Päivi vetoaa homovainossaan Roomalaiskirjeen 1. lukuun. Minusta se ei kerro mitään niistä homoista jotka minä tunnen. He ovat todella fiksua väkeä, ajattelevia, sydämellisiä, viisaita ja monet heistä vielä vakaumuksellisia kristittyjä. He eivät ole ”valinneet” seksuaalista suuntautumistaan niin kuin Paavali kertoo vaan ovat olleet sitä syntymästään saakka. Mistä Paavali siis puhuu? Room. 2. luvun alussa hän näyttää peruvan 1. luvun puheensa ja ilmaisee olevansa itsekin samanlainen. Paavali puhuu myös tekevänsä sitä syntiä jota hän ei tahdo 7. luvussa. Mistä hän siis puhuu? Hän vaikuttaa hyvin ristiriitaiselta ihmiseltä. Minä en tarvitse syntipukkeja syyttömistä homoista, enkä toivoisi kenenkään muunkaan tarvitsevan.
En ole koskaan kuullut Räsäsen puhuvan mistään muusta ”synnistä” kuin homoseksuaalisuudesta ja myös abortista vaikka hän kovasti syntinen kuvailee olevansa kuitenkaan nimeämättä mitään omaa syntiä. Vaikuttaa pelkältä sanahelinältä. Onko Päivillä jokin oma psykoseksuaalinen kehityshäiriö josta hän muita syyttää? Homojen kimppuun käyminen on minun mielestäni hänen syntinsä josta hänen pitäisi tehdä parannusta eli pyytää julkisesti homoilta anteeksi. Sillä tavalla hän osoittaisi olevansa oikea kristitty. Al Taeekin nöyrtyi pyytämään julkisesti anteeksi vaikka on muslimi. Menevätkö muslimit ennen Päivin kaltaisia kristittyjä Jumalan valtakuntaan?
Oletko sinä ollut homokielteinen aina vai onko se tullut myöhemmin kenties uskonnollisten piirien avopesun tuloksena? Heterona pidän heitä erilaisina, mutta ei se minua haittaa jos eivät tule liian lähelle. Annan heille täyden tukeni ja arvostan heitä aivan sellaisena kuin he ovat. Toivon että he voivat solmia myös avioliiton kirkossa niin kuin me heterotkin. En ymmärrä sellaista yksisilmäisyyttä että vain heteroseksuaalisuus olisi jokin etu. Sellaista mölinää kyllä kuulee Shellin baarissa ja pubeissa mutta ei se kuulu mielestäni kristitylle. Jeesushan puhui lähimmäisen rakastamisesta ja sitä tässä yritetään toteuttaa mutta varmasti ei kovin hyvin tuloksin.
Minä en ole löytänyt Jumalan sanasta sellaista mistä mm. Päivi meuhkaa. Yliopistojen raamatuntutkijatkaan eivät ole löytäneet vaikka ammatikseen ovat Raamattunsa äärellä. Jotenkin tuo homovastaisuus on minusta vain Raamatun kristallipallotulkintaa asianomaisen itsekään sitä tiedostamatta. Aivopesuhan on sellaista ettei sitä itse huomaa. Onko se myös narsistista empatian puutetta? Jos he osaisivat asettua lähimmäisensä asemaan he eivät käyttäytyisi niin kuin Päivi Räsänen. Tiedän homoseksuaaleja jotka ovat joutuneet suuriin vaikeuksiin uskonyhteisössään jatkuvan kiusaamisen takia. Neuvoni on ollut: lähtekää sieltä.
Onneksi on olemassa kristittyjä jotka hyväksyvät homot sellaisina kuin Jumala on heidät luonut.
Homot ovat ihania ihmisiä
405
841
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan siunauksesta ei kukaan ole kärsinyt.
- Anonyymi
Aika moni on.
- Anonyymi
Yritätkö tehdä homoista viehättäviä silmiemme edessä?
Varo, kohta sytymme toisiimme ja makaamme miesten kanssa, kuten naisten kanssa tällä hetkellä makaamme.Niin. Homot ovat ihmisiä joukossamme, ja heitä on monenlaisia, kuten muitakin
Mutta kukaan ei näytä olevan sellainen ihminen, joista Paavali puhuu Room. 1. En ole koskaan ainakaan nähnyt. Homot rakastavat äitejään yli kaiken.torre12 kirjoitti:
Niin. Homot ovat ihmisiä joukossamme, ja heitä on monenlaisia, kuten muitakin
Mutta kukaan ei näytä olevan sellainen ihminen, joista Paavali puhuu Room. 1. En ole koskaan ainakaan nähnyt. Homot rakastavat äitejään yli kaiken.Homouden suorittaja on vastoin Jumalan tahtoa, vaikka hän olisi muuten minkälainen tahansa. Hän joutuu helvettiin, jollei tee parannusta, kadu ja ota Jumalan tahtoa sydämeensä.
- Anonyymi
Paljon on väärää informaatiota tuossa aloituksessa. Homo ilmeisesti kirjoittanut.
Minä tunnen monia homoja, jotka väittävät olevansa kristittyjä mutta en tunne yhtään homoa, josta voisin sanoa, että hän todella on kristitty.
Oliko se Patric Tiainen kristitty?? - Anonyymi
Psykopatia ja homous ovat sairauksista lähimpiä, tai olivat ennen kuin luokittelu siltä osin joutui hurmoshenkisen ilmapiirin lynkkaamaksi.
- Anonyymi
Harvinaisen hyvä kirjoitus tällä palstalla.
Kiitos taas tästä hömppälistasta tuhannennen kerran. Kuten huomaamme, kehitystä ei ole tapahtunut.
>11. Perinteiset instituutiot on vallattava sisältäpäin: koulu, kirkko, media.
Tosin vain kirkko on noista perinteinen instituutio. Koululaitos ja media ovat hyvin nuoria, vain puolitoista vuosisataa täällä Suomessa. Vaan mitäpä ääriuskovaiset historiastakaan tietäisivät.- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kiitos taas tästä hömppälistasta tuhannennen kerran. Kuten huomaamme, kehitystä ei ole tapahtunut.
Tosin vain kirkko on noista perinteinen instituutio. Koululaitos ja media ovat hyvin nuoria, vain puolitoista vuosisataa täällä Suomessa. Vaan mitäpä ääriuskovaiset historiastakaan tietäisivät.Olet kyllä aika hassu. Koululaitos ei siis ole perinteinen, koska se on vain 150 vuotta vanha. Kuinka vanha on Helsingin pride-kulkue? Sitä mainostetaan perinteisenä. Näin tehtiin jo ainakin vuonna 2002. Ettei vain olisi kaksoisstandardi tässäkin aiheessa käytössä.
- Anonyymi
Tosin vain kirkko on noista perinteinen instituutio. Koululaitos ja media ovat hyvin nuoria, vain puolitoista vuosisataa täällä Suomessa. Vaan mitäpä ääriuskovaiset historiastakaan tietäisivät.Minä olen sitä mieltä, että uskovaiset tietävät historiaa enemmän kuin muut.
- Anonyymi
Jaahas joko taas tuota listaa toistat mantran tavoin sokeana. Kirjoittaja kiitos homoagenda. Oletko ottanut selvää koska ja milloin ja missä yhteydessä tuo lista on luotu???
Valehtelet ja vääristelet!!
- Anonyymi
3. Moos. 18:
22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
1. Moos. 19:7
6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
Room 1
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
1. Kor. 6:9
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
1. Tim. 1:10
haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-
Joten, jos joku homostelee, olkoon, hyvä tahi paha, sillä kaikki ihmiset ovat pois poikenneet, niin tämä synti ja saasta ja kauhistus on Jumalan silmissä, hyvin suuri ja juuri se, tuhoaa miehen oman lihan eli sielun!
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
ja tästä lisää, miten tämä tapahtuu:
1. Kor. 15:
37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.
39 Ei kaikki liha ole samaa lihaa, vaan toista on ihmisten, toista taas karjan liha, toista on lintujen liha, toista kalojen.
40 Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.
nyt, jokainen ihminen, oli uskossa tahi ei, kylvää OMAN tulevan "ruumiinsa" !
42 Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
nyt täällä katoavaisuudessa, kylvetään, ja sitten iankaikkisuudessa leikataan satoa!
44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.
Nyt, jokainen kylvää, omaan sieluunsa ja se kylvö eli teot sitten vaikuttavat minkalainen keho ja missä se on kuoleman jälkeen!
1. Kor. 15:42
Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
Ilm. 20:5
5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
Uskovat menevät kotiin, Jumalan tykö:
ja
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:6
Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
Nyt, he jotka uskovat, ja ovat tehneet PARANNUKSEN teoistansa, pääsevät osallisikis ensimmäisestä ylösnousemuksesta, eli muuttuvat ei omien tekojen vaan Jeesuksen tekojen perusteella, Jumalan Pojan kaltaiseksi, silmänräpäyksesssä, ja saavat uuden kehon, sillä he ovat kylväneet, "Herran päälle".
Ne jotka ovat kylväneet, omaan lihaansa eivät saa Herran antamana uutta kehoa/ruumista vaan oman tekonsa,eli kuoleman ikuisesti, ilman Jeesusta, ja kukaan ei voi sitä omaa kylvöä poistaa!
eli
1. Kor. 15:
37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
ja
Jumala hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa!Heh. Keitä moiset ihmiset mahtavat olla? Eivät kuulu tuttuihini.
Edelleenkään ei haittaa vaikka ei peri Jumalan valtakuntaa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Heh. Keitä moiset ihmiset mahtavat olla? Eivät kuulu tuttuihini.
Edelleenkään ei haittaa vaikka ei peri Jumalan valtakuntaa.Voi sinua vaIehtelijaa😎
- Anonyymi
Kiitos hyvästä kirjoituksesta
- Anonyymi
Miten mies makaa miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?
Palstalla on esitelty jos jonkinmoisia fantasioita aiheesta, voisitko sinä vihdoinkin kertoa miten miehet ton tempun tekee.
Itselläni on jonkinverran kokemusta miehen ja naisen välisestä seksistä, mielikuvitus nyt vaan ei riitä tuohon miten mies makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan. Naisen kanssa makaaminen tarkoittaa meillä tavanomaisesti vaginaalista penetraatiota, miten miehet keskenään sen hommii samalla tavalla? - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No tunnetko itse tuollaisia ihmisiä?
Ei kuulu sinulle😎
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Edelleenkään ei haittaa vaikka ei peri Jumalan valtakuntaa.- - - Oletus, - - -
että sinä homostelet, niin JOS ET TEE PARANNUSTA, eli
lopeta homostelua, niin, 100% varmuudella olet ikuisuuden kadotuksessa eli:
itkua ja parkua ikuisuus!
Kirjoitat:
"Edelleenkään ei haittaa vaikka ei peri Jumalan valtakuntaa."
No, jokainen itse päätää, kantaako Jeesus synnin rangaituksen vai tahtooko itse kantaa.
Tiedä ja ymmärrä, uskoit tahi et, tulee päivä kun seisot Jumalan edessä, ja teet tiliä teoistasi ja sanoistasi!
eli jos ei haittaa, niin toki Jumala sitten kunnoittaa, rukoustasi, eli et peri taivasta!
Nyt kuitenkin suosittelen, jos Jumala vielä sinua voi armahtaa, niin:
ANOT ARMOA ja teet PARANNUKSEN!
Jos luet ja seuraat, "uutistia" ja maailman tilanetta ja tapahtuimia, niin tämä lopunaika, tulee KIIHTYVÄLLÄ vaudilla menemään eteenpäin eli loppua kohti ja monet huutavat, että:
HERRA AVAA OVI!
mutta se on myöhäistä.
NYT on pelastuksen päivä, NYT on otollinen aika!
Huomisesta et tiedä!
Joten, ANNA Jeesuksen pelastaa itsesi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on esitelty jos jonkinmoisia fantasioita aiheesta, voisitko sinä vihdoinkin kertoa miten miehet ton tempun tekee.
Itselläni on jonkinverran kokemusta miehen ja naisen välisestä seksistä, mielikuvitus nyt vaan ei riitä tuohon miten mies makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan. Naisen kanssa makaaminen tarkoittaa meillä tavanomaisesti vaginaalista penetraatiota, miten miehet keskenään sen hommii samalla tavalla?"Miten mies makaa miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?"
Työntymällä toisen miehen sisään kuten naisen sisään työnnytään :) Anonyymi kirjoitti:
- - - Oletus, - - -
Kirjoitat:
No, jokainen itse päätää, kantaako Jeesus synnin rangaituksen vai tahtooko itse kantaa.
Tiedä ja ymmärrä, uskoit tahi et, tulee päivä kun seisot Jumalan edessä, ja teet tiliä teoistasi ja sanoistasi!
eli jos ei haittaa, niin toki Jumala sitten kunnoittaa, rukoustasi, eli et peri taivasta!
Jos luet ja seuraat, "uutistia" ja maailman tilanetta ja tapahtuimia, niin tämä lopunaika, tulee KIIHTYVÄLLÄ vaudilla menemään eteenpäin eli loppua kohti ja monet huutavat, että:
HERRA AVAA OVI!
mutta se on myöhäistä.
Huomisesta et tiedä!
Joten, ANNA Jeesuksen pelastaa itsesi!Voi sinua. On esitetty vain yksi teko, joka kahden miehen välillä olisi vaikka syntiä.
Mutta kerro hyvä ihminen mitä on naisen kanssa makaaminen ja mitä miehen kanssa. Muuten on vaikea tehdä syntiä.
En usko Jeesukseen, joten turha on sinun vuodatusAnonyymi kirjoitti:
"Miten mies makaa miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?"
Työntymällä toisen miehen sisään kuten naisen sisään työnnytään :)Siinä on taas yksi mielipide.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Voi sinua. On esitetty vain yksi teko, joka kahden miehen välillä olisi vaikka syntiä.
Mutta kerro hyvä ihminen mitä on naisen kanssa makaaminen ja mitä miehen kanssa. Muuten on vaikea tehdä syntiä.
En usko Jeesukseen, joten turha on sinun vuodatusTodista😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- - - Oletus, - - -
Kirjoitat:
HERRA AVAA OVI!
mutta se on myöhäistä.
Huomisesta et tiedä!
Joten, ANNA Jeesuksen pelastaa itsesi!Puhut täyttä roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntymällä toisen miehen sisään kuten naisen sisään työnnytään :)Eli sitten varmaan viimeinkin kerrot niille heteroille, jotka palstalla päivystävät, missä on miehen vagina?
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntymällä toisen miehen sisään kuten naisen sisään työnnytään :)Kyseisessä kohdassa kielletään miestä makaamasta miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan.
Makaatko sinä puolisosi kanssa siten kuin mehet makaavat miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?
Meillä naisen kanssa makaaminen tarkoittaa vaginaalista penetraatiota, teillä se on ilmeisesti jotakin muuta... kerrotko miten te sen teette?
-jänskättää- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sitten varmaan viimeinkin kerrot niille heteroille, jotka palstalla päivystävät, missä on miehen vagina?
👍Pidän peukkuja myös että saavat ees kerran ja tiedä vaikka alkaisivat lisääntymäänkin kun joku opastaa kerrankin luonnolliselle yhteydelle. 👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseisessä kohdassa kielletään miestä makaamasta miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan.
Makaatko sinä puolisosi kanssa siten kuin mehet makaavat miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?
Meillä naisen kanssa makaaminen tarkoittaa vaginaalista penetraatiota, teillä se on ilmeisesti jotakin muuta... kerrotko miten te sen teette?
-jänskättää-Raamatun kohdassa ilmiselvästi tarkoitetaan että siinä missä mies ja nainen ovat normaalisti penis - vagina yhdynnässä, homot ovat penis - anus yhdynnässä.
Tietysti myös mies ja nainen voivat olla tällä tavoin.
Ei tässä kaikki.
Asian ydin on siinä että on Jumalalle kauhistus jos samaa sukupuolta olevat seksuaalisesti tyydyttävät toisiaan.
Luulen että tiesit tämän kaiken, tai sitten olet harvinaisen tyhmä. Anonyymi kirjoitti:
Raamatun kohdassa ilmiselvästi tarkoitetaan että siinä missä mies ja nainen ovat normaalisti penis - vagina yhdynnässä, homot ovat penis - anus yhdynnässä.
Ei tässä kaikki.
Asian ydin on siinä että on Jumalalle kauhistus jos samaa sukupuolta olevat seksuaalisesti tyydyttävät toisiaan.
Luulen että tiesit tämän kaiken, tai sitten olet harvinaisen tyhmä.Että penisyhdyntä ja sen kielto miesten välillä onkin sitä, että Jumala kauhistelee kaikkea seksuaalista tyydyttämistä.
Omat sanat Raamattuun tekee siitä paremman.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun kohdassa ilmiselvästi tarkoitetaan että siinä missä mies ja nainen ovat normaalisti penis - vagina yhdynnässä, homot ovat penis - anus yhdynnässä.
Ei tässä kaikki.
Luulen että tiesit tämän kaiken, tai sitten olet harvinaisen tyhmä.Asian ydin on mainitsemasi Raamatunkohdan Sanojen osoittamassa teossa, ei sinun fantasioissasi.
...kuten naisen kanssa maataan. Ei siis mainitsemiasi variaatioita B-rapusta,
Teitä alkaa olla aika monta jotka itse kumoatte oman esityksenne, suuressa viisaudessasi ennätit toteamaan minut kaltaiseksesi... lohdutan sinua kukaan muukaan palstalla ei vielä ole päässyt tuon pidemmälle ja minä myönnän toki auliisti olevani niin harvinaisen tyhmä etten tiedä miten tuo temppu tehdään... millaisia ovat sinun mielestäsi ihmiset jotka ovat tietävinään eivätkä myönnä tietojensa vajavaisuutta? enten tenten teelikamentten… kukapa se sieltä vilkuilee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on jonkinverran kokemusta miehen ja naisen välisestä seksistä, mielikuvitus nyt vaan ei riitä tuohon miten mies makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan. Naisen kanssa makaaminen tarkoittaa meillä tavanomaisesti vaginaalista penetraatiota, miten miehet keskenään sen hommii samalla tavalla?>Miten mies makaa miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?<
Makaa niin kuin naisen kanssa tarkoittaa seksuaalista makaamista. Mies etsii toisesta miehestä sen kohdan, johon elimensä voi työntää. Niin yksinkertaista.
Lopettakaahan jo tuo saivartelu. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Siinä on taas yksi mielipide.
Eihän se mikään mielipide ole vaan fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>Miten mies makaa miehenpuolen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan?<
Makaa niin kuin naisen kanssa tarkoittaa seksuaalista makaamista. Mies etsii toisesta miehestä sen kohdan, johon elimensä voi työntää. Niin yksinkertaista.
Lopettakaahan jo tuo saivartelu.Esittämäsi teorian perusteella Raamatun Kirjoituksiin ei olisi tarvinnut kirjata "niinkuin naisen kanssa maataan". Olisi riittänyt ettei mies saa yhtyä mieheen...
Ehkä mietit vielä uudelleen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko perustella ehkä hieman vaikuttavammin faktasi.
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan jo tuo saivartelu.Eli moni on väärässä, kun sanoo kaiken seksin olevan kiellettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan jo tuo saivartelu.Ihan heterona jäin miettimään, että tolleenko teillä maataan? Siis että mies etsii naisesta paikan johon voi elimensä työntää...
Hassua jos teillä nainen ei osallistu tosiaan muuten kuin makaamalla, aika himot pitää miehellä olla jos sellasesta nauttii...
Joskus sain kuulla aiheesta, et se on naisen oma vika jos ei ehi niinku nauttii seksistä miehen aikataulun mukaan...
-miehet ovat kummallisia- Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä kirjoituksesta
Ja ajattele, se on kopsattu tänne jo satoja kertoja. Siinä alkaa kiitoksetkin jo loppua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä kaikki.
Luulen että tiesit tämän kaiken, tai sitten olet harvinaisen tyhmä.Ei ehkä kannata niin kovasti tsiigailla, ellei kestä sitä että kahdella täysivaltaisella aikuisella on kivaa ihan keskenään.
