...välittää koko koronasta. Keuhkoihin pistää kohtalaisesti ja huimaa, mikä on vain pahentunut tänään. Lisäksi on tullut navakka päänsärky. Pannaan se työstressin piikkiin ja maanantaina takas sorviin ääreen. Lopettakaapa ihmiset vauhkoilu ja jatkakaa arkea. Ja pyyhkikää oikein huolellisesti sillä aarteella, huussipaperilla.
Vastaukset 67
Jos hinkkaa liikaa, niin tulee ihovaurioita herkälle alueelle.
No kai sitä nyt pitää käyttää kun semmosta pinkkaa on varastoitu kulta-aarteen tavoin? Se on ainakin kaks viikkoa huussissa monella? Vai ymmärsinkö väärin? Ei. Siellä ne on. Tietysti sillä hernekeittotölkki määrällä...joo, ymmärrettävää,
Thymallus kirjoitti:
Miksei Metsä Groupin osake muuten pomppaa?
Ei hätää. Seisomme puujaloilla ainiaan.
misspönttöuuni kirjoitti:
No kai sitä nyt pitää käyttää kun semmosta pinkkaa on varastoitu kulta-aarteen tavoin? Se on ainakin kaks viikkoa huussissa monella? Vai ymmärsinkö väärin? Ei. Siellä ne on. Tietysti sillä hernekeittotölkki määrällä...joo, ymmärrettävää,
Asekaappiin lukkojen taakse ne näyttää sitä jemmaavan.
Thymallus kirjoitti:
Asekaappiin lukkojen taakse ne näyttää sitä jemmaavan.
Turhan vouhotusta.
Hyvä pointti😆
Hernaria ja vessapaperia..
- Anonyymi
Ei arkea saa jatkaa täysin normaalisti, ohjeistus on se että harrastustoiminta ja kaikki väkijoukoissa oleskelu pitäisi lopettaa. Jos kaikki jatkaa normaalisti niin kohta on niin paljon sairastuneita että tapahtuu tuo harmiksen kuvailema skenaario.
- Anonyymi
Joo, mitä väliä.
Ai mitä väliä että ihmisiä kuolee siksi etteivät saa hoitoa?
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä väliä että ihmisiä kuolee siksi etteivät saa hoitoa?
No minkäs tälle enää voi. Yritin sanoa aiemmin. Näillä mennään. En oo enää jaksanu edes miettiä. Tammikuussa huoletti.
- Anonyymi
No minkäs tälle enää voi. Yritin sanoa aiemmin. Näillä mennään. En oo enää jaksanu edes miettiä. Tammikuussa huoletti.
No ei epidemialle enää voi , mutta voi sille että ihmiset saa hoitoa kun kaikki ei sairastu yhtä aikaa. Se on nyt todella tärkeää vaikka ei jaksaisi.
Anonyymi kirjoitti:
No ei epidemialle enää voi , mutta voi sille että ihmiset saa hoitoa kun kaikki ei sairastu yhtä aikaa. Se on nyt todella tärkeää vaikka ei jaksaisi.
Joo joo. Ei sitäkään osata hoitaa. Puhetta ja puhetta.
- Anonyymi
Liihoittelet siis mieluummin ontto ilmapallopää pilvissä ja otat tilillesi jonkun riskiryhmään kuuluvan kuoleman kuin ajattelet ikäviä asioita, käytät hieman järkeäsi ja toimit sairaana vastuullisesti?
Juuri sinun kaltaistesi yltiöitsekkäiden minä-minä -ihmisten takia epidemiat leviävät entistä nopeammin ja laajemmalle. Anonyymi kirjoitti:
Liihoittelet siis mieluummin ontto ilmapallopää pilvissä ja otat tilillesi jonkun riskiryhmään kuuluvan kuoleman kuin ajattelet ikäviä asioita, käytät hieman järkeäsi ja toimit sairaana vastuullisesti?
