesä.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Jälkkäriksi mansikoita ja kuivaa kuoharia. Toivottavasti silloin on kesä.
kumpi sen tarjoaisi
Anonyymi kirjoitti:
kumpi sen tarjoaisi
Totta kai minä tarjoan, jos kerran vieraita tulee.
Väliaikakaffeilla olis tuulihattuja ja hyvää konjakkia, jos kelle maistuu.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Totta kai minä tarjoan, jos kerran vieraita tulee.
Väliaikakaffeilla olis tuulihattuja ja hyvää konjakkia, jos kelle maistuu.toivotaan että jo nyt alku keväällä tulis se oikea kylään
Tökkisin harjanvarrella edemmäs, sillähän saattaa olla korona mukanaan. Harjanpäällä voisin ojentaa jonkinlaisen eväspussin että jaksaa mennä kotiinsa.
Jan1 kirjoitti:
Hah hah on tylyä.
Se olisi hänen omaksi parhaakseen. Sitten kun epidemia on ohitse voitaisiin harkita läheisempää kanssakäyntiä.
Harmaaritari kirjoitti:
Se olisi hänen omaksi parhaakseen. Sitten kun epidemia on ohitse voitaisiin harkita läheisempää kanssakäyntiä.
Omaksi parhaakseen? Kummalla se korona on?
Jan1 kirjoitti:
Omaksi parhaakseen? Kummalla se korona on?
Voi se olla mullakin, nyt ainakin on flunssainen olo. Teoriassa on hyvin pieni mahdollisuus että tuossa reilu viikko sitten italiasta tullut paketti sisälsi myös koronan ainekset.
Harmaaritari kirjoitti:
Voi se olla mullakin, nyt ainakin on flunssainen olo. Teoriassa on hyvin pieni mahdollisuus että tuossa reilu viikko sitten italiasta tullut paketti sisälsi myös koronan ainekset.
Mitä tilasit?
Jan1 kirjoitti:
Mitä tilasit?
Kellon tilasin, tuli nopsaan ja oli edullinen verrattuna siihen mitä täällä maksaisi vastaava, tai ei paikallisista liikkeistä varmaan edes saakaan tai jos saa olisi vähintään tuplat hinnaltaan. Uskomattoman nopea toimitus oli kun tuli kahdessa paivässä.
Harmaaritari kirjoitti:
Kellon tilasin, tuli nopsaan ja oli edullinen verrattuna siihen mitä täällä maksaisi vastaava, tai ei paikallisista liikkeistä varmaan edes saakaan tai jos saa olisi vähintään tuplat hinnaltaan. Uskomattoman nopea toimitus oli kun tuli kahdessa paivässä.
Korona pikana pois käsistä. Kyllähän maailmalta löytää välillä aarteita, mitä ei kotipuolesta löydä. Jos seoli noin paljon halvempi tilattuna ehkä sen koronan kestää.
Harmaaritari kirjoitti:
Korona elää pinnoilla yhdeksän päivää, joten mahdollista on.
Partakaweri kirjoitti:
Korona elää pinnoilla yhdeksän päivää, joten mahdollista on.
Joo, tuo tieto tuli vasta myöhemmin,. kun paketin avasin oli vielä varmana tietona ilmoitettu ettei elä postipaketeissa. Kieltämättä se vähän arvelutti avatessa .
Tuon jos olisi silloin tiennyt että virukset yleensä kuolee 60 lämpötilassa olisihan tuon voinut uunissa käyttää pari minuuttia:
https://www.ruokavirasto.fi/henkiloasiakkaat/tietoa-elintarvikkeista/elintarvikkeiden-turvallisen-kayton-ohjeet/ruokamyrkytykset/yleista-mikrobeista/Jan1 kirjoitti:
Korona pikana pois käsistä. Kyllähän maailmalta löytää välillä aarteita, mitä ei kotipuolesta löydä. Jos seoli noin paljon halvempi tilattuna ehkä sen koronan kestää.
Se on nyt vaan kestetettävä, köh köh :D
- Anonyymi
Voisin lasagnen tehdä ja salaattia lisukkeeksi. Se saisi riittää, jälkiruoaksi joko sekstailua tai keskustelua.
Jos menisin miehen luo, niin jotain pikkupurtavaa voisin ottaa, vaikka jäätelöä, jos mies ei osaa kokata.
Alkoholi pilaa tunnelman, sitä voisin nauttia miehen kanssa vasta sitten, kun ollaan tunnettu pidempään ja voi olla jo typeräkin välillä.- Anonyymi
samaa mieltä en itsekkään tarjoasi enkä ostaisi alkoholia ja samoin jos menisin naisen luokse niin toivoisin ettei hän paljon alkoa käyttäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä en itsekkään tarjoasi enkä ostaisi alkoholia ja samoin jos menisin naisen luokse niin toivoisin ettei hän paljon alkoa käyttäisi
Niin se on ihanaa ja jännittävää nauttia tunteista sellaisina juuri, kun ne ovat! Monet käyttävät alkoholia rentoutuakseen tai päästäkseen estoista, mutta minusta on juuri hauskaa, kun on jännitettä ja muita aitoja tunteita joita voi kokea yhdessä häpeilemättä.
Monet häpeilevät tuntemuksiaan tai jotkut jopa nauravat toisten tunteille, minusta se on vähän tyhmää😊💑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on ihanaa ja jännittävää nauttia tunteista sellaisina juuri, kun ne ovat! Monet käyttävät alkoholia rentoutuakseen tai päästäkseen estoista, mutta minusta on juuri hauskaa, kun on jännitettä ja muita aitoja tunteita joita voi kokea yhdessä häpeilemättä.