- Anonyymi
Ei ehkä kannata niin kovasti tsiigailla, ellei kestä sitä että kahdella täysivaltaisella aikuisella on kivaa ihan keskenään.
Ainakin minulla ja vaimollani, molemmat täysivaltaisia aikuisia ja olemme eri sukupuolta, on kivaa ihan keskenämme. Mitä oikein ajat takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄVETKÄÄ LESBOT JA HOMOT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on jonkinverran kokemusta miehen ja naisen välisestä seksistä, mielikuvitus nyt vaan ei riitä tuohon miten mies makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan. Naisen kanssa makaaminen tarkoittaa meillä tavanomaisesti vaginaalista penetraatiota, miten miehet keskenään sen hommii samalla tavalla?Se, ettei Raamatussa puhuta seksistä samoilla sanoilla kuin tänä päivänä ei tee asiasta yhtään hyväksyttävämpää.
Makaamisella tarkoitettiin aikoinaan seksuaalista kanssakäymistä. Homot eivät voi kiermurrella asiasta eroon pelkästään sanoilla kikkailemalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan jo tuo saivartelu.Niin, makaamisella ”niinkuin naisen kanssa maataan” tarkoitetaan yksinkertaisesti seksuaalista kanssakäymistä, mikä on vastakkaisen sukupuolen kanssa sallittua, saman sukupuolen kanssa ei.
Kyseessä on selvän asian tietynlainen ilmaisutapa, joten turhaa keskustelua vertailla homo- ja heteroseksin erilaisia toteuttamistapoja, josta ei ole kyse, vaan yksinomaan sen seksin harjoittamisesta saman sukupuolen kanssa.
Jos kyseisestä kohdasta puuttuisi tuo tarkentava kohta ja puhuttaisiin vain makaamisesta, se voisi tuoda mieleen vaikka pelkän makoilun/nukkumisen toisen vieressä.
Kyseessä on vain tarkennus asiaan, jonka myötä sen tarkoitus on hyvin selvä, mutta toiset haluavat sitä tarkoituksella vääristellä omien päämäärien mukaan.
Raamattu on suurimmalta osin ja etenkin pääpiirteittäin hyvin selvä kirja ja olisi epäloogista, ettei se Jumalan Sanana sitä olisi, vaan johtaisi ihmisiä kadotukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esittämäsi teorian perusteella Raamatun Kirjoituksiin ei olisi tarvinnut kirjata "niinkuin naisen kanssa maataan". Olisi riittänyt ettei mies saa yhtyä mieheen...
Ehkä mietit vielä uudelleen...Makaamisella (kuten naisen kanssa maataan) tarkoitetaan Raamatussa yleensäkin kaikenlaista seksuaalista kanssakäymistä. Se, että kiellettäisiin vain yhtyminen miehen kanssa, ei olisi riittävä. Homoseksiä voi harrastaa muutenkin, kuin vain yhtymällä.
Ilmaisutapa voisi olla erilainen, etenkin tämän ajan tarpeisiin, mutta se on kyllä hyvin selkeä niille, jota haluavat sen Jumalan Sanan valossa ymmärtää unohtaen omat itsekkäät halunsa, päämääränsä ja maailman miellyttämisen. Anonyymi kirjoitti:
Se, ettei Raamatussa puhuta seksistä samoilla sanoilla kuin tänä päivänä ei tee asiasta yhtään hyväksyttävämpää.
Makaamisella tarkoitettiin aikoinaan seksuaalista kanssakäymistä. Homot eivät voi kiermurrella asiasta eroon pelkästään sanoilla kikkailemalla.Makaaminen on tarkoittanut yhdyntää. Raamatussa sen lopputulos on lapsi.
Turhaa siinä kikkailet.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Edelleenkään ei haittaa vaikka ei peri Jumalan valtakuntaa.Jos ei peri, niin ei pääse taivaaseen, vaan joutuu helvettiin.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Voi sinua. On esitetty vain yksi teko, joka kahden miehen välillä olisi vaikka syntiä.
En usko Jeesukseen, joten turha on sinun vuodatusJoka ei usko, se tuomitaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei peri, niin ei pääse taivaaseen, vaan joutuu helvettiin.
Ei Paavali niin sanonut.
Hän sanoi, että listassa olevat ihmiset eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Ei siinä mitään rangaistusta ole.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makaamisella (kuten naisen kanssa maataan) tarkoitetaan Raamatussa yleensäkin kaikenlaista seksuaalista kanssakäymistä. Se, että kiellettäisiin vain yhtyminen miehen kanssa, ei olisi riittävä. Homoseksiä voi harrastaa muutenkin, kuin vain yhtymällä.
Ilmaisutapa voisi olla erilainen, etenkin tämän ajan tarpeisiin, mutta se on kyllä hyvin selkeä niille, jota haluavat sen Jumalan Sanan valossa ymmärtää unohtaen omat itsekkäät halunsa, päämääränsä ja maailman miellyttämisen.Luomiskertomuksen sekä varhaisten Kirkkoisien Raamatuntulkinnoistaan luoman Kristillisen seksuaalimoraalin mukaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa harjoitettu seksi vaikuttaa hyväksyttävältä, luonnolliselta ja synnittömältä myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa.
Miksi nostat esiin vain samaa sukupuolta olevien välisen seksin kielteisyyden, kun Mooseksen ja Paavalin kirjoitusten mukaan miehen omin valinnoin siemenen valuttaminen ilman lisääntymistarkoitusta osoitetaan kielteiseksi, pahaksi jopa synniksi myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa...
- Anonyymi
Päivän Sana
Room. 8:37 (KR33/38)
"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut. "
Jos voitto ei kelpaa, on vain tappio jäljellä.
Joten tehkää Parannus ja lopettakaa se pahan ja synnin ja saastan tekeminen, niin saatte VOITON Herran kautta ja avulla, ellet tee parannusta, saat häviön!
Iankaikkinen voitto tahi tappio eli kadotus! - Anonyymi
Pudotin saippuan kerran uimahallissa vahingossa maahan ja lopun sitten arvaattekin.
- Anonyymi
Nostit saippuan maasta ja pettyneenä katselit ympärillesi, kun kukaan ei kiinnostunut... Siirryt käyttämään nimimerkkiä usko. ja käytät nykyisin vain nestesaippuoita?
👍 - Anonyymi
...ja sittenkö sinut maattiin niinkuin nainen maataan, saippuapala kädessäsi?
- Anonyymi
Ihmisen on tarkoitus kohota aineellisesta ulottuvuudesta kohti henkeä. Tiedetään, että aine on hengen toinen puoli. Nyt ollaan tilateessa, että ihmistä ohjaa vielä lisääntymiseen ja seksuaalisuuteen ohjaavat vietit, jotka on sitä alinta, eläimellistä puolta meissä.
Raamatun kirjoittamisen aikoihin, on uskottu ainoastaan miehen ja naisen väliseen suhteeseen, koska siitä syntyy uutta elämää. Planeettamme värähtelytaajus on kuitenkin kääntynyt kohti henkistymistä, eli aine menettää merkitystään.
Hengessä kohoaminen kuvaa myös Jeesuksen kuolleista nousemista, eli aineen häviämistä. Olemme kaikki saman tietoisuuden osasia, ja pyrkimys on kohti tuota lähtötilannetta, pois erillisyyden harhasta.
Paluu rakkauden/ hengen tilaan, on maailmankaikkeuden päämäärä. Meidän ei ole tarkoitus asuttaa tätä planeettaa ikuisesti. Maailmankaikkeus hoitaa asian tavalla tai toisella. - Anonyymi
Homot tuntuvat vaativan, että heidät on hyväksyttävä kristityiksi valehtelemisen kautta, propagandan avulla. Vaikuttaa myös että luterilainen kirkko on omaksunut saman taktiikan. Valehtelemalla yritetään "pelastaa" ihmisiä, väittämällä heitä kristityiksi. Lapsikasteessa on sama periaate, siksi tämä ei oikeastaan ole yllättävää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kristitty on se, joka uskoo Jeesukseen. Vai?
Joo, on, mutta parannuksen teon jälkeen kuuluu: "mene äläkä enää tee syntiä" suomeksi tarkottaa, että ei enää:
-eletä homosuhteessa
-ei tehdä huorn-ei varasteta
-ei murhata jne Anonyymi kirjoitti:
Joo, on, mutta parannuksen teon jälkeen kuuluu: "mene äläkä enää tee syntiä" suomeksi tarkottaa, että ei enää:
-eletä homosuhteessa
-ei murhata jneEttä pitää elää kuten sinä esität syntejä? Ei kai niin mennä?
Tarkoittaa sitä, että Jeesus kuoli vain niiden syntien vuoksi, joita ei tehdä?
Menee jo erikoiseksi.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Että pitää elää kuten sinä esität syntejä? Ei kai niin mennä?
Menee jo erikoiseksi.Etpä näköjään haluakaan ymmärtää totuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Etpä näköjään haluakaan ymmärtää totuutta.
Etpä kerro mitä kaikki tarkoittaa. Kuoliko Jeesus turhaan?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kristitty on se, joka uskoo Jeesukseen. Vai?
EI!
vaan se joka tekee taivaallisen Isän tahdon!
jos ei ole voimaa, sitä SAA
Kun tekee parannuksen eli lopettaa synnin ja pahan tekemisen ja ANOO Jumalalta:
Pyhää Henkeä, joka auttaa ja pelastaa kaikesta:
Luuk. 11:13
Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
Nyt Pyhä Henki auttaa ja jopa tekee että ihminen voi pelastua, joten ei ole pakko tehdä syntiä!
eikä varsinkaan elää siinä!
Matt. 7:11
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Nyt jokainen tekee oman puunsa, viljelee, miten itse tahtoo ja sitten syö sitä hedelmää ikuisuuden!
Paitsi, uskovat, jotka saavavat Herran teot itselleen ja omat teot annetaan Herralle.
Ei, tässä asi yhteydessä usko ole se mikä ratkaisee, vaan se että on USKOLLINEN eli sanan usko, eräs taivutus muoto!
Ihmisen tulee olla USKOLLINEN, eli Tottelevainen, ja Juuri Jumala sitä etsii ja sen perusteella sitten tietää, onko ihminen, sydämessään, sisin, aivoitukset, asenne ja mieli, että TAHTOO LUOPUA PAHOISTA TEOISTA!
ja
Jer. 3:13
Ainoastaan tunne rikoksesi, että olet luopunut Herrasta, Jumalastasi, ja juossut sinne ja tänne vieraitten jumalain tykö, kaikkien viheriäin puitten alle, ettekä ole kuulleet minun ääntäni, sanoo Herra.
Jumala VAATII että tunnet ja TUNNUSTAT, tekosi, ja sen perusteella sitten Herra antaa mitä pyydät. asaiyhteyden ollessa parannus, Pyhän Hengen eli puolustajan, joka sinua auttaa.
Jumala tietää, että jokainen ihminen, on paha ja ei voi elää eikä täyttää lakia eikä säädöksiä:
Room. 3:
12 kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
KAIKKI, ja ne varsinkin jotka sitten ovat uskossa, TIETÄVÄT ettei kelpaa Jumalalle, omilla teoilla, vaan sitten saava lahjanksi pelastuksen.
ja tässä on ASENNE HA mieli, "tärkein"
TUNNE JA TUNNUSTA JUMALALLE että olet ja teet syntiä! - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Että pitää elää kuten sinä esität syntejä? Ei kai niin mennä?
Menee jo erikoiseksi.Joh. 16:8
7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
Eli Puolustaja, NÄYTÄÄ jokaiselle, omat synnit, ja monesti kehoittaa muhtelemaan iitä joidan pahat teot ovat ilmeiset.
Nyt
Jeesus, YHDELLÄ uhrilla YHDEN KERRAN on sovittanut KAIKKI SYNNIT:
nyt tulee TUNTEA eli tietää omat synnit ja TUNNSTAA!
ja sitten Jumala alkaa puhdistamaan, ja puhdistus tulee jokaiselle, JOKA TAHTOO, oman aikataulun mukaan.
naapuria ei voi tarkaille, kuinka puhdistuu ja "vaeltaa" eli:
21 Kun Pietari hänet näki, sanoi hän Jeesukselle: "Herra, kuinka sitten tämän käy?"
22 Jeesus sanoi hänelle: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee? Seuraa sinä minua."
vaikka meillä on ystäviä, uskovia ja vihamiehiä mukana, niin me AINA olemme, YKSIN JUMALAN EDESSÄ.
se että naapurin poika tekee pahaa ei meitä auta, ei voi sanoa, kun naapurin poikakin!
vaan Jokainen on YKSIN JUMALAN EDESSÄ.
ja vastaa omista teoista, ellei sitten heitä niitä Herran päälle, ja pelastu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI!
vaan se joka tekee taivaallisen Isän tahdon!
jos ei ole voimaa, sitä SAA
Kun tekee parannuksen eli lopettaa synnin ja pahan tekemisen ja ANOO Jumalalta:
Pyhää Henkeä, joka auttaa ja pelastaa kaikesta:
Luuk. 11:13
Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
Nyt Pyhä Henki auttaa ja jopa tekee että ihminen voi pelastua, joten ei ole pakko tehdä syntiä!
eikä varsinkaan elää siinä!
Matt. 7:11
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Nyt jokainen tekee oman puunsa, viljelee, miten itse tahtoo ja sitten syö sitä hedelmää ikuisuuden!
Paitsi, uskovat, jotka saavavat Herran teot itselleen ja omat teot annetaan Herralle.
Ei, tässä asi yhteydessä usko ole se mikä ratkaisee, vaan se että on USKOLLINEN eli sanan usko, eräs taivutus muoto!
Ihmisen tulee olla USKOLLINEN, eli Tottelevainen, ja Juuri Jumala sitä etsii ja sen perusteella sitten tietää, onko ihminen, sydämessään, sisin, aivoitukset, asenne ja mieli, että TAHTOO LUOPUA PAHOISTA TEOISTA!
ja
Jer. 3:13
Ainoastaan tunne rikoksesi, että olet luopunut Herrasta, Jumalastasi, ja juossut sinne ja tänne vieraitten jumalain tykö, kaikkien viheriäin puitten alle, ettekä ole kuulleet minun ääntäni, sanoo Herra.
Jumala VAATII että tunnet ja TUNNUSTAT, tekosi, ja sen perusteella sitten Herra antaa mitä pyydät. asaiyhteyden ollessa parannus, Pyhän Hengen eli puolustajan, joka sinua auttaa.
Jumala tietää, että jokainen ihminen, on paha ja ei voi elää eikä täyttää lakia eikä säädöksiä:
Room. 3:
12 kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
KAIKKI, ja ne varsinkin jotka sitten ovat uskossa, TIETÄVÄT ettei kelpaa Jumalalle, omilla teoilla, vaan sitten saava lahjanksi pelastuksen.
ja tässä on ASENNE HA mieli, "tärkein"
TUNNE JA TUNNUSTA JUMALALLE että olet ja teet syntiä!Puhut täyttä roskaa.
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 16:8
7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
Eli Puolustaja, NÄYTÄÄ jokaiselle, omat synnit, ja monesti kehoittaa muhtelemaan iitä joidan pahat teot ovat ilmeiset.
Nyt
Jeesus, YHDELLÄ uhrilla YHDEN KERRAN on sovittanut KAIKKI SYNNIT:
nyt tulee TUNTEA eli tietää omat synnit ja TUNNSTAA!
ja sitten Jumala alkaa puhdistamaan, ja puhdistus tulee jokaiselle, JOKA TAHTOO, oman aikataulun mukaan.
naapuria ei voi tarkaille, kuinka puhdistuu ja "vaeltaa" eli:
21 Kun Pietari hänet näki, sanoi hän Jeesukselle: "Herra, kuinka sitten tämän käy?"
22 Jeesus sanoi hänelle: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee? Seuraa sinä minua."
vaikka meillä on ystäviä, uskovia ja vihamiehiä mukana, niin me AINA olemme, YKSIN JUMALAN EDESSÄ.
se että naapurin poika tekee pahaa ei meitä auta, ei voi sanoa, kun naapurin poikakin!
vaan Jokainen on YKSIN JUMALAN EDESSÄ.
ja vastaa omista teoista, ellei sitten heitä niitä Herran päälle, ja pelastu.Huh huh sun juttuja.
Näkee kuinka uskonnoihin ei voi uskoa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Huh huh sun juttuja.
Näkee kuinka uskonnoihin ei voi uskoa.Sinun juttujasi ei usko kukaan😎
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Huh huh sun juttuja.
Näkee kuinka uskonnoihin ei voi uskoa.Ei uskonnoihin eli uskontii, oli se mikä tahansa, vaan
TULE USKOA JEESUKSEEN,
joka oli maanpäällä, niinkuin ihminen eli mies ja nyt on taivaassa ja HÄNEEN Tulee uskoa.
ei kirkkoon ei Kirjoituksiin, joista ne kertovat, vaan
HENKILÖÖN jonka on itse Jumalan Poika eli Jumala!
ei uskonto.
Joten, kuten tiedät, jokaiselle ihmisellä ON omatunto!
ja e oli uskonto tahi "idea" mikä ja järjeltelmä mikä tahansa, niin aina on ihmisellä:
OMATUNTO!
ja tämä on "viimeinen" jos ei ensimmäinen joka todistaa jokaiselle ihmiselle, itselleen että pahaa on tehty!
se että, monet homostelijat ovat, "hermo-lomalla" on että pillerit eivät estä kuin hetken sitä sisäistä tuskaa mitä pahan tekeminen saa aikaa.
Omaa tuntoa ei voi sammuttaa, siellä se on ja syyttää, ellei ANNA sitä Herralle, joka sen tyynnyttää!
Joten, voit lukea, "tunnetuista" homoista", kuinka heillä on paha mieli ja sitä sitten mennään hoitamaan!
mutta väärään paikkaan!
Jumala on se LÄÄKÄRI joka tämän vaivan poistaa, jso joku tahtoo! - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olisi kyllä syytä uskoa.
Miksi vaIheitasi pitäisi uskoa😎
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskonnoihin eli uskontii, oli se mikä tahansa, vaan
TULE USKOA JEESUKSEEN,
joka oli maanpäällä, niinkuin ihminen eli mies ja nyt on taivaassa ja HÄNEEN Tulee uskoa.
ei kirkkoon ei Kirjoituksiin, joista ne kertovat, vaan
HENKILÖÖN jonka on itse Jumalan Poika eli Jumala!
ei uskonto.
Joten, kuten tiedät, jokaiselle ihmisellä ON omatunto!
ja e oli uskonto tahi "idea" mikä ja järjeltelmä mikä tahansa, niin aina on ihmisellä:
OMATUNTO!
ja tämä on "viimeinen" jos ei ensimmäinen joka todistaa jokaiselle ihmiselle, itselleen että pahaa on tehty!
se että, monet homostelijat ovat, "hermo-lomalla" on että pillerit eivät estä kuin hetken sitä sisäistä tuskaa mitä pahan tekeminen saa aikaa.
Omaa tuntoa ei voi sammuttaa, siellä se on ja syyttää, ellei ANNA sitä Herralle, joka sen tyynnyttää!
Joten, voit lukea, "tunnetuista" homoista", kuinka heillä on paha mieli ja sitä sitten mennään hoitamaan!
mutta väärään paikkaan!
Jumala on se LÄÄKÄRI joka tämän vaivan poistaa, jso joku tahtoo!On silti mahdotonta uskoa sellaiseen, jota ei ole. Kuten Jeesus.
Raamatussa Jumala ei ole lääkäri, eikä paranna ketään. No teillä on joku parempi Jumala.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-eletä homosuhteessa
-ei murhata jneJa sinäkö et muka enää syntiä tee? Voi sokeutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä roskaa.
Se on sinun pakanallinen mielipide, että Raamattu on roskaa. Mitä arvoa sillä on tässä keskustelussa, joka erityisesti koskee sitä mitä Raamatussa sanotaan kyseisestä asiasta..