Juuri sinun kaltaistesi yltiöitsekkäiden minä-minä -ihmisten takia epidemiat leviävät entistä nopeammin ja laajemmalle.Etpä taida olla oikea henkilö minua sivistämään.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sinun kaltaistesi yltiöitsekkäiden minä-minä -ihmisten takia epidemiat leviävät entistä nopeammin ja laajemmalle.Sinällään naurattaa koko tuo kommenttisi. Teitä se ei ole alkuunkaan kiinnostanut. Tammikuussa kun kirjoitin tänne, että pitäisi ottaa asia tosissaan, naurettiin palstalta pihalle ja sanottiin, ole hiljaa.
Haen ulkoa kuivunutta heinää, jos wc paperi loppuu
Thymallus kirjoitti:
Kosteahko sammal toimii paremmin. Muista poistaa risut ja männynkävyt.
Ennen oli sammal ja myöhemmin sanomalehti. Musteesta jäi palvikinkkutarjouspainatus hanuriin. No ei se päreen valossa kenenkään silmään pistänyt.
Ennen oli sammal ja myöhemmin sanomalehti. Musteesta jäi palvikinkkutarjouspainatus hanuriin. No ei se päreen valossa kenenkään silmään pistänyt.
Kyllä sammal toimii reissussa ihan nykypäivänäkin.
Tuollahan sitä on metsä täynnä, jos tarve tulee. Sanomalehteä on tilaa.Thymallus kirjoitti:
Tuollahan sitä on metsä täynnä, jos tarve tulee. Sanomalehteä on tilaa.Siis en tilaa.
Kuulkaas kun syö hyvin kuitua, niin ei jää edes pyyhittävää..
Ei muidenkaan eläimien persettään täydy pyyhkiä..Wwuwuw kirjoitti:
Ei muidenkaan eläimien persettään täydy pyyhkiä..No sinun on turha tähän keskusteluun osallistua. Uskottavuus 0.
Thymallus kirjoitti:
Tuollahan sitä on metsä täynnä, jos tarve tulee. Sanomalehteä on tilaa.Joo, en tykänny muurahaisista. Muuten ok. Pari puolukkaa jäi matkamuistoksi.
Wwuwuw kirjoitti:
Ei muidenkaan eläimien persettään täydy pyyhkiä..Kyllä nyt kuitenkin enemmistölle suosittelisin. Mulla on vaaleat sohvat. Et sinä marjakarhun häntäpuolta halua nähdä. Karhu syö kohtalaiset määrät mustikkaa. No se just sitä sammalta sitten käyttääkin.
Thymallus kirjoitti:
No sinun on turha tähän keskusteluun osallistua. Uskottavuus 0.
Ai niin että miten niin?
Thymallus kirjoitti:
No eihän sulla ole mitään mikä vois sotkeentua.
Ai niin Se...😆
Mä jo ihmettelin..
- Anonyymi
Burnout, ahdistus, ei vakavaa.
- Anonyymi
Juu.
Hektinen työ, pitkät vuorot? Hyvä lepo, hyvää musiikkia, suklaata, lämmin suihku, ehkä jopa drinkki.
Anonyymi kirjoitti:
Hektinen työ, pitkät vuorot? Hyvä lepo, hyvää musiikkia, suklaata, lämmin suihku, ehkä jopa drinkki.
Noilla ohjeilla menee hulinaksi vuoron jälkeen. Liian hyvää kuritetulle kropalle.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava korona-aloitus ?
Heti kun tekee mieli älähtää aiheesta. Sitten paukastaan pöytään.
Sen vaan sanon, että ihmiset on hulluja.
- Anonyymi
Tää sopiikin sitten sulle kuin - no...
https://www.seiska.fi/Oho/Hupsista-Tama-blodi-hottis-unohti-massiivisen-tekoveitikan-seinaan-sojottamaan-ja-kutsui?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget - Anonyymi
Sinäpä nopeasti kyllästyit. Epidemia ei ole vielä edes puhjennut Suomessa, voi tulla vielä tilanne että kukaan ei liiku yhtään minnekään. Joten pitää oppia nyt hyväksymään vähän erilainen elämäntyyli tai mielenterveys voi mennä.
