Ilmastovouhotus

Ilmastovouhotus on juuri vastaavaa, kuin nyt luotu koronavirusvouhotus.

Kannattaako talous ja monien elinkeinot tuhota, tai ainakin vaikeuttaa moisella hysterian luomisella, joka ei oikein perustu mihinkään?
Ilmeisesti ilmastovouhotuksella ei saatu tarpeeksi tuhoa aikaan, ja nyt keksittiin tällainen virusvouhotus lisäksi, jonka perusteella luodaan poikkeusoloja, jotta ihmisiä voidaan kontrolloida.
Ns. järeitä toimia vaativat eivät osaa perustella vaatimuksiaan oikein mitenkään, mutta vessapaperi menee hyvin kaupaksi.

16

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä erolla että virus on todellinen, ilmasto pelkkä ideologinen päähänpinttymä.

    • Anonyymi

      Ihminen, joka kuvittelee että tämä korona-alarmi on luotu vain siksi että ihmisiä voidaan kontrolloida, tuskin uskoo palloMaahan, Kuussa käynteihin jne. Eeli on noita Jani Kaaronkin esittelemiä tyyppejä jotka eivät muuta mieltään vaikka makaisivat koronassa hengityskoneessa. Tämähän on vessapaperitehtaiden salajuoni, eikö niin Eeli?

      • Anonyymi

        Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.

        Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?

        En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
        Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
        Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,,

        Kunnon salaliittoteoreetikon tyyliin, eli täysin ilman todisteita. Ei jatkoon.


    • Denialistit vouhottavat.

      Yli 90 % palstan viesteistä tulee denialisteilta.

      • Anonyymi

        jonssi on siis denialisti.


    • Anonyymi

      Kaikki on mennyt alusta asti täysin oikein jos ja kun viruksen piti aiheuttaa pahin mahdollinen talousvaikutus maailmalle.
      Tosi asiassa maailman johtajien piti tietää mistä oli kysymys kun Wuhan 11 miljoonaa asukasta saarettiin, jos tätä nykytilaa ei olisi haluttu niin Kiina olis pitänyt eristää välittömästi. Aikaa meni jaaritteluun, Kovid-!9 nimettiin 11.2 ja pandemia julistettiin 3.11.

      • Anonyymi

        siis pandemia julistettiin 11.3


    • Anonyymi

      Ja niin se kontrollointi kuitenkin alkoi, vaikka alarmisti muuta väitti.

      • Anonyymi

        Kuka väitti ja missä ja mitä?


    • Anonyymi

      Denialistit vouhottavat, hih.

    • Anonyymi

      Jep juuri saamassani koronaohjeissa juuri kehotetaan välttämään julkisia kulkuneuvoja mutta ilmastovouhotuksessa halutaan kieltään yksityiset kulkuneuvot ja suosia julkisia kulkuneuvoja...

      Aina kun kumarretaan toista niin näytetään persettä toisaalle.

      Niin tämähän on vain taloudessa esimakua siitä kun taloutta eli liikkumista aletaan ilmasokiimassa rajoittamaan ja kieltämään.... Talous tulee syöksymään.

    • Anonyymi

      Denialistit kiimassa, hihii.

    • Anonyymi

      Sinänsä hyvä asia tämä corona, että nyt ihmiset ja Greta saavat huomata maailmassa olevan muutakin korjattavaa kuin ilmasto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3125
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      99
      2113
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1968
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1848
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      96
      1594
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1164
    Aihe