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
On silti mahdotonta uskoa sellaiseen, jota ei ole. Kuten Jeesus.
Raamatussa Jumala ei ole lääkäri, eikä paranna ketään. No teillä on joku parempi Jumala.Jeesushan eli todistettavasti maan päällä. Ateistit tutkijatkin sen tietävät. Oletko siitäkin eri mieltä? Kuulutko niihin ykdinkertaisiin, jotka asettavat Aku Ankan ja Jeesuksen samalle viivalle..? Kerro yksikin vakavasti otettava tutkija, joka olisi päätynyt siihen johtopäätökseen, ettei Jeesusta ole ollut olemassa, olipa kyseisen tutkijan oma vakaumus mikä hyvänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesushan eli todistettavasti maan päällä. Ateistit tutkijatkin sen tietävät. Oletko siitäkin eri mieltä? Kuulutko niihin ykdinkertaisiin, jotka asettavat Aku Ankan ja Jeesuksen samalle viivalle..? Kerro yksikin vakavasti otettava tutkija, joka olisi päätynyt siihen johtopäätökseen, ettei Jeesusta ole ollut olemassa, olipa kyseisen tutkijan oma vakaumus mikä hyvänsä.
Joku Jeesus on tietysti ollut. Ehkä jopa tuo Raamatussa kylähullun puheita esittänyt hemmo.
Mutta emme voi olla varmoja.
- Anonyymi
Tulee mieleen kaikki se iljetys Roomassa ennen kristinuskoa.
Huorataloja sekä kylpylöitä mies ja naispuolisen seksin harrastamiseen joka kaupungissa ja jopa kylissä. - Anonyymi
kuinka homot lisääntyy? kuinka "pikkuhomoja" tehdään?
"lisääntykkää ja täyttäkää maa"- Anonyymi
Hyvä ja mielenkiintoinen kysymys. Katsotaanpa mitä he vastaavat.
- Anonyymi
Hetrotkin alkaa luopua lisääntymisestä. Suunta on tämä, koska pallomme ei kestä, taloudellinen epävarmuus kasvaa, materian on aika menettää merkitystään.
Kun vanhat lisääntymisvimmaiset uskovat häviää ja nuorempi sukupolvi astuu remmiin, niin käännös tapahtuu. Naisen aseman parantuminen myös islamistisissa maissa koulutuksen kautta ohjaa kehitystä pois sukupuolittuneesta asetelmasta. Olemme menossa kohti ykseyttä eli tietoisuutta, jossa mies - nais energiat yhdistyvät, ja myös sukuelinten luoma kahtiajako poistuu. - Anonyymi
Jos homoliitot on Jumalan säätämiä, niin miksi hän vaatii heitä lisääntymään niinkuin sanassa sanotaan?
Ei kai Jumalakaan ihmiselta vaadi sellaista, mihin ei kykene? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos homoliitot on Jumalan säätämiä, niin miksi hän vaatii heitä lisääntymään niinkuin sanassa sanotaan?
Ei kai Jumalakaan ihmiselta vaadi sellaista, mihin ei kykene?Kysy torrelta.
Ja sitäpaitsi ruiskut on keksitty. - Anonyymi
Miten mies tulee ruiskulla raskaaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin homot keskenään lisääntyvät. Se on miehen ja naisen hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetrotkin alkaa luopua lisääntymisestä. Suunta on tämä, koska pallomme ei kestä, taloudellinen epävarmuus kasvaa, materian on aika menettää merkitystään.
Kun vanhat lisääntymisvimmaiset uskovat häviää ja nuorempi sukupolvi astuu remmiin, niin käännös tapahtuu. Naisen aseman parantuminen myös islamistisissa maissa koulutuksen kautta ohjaa kehitystä pois sukupuolittuneesta asetelmasta. Olemme menossa kohti ykseyttä eli tietoisuutta, jossa mies - nais energiat yhdistyvät, ja myös sukuelinten luoma kahtiajako poistuu."Hetrotkin alkaa luopua lisääntymisestä. Suunta on tämä, koska pallomme ei kestä, taloudellinen epävarmuus kasvaa, materian on aika menettää merkitystään."
VÄÄRIN!
tämä maa ja sen piiri, voi "kantaa" elättää 40 miljardia ihmistä, tällä tekniikalla mitä nyt on.
saati sitten kun Jumala antaa, paljon ja uusia, Nikolai Tesloja, jotka sitten keksivät, Jumalan "kaupasta ja paketista" mitä ja miten voi tehdä muuta ja enemmän.
eli JO 100 vuotta sitten on Tesla, keksinyt, puhelimen, teevee, väri sellaisen, loppumattoman sähkölaitteen ja langattoman sähkön siirron, kauko-ojattavan venee, ilman sähköjohtoja.
ja paljon muuta!
eli KAIKKI on JO valmista, kunhan se otetaan käyttöön, mutta nyt monet estävät sen.
Tiesitkö että 1902, oli San Fransikossa kadulla Teslan sähkö-auto, joka otti voiman ilmasta ilman sähkö johtoja!
eli mitä arvelet, kuinka puhelin, kännykkä tahi kaukosäädin toimii?
Kyllä.
aaltojen "päällä" ja pitkiä matkoja.
Mitä se sitten siirtää, kännykkä tahi kauko säädin?
SÄHKÖÄ!
ilman kupari lankoja, (itse laitteessa on niitä, mutta ei siirrossa)
ja KAIKKI tämä on jopa vielä, ei ole kaikkia tuhottu, haettavissa, esim San Fraskiskon lehtien arkistoista!
kuvien kanssa!
eli täällä on tilaa ja kaikki mitä tarvitaan elämään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vanhat lisääntymisvimmaiset uskovat häviää ja nuorempi sukupolvi astuu remmiin, niin käännös tapahtuu. Naisen aseman parantuminen myös islamistisissa maissa koulutuksen kautta ohjaa kehitystä pois sukupuolittuneesta asetelmasta. Olemme menossa kohti ykseyttä eli tietoisuutta, jossa mies - nais energiat yhdistyvät, ja myös sukuelinten luoma kahtiajako poistuu."Olemme menossa kohti ykseyttä eli tietoisuutta, jossa mies - nais energiat yhdistyvät, ja myös sukuelinten luoma kahtiajako poistuu."
Tätä se saatana tahtoo, mutta ei ikinä tule olemaan!
SILLÄ
Jumala loi miehen omaksi kuvaksi, ja miehestä naisen avuksi miehelle.
Nyt Naisen seksualisuus, tahto ja tarve, seksiin, on suurempi ja "vaatimampi" kuin miehellä.
eli mies voi elää selibaatissa tahi vähällä seksillä, paljon kauemmin kuin nainen!
ja miksi?
Koska:
1. Moos. 3:
16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
JUMALA TEKI, eli MUUTTI naisen ominaisuuksia:
HALUSI ON OLEVA MIEHEEN!
mikä oli miehen "halu" saa rakatettava olento jota voi rakastaa!
ei siis seksi kuten nyt on naisen perus ja suurin halu eli tarve.
Mies ei tarvitse naista, kuin ystäväksi, nainen tarvitsee meistä kaiken muun ohella seksiiin!
Mitä arvelet sanoista:
velvollisuus ja oikeus?
eikä niin jos on oikeus, niin toisen on sitten PAKKO tehdä jotain!
eikö niin että jos on velvollisuus, toiselle on PAKKO tehdä eli antaa jotain?
2. Moos. 21:10
Jos hän ottaa itselleen toisen vaimon, niin älköön vähentäkö ensimmäiseltä tämän ravintoa, vaatetusta ja aviollista oikeutta.
Joten, miehellä on VELVOLLISUUS eli pakko antaa naiselle.
Naisella on OIKEUS saada!
eli täysin päin vastoin, mitä nyt äidit opettavat lapsille ja sitten koulut ja sitten koulukaverit.
eli pimeys on tehty valkeudeksi ja valkeus pimeydeksi.
Valhe totuudeksi ja totuus valheeksi!
kenen toimesta!
Joten, Väärin.
Joten ei ole mitää energiaa joka menee yhteen!
vaan liha eli ruumis, ja sekin pieneltä osin ja hetkeksi!
Joten Oppikaa ja LUKEKAA LISÄÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olemme menossa kohti ykseyttä eli tietoisuutta, jossa mies - nais energiat yhdistyvät, ja myös sukuelinten luoma kahtiajako poistuu."
Tätä se saatana tahtoo, mutta ei ikinä tule olemaan!
SILLÄ
Jumala loi miehen omaksi kuvaksi, ja miehestä naisen avuksi miehelle.
Nyt Naisen seksualisuus, tahto ja tarve, seksiin, on suurempi ja "vaatimampi" kuin miehellä.
eli mies voi elää selibaatissa tahi vähällä seksillä, paljon kauemmin kuin nainen!
ja miksi?
Koska:
1. Moos. 3:
16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
JUMALA TEKI, eli MUUTTI naisen ominaisuuksia:
HALUSI ON OLEVA MIEHEEN!
mikä oli miehen "halu" saa rakatettava olento jota voi rakastaa!
ei siis seksi kuten nyt on naisen perus ja suurin halu eli tarve.
Mies ei tarvitse naista, kuin ystäväksi, nainen tarvitsee meistä kaiken muun ohella seksiiin!
Mitä arvelet sanoista:
velvollisuus ja oikeus?
eikä niin jos on oikeus, niin toisen on sitten PAKKO tehdä jotain!
eikö niin että jos on velvollisuus, toiselle on PAKKO tehdä eli antaa jotain?
2. Moos. 21:10
Jos hän ottaa itselleen toisen vaimon, niin älköön vähentäkö ensimmäiseltä tämän ravintoa, vaatetusta ja aviollista oikeutta.
Joten, miehellä on VELVOLLISUUS eli pakko antaa naiselle.
Naisella on OIKEUS saada!
eli täysin päin vastoin, mitä nyt äidit opettavat lapsille ja sitten koulut ja sitten koulukaverit.
eli pimeys on tehty valkeudeksi ja valkeus pimeydeksi.
Valhe totuudeksi ja totuus valheeksi!
kenen toimesta!
Joten, Väärin.
Joten ei ole mitää energiaa joka menee yhteen!
vaan liha eli ruumis, ja sekin pieneltä osin ja hetkeksi!
Joten Oppikaa ja LUKEKAA LISÄÄ!Sinun kaltaiset on onneksi katoavaa kansanperinnettä.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, mikä saa sukusolujemme sisältämän informaation toimimaan tavalla joka tekee meistä jokaisesta yksilöllisen ja ainutlaatuisen ihmisen?
Voiko ihminen itse valita synnynnäiset ominaisuutensa, esim; -pojaksi vai tytöksi? -vasen vai oikeakätiseksi, - onko hedelmällinen vai ei, - seksuaalisen suuntautumisensa, -ilman käsiä tai jalkoja...
Tai syntyykö paikkaan jossa menehtyy ensimmäisten ikävuosiensa aikana janoon, nälkään, väkivaltaan ja meidänlaisiemme ihmisten välinpitämättömyyteen... etc...
Oletko sinä saanut valita millainen sinusta tuli?
Minä en tiedä miksi olen saanut syntyä heteroksi ja joku toinen toisenlaiseksi... yritän hyväksyä oman erilaisuuteni heihin nähden... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys perustuu harhaiseen oletukseen, että olisi pakko lisääntyä. Eikä seksistä voisi muuten nauttia. Homokin voi lisääntyä sijaissynnyttäjän kanssa. Jotkut ovat olleet naimisissakin ja hankkineet lapsia. Vaikka eivät tunne naiseen seksuaalista halua. Mies ja mielikuvitus pystyvät kaikenlaiseen. Mutta raskaaksi se varmasti käy, eikä ole naisellekaan kivaa. Kaapista tulo on varmasti helpostus - loppupeleissä kummallekin osapuolelle.
- Anonyymi
Ja eläimiin vertailevat itseään..
Vaikka millekään eläinlajille ei ole eduksi, että lajin yksilöt ovat kiinnostuneita vain omasta sukupuolesta. He eivät pysty myöskään lisääntymään keskenään.
Samalla tavalla se on syntiinlankeemuksen seurausta.
Eläimet eivät pysty kuitenkaan samalla tavalla ajattelemaan ja tekemään päätöksiä asian suhteen.
Jumalan Sana on annettu vain ihmisille. Eläimet toimivat pitkälti vaistojensa varassa. Vain ihminen pystyy erityiseen/moninaiseen pahuuteen (josta eläimetkin saavat kärsiä) ja tarvitsee Jumalan Sanaa, armoa ja pelastusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys perustuu harhaiseen oletukseen, että olisi pakko lisääntyä. Eikä seksistä voisi muuten nauttia. Homokin voi lisääntyä sijaissynnyttäjän kanssa. Jotkut ovat olleet naimisissakin ja hankkineet lapsia. Vaikka eivät tunne naiseen seksuaalista halua. Mies ja mielikuvitus pystyvät kaikenlaiseen. Mutta raskaaksi se varmasti käy, eikä ole naisellekaan kivaa. Kaapista tulo on varmasti helpostus - loppupeleissä kummallekin osapuolelle.
Seksin merkitystä ihmisten olemassaololle voidaan tarkastella lopputuloksen kannalta.
Ihmisten säilymiseksi maapallolla on merkitystä vain seksillä joka johtaa lisääntymiseen.
Vapaaehtoisuuteen perustuva seksi voitaneen jakaa:
-itsekkääseen nautiskeluun,
-lisääntymiseen
Ilman lisääntymistä tapahtuva vapaaehtoisuuteen perustuva seksi luokittautuu merkitykseltään samaan, oli kyseessä miehen ja naisen välinen tai samaa sukupuolta olevien välinen seksi.
Minusta saattaa olla aika tarkoitushakuista (lapsellistakin) väittää avioliitossa tapahtuvan seksin olevan erilaista kuin avioliiton ulkopuolella.
Ainoastaan lisääntymisellä on merkitystä myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa tapahtuvassa seksissä.
- Anonyymi
Eihän kukaan homo ele selväjärkinen.
Eikö ne yleensä ole aina huumeissaan.- Anonyymi
Olen tullut isketyksi humalapäisten heteromiesten toimesta. 😏
Yleensä aina huumeissa??? Eivät ole selväjärkisiä??
Et tiedä mitään, mutta haluat kertoa mielipiteesi.
Onko jossain määrätty, että miehen täytyy tykätä naisista?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut isketyksi humalapäisten heteromiesten toimesta. 😏
Heteromies on aina vain yhden kulauksen päässä sekä alkoholismista, että homoudesta.
👍
- Anonyymi
Kulmuri tai kalmani, joista voisi maalata uuden, mustavalkoisen monaliisan.
- Anonyymi
Kyllä kirkko ottaa homon vastaan katumaan
syntejään ,niin kuin kaikki muutkin ihmiset.
Kirkon järjestys-sääntöjä ei kukaan voi muuttaa
,koska ne perustuu Raamattuun.Raamatun vääristelijät eivät ole tervetulleita kirkkoon.
Päivi on hyvä ihminen.- Anonyymi
Emme tiedä minkälaisia sielullisia arpia Päivi kantaa röyhkeiden lesbojen yrityksistä taivuttaa nuori Päivi seksiorjakseen . Viehättävä ,kaunis Päivi on varmaan ollut sairaalamaailmassa monen lesbon märkä uni.
- Anonyymi
Kirkon linjan täytyisi muuttua Raamatun mukaiseksi,koska leipäpappi on luikerteleva
ilkiö ,joka murentaa kirkon kivijalan.Korona
on varoitus ihmiskunnalle ,Jumalalla on valta
ihmiseen. - Anonyymi
Piispa joka pettää tekemänsä valan on voitava
erottaa ,ettei kirkko eksy tuhansiin solmuihin.
Sielunsa myynyt piispa on palkkaamassa itsensä
kaltaista materiaalia ja silloin Raamatun sana
unohtuu. - Anonyymi
Miksi kotimaalehden toimittaja saa julkeasti
ajaa homo agendaa.aTeinityttö olisi aika vaihtaa
uskovaiseen päätoimittajaan,koska kirkon eheys
kärsii hänen homottamisesta. - Anonyymi
Seksuaalivähemmistöön kuuluvia on varmasti joka lähtöön samoin kuin heteroitakin. Tuskin he kaikki niin ylen ihania ovat.
Tietenkään ketään ei saa huonosti kohdella olipa hän mitä tahansa. Kaikki ihmiset ansaitsevat ihmisarvoisen kohtelun, niin myöskin Päivi Räsänen. Ketään ei saa syrjiä myöskään uskonsa tähden.- Anonyymi
Kokemusteni mukaan bi-miehet ovat parempia kaikin puolin.
Ei minunkaan ole tehnyt mieli seurustella, kuten useimmiten homomiehet vaatii.
Bi= tasokkuus.
- Anonyymi
Yrittää elää, kuten opettaa.
- Anonyymi
Ihanuuden myötä menee paljon ihan uutta.
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 1.kor 6:9
kuinkahan moni homoista lukee tätä raamatun kohtaa,ei p itäis olla epä selvää kekä perivät taivasten valtakunnan.Tuo on huono kohta. Ei nimittäin ole mitään väliä periikö Jumalan valtakunnan.
Itse en ole maannut miehen kanssa pitkään aikaan.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tuo on huono kohta. Ei nimittäin ole mitään väliä periikö Jumalan valtakunnan.
Itse en ole maannut miehen kanssa pitkään aikaan.Saat stóndiksen vain naisen kanssa😎
Anonyymi kirjoitti:
Saat stóndiksen vain naisen kanssa😎
Sinulla on omituinen käsitys.
Meillä on valitettavasti toisillemme liian suuret. Se estää ne touhut.
- Anonyymi
Hyvä Päivi.
- Anonyymi
Pekka vaeltelee ihanan huolissaan demoratiasta vieläkin.
- Anonyymi
Kuten Päivikin ja minä myös uskovana tunnen ja tiedän homoseksuaaleja ja hyvin meillä on aina mennyt. Ei mitään ongelmia. Homot eivät ole riidanhaluisia vaan ovat luovia, aloitteellisia, vilkkaita ja sydämellisiä, hyviä ihmisiä kaiken kaikkiaan. Ja myös tästä on tärkeää johdattaa heidät Jumalan tahdon tuntemiseen, mistä suurin on rakkaus. Tämä on meidän uskovien tärkeä tehtävä. Emme saa hyljätä homoseksuaaleja liberaalin teologian tuhoamiksi. Ihmisviisaus tuhoaa - rakkaus rakentaa. Amen
- Anonyymi
Homomiesten väkinäinen tunku muuttamaan
Raamattua on viha puhetta kirkko kansaa kohtaan.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Miten Raamattua voi muuttaa edes homo?
Raamatun tulkintaa!
Sinä senkin ex hetero. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Miten Raamattua voi muuttaa edes homo?
onko torre sinun järkultasi mennyt jo hyytelöasteelle kun et näytä ymmärtävän juuri mitään aiheeseen kuuluvaa.
..miten Raamattua voi muuttaa...hohoijakkaa Anonyymi kirjoitti:
onko torre sinun järkultasi mennyt jo hyytelöasteelle kun et näytä ymmärtävän juuri mitään aiheeseen kuuluvaa.
..miten Raamattua voi muuttaa...hohoijakkaaNo jäin ihmettelemään sitä, kun homomiehet kuulemma pyrkivät muuttamaan Raamattua.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tulkintaa!
Sinä senkin ex hetero.Voitko todistaa, että olin syntyessäni hetero? Et voi?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Voitko todistaa, että olin syntyessäni hetero? Et voi?
Ahaa. Et ole siis lastesi oikea isä.
Hyvä että tämä tuli selvitettyä viimeinkin😎 Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Et ole siis lastesi oikea isä.
Hyvä että tämä tuli selvitettyä viimeinkin😎Tollo. Taas kerran.
Luulet, että pitää olla hetero saadakseen lapsia.
Vai etkö vain tiedä mistään mitään?- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tollo. Taas kerran.
Luulet, että pitää olla hetero saadakseen lapsia.