Mullakin on joku lenssu tässä.. tylsää kun ei ole voimia tehä mitään.
Mun nähdäkseni se on vaan itsekästä terveiltä ihmisiltä haalia noita tavaroita.. Jonkun jutun luin kuinka äidinmaidonkorvikkeetkin on loppu, kun jotkut hamstraa jopa kahden kuukauden satsin..🙄Joo idiootit hamstraa. Tavara riittäis kun tasasesti ostais. ...ttu mitä taukkeja.
Oot kipeenä? No otetaan napsut. Alkaa naurattaa. Sunnuntaina ei tarvii voimailla :)misspönttöuuni kirjoitti:
Joo idiootit hamstraa. Tavara riittäis kun tasasesti ostais. ...ttu mitä taukkeja.
Oot kipeenä? No otetaan napsut. Alkaa naurattaa. Sunnuntaina ei tarvii voimailla :)Tuutimaan menon aika taas..
Wwuwuw kirjoitti:
Tuutimaan menon aika taas..
No se on sitten Guten Tag vaan ja koronoille heippa :)
Et sinä töihin saa mennä.
- Anonyymi
Töihin ei saa mennä ja ei missään nimessä palkaa saa nostaa ollenkaan, ilmoitat vain työnantajalle että: flunssa, ja olen omalla palkattomalla lomalla noin 45 kuukautta.
Anonyymi kirjoitti:
Töihin ei saa mennä ja ei missään nimessä palkaa saa nostaa ollenkaan, ilmoitat vain työnantajalle että: flunssa, ja olen omalla palkattomalla lomalla noin 45 kuukautta.
45 kuukautta. Tuossa ajassa kasvaa jo naavaa.
- Anonyymi
valtakunta... niin jotkut törmäsivät oikein johonkin ammatti kkk-neuvottelijaan, kuten minä, pystyn heittämään heti helpostikin haloiksi haloset sun muutkin kun koulutus on sellainen, mutta... saan käyttää tuollaista neuvotteluvaltaa, mm. tyttöjen suojelemiseen isiltään jotka ovat luusereita, kuin ylilääkärit.
Ei oo kuumetta.
Toimi ohjeiden mukaan soita
https://thl.fi/fi/-/sairasta-lievat-oireet-kotona-terveydenhuolto-auttaa-vakavista-oireista-karsivia?redirect=/fi/misspönttöuuni kirjoitti:
Ei oo kuumetta.
Tilanne
https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521648f8a5beeeee1b9125cd
- Anonyymi
Jos et välitä korona-viruksesta silloin et välitä ilmastostakaan lainkaan... on vain fakta, tämä.
- Anonyymi
Välitin. Te aloittitte vasta toissapäivänä. V.tunmoinen ihmilauman kaahotus rasittaa.
Nyt noniin kun tuli puheeksi niin joku kkk-neuvottelijat jne;: tiedätkö itse misspöttöuuni kuka on oikea isäsi, onko edes äitisi sinullekaan sitä kertonut, minä tiedän, Sinä Et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt noniin kun tuli puheeksi niin joku kkk-neuvottelijat jne;: tiedätkö itse misspöttöuuni kuka on oikea isäsi, onko edes äitisi sinullekaan sitä kertonut, minä tiedän, Sinä Et.
Pönttöuuni on syntynyt Siriuksella asteroidipölystä. 100% tieto.
- Anonyymi
Minä jaksan välittää koronasta, välitän myös aika paljon tyttöjen tunteistakin.
Todellakaan en haluaisi tuota KKK-korttia lyödä pöytään tyttöjä suojellessani... on vähän... järkyttävää jos lyön. - Anonyymi
Kannattaa käydä työterveydessä tai päivystävällä, ei voi kipeänä töihin mennä näinä aikoina.
- Anonyymi
Koronasta olisi nyt tärkeää puhua, jotta ei tuohon itse sairastu.... niin asia että minulla voi olla korkeita koulutusta joistain yhteisöistä miten voisin neuvoa: älä ikinä tottele hallituksen määräyksiä jos tiedät itse paremmin.