Monet häpeilevät tuntemuksiaan tai jotkut jopa nauravat toisten tunteille, minusta se on vähän tyhmää😊💑totta turiset ja selvin päin se on kivaa ja jännitys kuuluu siihen ja kumpaakin jännittää niin olet oikeassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta turiset ja selvin päin se on kivaa ja jännitys kuuluu siihen ja kumpaakin jännittää niin olet oikeassa
Niin sehän on tosi sexyä, kun vähän jännittää...
- Anonyymi
Peuran ulkofileestä ja possun lavasta sekä porkkanoista ja sipulista hauduttaisin uunissa karjalanpaistin kaltaisen kastikkeen. Perunamuusia ja vihrei herneitä venäläistä suolakurkkua, ruis puikuloita ja voita. Olvin ykkös olutta tai kulutusmaitoa. Kahvin kanssa dallaspullia, kaneliässiä ja muita murotaikinasta tehtyjä pipareita.
Jos välipaloja kaivataan niin voileipiä, jotka saa itse päällystää haluamillaan jääkaapin antimilla... pääasiassa juustoja sekä erilaisia vihanneksia... jopa hedelmiä.
Sitrus hedelmät mulla on aina jääkaapissa, lokerossa, tomaatit ja tuorekurkku työpöydällä hedelmävadissa. =))
Kylmä veriappelsiini lohkottuna on mainio välipala, ainakin mulle itselleni.
trollikka- Anonyymi
no sinä nyt osaat tehdä ruokaa ja saisit tehdä miehenkin luona mutta olis se kiva sinullekkin tehdä ruokaa että sinäkin saisit olla tekemättä mutta ehkä saisit pakaste pitsaa tai muussia ja silakkapihvejä tai perunoita ja ruskeaa kastiketta tai uunimakkaraa ja mummon muusia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sinä nyt osaat tehdä ruokaa ja saisit tehdä miehenkin luona mutta olis se kiva sinullekkin tehdä ruokaa että sinäkin saisit olla tekemättä mutta ehkä saisit pakaste pitsaa tai muussia ja silakkapihvejä tai perunoita ja ruskeaa kastiketta tai uunimakkaraa ja mummon muusia
Ostas valmis muusi pakettis Lillistä, saksalaiista pottumuusia jauheena; ½litraa kiehuvaa vettä, tl suolaa, 2dl maitoa, pien pala voita n. 20g ja yks pussi perunajauhetta sekoitetaan. Annetaan tekeytyä 2-3 min. ja sekoitetaan vielä kerran; valmista!
Niitä pusseja on 4 kpl siinä pahvirasiassa: yhdestä pussista saat 3-4 normaali annosta, vaikka jääkaappiin valmiiksi... ja 1rkl maitoa joukkoon; lämmitys mikrossa.
Se muusi on valmiinakin käyttökelpoista ainakin 3 päivää; jääkaapissa säilytettynä.
Ja taatusti paras mahdollinen muusi maultaan, unohda mummos, tässä kohtaa.
Mulla itselläni on mukana vaelluksella aina pari pussia tätä ja maitojauheta myös.
trollikka
...ja kiitos kehuista, luotto mun ruuanlaittotaitooni sulla on suuri, lähinnä kai kirjoitusten peruusteella... vai oletkos käynyt mun ruokalassani?
Tuli mieleeni viimeviikkoinen asiakas, joka kassalla kans kiitteli mun sapuskojani... minähän olin siviilivaatteissa, mistä hän tiesi mun heiluttavan myös kauhaa joskus?!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostas valmis muusi pakettis Lillistä, saksalaiista pottumuusia jauheena; ½litraa kiehuvaa vettä, tl suolaa, 2dl maitoa, pien pala voita n. 20g ja yks pussi perunajauhetta sekoitetaan. Annetaan tekeytyä 2-3 min. ja sekoitetaan vielä kerran; valmista!
Niitä pusseja on 4 kpl siinä pahvirasiassa: yhdestä pussista saat 3-4 normaali annosta, vaikka jääkaappiin valmiiksi... ja 1rkl maitoa joukkoon; lämmitys mikrossa.
Se muusi on valmiinakin käyttökelpoista ainakin 3 päivää; jääkaapissa säilytettynä.
Ja taatusti paras mahdollinen muusi maultaan, unohda mummos, tässä kohtaa.
Mulla itselläni on mukana vaelluksella aina pari pussia tätä ja maitojauheta myös.
trollikka
...ja kiitos kehuista, luotto mun ruuanlaittotaitooni sulla on suuri, lähinnä kai kirjoitusten peruusteella... vai oletkos käynyt mun ruokalassani?
Tuli mieleeni viimeviikkoinen asiakas, joka kassalla kans kiitteli mun sapuskojani... minähän olin siviilivaatteissa, mistä hän tiesi mun heiluttavan myös kauhaa joskus?!!en ole käynyt ruokalassasi syömässä kun satun asumaan pohjoisemmassa no ainakin kirjoitusten perusteella osaat tehdä ja laittaa ruokaa ja ehkä se asiakas aisti sinusta että tuossa on vanhan ajan kunnon nainen ja hyvä vaimo jollekkin miehelle eli aito oikea kodin emäntä
- Anonyymi
Sössössönssööönnsösööö
- Anonyymi
Ai,ai... kurkku kipee vai, kun juttus on menny noin pahasti sönkötykseksi... ettei vaan olis korona.viruksen aiheuttamaa!
trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei81000Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125946- 109929
- 53872
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85802Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66701Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev150687- 55625
- 70566
- 95551
- 60514
- 52511
- 35487
- 22466
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15050448- 32440
- 24430
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31423Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408