Vai etkö vain tiedä mistään mitään?Kerropa nyt vàjakki meille juurta jaksaen miten sait stòndiksen naisen kanssa😎
Anonyymi kirjoitti:
..miten Raamattua voi muuttaa...hohoijakkaaJokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
Siinä vastaus Raamatun muuttamiselle.paju1 kirjoitti:
Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
Siinä vastaus Raamatun muuttamiselle.Taisi kyse olla Ilmestyskirjasta.
Monet ovat panneet siihen lisää, liittymään Suomeen. Se kirja on vain edesmenneille Aasian seurakunnille.torre12 kirjoitti:
Taisi kyse olla Ilmestyskirjasta.
Monet ovat panneet siihen lisää, liittymään Suomeen. Se kirja on vain edesmenneille Aasian seurakunnille."Se kirja on vain edesmenneille Aasian seurakunnille." Koskee tätä päivää ja tulevaisuutta.
Sen kirjan mukaa tapahtuu tuomio kerran,viimeisellä tuomiolla.
Sitä tuomiota ei kukaan voi välttää,paitsi Jeesuksen omat joite ei nään tuomita,me olemme vanhurskaita jo nyt tässä ajassa,jota ei voi kukaan estää.
Elävät ja kuoleeet tuomitaan sen mukaan,mitä kirjaan on kirjoitettu se kirja on elämän kirja,sielätä jos nimi puuttu on ikuin ero Jumalan hyvyydestä.paju1 kirjoitti:
"Se kirja on vain edesmenneille Aasian seurakunnille." Koskee tätä päivää ja tulevaisuutta.
Sen kirjan mukaa tapahtuu tuomio kerran,viimeisellä tuomiolla.
Sitä tuomiota ei kukaan voi välttää,paitsi Jeesuksen omat joite ei nään tuomita,me olemme vanhurskaita jo nyt tässä ajassa,jota ei voi kukaan estää.
Elävät ja kuoleeet tuomitaan sen mukaan,mitä kirjaan on kirjoitettu se kirja on elämän kirja,sielätä jos nimi puuttu on ikuin ero Jumalan hyvyydestä.Etkö tajua. Ilmestyskirjan mukaan se annettiin muinaisille Aasian seurakunnille.
Miten sitä voi muille esittää? Sehän siinä jopa kielletään. Avaamasta.
- Anonyymi
Haavisto tuli eilen illalla barbun haastateltavaksi
Ja huomasin hänen pelkonsa ,kun hän puhui
Turkin pakolaistilanteesta ,että täytyisi lentää
tilannetta katsomaan ,mutta hetken päästä hän sanoi että voidaan järjestää video neuvottelukin.
Tuollainen on vihreä limanuljaska nyt kun on
korona hän jättääkin lentämättä ,koska pelkää.
Vihreän aatteen kannalta olisi jo heti alussa
pitänyt huomata video neuvottelun mahdollisuus
mutta oma nautinto ylittää vihreän aatteen
Vihreä aate ei välitä pätkääkään toisesta ihmisestä ,vaikka täytyisi lentää katsomaan
tilannetta niin paskat siitä otetaan videoneuvottelu. - Anonyymi
Kiitän vähäisestä kanssa käymisestä, kiitos. Jeesus voi pelastaa.
- Anonyymi
Eikös se linkolakin sanonut että suuri osa ihmisitä pitäisi mennä hengettömäksi, en muista millä konstilla, ja sitten sama iso mies itkee kun näkee vanhan puun kaadetun.
ääri-ihmisillä on äärimmäiset ongelmat. - Anonyymi
Monet homoseksuaalit ovat kovasti uskonnollisia. Setan piirissäkin on erillinen kristillinen ryhmä Malkus, joka kokoaa julkisesti hopmoseksuaaleja riveihinsä. Se on tosi kristillistä toimintaa. Onneksi kirkonkin johtotehtäviin on valittu todellisia kristittyjä, jotka pitävät kirkkoon ovet avoinna kaikille seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Se on oikeaa toimintaa. Valitettavaa on, että nyttemmin joukkoon on liittynyt riidan ja epäsovun kylväjiä vanhoillisesti ajattelijoita. He joutaisivat pois kirkosta, jotta rauha palaisi kirkkoon.
- Anonyymi
Soluttautujia on varmaan kirkkoon tullut aika paljonkin, mutta aito Jeesukseen uskova ei voi elää jatkuvassa synnissä, vaan hänen tulee tehdä parannus kuten Jeesus niin voimakkaasti toi esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soluttautujia on varmaan kirkkoon tullut aika paljonkin, mutta aito Jeesukseen uskova ei voi elää jatkuvassa synnissä, vaan hänen tulee tehdä parannus kuten Jeesus niin voimakkaasti toi esiin.
Minä olen soluttautunut sateenkaarimessuun vaikka olen hetero. Siellä on Pyhän Hengen läsnäolo hyvin koettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark 16:ssa on kerrottu millaisista teoista Jeesuksen seuraajat tunnistetaan... Media ei vielä ole löytänyt Suomesta heitä, onko sinulla heistä tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark 16:ssa on kerrottu millaisista teoista Jeesuksen seuraajat tunnistetaan... Media ei vielä ole löytänyt Suomesta heitä, onko sinulla heistä tietoa?
Kerrotaanko Mark 16:ssa, että Jeesuksen seuraajat tunnistetaan siitä, että he tolkuttavat toisille, että Mark 16:ssa on kerrottu, millaisista Jeesuksen seuraajat tunnistetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaanko Mark 16:ssa, että Jeesuksen seuraajat tunnistetaan siitä, että he tolkuttavat toisille, että Mark 16:ssa on kerrottu, millaisista Jeesuksen seuraajat tunnistetaan?
Seta täytyy julistaa rikollisjärjestöksi ja sen jäsenet täytyy sulkea vankilaan pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat ihan tolkuttavalta ihmiseltä tämänkin ketjun kuluneessa ympäristössä, Ainahan voit vilkaista mitä Mark 16:ssa kerrotaan ja vaikka sitten tolkuttaa Onko sinulla havaintoja Jeesuksen seuraajista suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat ihan tolkuttavalta ihmiseltä tämänkin ketjun kuluneessa ympäristössä, Ainahan voit vilkaista mitä Mark 16:ssa kerrotaan ja vaikka sitten tolkuttaa Onko sinulla havaintoja Jeesuksen seuraajista suomessa?
Jeesusta on aika hankala seurata, kun hän ei enää tässä dimensiossa oleile. Eli kannattaisiko lakata käyttämästä noin järjetöntä ilmausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta on aika hankala seurata, kun hän ei enää tässä dimensiossa oleile. Eli kannattaisiko lakata käyttämästä noin järjetöntä ilmausta?
Miten tolkuttomasta dimensiosta olet Häntä yrittänyt seurata ja millaisella kaavalla olet päätellyt kannattavuuden järjettömyydeksi?
- Anonyymi
Me kristityt rakastamme homoja samalla tavalla kuin heteroitakin. Hyväksymme heidät sellaisina kuin he ovat.
- Anonyymi
Oletteko te bi-seksuaaleja?
Heteroksi kun kehitytään vihaamalla homouden henkeä.
- Anonyymi
Maanantaimorkkis voi iskeä paljon enemmistäkin tekemisistä.
- Anonyymi
Jos ja KUN kristillisyys on yhtä kuin ristillä kuollut, ylösnoussut ja taivaaseen astunut Jeesus Kristus, JOSSA ME KAIKKI OLEMME NIIN PERUUTTAMATTOMASTI JA TÄYDELLISESTI, ETTÄ OLEMME TOISTEMME JÄSENIÄ, kaikki kysymykset, jotka eivät lähde tästä todellisuudesta käsin, ovat turhia ja tyhjiä - ne suuntautuvat ei-mihinkään. Homouskysymys ja -väittely on yksi näistä tuhansista turhista puheenaiheista, joilla kristityinä itseään pitävät iteään ja toisia riivaavat. Kristuksessa oleva Päivi Räsänen esimerkiksi epäilee OMAN JÄSENENSÄ (jonkun homon) pelastumista!!! Siis henkilön, joka on hänen jäsenensä ja jonka jäsen hän on!!! Se on yhtä mielipuolista ja järjetöntä kuin se, että etusormeni epäilisi nimettömäni aitoutta sormena.
Tällaista sontaa syntyy ja leviää kaikkialle, kun ei nähdä ylösnoussutta Kristusta.- Anonyymi
Mitä ihmeen ropaskaa kirjoitat hah kaikenlaista jäsenluetteloa sitä joutuukin lukemaan, oletko ikinä avannut sitä Kirjaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen ropaskaa kirjoitat hah kaikenlaista jäsenluetteloa sitä joutuukin lukemaan, oletko ikinä avannut sitä Kirjaa?
Hei nulikka, minkä ikäinen sinä olet? Kolmentoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei nulikka, minkä ikäinen sinä olet? Kolmentoista?
Kyllä olen mutta sinusta ei voi olla varma oletko kahtatoistakaan.
- Anonyymi
Mitä ihanaa ja fiksua on siinä että haluaa työntää jotain omaansa minun katalysaattoriini, en ymmärrä, valistakaa?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Silläkään ei mitään mahda, että niin julkeasti valehtelet.
Sinun jatkuvaIIe vaIehtelullesi emme mahda mitään😎
Anonyymi kirjoitti:
Sinun jatkuvaIIe vaIehtelullesi emme mahda mitään😎
Mennään valheenpajastustestiin.
Ja pannaan tulos tänne.
- Anonyymi
Päivi on vuosia sitten puhunut myös pedofiileista ja sai sen seurauksena uhkauksia.
- Anonyymi
Tosi "lasten ystävä" tämä Päkä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi "lasten ystävä" tämä Päkä...
On Lasten Ystävä selvästi 👩👧👦💛
Päivi muunmuassa:
Puolustaa lasten elämää (abortteja vastaan)
Sai aikaan tärkeän lain koskien lapsipornon hallussapitoa.
Vaatinut kaikille seksuaalirikollisille kovempia tuomioita, etenkin, kun uhrina on lapsi.
Vaatinut kovempia rangaistuksia myös muille väkivaltarikollisille, joiden uhreina on myös lapsia.
Puolustanut lapsen oikeutta isään ja äitiin.
Puhunut kestävän avioliiton puolesta, jossa puolisot ovat sitoutuneita toisiinsa ja jossa osoitetaan rakkautta. Vanhempien avioero ovat lapsille usein raskaita.
Ajanut paljon lapsiperheiden asioita, myös yksinhuoltajaperheiden, mm. taloudellisen ja muun konkreettisen tuen puolesta.
- Anonyymi
Kiva että joku kertoo homoista näin myönteiseen sävyyn. Se on hyvää vastalääkettä Räsäsen Päivin homojen mustamaalaamiseen.
- Anonyymi
Tarjoilijaaa, saisko yhen tavallisen?
- Anonyymi
Roomalaiskirjeen jakeet ovat yksiselitteisiä. Ensimäisen luvun jakeesta 24 jakeeseen 32 ei käsitellä pelkästään homoja vaan myös niitä ihmisiä jotka vaihtavat Jumalan totuuden valheeseen. Tuomio on selvä. Näillä ihmisillä ei ole mitään osaa taivaaseen ellei tyyli muutu. punctum.
Siis Paavali aloittaa puheen juuri niistä, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen.
He olivat Paavalin mukaan mitä ikävää olivatkaan
- Anonyymi
Ihana aika, kun vielä voi ihan valita kuolemansa syyn. Tämä aika ei kai toistu.
- Anonyymi
Tunnet "ihania ihmisiä". Tekeekö homous ihmisestä "ihanan"?
Haloo.
Ihmiset ovat kaikki erilaisia, joten et voi karsinoida mitään ihmisryhmää johonkin määritelmään.
Kaikilla on perityt ja opitut ominaisuutensa, homous on yksi perityistä Niin kuin vasenkätisyys, niin kuin ihon väri, niin kuin äkkipikaisuus. Et voi niitä muuksi muuttaa, vaikka tekisitkin joitakin ulkonaisia muutoksia. Pohjimmiltasi olet mitä olet. Hyvän ja pahan yhdistelmä.
Kukaan ei ole ainoastaan "ihana".- Anonyymi
Näinhän se on, mutta kun täällä homoja niin paljon mustamaalataan ja Paavalikin niin taitaa tehdä, kannattaa antaa myös tasapuolisuuden nimissä hyvää palautetta.
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja.
Väärinkäsitysten välttämiseksi kerron että arvostan Päivi Räsästä todella paljon. Hän on rehellinen ja kertoo uskostaan julkisesti. Kun tiedämme minkä uskonliikkeen edustaja hän on, tiedämme nyt karttaa kyseisiä piirejä. Se on kuluttajansuojelua. Päivi tuli ulos kaapista. Hyvä!
Päivistä tulee mieleen myös Pirkko Jalovaara. Hänkin joutui myrskyn silmään kun Yle kertoi hänen toiminnastaan. Pirkko ei ollut kuitenkaan yhtä rehellinen kuin Päivi. Pirkkohan kielsi videokuvauksen tilaisuuksissaan, mutta toimittaja oli salakuvannut puheet ja tapahtumat.
Pahinta on että tuollainen vihapuhe ja ihmisten pettäminen tapahtuu julkisuudelta piilossa. Silloin siihen ei voi kukaan puuttua eikä tiedetä mitä kauniiden puheiden takana todellisuudessa tapahtuu. - Anonyymi
Aloittajalla tyypillinen yksisilmäinen tapa nähdä rakkaus. Ei rakkaus tarkoita kaiken hyväksymistä vaan täytyy uskaltaa sanoa synti synniksi. Ei tarvita uskonnollista aivopesua vaan Raamatun lukemista ymmärtääkseen mitä siellä kerrotaan. Yliopiston raamatuntutkijat eivät ole totuuden mittareita, kaikkihan ei ole edes aidosti uskossa, ei heihin ole luottaminen.
Aloittaja käyttää sanaa kristallipallotulkinta, joka ehkä paljastaa hänet erääksi luterilaiseksi, joka kävi palstalla omaa sotaansa erästä tiettyä evankelistaa vastaan. Enemmänhän sellainen on kristallipallotulkintaa, että näkee Raamatussa sellaista, mitä itse haluaa nähdä eikä sitä mitä Pyhä Henki haluaa ilmoittaa.
Jotenkin lapsellisen naivia tuollainen näkemys, että Raamatun homokielteinen kanta merkitsisi vihaa homoja kohtaan. Mitäs vihaa se on? Sana on mitä on, ei sitä voi muuttaa miellyttääkseen joitakuita.
On olemassa uskovia homoja, jotka sanovat ettei he voi toteuttaa homoseksuaalisia taipumuksia, ymmärtävät siis Raamatun sanan oikein.
Esim. seuraavassa ketjussa on monta samoin toimivaa: ”On surullista elää yksin, mutta samalla rakastan Jumalaa, Jeesusta sekä Pyhää Henkeä, enkä halua rikkoa heitä vastaan.“
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14544599/miten-uskovaiset-homot-elavat- Anonyymi
Järkyttävää luettavaa. Ovat tehneet uskonnosta itselleen vankilan. Itsensä ja kaikkien tunteiden kieltäminen johtaa helvettiin, joka on siis itse aiheutettu olotila.
- Anonyymi
"Ei rakkaus tarkoita kaiken hyväksymistä vaan täytyy uskaltaa sanoa synti synniksi"
-En suinkaan hyväksy kaikkea ja sanon myös synnin synniksi. Eikö aloituksessani selvinnyt että en hyväksy Räsäsen käytöstä ja sanon sen synniksi omantuntoni ja Jeesuksen rakkauden lain perusteella. Haluat nähdä Raamatun homokielteisenä, mutta todellisuudessa asia on siellä hyvin marginaalinen ja monitulkintainen esim. Room.1. luku. Jeesus ei puhu siitä mitään mutta hyväksyi erilaisia ihmisiä heidän taustoistaan riippumatta.
Voin ymmärtää tiettyjen herätysliikkeiden homovainoa ainoastaan jonkinlaisena "psykoseksuaalisuuden kehityksen" häiriönä lainatakseni Räsästä. Seksuaalikielteisyys ei nouse Raamatusta vaan asianomaisen ihmisen omasta päästä. Näet ilmeisesti itsesi olevan "aidosti uskossa" ja kaikki jotka ymmärtävät Raamatun eri tavalla ja puolustavat homoja ja muita syrjittyjä ovat kai mielestäsi liberaaleja ja ateisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei rakkaus tarkoita kaiken hyväksymistä vaan täytyy uskaltaa sanoa synti synniksi"
-En suinkaan hyväksy kaikkea ja sanon myös synnin synniksi. Eikö aloituksessani selvinnyt että en hyväksy Räsäsen käytöstä ja sanon sen synniksi omantuntoni ja Jeesuksen rakkauden lain perusteella. Haluat nähdä Raamatun homokielteisenä, mutta todellisuudessa asia on siellä hyvin marginaalinen ja monitulkintainen esim. Room.1. luku. Jeesus ei puhu siitä mitään mutta hyväksyi erilaisia ihmisiä heidän taustoistaan riippumatta.
Voin ymmärtää tiettyjen herätysliikkeiden homovainoa ainoastaan jonkinlaisena "psykoseksuaalisuuden kehityksen" häiriönä lainatakseni Räsästä. Seksuaalikielteisyys ei nouse Raamatusta vaan asianomaisen ihmisen omasta päästä. Näet ilmeisesti itsesi olevan "aidosti uskossa" ja kaikki jotka ymmärtävät Raamatun eri tavalla ja puolustavat homoja ja muita syrjittyjä ovat kai mielestäsi liberaaleja ja ateisteja.No, mitä mieltä olet: jos kerran kaikenlainen seksuaalinen tyydytys on oikein ja suotavaa suorastaan terveellistä ja kaikille tasa-arvoista niin miten on yhtymisen laita esineisiin, eläimiin, asioihin ym.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä mieltä olet: jos kerran kaikenlainen seksuaalinen tyydytys on oikein ja suotavaa suorastaan terveellistä ja kaikille tasa-arvoista niin miten on yhtymisen laita esineisiin, eläimiin, asioihin ym.?
Sinunkin tarpeeseesi löytyy jo seksivälineitä mieltymyksesi mukaan.
Rohkeasti waan kokeilemaan omia rajojasi niin tiedät mistä kaikesta kykenet nauttimaan.
Varjopuolena saattaa olla addiktoituminen, mutta eikö senkin voi nähdä parempana vaihtoehtona kuin toisiin ihmisiin kohdistuva perusteeton homoviha?
-antoisia hetkiä itsesi kanssa-
- Anonyymi
Aloittaja on ymmärtänyt jotain pahasti väärin. Ei uskovaisten tarvitse olla "ihania" tai edes hyviä. Ei Jeesuskaan ollut hyvä omien sanojensa perusteella.
Homot yrittävät valehdella, että he olisivat jotenkin parempia kuin muut, vainottuja kristittyjä, väärinymmärrettyjä neroja. He haluavat itselleen enemmän oikeuksia ja kunnioitusta kuin muut ihmiset synneistään huolimatta tai juuri niiden takia.
Minä en kunnioita "ihania" uskovaisia. Minä kunnioitan rehellisiä uskovaisia.- Anonyymi
"Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" tekee ihmisestä (ateistista ja uskovaisesta) ihanan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" tekee ihmisestä (ateistista ja uskovaisesta) ihanan.
Ateistit eivät rakasta itseään eivätkä lähimmäisiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni on toisenlainen. Ateistit rakastavat lähimmäisiään paremmin kuin kiihkouskovaiset
- Anonyymi
Olemme kiinnostuneita homoseksuaaleista uskovaisina kuten kaikista ihmisistä.
Meitä sitoo tässä Jumalan rakkaus ja Jeesuksen käsky!