Kuten lusmu lauvaston amiraali sekin on täysin luuseri-mies.
Niin jos oikein "neuvottelija" avaa suoraan ladarun käsiaseen naamalle kapteenillekin: Oletko samaa mieltä vai tapanko sinut heti? - Anonyymi
En minäkään itsestäni välittäisi. Vaan kun me ei olla täällä yksin. Näissä tilanteissa pitää kantaa vastuu myös toisista, niistä joille tulee meidän pienestä kurkun kirvelystä vakava keuhkokuume.
xLiner- Anonyymi
Jotain viisasta osaat näköjään sinäkin sanoa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ,myös vanhus väestö on
tärkeää ,vaikka moni narsissi taputtaa käsiään.
Viimeistään tässä koronassa näkyy mitä ihminen
oikeastaan ajattelee,kun tiedossa ei ole edes
minimaalista tietoa oman terveyden sietokyvystä
ja mitä jatkossa tapahtuu. Katos vaan, umpiluuhunkin on alkanut uppoamaan. Aiemminhan tulit vaan pilkkaamaan ketjuihin joissa aiheesta tein avauksia. No sunkaltaisten asenteiden vuoksi ne toiset on nyt vaarassa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Katos vaan, umpiluuhunkin on alkanut uppoamaan. Aiemminhan tulit vaan pilkkaamaan ketjuihin joissa aiheesta tein avauksia. No sunkaltaisten asenteiden vuoksi ne toiset on nyt vaarassa.
Joo, osa on herännyt vasta nyt, koronaketjut on ihmeen aktiivisina.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Katos vaan, umpiluuhunkin on alkanut uppoamaan. Aiemminhan tulit vaan pilkkaamaan ketjuihin joissa aiheesta tein avauksia. No sunkaltaisten asenteiden vuoksi ne toiset on nyt vaarassa.
Vähättely ja asioiden kaunistelu jatkuu kuitenkin edelleen. Jos ihminen lähtee kesken työpäivän pois oireiden takia niin sanotaan silti ettei ole ollut oireisena töissä. Vaikka ne oireet alkaisivat kesken työpäivän, silloin on keretty olla oireisena töissä.
Ihmeellisimmät kommentit on niitä että meille kaikille oli hyödyksi se että epidemia-alueilla olleet suomalaiset palasivat kotiin. Mitenhän... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähättely ja asioiden kaunistelu jatkuu kuitenkin edelleen. Jos ihminen lähtee kesken työpäivän pois oireiden takia niin sanotaan silti ettei ole ollut oireisena töissä. Vaikka ne oireet alkaisivat kesken työpäivän, silloin on keretty olla oireisena töissä.
Ihmeellisimmät kommentit on niitä että meille kaikille oli hyödyksi se että epidemia-alueilla olleet suomalaiset palasivat kotiin. Mitenhän...Lisäksi on painotettu että koronapotilaiden tilasta ei enää ilmoiteta mitää yksityisyyden suojelemiseksi, kuitenkin oli vasta uutisissa että 8 parantunut. Toisin sanoen eivät suostu kertomaan rehellisesti kuolemista.
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on painotettu että koronapotilaiden tilasta ei enää ilmoiteta mitää yksityisyyden suojelemiseksi, kuitenkin oli vasta uutisissa että 8 parantunut. Toisin sanoen eivät suostu kertomaan rehellisesti kuolemista.
Joo ja niitä kuolemiahan alkaa tulemaan kunnolla vasta kun on vähän aikaa sairastettu ensin. Nämä tekee taas kaiken ihan väärin. Aikovat jakaa jokaisen kotiin tiedotteen, no sitä tiedotetta ihan riittävästi tulee kyllä joka tuutista nyt muutenkin että kyllä kaikki jo varmasti tietää että pitää pestä käsiä jne. Ihan turhaa rahantuhlausta. Sensijaan mikä olisi tärkeää eli testaaminen, se on nyt lopetettu varmaan jo jokapaikassa, ei yhtään tiedetä oikeita lukuja suunnilleenkaan niin siinä sitä avoimuutta.