Nyt kun kulttuurimarksistit ovat ottaneet homoseksuaalit aseikseen ja välineikseen taistelussa kristinuskoa ja Jeesukseen uskovia vastaan, niin meillä on Jumalan antama rakkaus ja käskyt rakastaa myös homoseksuaaleja. Homoseksuaaleille valehdellaan liberaalin teologian kautta Jumalan tahto ja näin homoseksuaaleja johdatellaan kohti kadotusta, niin miksi me uskovat emme tulisi Jeesuksen kehoittamina apuun.
Tiedän että nykyajan korrektius ja kulttuurimarksistien lanseeraama suvaitsevaisuus vaatisi meitä hylkäämään homoseksuaalit toteuttamaan itseään ja olemaan sellaisia kuin ovat kuten monet kirkon papit heitä ohjeistavat. Olemme tässä suhteessa aikamoisessa ristipaineessa kuten Jeesus Getseman puutarhassa. Kumpaa tulisi totella - omaa mukavuuttaan ja ihmisten vaatimuksia vai Jumalan tahtoa. Ymmärrän kyllä että Jeesuksen paineet Getsemanessa olivat äärettömän kertaa suuremmat kuin meidän, mutta periaatteessa asetelma on samantyyppinen. Mutta tälläkin foorumilla joudumme vastaanottamaan tämän maailman aivan kohtuuttoman vihan ja raivon, mutta Jumala meitä auttakoon kuten auttoi myös Jeesusta ratkaisevalla hetkellä ja lähetti enkelin Jeesusta rohkaisemaan. Amen
Emme siis kertakaikkiaan voi jättää homoseksuaaleja tämän maailman riepoteltavaksi kohti ikuisuuden kestävää kauheutta ja tuskaa. Liberaalit eivät näköjään oikein ymmärrä kuinka pitkä aika on ikuisuus sillai kouriintuntuvasti.
Matt. 26:39
Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni on toisenlainen. Ateistit rakastavat lähimmäisiään paremmin kuin kiihkouskovaiset
Tuo on pelkkä subjektiivinen mielipide. Tietysti sinulla on niihin oikeus. Olisiko jotenkin tarkoitushakuinen mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on pelkkä subjektiivinen mielipide. Tietysti sinulla on niihin oikeus. Olisiko jotenkin tarkoitushakuinen mielipide.
Puhuin KOKEMUKSESTA, en mielipiteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kiinnostuneita homoseksuaaleista uskovaisina kuten kaikista ihmisistä.
Meitä sitoo tässä Jumalan rakkaus ja Jeesuksen käsky!
Nyt kun kulttuurimarksistit ovat ottaneet homoseksuaalit aseikseen ja välineikseen taistelussa kristinuskoa ja Jeesukseen uskovia vastaan, niin meillä on Jumalan antama rakkaus ja käskyt rakastaa myös homoseksuaaleja. Homoseksuaaleille valehdellaan liberaalin teologian kautta Jumalan tahto ja näin homoseksuaaleja johdatellaan kohti kadotusta, niin miksi me uskovat emme tulisi Jeesuksen kehoittamina apuun.
Tiedän että nykyajan korrektius ja kulttuurimarksistien lanseeraama suvaitsevaisuus vaatisi meitä hylkäämään homoseksuaalit toteuttamaan itseään ja olemaan sellaisia kuin ovat kuten monet kirkon papit heitä ohjeistavat. Olemme tässä suhteessa aikamoisessa ristipaineessa kuten Jeesus Getseman puutarhassa. Kumpaa tulisi totella - omaa mukavuuttaan ja ihmisten vaatimuksia vai Jumalan tahtoa. Ymmärrän kyllä että Jeesuksen paineet Getsemanessa olivat äärettömän kertaa suuremmat kuin meidän, mutta periaatteessa asetelma on samantyyppinen. Mutta tälläkin foorumilla joudumme vastaanottamaan tämän maailman aivan kohtuuttoman vihan ja raivon, mutta Jumala meitä auttakoon kuten auttoi myös Jeesusta ratkaisevalla hetkellä ja lähetti enkelin Jeesusta rohkaisemaan. Amen
Emme siis kertakaikkiaan voi jättää homoseksuaaleja tämän maailman riepoteltavaksi kohti ikuisuuden kestävää kauheutta ja tuskaa. Liberaalit eivät näköjään oikein ymmärrä kuinka pitkä aika on ikuisuus sillai kouriintuntuvasti.
Matt. 26:39
Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".Ei siis koske meitä bi-seksuaaleja.
Anonyymi kirjoitti:
Olet äärimmäisen väärässä.
Moni ateisti rakastaa enemmän kuin moni uskova, ja se ateisteille myös kerrotaan.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Moni ateisti rakastaa enemmän kuin moni uskova, ja se ateisteille myös kerrotaan.Osaatko sinä laskea kuinka paljon itsekukin rakastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sinä laskea kuinka paljon itsekukin rakastaa.
Ehkäpä paras keino on huomata ihmisten mielipide miten ovat rakkauden kokeneet. Kokemus on kullakin oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sinulla on helposti se kokemus, jos jaat enemmän heidän kanssa samoja arvoja ja koet rakkaudettomiksi joitain asioita, jotka eivät sitä ole.
Varmaan myös tunnet paremmin/enemmän henkilökohtaisella tasolla ateisteja, kuin näitä ”kiihkouskoviksi” nimittelemiäsi..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan uskovaiset lahjoittavat hyväntekeväisyyteen ja harjoittavat muutenkin hyväntekeväisyyttä ateisteja enemmän ja ainakin lahjoitusten osalta korostuvat erityisesti konservatiivisemmat uskovat. Kolehtiakin kerätään suhteessa enemmän jumalanpalveluksissa, joissa konservatiivit käyvät.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Moni ateisti rakastaa enemmän kuin moni uskova, ja se ateisteille myös kerrotaan.Taidat aika yksipuolisesti nähdä tämän ”rakkauden” ja tulkita osin myös rakkaudettomuudeksi asioita, jotka eivät sitä todellisuudessa ole.
Mutta väärässä on myös hän, joka väittää, ettei ateisti voisi rakastaa. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Moni ateisti rakastaa enemmän kuin moni uskova, ja se ateisteille myös kerrotaan.Räsäsen tahallinen vääristely tälläkään palstalla ei osoita kyllä minkäänlaista rakkaudellisuutta.
Keskustella saa ja kritisoidakin tosiasioiden pohjalta, ei asioiden, joita on vääristelty, jolloin puhutaan asioiden vierestä ja turhaan.
Eikä oikea keskustelu ole sitä, ettei oteta toista osapuolta huomioon ja pyritä ymmärtämään vastapuolta paremmin, enemmän oikein, vaikka omat tai toisen näkemykset eivät pääasiassa muuttuisikaan, mitä ei voi oikein odottaakaan, mutta ainakin saisi enemmän ymmärrystä toisinajattelijoita kohtaan.
Omat asiavirheet tulisi korjata, eikä ”jankata” samaa vanhan tiedon pohjalta ikäänkuin mitään keskusteluja ei olisi koskaan käyty.
- Anonyymi
Räsänen on sanonut olevansa myös syntinen, mutta ei tiedä kertoa kuitenkaan yhtään syntiä mitä hän tekee. Hänen käsityksensä synnistä liittyy aina sukupuoleen tai seksuaalisuuteen joista hän hyökkää lähimmäistensä kimppuun. Vaikuttaa sairaalta.
- Anonyymi
Jokainen ihminen tekee erinäisiä syntejä päivittäin..ajatuksin, sanoin, teoin ja/tai jo ajattelematta/sanomatta/tekemättä jättämisellä.
Ei todellakaan liity vain seksuaalisuuteen tai sukupuoleen..
On sanonut olevansa syntinen myös omalta osaltaan seksuaalisuuden osa-alueella, eikä se tarkoita todennäköisesti mitään kovin ihmeellistä ja saa pitää ymmärrettävästi tarkemmat tiedot asiasta omana tietonaan, kun ei ole mitenkään näkyvä asia ja sen verran henkilökohtainen.
Räsänen sanoi jotenkin, ettei hänenkään kohdalla seksuaalisuus ole aina sitä miksi Jumala sen tarkoitti.
- Anonyymi
Meidät on jo erotettu kerta kaikkiaan Jumalalle Jeesuksen Kristuksen ristillä, haudassa, ylösnousemuksessa ja taivaasen astumisessa, koska me kuolimme hänen kanssaan ristillä ja elämme ja olemme nyt Hänessä taivaallisissa. Siksipä pyhitys EI ole "erottautumista" Jumalalle, koska se on jo täydellisesti tapahtunut tosiasia, joka on nyt konkreettisesti totta Kristuksessa.
Pyhitys on edellä sanotun asian omaksumista mielessään ja siihen turvautumista ja siinä lepäämistä yhä uudelleen, ei muuta.
Se, mitä yleensä opetetaan "pyhityksenä" ("Jumalalle erottautuminen") on todellisen pyhityksen vastakohta, koska se perustuu tyhjään: siihen, että lähtökohtana ja todellisuutena EI ole Jeesuksen Kristuksen konkreettinen ristintyö.
Pyhityksen tekeminen täydelliseksi on sitä, että oppii luonnostaan, hetkestä hetkeen, lepäämään tässä Kristuksen TÄYDELLISESSÄ työssä, jossa hän erotti jo meidät kerta kaikkiaan Jumalalle. - Anonyymi
Onkohan yksikään suomalainen piispa viime aikoina julkisesti nuhdellut yksittäistä seurakuntalaista kovasydämisyydestä ja väärässä olemisesta? No, nyt on. Helsingin piispa Teemu Laajasalo twiittasi 6.3 : ”Päivi hyvä, mielestäni olet homopuheissasi väärässä ja kovasydäminen. Sorrettuja kristityn pitää nostaa, ei nitistää, vapahtaa, ei häpäistä. Sananvapauttasi puolustan täysin ja pidän rikosprosesseja huolestuttavina. Kunnioittakaamme kilvan toisiamme, Room 12:10.”
LAAJASALON MIELESTÄ siis apostoli Paavali, jota Räsänen lainaa, ja kaikki muut samalla tavalla opettavat Raamatun kohdat edustavat väärää ja kovasydämistä puhetta. Lisäksi koko kirkon perinteinen kristillinen seksuaalietiikka ja miljoonat muut kristityt maailmalla, jotka jakavat Räsäsen vakaumuksen, ovat tietysti väärässä ja kovasydämisiä. Tällaisesta syyttäminen on aika erikoinen tapa ”kunnioittaa kilvan toista”, mitä asennetta piispa itse peräänkuuluttaa. Jos uskoo, että Roomalaiskirje kokonaisuudessaan, niin kuin koko Raamattu, on Jumalan sanaa, on helpompi uskoa, että piispa on väärässä ja apostoli Paavali oikeassa. Toisten sydämen arviointi olisi parasta jättää Jumalalle.
MYÖS ARKKIPIISPA Tapio Luoma on ottanut kantaa Päivi Räsäsen näkemyksiä koskevaan keskusteluun. Arkkipiispan mielestä ei ole kyse uskonnonvapauden rajoittamisesta, kun Raamatun opetusten toistamisesta joutuu yhä uudestaan poliisikuulusteluun. Räsänenhän on jo ollut poliisiasemalla kuulusteltavana kaksi kertaa ja lisää on tulossa. Tällaiset jatkuvat kuulustelut ovat jo itsessään selvästi yritystä rajoittaa sananvapautta.
Arkkipiispa mukaan: ”Se, että yksittäinen ihminen, tai jokin ihmisryhmä leimataan ja nimitetään syntiseksi, ei tuo ketään lähemmäksi kristinuskoa.” Tämä on hyvin erikoinen näkemys. Miksi luterilaisissa jumalanpalveluksissa, kaikkialla maailmassa, joka sunnuntai, kristittyjä kehotetaan tunnustamaan syntinsä? Kristinuskon aivan keskeinen opetus on se, että me kaikki olemme syntisiä. Nimenomaan itsestämme alkaen. Raamatussa kutsutaan lukemattomia konkreettisia ihmisryhmiä ja yksilöitä syntisiksi ja heitä kehotetaan kääntymään. Raamattu summaa yksiselitteisesti: ”kaikki ovat syntiä tehneet” (Room. 3) Meitä kehotetaan tunnustamaan syntimme ja uskomaan ne Jeesuksen ristintyön tähden anteeksi annetuiksi.
TÄMÄ ON NIMENOMAAN SE ainoa oikea tapa, jolla syntinen ihminen tuodaan lähelle pyhää Jumalaa. Tätä keskeistä sanomaa Päivi Räsänen on väsymättömästi korostanut kaikissa esiintymisissään ja kirjoituksissaan. Hän on myös lähes joka kerta muistuttanut siitä, että hän itse on vähintään yhtä syntinen kuin kaikki muut. On tietysti tosiasia, että Raamattu puhuu satoja kertoja enemmän heterojen kuin homojen synneistä. Nyt on kuitenkin kysymys siitä, onko meillä vapaus sanoa Raamatun konkreettisten opetusten mukaisesti synti synniksi ja julistaa itsestämme alkaen kaikille syntisille ilosanomaa syntien anteeksiantamuksesta.
KRISTITTYINÄ OLEMME kokeneet tällaisen syntiemme tunnustamisen ja anteeksi uskomisen suurena, jopa elämää mullistavana vapautuksena. Arkkipiispa ja Helsingin piispa ovat käytännössä sanoutuneet irti Paavalin seksuaalietiikkaa koskevasta syntiopetuksesta. Historiallisesti tässä ei ole mitään uutta. Kansankirkollisuuden edustajat ovat kirkkohistoriassa yhä uudestaan vastustaneet Raamattuun pitäytyviä herätyskristittyjä. Piispojen pitäisi sen sijaan tukea niitä seurakuntalaisia, homoja, heteroja ja kaikkia muita, jotka vielä haluavat pitäytyä Raamatun opetukseen synnistä ja parannuksen tekemisestä.
Lisäys 12.3. klo 10:28:
PS. On ilo todeta, että piispa Seppo Häkkinen on nyt ilmaissut tukensa Päivi Räsäselle. Häkkinen myös muistutti Radio Deissä, että kirkosta puhuttaessa ”nimenomaan Raamattu on se perusfundamentti, johon koko meidän uskomme, tunnustuskirjamme, oppimme ja kaikki perustuvat.”- Anonyymi
Älä mene suuren egosi kanssa Jumalan ja lähimmäisesi väliin. Ota ensin hirsi pois omasta silmästäsi.
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän että piispa ja pappi ovat nuhdelleet yksityisiä seurakuntalaisia ennen ja nykyäänkin ja toivon käytännön edelleen jatkuvan. Sehän pitäisi kuulua heidän työtehtäviinsäkin. Päivilläkään ei ole erivapauksia. Kyllä hänenkin syntejään saa arvostella. Se ei sulje pois ihmisen kunnioittamista. Me koulutetut teologit emme pidä myöskään Raamattua erehtymättömänä Jumalan sanana. Paavalikin sanoo tietojnsa olevan vajavaista ja käskee arvostella kaikkea hengellistä toimintaa. Paavalin Roomalaiskirjeen 1. luku ei puhu niistä homoista jotka me nyt tunnemme ja jotka rakastavat toisiaan ja jotka haluavat sitoutua avioliittoon. Poliisikuulustelut eivät ole yritystä kaventaa sananvapautta vaan selvittää onko tapahtunut rikos. Päivin tapauksessa et näköjään halua että rikoksesta epäiltyä kuulustellaan?
- Anonyymi
Homoissa onkin huomattavan paljon todellakin sivistyneitä, hyvissä pesteissä toimivia ja yhteiskunnallisesti valveutuneita kansalaisia.
Aikas moni tietämäni onkin kaiken lisäksi käytökseltään kohtelias ja empaattinen tyyppi. Minulta ei ainakaan ole mitään pois, jos jotkut rakastuvat samansukupuolisiin - pääasia, että kaikki voivat hyvin ja saavat rakastaa juuri sitä ihmistä, jota haluavat!!- Anonyymi
Juurikin niin - yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta - rakkaus on tärkeintä maailmassa.
Suosittelen ihan kaikille; rakkaus on parasta hyvinvointia. - Anonyymi
Ei uskovien homoihin kohdistunut kritiikki ole arvostelua heidän ihmisyyteensä. Ei ole, vaan arvostelu johtuu siitä, että tuon pienen vähemmistön ehdoilla kyykytetään suurta enemmistöä. Ihan sairaalla tavalla tuon ideologian mukaisesti on muutettu liikennemerkit ns sukupuolineutraaleiksi. Kielletään jo päiväkodeissa sanomasta tyttöjä pojiksi ja poikia tytöiksi.
Jos heidän vaatimuksensa olisi rajoittunut vain heidän keskinäisiin suhteisiinsa, niin eläköön niinkuin tahtovat. Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskovien homoihin kohdistunut kritiikki ole arvostelua heidän ihmisyyteensä. Ei ole, vaan arvostelu johtuu siitä, että tuon pienen vähemmistön ehdoilla kyykytetään suurta enemmistöä. Ihan sairaalla tavalla tuon ideologian mukaisesti on muutettu liikennemerkit ns sukupuolineutraaleiksi. Kielletään jo päiväkodeissa sanomasta tyttöjä pojiksi ja poikia tytöiksi.
Jos heidän vaatimuksensa olisi rajoittunut vain heidän keskinäisiin suhteisiinsa, niin eläköön niinkuin tahtovat. Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua.pieni korjaus, ei saasanoa tyttöjä tytöiksi ja poikia pojiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Jos heidän vaatimuksensa olisi rajoittunut vain heidän keskinäisiin suhteisiinsa, niin eläköön niinkuin tahtovat. Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua.Tytöt tyttöjä ja pojat poikia. Ei sitä kielletä.
Homoja on ja heihin saa suhtautua joko hyvin tai huonosti. Vapaa maa. Saa jopa ankarasti arvostella.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tytöt tyttöjä ja pojat poikia. Ei sitä kielletä.
Homoja on ja heihin saa suhtautua joko hyvin tai huonosti. Vapaa maa. Saa jopa ankarasti arvostella.Olen kuule nähnyt varhaiskasvatuksen uudet ohjesäännöt ja sieelä tuo selvasti kerrotaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuule nähnyt varhaiskasvatuksen uudet ohjesäännöt ja sieelä tuo selvasti kerrotaan.
Oho. Täällä sentään puhutaan tytöistä ja pojista. Onneksi ei ole pakko asua Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos heidän vaatimuksensa olisi rajoittunut vain heidän keskinäisiin suhteisiinsa, niin eläköön niinkuin tahtovat. Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua.Tänään 15:54
Voi hyvä ihme - on sinulla ongelmia pyöriteltävänä ahtaassa mielessäsi ja pienessä päässäsi.
Voisin ihan maalaisjärjellä ajateltuna pitää sinun ahdistustasi sairaana ideologina. Et tule selviämään loppuelämästäsi helpolla, sillä homoseksuaalisuus on jo pitkään ollut Suomessa täysin laillista eikä muutosta tähän enää koskaan tule.
Muuta Ugandaan ennen kuin on liian myöhäistä! Siellä on toiveittesi mukainen yhteiskunta. Ja todella ystävälliset ihmiset, kunhan et ole homo etkä albino.Anonyymi kirjoitti:
Jos heidän vaatimuksensa olisi rajoittunut vain heidän keskinäisiin suhteisiinsa, niin eläköön niinkuin tahtovat. Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua.>Mutta kun tuota sairasta idologiaa pakkosyötetään yhteiskunnan joka alalle ja kaikkien yksilöiden pitäisi tuo synnillinen meno hyväksyä, niin ei tartte kenenkään ihmetellä miksi sitä vastaan on jatkuvaa arvostelua.
Tuo koko ajan pienenevän porukan länkyttämä jatkuva homojen halventaminen, jota virheellisesti kutsut arvosteluksi koska sillä ei arvostelullisia tavoitteita ole, käy kyllä viihteestä, mutta ei sillä muuta merkitystä ole.- Anonyymi
Ylläoleva kirjoitti että homojen keskuudessa on paljon enemmän pedofiileja kuin heteroissa ja mielenterveysongelmia.. Sinulla on varmaan faktaa ja näyttöä väittämäsi tueksi. Joten esitäppäs mitkä tutkimukset näin osoittavat.
- Anonyymi
Rakkaus on sitä, että vihataan sitä syntiä, joka pitää homoja orjinaan.
- Anonyymi
Olet siis homo ja jonkin synnin orja. Kyllähän minä sinua lähimmäisenä rakastan, mutta kerrohan minkä synnin orja olet.
- Anonyymi
Minäkin vihaan muiden syntejä. Omistani ei niin väliä.
Pitää suhtautua kuten Paavali: hän ei tee syntiä, vaan synti joka hänessä asuu. Niin voi olla synnin orja.
- Anonyymi
Sydämessäni kuulen, mitä synti puhuu jumalattomalle, jolla ei ole jumalanpelkoa silmiensä edessä. Synti silottelee kaiken hänen silmissään, niin ettei hän huomaa eikä vihaa pahuuttaan. Hänen suunsa sanat ovat vääryyttä ja petosta. Hän ei enää ymmärrä tehdä hyvää.
- Anonyymi
Uudestisyntynyt ihminen ei voi olla homo. Jumalalla ei ole homolapsia.
Mutta voiko olla edes biseksuaalisia lapsia? Valikoiko Jumala lapsensa sukupuolisen suuntauksen mukaan?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Mutta voiko olla edes biseksuaalisia lapsia? Valikoiko Jumala lapsensa sukupuolisen suuntauksen mukaan?
Ei voi olla biseksuaalejakaan. Ei valitse sukupuolisen suuntautumisen mukaan. Kaikki uudestisyntyneet ovat Jumalan lapsia. Jumala valitsee lapsensa syntymän perusteella. Uudestisyntynyt ei voi olla enää homo tai biseksuaali uudestisyntymän pesun jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla biseksuaalejakaan. Ei valitse sukupuolisen suuntautumisen mukaan. Kaikki uudestisyntyneet ovat Jumalan lapsia. Jumala valitsee lapsensa syntymän perusteella. Uudestisyntynyt ei voi olla enää homo tai biseksuaali uudestisyntymän pesun jälkeen.
Ja Jumala on juuri noin sanonut?
Saanen vahvasti epäillä tuota sinun mielipiteesi.Anonyymi kirjoitti:
>Uudestisyntynyt ei voi olla enää homo tai biseksuaali uudestisyntymän pesun jälkeen.
Koska hän kuitenkin on, hänen kannattaa kiertää uudestisyntymän kauppaajat hyvin kaukaa. Tuote ei vastaa hintaansa eikä luvattua laatua.
- Anonyymi
Keisarinnakin ryhtyy lähimatkailemaan, kaukomatkailua rajoitettaessa.
- Anonyymi
Homot ovat yhtä arvokkaita ihmisiä kuin kaikki muutkin. Ihanuudessa on meillä kaikilla eroja ja mieltymyksiä, mutta tasa-arvo ja tasa-arvoinen kohtelu kuuluu ihan jokaiselle ihmiselle ... ainakin oikeudenmukaisessa Suomessa.
- Anonyymi
Suomi ei ole koskaan ollut oikeudenmukainen maa.
- Anonyymi
Jos homot ovat syntisiä, niin niinhän me olemme jokaikinen ihminen.
Jätettäköön jokaisen ihmisen omaan harkintaan, miten syntinen tai synnitön haluaa olla, mutta lopetettakoon se jatkuva lahkouskovaisten kiihkeily raamatunlauseilla. Jokainen osaa hakea raamatun lauseita halutessaan, joten niillä kiihkoilu on sivitymätöntä moukkamaisuutta.- Anonyymi
Vai pelkäät sinä raamatunjakeita. Ei niitä tarvitse pelätä. Ne kertovat totuuden.
1 Kor 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet PESON, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Tiituksen kirje:
3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
2 Kor 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
2 Kor 4:16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti, Anonyymi kirjoitti:
Vai pelkäät sinä raamatunjakeita. Ei niitä tarvitse pelätä. Ne kertovat totuuden.
1 Kor 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet PESON, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Tiituksen kirje:
3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
2 Kor 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
2 Kor 4:16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,Eli minkäänlaista totuutta tuossa mahtaa olla,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiituksen kirje:
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,Höpö höpö sama papukaija taas... Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin vainota täällä kanssa ihmisiä? Mene noitten raamatunjakeitesi kanssa sinne missä pippuri ei kasva, sillä sinusta ei hohda lainkaan sitä rakkautta mitä Jeesus meille opetti. Sinä väärä profeetta ja paholaisen lähetti löydät vielä oman kohtalosi juurikin sieltä mistä sen kuuluukin löytää! Ei käy kateeksi sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiituksen kirje:
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,Ymmärrän, miten vaikea sinun on nähdä JUMALAN aivoittamaa ihmisen pelastamista /koko luomakuntansa. Ymmärtämättömyys näkyy juuri Raamatun ilmoitusten ymmärtämisen vaikeudessa. Kirjoitan, joka on kiinnostuut ja ymmärtää asiaa.
Raamatussa kuvataan erittäin laaja-alaisesti ihmisen turmeltuneisuuden tilaa. Siis mikä ei peri JUMALAN valtakuntaa. Siis kuvataan ihmisen lihallisuutta . Sinun, minun, hänen.
Jeesus kuvasi tätä asiaa, mikä ei peri JUMALAN valtakuntaa mm vertauskuvainnollisella helvetti opetuksella. Kättä tuli laittaa poikki ja silmät repäistä jne.....jolla ehkäistä helvettiin joutuminen.
Uskokaa tai älkää, mutta tämä on todelisuus. Uskonnillisen ihmisen on mahdotonta ymmärtää miten koko ihmislaji / ihmiskunta on 100% turmeltuneisuuden tilassa - loppuun saakka mitä tässä ajassa elää. Homot,, heterot - kaikki.
Uskonnollisella ihmisellä on sydämessään vahva luulotauti/suus eli kun on pelastuksen sydjässä kiinni, niin luulee itse olevan vapaa turmeluksen vaikutuksesta ja tästä tilasta syyttelee muita. Etsii juuri määrätttyjä Raamatun ilmoituksia kuten edellä - mutta ei ymmärrä niiden sisältöä oikeassa valossa.
1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja Room 2
Tiivistäen. Raamatussa on opetus turmeltuneen ihmisen lihasta / olemuksesta eli mikä EI PERI JUMALAN valtakuntaa. Lyhyesti sanoen on ilmoitettu Ihmisen liha ja veri eivät peri JUMALAN valtakuntaa.
No, tämä ei todella tarkoita sitä, mitä uskonnollnen ihminen tekee eli etsii ihmisiä / ihmisryhmiä tekijöitä ja alueita ja totitottaa ettei peri JUMALAN valtakuntaa. Puoleksi totta, mutta unohtaa 100% itsensä eli omakaan lihallisuus - olemuksensa ei peri JUMALAN valtakuntaa.
Aivan sama mielikkuva, jos alkoholisti alkaisi pitää saarnaa toiselle alkolitille juomisen mielettömyydestä ja vaaroista. Tuomitsee toisen, jossa tilassa myös itse on.
Edelleen painotan. Ihmiselle on luontainen tila ihmetellä huuli pyöreänä toisessa ihmisessä olevia poikkeavuuksia. Kaikki erilaisuus reagoittaa ihmistä ja vasta ymmärryksen laajentuessa tämä reagoimistapa surkastuu nopeasti.
Markku Lievonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, miten vaikea sinun on nähdä JUMALAN aivoittamaa ihmisen pelastamista /koko luomakuntansa. Ymmärtämättömyys näkyy juuri Raamatun ilmoitusten ymmärtämisen vaikeudessa. Kirjoitan, joka on kiinnostuut ja ymmärtää asiaa.
Raamatussa kuvataan erittäin laaja-alaisesti ihmisen turmeltuneisuuden tilaa. Siis mikä ei peri JUMALAN valtakuntaa. Siis kuvataan ihmisen lihallisuutta . Sinun, minun, hänen.
Jeesus kuvasi tätä asiaa, mikä ei peri JUMALAN valtakuntaa mm vertauskuvainnollisella helvetti opetuksella. Kättä tuli laittaa poikki ja silmät repäistä jne.....jolla ehkäistä helvettiin joutuminen.
Uskokaa tai älkää, mutta tämä on todelisuus. Uskonnillisen ihmisen on mahdotonta ymmärtää miten koko ihmislaji / ihmiskunta on 100% turmeltuneisuuden tilassa - loppuun saakka mitä tässä ajassa elää. Homot,, heterot - kaikki.
Uskonnollisella ihmisellä on sydämessään vahva luulotauti/suus eli kun on pelastuksen sydjässä kiinni, niin luulee itse olevan vapaa turmeluksen vaikutuksesta ja tästä tilasta syyttelee muita. Etsii juuri määrätttyjä Raamatun ilmoituksia kuten edellä - mutta ei ymmärrä niiden sisältöä oikeassa valossa.
1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja Room 2
Tiivistäen. Raamatussa on opetus turmeltuneen ihmisen lihasta / olemuksesta eli mikä EI PERI JUMALAN valtakuntaa. Lyhyesti sanoen on ilmoitettu Ihmisen liha ja veri eivät peri JUMALAN valtakuntaa.
No, tämä ei todella tarkoita sitä, mitä uskonnollnen ihminen tekee eli etsii ihmisiä / ihmisryhmiä tekijöitä ja alueita ja totitottaa ettei peri JUMALAN valtakuntaa. Puoleksi totta, mutta unohtaa 100% itsensä eli omakaan lihallisuus - olemuksensa ei peri JUMALAN valtakuntaa.
Aivan sama mielikkuva, jos alkoholisti alkaisi pitää saarnaa toiselle alkolitille juomisen mielettömyydestä ja vaaroista. Tuomitsee toisen, jossa tilassa myös itse on.
Edelleen painotan. Ihmiselle on luontainen tila ihmetellä huuli pyöreänä toisessa ihmisessä olevia poikkeavuuksia. Kaikki erilaisuus reagoittaa ihmistä ja vasta ymmärryksen laajentuessa tämä reagoimistapa surkastuu nopeasti.
Markku Lievonen>>Uskonnollisella ihmisellä on sydämessään vahva luulotauti/suus eli kun on pelastuksen sydjässä kiinni, niin luulee itse olevan vapaa turmeluksen vaikutuksesta ja tästä tilasta syyttelee muita.<<
Selvennys; Siis tuosta tilasta käsin syyttelee muita.Siis ihminen, joka kokee saaneensa syntisyytensä / synnit anteeksi, niin tästä tilasta käsin osoittelee sormellaan syntisiä ihmisiä mm homoja homoudestaan.
Ihmiselle on erittäin vaikeaa kaksi asiaa.
1. Tunnustaa syntisyys / turmeltuneisuus olemuksessaan.
2. Armahtaa - omata armollisuus lajitovereita kohtaan. Ihminen, joka ei omaa armollisuutta luulee ihmisen pelastumisen olevan ihmistekoinen - pelastua itsensä kautta.
m.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiituksen kirje:
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,1 Kor 6 kertoo Kristittyjen keskinäisistä riita-asioista.
Voitko avata miksi liitit mainitsemanasi totuutena kyseiset Raamatunkohdat tähän ketjuun ilman kontekstia josta raastoit Sanat irti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiituksen kirje:
4:17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,Laittamissasi Raamatunkohdissa mainitaan mm: >>Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
Olisi ihan kiva jos joku laittaisi vinkin joka katsoo ettei ole syyllistynyt joihinkin oheisen listan juttuihin. Tarkoitus ei ole loukata ketään, mutta herää kysymys kenellä meistä on tuon mukaan mahdollisuus periä Jumalan valtakuntaa.
Kukapa meistä ei myös ilman lisääntymistä tapatuvan seksin aikana hekumoitsisi.
hekumoida = hillittömästi) nauttia, nautiskella, herkutella. leuhkia, rehennellä, pöyhistellä, tuntea vahingoniloa.
Aika moni varastaa työnantajaltaan lähtemällä liian aikaisin ja laskuttamalla kuitenkin koko ajasta...
Ahneitakin tapaamme olla ihan jokainen omalla mukavuusalueellamme...
Millainen raja laitetaan juomarille, vaikka itse en alkoholia juo niin todella monet käyttävät todella suruttomasti.
Pilkkaamiseenkin syyllistymme niin tahattomasti kuin tahallisesti ihan arkipäivän jutuissamme...
Jos anastajalla tarkoitetaan omaan käyttöön luvatta ottamista, niin moniko on luvatta kulkenut toisen pihamaalla tai ottanut kukkia toisen piha-alueen reunalta...
- Anonyymi
Eiköhän myös heteromiestenkin tule kokea homoseksiä, heteronaisilla se on tavallisempaa.
Ei enään viekoittelisi ajatukset homoseksistä kun on kokenut sen.- Anonyymi
Ei kaikilla ole pienintäkään halua kokea kyseistä asiaa ja päinvastoin kokemus vain häiritsisi.
Tasapuolisesti kehoita homoja/lesbojakin kokemaan seksiä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Ei sitä tarvitse kokea, jos ei ole mielenkiintoa. Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla ole pienintäkään halua kokea kyseistä asiaa ja päinvastoin kokemus vain häiritsisi.
Tasapuolisesti kehoita homoja/lesbojakin kokemaan seksiä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Ei sitä tarvitse kokea, jos ei ole mielenkiintoa.Ihmiset eivät ylipäätään tee samoja asioita, eivätkä tykkää samoista ihmistä eikä eläimistä.
Siksi meitä on kaikenlaisia.
- Anonyymi
No suoraan sanottuna en ymmärrä miten voi olla olemassa ihmisiä jotka kutsuvat itseään kristityiksi, mutteivat täytä lainkaan niitä kriteerejä joita Jeesus meille kaikessa viisaudessaan antoi. Voimia kaikille syrjityille jaksamaan tuota tuota ivaa jota nämä "muka kristityt" teille suoltavat. Jeesus olisi antanut luunapin tuollaisille puupäille. He eivät edusta minua ja tuntemiani kristittyjä missä merkityksessä. Peace and love for all! ❤️
https://youtu.be/UCftlq8CH1s - Anonyymi
Voi ajatella, miten on aivan luonnollista, ettei uskonnolllinen ihminen ymmärrä ihmisen homoutta, koska koko raamatussa ei kuvata tätä aluetta. On erittäin harmillista, miten koko homouden uskonnollinen ihminen näkee 100% vain seksinä. Homot ikään kuin ajattelisivat 24/7 seksiä ja vaanisivat uhriaan kun tilaisuus koittaa.
Homouden ymmärtäminen on monelle yhtä vaikeaa kuin ymmärtää miten vasenkätisellä ihmisellä vasen käsi on yhtä taitava / tarkka ja hallitseva kuin oikeakätisellä oikea käsi. Olen nähnyt miten moni oikeaktinen aidosti ihmettelee miten ihmeessä vasemmalla kädellä jokin ihminen voikaan olla taitava ja tarkka tekemisissään. Ymmärrystaso on merkittävä tekijä asian näkemisessä.
Itse tunnen esim. lääkärin joka on homo. Väitämpä, miten hänen empaattisuuden kyky on kehittynyt korkeammalle tasolle kuin hetero. Osaa käsitellä ihmisen pelkotilaa tosi ihanteellisella tasolla. Mahdollistaa poistamaan olemuksellaan / käyttäyytmisellään potilaan pelon tms.
m.l- Anonyymi
Kyllähän siellä nimenomaan on noitakin kohtauksia, mutta papiston ja kirkon toimesta niitä on aikojen saatossa poisteltu sieltä. Tuolta ylempää löydät raamatun jakeita jotka vielä ovat säilyneet em. seikoista huolimatta. 😉✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän siellä nimenomaan on noitakin kohtauksia, mutta papiston ja kirkon toimesta niitä on aikojen saatossa poisteltu sieltä. Tuolta ylempää löydät raamatun jakeita jotka vielä ovat säilyneet em. seikoista huolimatta. 😉✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo alkuperäisten ilmoitusten kääntäminen Suomen kielelle lie ollut haasteellinen tehtävä. Mitä ilmoituksia ajattelet tietoisesti poistetuksi?
m.l - Anonyymi
Tuli sit kahteen kertaan 😁✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaanpa uudestaan sit...
https://journal.christianscience.com/issues/1994/1/112-1/the-middle-ages-a-thousand-years-without-the-bible - Anonyymi
Vääristelet täysin ja varmasti ihan tarkoituksella miten uskovat ymmärtävät homouden.
Ei pidä paikkaansa, että asia nähtäisiin vain 100% seksinä. Anna lähde väitteelle, joka todistaa näin kummallisen väitteen, että uskovat yleisesti ottaen muka noin yksipuolisesti ajattelisivat.
Tottakai homo voi olla empaattinen ja hyvä ihminen muita kohtaan, mutta väite, että homo olisi empaattisuuden tasolla korkeammalla, kuin hetero on ihan höpsö.
Tosiasiassa on hyviä ja mukavia lääkäreitä niin homoissa kuin heteroissa, ei se katso mitenkään seksuaalista suuntautuneisuutta. Anonyymi kirjoitti:
Vääristelet täysin ja varmasti ihan tarkoituksella miten uskovat ymmärtävät homouden.
Ei pidä paikkaansa, että asia nähtäisiin vain 100% seksinä. Anna lähde väitteelle, joka todistaa näin kummallisen väitteen, että uskovat yleisesti ottaen muka noin yksipuolisesti ajattelisivat.
Tottakai homo voi olla empaattinen ja hyvä ihminen muita kohtaan, mutta väite, että homo olisi empaattisuuden tasolla korkeammalla, kuin hetero on ihan höpsö.
Tosiasiassa on hyviä ja mukavia lääkäreitä niin homoissa kuin heteroissa, ei se katso mitenkään seksuaalista suuntautuneisuutta.Moni uskova sanoo, että homo on vasta silloin, kun harrastaa anaaliseksiä. Eivätkä he muuta heidän mielestään teekään.
- Anonyymi
Ihminen joka tunnustaa olevansa syntinen, vajavainen ja monella tavalla keskeneräinen, ei syyttele muita. Syyttelijät kuvittelevat olevansa synnittömiä kuten viidennen herätysliikkeen Päivi Räsänen. Kun hän kertoo olevansa syntinen, hän vain toistelee ulkoa opittuja fraaseja ja valehtelee.
- Anonyymi
”Valehtelee”..mistä..? Syntisyydestään? En tiedä yhtään synnitöntä ihmistä.
- Anonyymi
Millä tavalla on syytellyt..? Mm. sitä, että kirkko toimii omia arvojaan vastaan?
Eri mieltä oleminen perustellusti, kritisointi ja Raamatun Sanaan uskominen ja sen esiin tuominen ei ole syyttämistä, vaan ihan normaalin sanan- ja uskonnonvapauden mukaista.
- Anonyymi
Jeesus rakastaa kristittyjä.
- Anonyymi
Homot ovat sairaita ja useimmat myös pedofiilejä.Sillanpää,Lomann,Jackson,Elton John,muutamia näin mainitakseni.
En tiedä onko se yleistä.
Olen tuntenut lukuisia homoja, mutta ei heistä yksikään ole ollut kiinnostunut lapsista.- Anonyymi
Katolisen kirkon piirissä on tullut esiin suuri määrä pedofilipappeja, jotka ovat käyttäneet pikkuisia poikia hyväkseen.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
En tiedä onko se yleistä.
Olen tuntenut lukuisia homoja, mutta ei heistä yksikään ole ollut kiinnostunut lapsista.Kuinka se on kuitenkin noussut puheenaiheeksi?
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka se on kuitenkin noussut puheenaiheeksi?
Koska ihmiset ovat erilaisia. Tunnen valtavasti myös heteroja, mutta kukaan heistä ei ole osoittanut mielenkiintoa lapsiin.
Puheenaihe on usein paha teko.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Koska ihmiset ovat erilaisia. Tunnen valtavasti myös heteroja, mutta kukaan heistä ei ole osoittanut mielenkiintoa lapsiin.