Jos testatuista nyt on löytynyt oliko se 240 kantajaa niitä on varmaan vähintään tuhat jo semmoisia jotka ei noissa tilastoissa näy kun sitä virusta on saaneet kaikki matkailijat pölistellä mielinmäärin eteenpäin. Joo ja tuo "meille kaikille oli hyödyksi..." aika uskomatonta, mullekin nillitettiin että mitä kustannuksia siitä kunnollisesta kontrollista seuraisi kun lennoilta palaavat laitettaisiin karanteeniin, No mitähän siitä taas seuraa kun näyttää nyt virus olevan jo hoitohenkiökunnassakin kun palanneet suoraan reissuiltaan töihin?
Kyllä tämä on semmoista farssia, etenkin THL:n puolelta ollut että ei olisi kovinkaan vaikea vetää salaliittoteoriaa vanhusten tappamissuunnitelmasta yhteiskunnasta, jos semmoinen olisi salaa suunniteltu ei se varmaan yhtään eri tavalla olisi mennyt kuin mitä nyr on mennyt.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ja niitä kuolemiahan alkaa tulemaan kunnolla vasta kun on vähän aikaa sairastettu ensin. Nämä tekee taas kaiken ihan väärin. Aikovat jakaa jokaisen kotiin tiedotteen, no sitä tiedotetta ihan riittävästi tulee kyllä joka tuutista nyt muutenkin että kyllä kaikki jo varmasti tietää että pitää pestä käsiä jne. Ihan turhaa rahantuhlausta. Sensijaan mikä olisi tärkeää eli testaaminen, se on nyt lopetettu varmaan jo jokapaikassa, ei yhtään tiedetä oikeita lukuja suunnilleenkaan niin siinä sitä avoimuutta.
Jos testatuista nyt on löytynyt oliko se 240 kantajaa niitä on varmaan vähintään tuhat jo semmoisia jotka ei noissa tilastoissa näy kun sitä virusta on saaneet kaikki matkailijat pölistellä mielinmäärin eteenpäin. Joo ja tuo "meille kaikille oli hyödyksi..." aika uskomatonta, mullekin nillitettiin että mitä kustannuksia siitä kunnollisesta kontrollista seuraisi kun lennoilta palaavat laitettaisiin karanteeniin, No mitähän siitä taas seuraa kun näyttää nyt virus olevan jo hoitohenkiökunnassakin kun palanneet suoraan reissuiltaan töihin?
Kyllä tämä on semmoista farssia, etenkin THL:n puolelta ollut että ei olisi kovinkaan vaikea vetää salaliittoteoriaa vanhusten tappamissuunnitelmasta yhteiskunnasta, jos semmoinen olisi salaa suunniteltu ei se varmaan yhtään eri tavalla olisi mennyt kuin mitä nyr on mennyt."Joo ja niitä kuolemiahan alkaa tulemaan kunnolla vasta kun on vähän aikaa sairastettu ensin."
Jos en väärin muista niin 16 päivää taisi olla keskimääräinen aika taudin puhkeamisesta kuolemaan. Minä sain toissavuonna mykoplasmatartunnan ja siitä keuhkokuumeen. Sairaalassa kaksi viikkoa lisähapessa, 39 asteen kuume kymmenen päivää. Joku ei välittänyt minun terveydestäni kuntosalilla. Elinikäiset arvet keuhkoissa.
Ja mikäs on vointi neidillä nyt?
Ihme unitauti mulla..just heräsin..taas. Pötkötän tässä ikkunan vierellä ja katselen kuinka tuuli huojuttaa männyn latvustoa..Puutunut. Vähän hoidin kotilääkkeillä. Peilistä kun katsoo, naama on tulipunainen.
Kokeiltasko ulkoilua? Liike on lääke? No sinä älä jos kuumetta on. Kyllähän tuo väsyttää armottomasti ja huimaa niin saamaristi. Kaks viikkoa huimannut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3381138Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661