Puheenaihe on usein paha teko.Ahaa. On hienoa, että ihmiset paljastavat sinulle pimeimmätkin salaisuutensa oma-aloitteisesti. Tai ainakin, että luulet niin.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. On hienoa, että ihmiset paljastavat sinulle pimeimmätkin salaisuutensa oma-aloitteisesti. Tai ainakin, että luulet niin.
On minulle paljastettu avio-ongelmia, AIDS, ja vaikka mitä muuta.
Kukaan ei tuntemani homo tai hetero ei ole kuitenkaan joutunut vankilaan lasten hyväksikäytöstä. Voi olla, että he eivät ole käyttäneet hyväkseen lapsia.On varmaan aika helppo välttää virkavaltaa?
Tosiasiassa tuntemani homot ja heterot ovat kunnon väkeä, joskin muutama hetero on ollut juoppo, kuten yksi homokin.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
On varmaan aika helppo välttää virkavaltaa?
Tosiasiassa tuntemani homot ja heterot ovat kunnon väkeä, joskin muutama hetero on ollut juoppo, kuten yksi homokin.Ahaa. Olet siis vältellyt virkavaItaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Olet siis vältellyt virkavaItaa.
Näin on. Yritän pysyä kotona, etten joutuisi kohtaamaan virkavaltaa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Näin on. Yritän pysyä kotona, etten joutuisi kohtaamaan virkavaltaa.
Et ole siis puhdas pulmunen heidän rekistereissään.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole siis puhdas pulmunen heidän rekistereissään.
Olen, mutta en vahingossakaan halua saada 600 euron sakkoa, kuten moni muu.
Paras pysyä kotona.Emme tilanneet, vaikka ehdotti.
Espanjalaiset ryynimakkarat/verimakkara kyllä kaapissa on. Ja paljon Boy-sipulisilliä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Emme tilanneet, vaikka ehdotti.
Espanjalaiset ryynimakkarat/verimakkara kyllä kaapissa on. Ja paljon Boy-sipulisilliä.SeIIainen mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolisen kirkon piirissä on tullut esiin suuri määrä pedofilipappeja, jotka ovat käyttäneet pikkuisia poikia hyväkseen.
Kaikki alaikäisiä hyväksikäyttäjät eivät ole varsinaisia pedofiileja, jotka ovat kiinnostuneita vain alaikäisistä, vaan suurin osa on kiinnostunut myös aikuisista ja moni pääosin aikuisista.
Alaikäisiä on helpompi käyttää hyväkseen ja katolisten pappien kohdalla tilanteeseen vaikuttaa myös se, että he ovat lupautuneet pidättäytymään seksistä/seurustelusuhteesta.
Etenkin entisaikaan katoliset homot valitsi pappeuden osin homoutensa vuoksi, koska tarkoitus oli pidättäytyä seksistä ja seurustelusta ja ehkä ajattelivat kyseisen ammattivalinnan antavan hyvän syyn elämälle selibaatissa ja myös tukevan sen mukaisen elämäntavan omaamista. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alaikäisiä hyväksikäyttäjät eivät ole varsinaisia pedofiileja, jotka ovat kiinnostuneita vain alaikäisistä, vaan suurin osa on kiinnostunut myös aikuisista ja moni pääosin aikuisista.
Alaikäisiä on helpompi käyttää hyväkseen ja katolisten pappien kohdalla tilanteeseen vaikuttaa myös se, että he ovat lupautuneet pidättäytymään seksistä/seurustelusuhteesta.
Etenkin entisaikaan katoliset homot valitsi pappeuden osin homoutensa vuoksi, koska tarkoitus oli pidättäytyä seksistä ja seurustelusta ja ehkä ajattelivat kyseisen ammattivalinnan antavan hyvän syyn elämälle selibaatissa ja myös tukevan sen mukaisen elämäntavan omaamista.Ahaa.
Kun katolinen pappi ei saa ottaa vaimoa, niin se kyllä karsii halukkaita. Homo ei niin vain ota vaimoa, joten voi alkaa papiksi.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Ahaa.
Kun katolinen pappi ei saa ottaa vaimoa, niin se kyllä karsii halukkaita. Homo ei niin vain ota vaimoa, joten voi alkaa papiksi.Samoin on luostarien kohdalla. Luostareissa on homojen osuus prosentuaalisesti keskim. korkeampi, homojen, joiden tarkoitus on elää selibaatissa.
Viestissä luki: ”Etenkin entisaikaan katoliset homot valitsi pappeuden osin homoutensa vuoksi, koska tarkoitus oli pidättäytyä seksistä ja seurustelusta ja ehkä ajattelivat kyseisen ammattivalinnan antavan hyvän syyn elämälle selibaatissa ja myös tukevan sen mukaisen elämäntavan omaamista.”
Miten tämän asian juuri sinulle toisin selittäisi?
Lukemalla sisällön ajatuksen kanssa myös ymmärrät sen, jos vain on halua ymmärtää. - Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Ahaa.
Kun katolinen pappi ei saa ottaa vaimoa, niin se kyllä karsii halukkaita. Homo ei niin vain ota vaimoa, joten voi alkaa papiksi.Heteron katolisen uskovan ei odotettu elämässään pidättäytyvän seksin harjoittamisesta/perheen perustamisesta vastakkaisen sukupuolen kanssa, eikä ne näin ollen vaikuttaneet papin ammatin valintaan siinä mielessä, että häneltä olisi kielletty näitä asioita pappisuran ulkopuolella. Hän valitsi pappeuden vain muista syistä ja oli pappeuden myötä valmis papeilta edellyttämä selibaattiin, vaikka selibaatti ei olisi ollut päämääränä hänen elämässä.
Hän olisi voinut valita toisinkin: valita toisen ammatin ja mennä naimisiin naisen kanssa.
Homon katolisen uskovan sen sijaan uskovan odotettiin elämässään pidättäytyvän seksin harjoittamisesta/perheen perustamisesta samaa sukupuolta olevan kanssa ja sillä oli näin ollen vaikutusta pappeuden valintaan siinä mielessä, että häneltä kiellettiin näitä asioita pappisuran ulkopuolella. Homous vaikutti näin osin ammatinvalintaan. Häneltä odotettiin selibaattia jokatapauksessa, oli pappi tai ei. Selibaatti oli enemmän päämääränä homojen kuin heteroiden elämässä.
Hän ei olisi voinut valita toisin menemällä naimisiin miehen kanssa. Naisen kanssa olisi voinut, mikäli olisi pystynyt/halunnut. Toisen ammatin olisi voinut valita, joka ei olisi tukenut hänen selibaatissa elämistä, eikä antanut selibaatissa elämiselle tarkoitusta.
Etenkin menneinä vuosikymmeninä suhtautuminen homouteen/homoseksuaalisiin tekoihin oli yleisesti ottaenkin jyrkempi, ei ainoastaan uskovien piireissä.
Mm. siksi katolisten pappien keskuudessa on prosentuaalisesti paljon homoja.
Ja luostareissa myös.
- Anonyymi
Tuskin nuo edes kiittää kaalimadosta hommaillulta tuliterästä satisfyeristä.
Homoseksuaali ei lisäänny ja sukulinja katkeaa, Luojan tahto toteutuu.
- Anonyymi
Voiko enää pahemmin yleistää kuin
aloittaja otsikossaan ?
Vai onko elämän koulu vasta esikoulu asteella ?
Tunnen monta ihanaa heteroakin, ei kai ihmisen
seksuaaliset mieltymykset tee kenestäkään ihanaa automaattisesti ??>ei kai ihmisen seksuaaliset mieltymykset tee kenestäkään ihanaa automaattisesti ??
Ei, mutta vaikea on kuvitella että taipumustaan au naturel toteuttava pedofiili voisi olla muuta kuin ihanan vastakohta.- Anonyymi
>ei kai ihmisen seksuaaliset mieltymykset tee kenestäkään ihanaa automaattisesti ??
Ei, mutta vaikea on kuvitella että taipumustaan au naturel toteuttava pedofiili voisi olla muuta kuin ihanan vastakohta.No, nyt puhutaan jo eri asioista.
- Anonyymi
Jaa, millos mä niin oon sanonut.???
Kirjoitin: "Ei kai ihmisen seksuaaliset mieltymykset tee kenestäkään ihanaa automaattisesti"
Kommentoin siis aloitusta,en sinun kirjoituksiasi, vaikka näköjään narsistisesti niin kuvittelit.
Missä kohtaa puhuin "pedareista"????
Päättelykykysi ei näytä olevan kummoinen.
Lopeta yksittäisten lauseiden poimiminen toisten viesteistä,koska se on varmin keino kadottaa asiakokonaisuus ja päätyä siihen ettei näe metsää puilta.
TAI jos kommentoit yksittäistä lausetta, älä lisää toisten mielipiteisiin omia höpinöitäsi niin kuin sinulla valitettavan usein on tapana.
- Anonyymi
Homot ova todella ihania luttanoita siinä alttarilla pyllistellessään, kuten ihmisetkin.
- Anonyymi
Homous ei ole perinnöllistä, mutta on kuitenkin synnynnäistä. Syntymän jälkeen sitä ei voi enää muuttaa. Tästä johtuu että heteroperheiden lapsistakin tulee jatkuvasti sama prosenttimäärä homoja. Homojen jatkuvuus on siten taattu. Sateenkaariperheiden lapsista tulee myös samassa suhteessa heteroita ja homoja, joten perheen esimerkki ei vaikuta seksuaalisuuteen.
- Anonyymi
Jos nyt saisi aitokristityt ensin tajuamaan edes sen että homot ovat ihmisiä. Sen jälkeen voisi sitten palata asiaan sen ihanuuden osalta.
- Anonyymi
Juu, ei pidä vaatia tosikristityiltä liikoja yhdellä kertaa.
- Anonyymi
Homojen erinäisillä tavoilla kyetä olemaan ihana ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Raamattu opettaa seksuaalisuuden harjoittamisesta ja millaista parisuhdetta pidetään hyväksyttävänä.
Homot voivat olla mukavia, fiksuja, ihania ym ihmisinä siinä missä muutkin.
Halveksuntaa homoja kohtaan ei tarvitse kokea, vakaumuksesta riippumatta, eikä kristinusko sitä oikeutakaan.
Marginaali osa heittää kommenttia kuinka ällöttäviä homot ihmisinä ovat ym, jos edes kaikki heistä ovat minkään tason uskoviakaan. Kaikkien suhtautumisesta ei voi syyttää koko joukkoa, kuten ei muidenkaan ryhmien kohdalla. Vastaavat lähtökohtaisesti itse niistä sanoistaan, niin ihmisten kuin Jumalankin edessä.
- Anonyymi
En väitä että homot ovat pahoja. Se on vain ominaisuus ihmisessä, joka johtuu ihmisen kehon ja ja aivojen monimutkaisen yhteistoiminnan puutteellisuudesta. Ihmisillä on monenlaisia haluja, joista jotkut ovat haitallisia. Biologisesti ajatellen on virhe haluta samaa sukupuolta olevaa, koska suku ei jatku. Kiinnostaa myös sellainen tieto, että kuinkahan paljon avioerot ja sitä kautta poikien jääminen äitien hoteisiin vaikuttaa? Kannattaa miettiä, millaisen vaikutuksen joka tavalla jättää lapseensa, jos kotona on väkivaltaa, alkoholin suurkulutusta, rasismia ym. Hyvä, turvallinen lapsuus tasapainoisesa kodissa vaikuttaa ratkaisevasti, ei kuitenkaan aina. Itsekään en puolustele omia virheitäni. Koetan oppia niistä ja välttää niitä uudestaan. En marssi kaduilla sen takia, että pidän pulleista naisista, tai täytekakku on ravitseva aamupala tai tupakkaa pitää saada polttaa.
- Anonyymi
"Päivi vetoaa homovainossaan Roomalaiskirjeen 1. lukuun. Minusta se ei kerro mitään niistä homoista jotka minä tunnen. "
Tavallaan ei kerrokaan mitään homo- eikä heteroseksuaaleista, sillä Jumalahan kieltää KAIKILTA ihmiseltä seksinharjoittamisen samaa sukupuoltaolevien kesken. Tämä on synti, kauhistus ja häpeä jokaisen harjoittajan kohdalla on hän sitten homo--, bi- tai homoseksuaali. Jumalan tahto ja käskyt koskee aina kaikkia ihmisiä. - Anonyymi
No ei homot ole sen ihanempia kuin muutakaan ihmiset mutta eivät sen pahempia tai huonompiakaan
- Anonyymi
Raamattu ei puhu mitään syntymästään homoseksuaaleista.
Room 1
26. "--- heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen---
27. "---Samoin miespuoliset ovat, luopuen luonnonlisesta yhteydestä naispuolen kaanssa---"
Tässä ymmärretään, että nämä oat olleet syntymässään heteroita ja vasta vanhempana muuttaneet suuntaumistaan.
Kuitenkin seksuaalinen suuntautuminen kehittyy jo äidin kohdussa joko heteroksi tai homoksi sikiön omasta sukupuolesta riippumatta. Sikiön aivoissa hypotalamusen inah3:ssa kehittyy hormoonitoiminta, joka määrittää seksuaalisen suuntautumisen. Tätä ominaisuutta ei voi enää syntymän jälkeen muuttaa millään aivoleikkauksella.- Anonyymi
"Raamattu ei puhu mitään syntymästään homoseksuaaleista."
Ei kai mutta Jumala kieltää KAIKILTA ihmiseltä seksinharjoittamisen samaa sukupuoltaolevien kesken. Tämä on synti, kauhistus ja häpeä jokaisen harjoittajan kohdalla on hän sitten homo--, bi- tai homoseksuaali. Jumalan tahto ja käskyt koskee aina kaikkia ihmisiä. - Anonyymi
Seksuaalinen tyydytys on selkeästi tärkeä asia ihmisille:
-Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen: raskaaksitulemista välttääkseen tarjonneet aviomiehilleen vaginaalisen penetraation sijaan ruuansulatusjärjestelmänsä päätepistettä tai oraaliseksiä...
-Miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa: aviomiehet ovat luopuneet naisista ja syttyneet toisiinsa, niinkuin miehet tapaavat tehdä.
Tuossa ei käsittääkseni ole merkitystä niinkään seksuaalisella suuntautumisella, vaan olennaista on miehen siemenen kohde, joka selkeästi osoitetaan valutetuksi Luomiskertomuksen tehtävänannon vastaisesti sellaiseen paikkaan jossa naisen hedelmöittäminen ei ole mahdollista.
Jos Raamatusta etsitään hyväksyttävää tapaa harjoittaa seksiä, niin se vaan näyttää valitettavasti olevan pelkästään lisääntymistarkoitus myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalinen tyydytys on selkeästi tärkeä asia ihmisille:
-Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen: raskaaksitulemista välttääkseen tarjonneet aviomiehilleen vaginaalisen penetraation sijaan ruuansulatusjärjestelmänsä päätepistettä tai oraaliseksiä...
-Miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa: aviomiehet ovat luopuneet naisista ja syttyneet toisiinsa, niinkuin miehet tapaavat tehdä.
Tuossa ei käsittääkseni ole merkitystä niinkään seksuaalisella suuntautumisella, vaan olennaista on miehen siemenen kohde, joka selkeästi osoitetaan valutetuksi Luomiskertomuksen tehtävänannon vastaisesti sellaiseen paikkaan jossa naisen hedelmöittäminen ei ole mahdollista.
Jos Raamatusta etsitään hyväksyttävää tapaa harjoittaa seksiä, niin se vaan näyttää valitettavasti olevan pelkästään lisääntymistarkoitus myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa."Jos Raamatusta etsitään hyväksyttävää tapaa harjoittaa seksiä, niin se vaan näyttää valitettavasti olevan pelkästään lisääntymistarkoitus myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa."
Tämä on vain sinun mielipiteesi eikä kristinuskon kannalta ole väliä. Anonyymi kirjoitti:
"Jos Raamatusta etsitään hyväksyttävää tapaa harjoittaa seksiä, niin se vaan näyttää valitettavasti olevan pelkästään lisääntymistarkoitus myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa."
Tämä on vain sinun mielipiteesi eikä kristinuskon kannalta ole väliä.Se Raamatun tapa harrastaa seksiä.
Mies yhtyi naiseen.torre1 kirjoitti:
Se Raamatun tapa harrastaa seksiä.
Mies yhtyi naiseen.Ja se johti siihen, että heille syntyi lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos Raamatusta etsitään hyväksyttävää tapaa harjoittaa seksiä, niin se vaan näyttää valitettavasti olevan pelkästään lisääntymistarkoitus myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa."
Tämä on vain sinun mielipiteesi eikä kristinuskon kannalta ole väliä.Luomiskertomuksen valossa ja varhaisten Kirkkoisien Raamatun tulkinnoistaan luoman Kristillisen seksuaalimoraalin mukaan se ei ole pelkästään minun mielipiteeni ja ellei keisari Augustinuksen tekemillä Raamatuntulkinnoilla ole sinulle merkitystä, pidätkö itseäsi Kristinuskossa olevana, siis oikeasti?
Varhaisen Kristillisen seksuaalimoraalin mukaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa harjoitettu seksi oli synnitöntä, luonnollista ja hyväksyttyä myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa (vast).
Ennen ehkäisyvälineitä ja -pillereitä Suomessakin on ollut elävää elämää harjoittaa seksiä vaginaalisen penetraation muodossa vain lisääntymistarkoituksessa miehen ja naisen välisessä seksuaalisessa käyttäytymisessä.
Siinä olet oikeassa, ettei minun mielipiteilläni ole väliä... olen ohjannut sinut tiedon portaille ja on oma asiasi ottaa asiasta vaarin tai jättää se tekemättä.
Seksi oman puolison kanssa suihkun jälkeen puhtaana on ihanaa vai mitä?
- Anonyymi
Saamassa yhteydessä seksi sallitaan vaan siittämistarkoituksessa. Siis myös heteroseksi. Kuinkahan moni heteropariskunta niin tekee. Pitää siis pysyä selibaatissa avioliitossa olevienkin, jos ei lapsenteko ole mielessä.
- Anonyymi
Siltä se vahvasti näyttää, miesparoilla elämä kuihtuu kun ei enää saa kuin kerran vuodessa valuttaa siementään naiseen ja hedelmällisen iän jälkeen kuihtuminen vaan lisääntyy.
- Anonyymi
Nosto. Homoseksuaalisuudesta ja Päivistä puhutaan palstalla niin kovin harvoin, että ei vaan saa unohtua nämä tärkeät aiheet...
👍Juu.
Kun Päivi ei ole niin älykäs, että tietäisi keitä Paavali Room. 1 tarkoitti. En minäkään kyllä tiedä ketkä sellaisia olivat.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Juu.
Kun Päivi ei ole niin älykäs, että tietäisi keitä Paavali Room. 1 tarkoitti. En minäkään kyllä tiedä ketkä sellaisia olivat.Täällä näyttää olevan aivan väärä käsitys homojen välisestä aktista. Peräpään yhdyntä on tosi harvinaista homoilla, yleensä se on yleisempää heterojen kesken, kun pelätään raskautta. Kun homot rakastuvat, ensin suudellaan ja hyväillään. Jatko on sitten mielikuvituksen varassa, kuitenkaan suurin osa ei koskaan ole peräpään yhdynnässä.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näyttää olevan aivan väärä käsitys homojen välisestä aktista. Peräpään yhdyntä on tosi harvinaista homoilla, yleensä se on yleisempää heterojen kesken, kun pelätään raskautta. Kun homot rakastuvat, ensin suudellaan ja hyväillään. Jatko on sitten mielikuvituksen varassa, kuitenkaan suurin osa ei koskaan ole peräpään yhdynnässä.
Niin. Mekään emme 10 vuoteen.
- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Juu.
Kun Päivi ei ole niin älykäs, että tietäisi keitä Paavali Room. 1 tarkoitti. En minäkään kyllä tiedä ketkä sellaisia olivat.Kaikki uskovaiset tietävät luettuaan kerran aiheen.
se kestää varttitunnin. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki uskovaiset tietävät luettuaan kerran aiheen.
se kestää varttitunnin.Eli keitä olivat Paavalin Room 1 ihmiset?
- Anonyymi
Minulle on selvää, että Jumala ei vihaa luomiaan vähemmistöjä vaan kohdistaa viestinsä meille kaikille. Mitä sitten Roomalaiskirjeen 1. luku todella tarkoittaa?
1. Älä hylkää Jumalaa.
- Tämän pitäisi puhutella meitä kaikkia
2. Älä irstaile
- Seksi on lahja. Pidä se kauniina. Se koskee meitä kaikkia.
3. Älä palvo lihallista kauneutta
- Eikö tämä koske meitä kaikkia? Pitäisikö erikseen kirjoittaa kirje missikisoista?
4. Makaaminen niin, että siihen liittyy baktreereja ei ole suotavaa
- Jumalalla ei ole fobioita ruumiinosiin, joita hän on suunnitellut. Ohje on valistusta ja meidän hyväksi. Valistus on eri asia kuin synti.
Roomalaiskirje viittaa aivoihin vain sillä, että Jumalan palvonta pitää olla ensisijaista. Ihmistä saa rakastaa ja ihmiselle saa tehdä hyvää.- Anonyymi
Roomalaiskirjeen 1. luvun keskeinen sisältö on yllättäen epäjumalien palvonta. Sellasia ovat esimerkin mukaan seksiaddiktio, seksuaalisuuden palvonta ja kauneuden palvonta.
Luku on tärkeä. On toivottavaa, että jokainen meistä miettii, missä määrin itse palvoo kauneutta ja kuinka tärkeälle sijalle olet nostanut seksin tai seksuaalisuuden omassa elämässäsi. - Anonyymi
"inulle on selvää, että Jumala ei vihaa luomiaan vähemmistöjä vaan kohdistaa viestinsä meille kaikille. "
Juuri näin! On tärkeää ilmoittaa kaikille että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on Jumalan ilmoituksen mukaan syntiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"inulle on selvää, että Jumala ei vihaa luomiaan vähemmistöjä vaan kohdistaa viestinsä meille kaikille. "
Juuri näin! On tärkeää ilmoittaa kaikille että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on Jumalan ilmoituksen mukaan syntiä.Niin kauan kun heteroseksuaaleille ei mene päähän, etteivät myöskään he ole oikeutettuja irstailemaan tai pitämään seksiä epäjumalanaan, niin kauan kirkko elää synnissä.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! On tärkeää ilmoittaa kaikille että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on Jumalan ilmoituksen mukaan syntiä.Mutta kukaan ei käytännössä ilmoita muille kuin kaikille homoille, vaikka vain puolet homoista harrastaa peppuseksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun heteroseksuaaleille ei mene päähän, etteivät myöskään he ole oikeutettuja irstailemaan tai pitämään seksiä epäjumalanaan, niin kauan kirkko elää synnissä.
Kirjoitit asiaa, Kirkko muodostuu meistä jotka ylimielisinä poljemme maahan heikompina pitämiämme ihmisiä... meillä on paljon oppimista erilaisuuden hyväksymisestä, ehkä se kumpuaa siitä että emme osaa edes hyväksyä itseämme.
- Anonyymi
> He ovat todella fiksua väkeä,
Homoseksi on yhtä viisasta kuin yrittää syödä korvan kautta, kun korvakin on reikä päässä. Molemmat osoittavat yhtä hyvää ymmärrystä anatomiasta ja miten ruumista on hyvä käyttää. Itse en pidä fiksuna.- Anonyymi
Kun rakkaus ei ole vain fyysinen operaation. Toivon, ettei se ole sitä myöskään kristityille.
Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä.
Huono ymmärrys heillä.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä.
Huono ymmärrys heillä."Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä."
Näin taitaa valitettavati olla ja siksi onkin tärkeää että Jumala ilmoittaa kaikille ihmisille, eikä siis millekään vähemmistölle, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti. Anonyymi kirjoitti:
"Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä."
Näin taitaa valitettavati olla ja siksi onkin tärkeää että Jumala ilmoittaa kaikille ihmisille, eikä siis millekään vähemmistölle, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti.Tarkoitin että myös mies ja nainen harrastavat peppupanoja. Se on sallittua Raamattussa, vaikka se ymmärrys puuttuu.
Sinä sekoitat asiat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä."
Näin taitaa valitettavati olla ja siksi onkin tärkeää että Jumala ilmoittaa kaikille ihmisille, eikä siis millekään vähemmistölle, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti.Voitko nyt kertoa miten Raamatullisesti miehen olisi hyväksyttävämpää ejakuloida naisen kuin miehen ruuansulatusjärjestelmän päätepisteeseen ja miten kyseinen tapahtuma uskonnollisesti eroaa siitä miten miehet keskenään kyseisen tempun tekevät?
Oletko jotenkin onnistunut täyttämään Luomiskertomuksen tehtävänannon ihmisille ejakuloimalla naisen ruuansulatusjärjestelmän päätepisteeseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin taitaa valitettavati olla ja siksi onkin tärkeää että Jumala ilmoittaa kaikille ihmisille, eikä siis millekään vähemmistölle, että seksiaktit samaa sukupuoltaolevien kesken on synti.Oletko siis tulkinnut ettei sinun tarvitse noudattaa Jumalan Luomistyössään antamaa lisääntymistehtävää ihmiselle, koska sinun tulkintasi mukaan seksiaktit samaa sukupuolta olevien kesken on synti?
- Anonyymi
Oletko sinä fiksuna ihmisenä täyttänyt Luomiskertomuksen tehtävänannon ja lisääntynyt täyttäen maan?
Vai oletko fiksuna keskittynyt ruokailemaan niiden kehonaukkojen kautta jotka on tarkoitettu lisääntymiseen? - Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Huono ymmärrys heillä.> Heterotkin harrastavat varsin runsaasti samanlaista seksiä miehen ja naisen välillä.
Ei tee asiaa yhtään järkevämmäksi. Jos hetero tekee vastaavasti, osoittaa se vastaavaa älyn tasoa, eikä ole yhtään sen parempi.
Jumala ei ole luonut ketään homoksi.
Homous on syntiä. Syntinen ei pääse taivaaseen, jollei, jeesuksen veri ole saanut sitä puhdistaa.- Anonyymi
On hyvin surullista lukea näitä viestejä, joiden sisältö on "tämä synti vie Helvettiin, mutta onneksi se ei koske minua". Jumala on oikeudenmukainen, joten tällaista ei ole.
Jokainen empaattinen ihminen näkee homoihin kohdistuvat agressiiviset sanat. Uskotko että näiden lausuja pääsee Taivaaseen? Anonyymi kirjoitti:
On hyvin surullista lukea näitä viestejä, joiden sisältö on "tämä synti vie Helvettiin, mutta onneksi se ei koske minua". Jumala on oikeudenmukainen, joten tällaista ei ole.
Jokainen empaattinen ihminen näkee homoihin kohdistuvat agressiiviset sanat. Uskotko että näiden lausuja pääsee Taivaaseen?Jumala on ehdottoman oikeudenmukainen. Siksi Jumala ei voi päästää syntistä taivaaseen, ellei syntinen ole tehnyt parannusta ja tullut uskoon, niin että hän toimii Jumalan viitoittamalla tiellä. Tämä ainut tie on Jeesus jonka kärsimä sovitus meidän puolestamme pelastaa ne, jotka ottavat sen vastaan sydämeensä.
Ei ollut mikään pieni kärsimys, jonka Jeesus kärsi meidän puolestamme. Mitä luulet Jumalan tuntevan jos se ei sinulle kelpaa ja pilkkaat sitä.
Jeesuksen suorittama sovitus on hyödyksi vain niille, jotka sen ottavat vastaan sydämeensä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen empaattinen ihminen näkee homoihin kohdistuvat agressiiviset sanat. Uskotko että näiden lausuja pääsee Taivaaseen?"okainen empaattinen ihminen näkee homoihin kohdistuvat agressiiviset sanat. Uskotko että näiden lausuja pääsee Taivaaseen?"
Uskovien tulee rakastaa myös homoseksuaaleja niin paljon, että kertoo myös heille totuudenmukaisesti mikä on syntiä ja homoseksi jos sitä kuka tahansa, homo tai hetero, harjoittaa niin tekee syntiä Jumalaa vastaan. Amen V.Lintu kirjoitti:
Jumala on ehdottoman oikeudenmukainen. Siksi Jumala ei voi päästää syntistä taivaaseen, ellei syntinen ole tehnyt parannusta ja tullut uskoon, niin että hän toimii Jumalan viitoittamalla tiellä. Tämä ainut tie on Jeesus jonka kärsimä sovitus meidän puolestamme pelastaa ne, jotka ottavat sen vastaan sydämeensä.
Ei ollut mikään pieni kärsimys, jonka Jeesus kärsi meidän puolestamme. Mitä luulet Jumalan tuntevan jos se ei sinulle kelpaa ja pilkkaat sitä.
Jeesuksen suorittama sovitus on hyödyksi vain niille, jotka sen ottavat vastaan sydämeensä.Aika harva koko maailmassa uskoo juttujasi.
Jumala ja Jeesus ovat liian etäisiä.Anonyymi kirjoitti:
"okainen empaattinen ihminen näkee homoihin kohdistuvat agressiiviset sanat. Uskotko että näiden lausuja pääsee Taivaaseen?"
Uskovien tulee rakastaa myös homoseksuaaleja niin paljon, että kertoo myös heille totuudenmukaisesti mikä on syntiä ja homoseksi jos sitä kuka tahansa, homo tai hetero, harjoittaa niin tekee syntiä Jumalaa vastaan. AmenNiin juuri.
Vaikka homo olisi hetero, ei taivaaseen ole asiaa.- Anonyymi
V.Lintu kirjoitti:
Jumala on ehdottoman oikeudenmukainen. Siksi Jumala ei voi päästää syntistä taivaaseen, ellei syntinen ole tehnyt parannusta ja tullut uskoon, niin että hän toimii Jumalan viitoittamalla tiellä. Tämä ainut tie on Jeesus jonka kärsimä sovitus meidän puolestamme pelastaa ne, jotka ottavat sen vastaan sydämeensä.
Jeesuksen suorittama sovitus on hyödyksi vain niille, jotka sen ottavat vastaan sydämeensä.Palstalla on useita kertoja tuotu aitoina tosiuskovina olevien toimesta, että ainoastaan Jeesus oli synnitön.
Voitko osoittaa yhdenkin ihmisen suomesta joka kykenee toimimaan Raamatun edellyttämällä tavalla Jumalan viitoittamalla tiellä?
Olen kanssasi samaa mieltä, että jokainen meistä tarvitsee Jeesuksen ohjausta päästäkseen aamusta iltaan. Sanotaan jokaista varten olevan ojennettu käsi johon tarttua ja kuitenkaan kukaan ei ole valmis tarttumaan siihen ennenkuin omat voimat ja kyvyt eivät enää riitä pitämään kiinni elämän köydestä jonka varassa roikumme.
Jos me osaisimme ottaa Jeesuksen vastaan, miksi meistä k u k a a n enää olisi täällä?
- Anonyymi
"Päivi vetoaa homovainossaan...."
Päivi raukka ei tajua että yrittää taistella Jumalansa tahtoa vastaan. Siinä hommassa on tuomittu häviämään.- Anonyymi
En yhtään ihmettele, että ihmiset eroavat kirkosta, kun sen ainoa viesti tuntuu olevan "älä homoile". Se viesti on todella kaukana Jeesuksen opetuksista ja alkaa muistuttaa harhaoppia.
Homoilemattomuudella et pääse Taivaaseen. Jeesus ei sellaista oikotietä luvannut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että ihmiset eroavat kirkosta, kun sen ainoa viesti tuntuu olevan "älä homoile". Se viesti on todella kaukana Jeesuksen opetuksista ja alkaa muistuttaa harhaoppia.
Homoilemattomuudella et pääse Taivaaseen. Jeesus ei sellaista oikotietä luvannut.ai olet kuullut sellaisen sanan kuin ...harhaoppia--- mitähän sellainen sana mahtaa tarkoittaa jos ei muuten ymmärrä Raamatusta mitään, kuten ed kirjoittaja vaikuttaa häh?!
Anonyymi kirjoitti:
Homoilemattomuudella et pääse Taivaaseen. Jeesus ei sellaista oikotietä luvannut.Totuus on, että jos homo olisi hetero, niin taivaaseen ei olisi asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai olet kuullut sellaisen sanan kuin ...harhaoppia--- mitähän sellainen sana mahtaa tarkoittaa jos ei muuten ymmärrä Raamatusta mitään, kuten ed kirjoittaja vaikuttaa häh?!
Homot ovat syntymästään asti homoja eivätkä voi muuksi tulla. He rakastuvat vain mieheen. Eri asia on kun täysi-ikäinen mies kokeilumielessä on miehen kanssa, mutta siihen ei kuulu rakkautta. Tätä kai Raamattukin tarkoittaa. Kokeilu monta kertaa jäävät vain yhteen kertaan, kun toteavat että se ei ole heidän juttunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homot ovat syntymästään asti homoja eivätkä voi muuksi tulla. He rakastuvat vain mieheen. Eri asia on kun täysi-ikäinen mies kokeilumielessä on miehen kanssa, mutta siihen ei kuulu rakkautta. Tätä kai Raamattukin tarkoittaa. Kokeilu monta kertaa jäävät vain yhteen kertaan, kun toteavat että se ei ole heidän juttunsa.
Kun noin tökerösti valehtelet, et voi itsekään pitää tuota homojuttuasi oikeana.
Anonyymi kirjoitti:
Kun noin tökerösti valehtelet, et voi itsekään pitää tuota homojuttuasi oikeana.
Mitä sinä pidät totena, kun luulet tietäväsi totuuden?
- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Mitä sinä pidät totena, kun luulet tietäväsi totuuden?
Rakastit naista. Siinäpä hømoiIua kerrakseen.
- Anonyymi
Jeesus ei vingu mun puolesta, joten kyllä nuo ovat tiensä valinneet jokainen itse.
- Anonyymi
Kyllä se pahuus homoistakin paljastuu aikanaan, kunhan opit tuntemaan kunnolla, ehkä jopa enemmän kuin muista ihmisistä.
- Anonyymi
Tuntemasi homot ovat siis pahoja? Entä millainen olet itse oman arviosi mukaan, hyvä vai paha?
Mikä sinun mielestäsi tekee homoseksuaalisesta ihmisestä pahan?
Itse tunnen joitakin homoseksuaalisia miehiä ja he eivät vaikuta pahoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemasi homot ovat siis pahoja? Entä millainen olet itse oman arviosi mukaan, hyvä vai paha?
Mikä sinun mielestäsi tekee homoseksuaalisesta ihmisestä pahan?
Itse tunnen joitakin homoseksuaalisia miehiä ja he eivät vaikuta pahoilta.Minun tuntemani homot ovat miellyttäviä ja luotettavia. Tunnen kaksi heteropariskuntaa, joilla on homoystäviä. Niissä kummassakaan aviomiehet eivät pidä ulkomaille matkustamisesta. Vaimot sensijaan haluavat. Miehet eivät haluaisi päästää vaimojaan yksin matkalle. Mutta homoystävän kanssa he toivovat vaimonsa matkustavan. Siinä on kaksikin hyvää puolta. Vaimo ja homo saavat vaikka asua samassa hotellihuoneessa, mutta mitään vaaraa ei ole että heillä olisi seksiä. Toisaalta kun he tanssilattialla ovat yhdessä, eivät vieraat miehet tuppaudu seuraan. Se on suurta luottamusta homoja kohtaan.
Niinkö?
Itse olen tuntenut homoja ja lesboja kymmeniä vuosia, mutta ei heistä pahoja ole tullut.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Hä? Mitä ihmettä höliset?
Kerro toki mikä väitteessä ei pidä paikkaansa?
Totuus taitaa satuttaa sinua jälleen. Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki mikä väitteessä ei pidä paikkaansa?
Totuus taitaa satuttaa sinua jälleen.Että se rakkaus.
Kuka sanoo etten rakastanut? Sinäkö?
Avioliitto naisen kanssa ei ole niin hyvä kuin mitä miehen kanssa. Kokemus opettaa.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Kuka sanoo, että olen hetero? Sinäkö?
Koska sinulta alkaisi tulla jotain järkevää?Ahaa. Toínen vaihtoehto on se että vàIehtelit vàimoIIesi.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Toínen vaihtoehto on se että vàIehtelit vàimoIIesi.
En nyt pysy perässä mitä ajat takaa. Taidat yrittää vain solvata
- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
En nyt pysy perässä mitä ajat takaa. Taidat yrittää vain solvata
Menit siis ihan huviksesi naimisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Menit siis ihan huviksesi naimisiin?
Kuka nyt huvikseen naimisiin menee.
Koska alat kirjoittamaan järkeviä?- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Koska alat kirjoittamaan järkeviä?Koska sinä?
Menit huvikseen naimisiin. - Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Koska alat kirjoittamaan järkeviä?Rakastitko vaimoasi?
Vastaa kysymykseen kyllä tai ei. Anonyymi kirjoitti:
Rakastitko vaimoasi?
Vastaa kysymykseen kyllä tai ei.Milloin alat kysyä jotain järkevää?
Avioliitto.. mitä luulet siinä olevan?
- Anonyymi
Luoja on kaikessa viisaudessaan kostanut isien pahat teot ja antanut vanhemmille sairaan lapsen, ehkä tekovaiheessa lirahti keltaista nestettä mukaan ja lapsesta tulee homo tai lesbo, joka ei todellakaan ole normaali.
Ja näille onnettomille järjestetään kulkueita, eikö olisi viisaampaa parantaa niitä.- Anonyymi
Voi reppanaa, noin tarkka kuvaus edellyttänee omakohtaisia havaintoja ja tuntemuksia.
Kylläpä elämä on kohdellut sinua kurjasti... kiva kuitenkin miten rohkeasti avauduit omaelämänkerrastasi.
-voimia sinulle jaksaa elämässäsi eteenpäin-
- Anonyymi
Joku ilmoittaa, että homot ovat mukavia, no johtuu siitä, että he homot ovat sairaita.
Sukulaislapseni on kehtitysvammainen, nyt jo aikuinen poika ja hän on hyvin mukava jokaiselle, miellyttävä kaikille, todennäköisesti samoin kuin homot.
Niin tämä poika lähentelee jo kolmea kymmentä, ei ole homo, koska puhelee tytöistä ja haluaisi tyttökaverin itselleen, jota ei sillä ole. - Anonyymi
Homous ei ole synti, mutta kyllä sen on suuri häpeä.
- Anonyymi
Kaikki homot, jotka minä tunnen ovat ammattimaisia, patologisia valehtelijoita.
- Anonyymi
Homous ei ole mikään häpeä. Kaiken viidauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Kun homo hyväksyy itsensä ja kanssaihmiset samoin, voi elää rikasta ja onnellista elämää.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=AbNLvj3KZjs
Heteropride ;D On täällä tuotakin kysytty, eli ovatko homoseksuaalit todellakin sellaisia millaisiksi Raamattu heidät kuvailee. Selkeää vastausta ei ole oikein saatu.
Ei saada. Raamatussa on kerrottu asiat niin, ettei sieltä homoa löydä.
Uusi Raamattu voisi olla ihmeellinen. Kunnon homoraamattu.
- Anonyymi
Itse luonto ei tarkoittanut homoseksuaalista aktia toimivaksi eli sen harrastaminen siis miinusta fiksuus- ja viisauspisteille.
Sitä paitsi LBGTQIA (melkoinen lyhennehirviö) sekoittaa rakkauden seksuaaliseen aktiin mikä ei aina ole yksi ja sama asia. Kyse on enemmänkin kollektiivisesta hulluudesta ja mielenvian normalisoinnista.
Vedottiin Raamattuun tai sitten ei.Sinä taidat sekoittaa.
Rakkaus on ja kohdistuu usein kumppaniin. Hänen kanssaan seksi on luonnollista.
Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483259
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592618Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292049- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831494- 751484
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651435- 891115
- 881108
- 901079