Ilmastovouhotus on juuri vastaavaa, kuin nyt luotu koronavirusvouhotus.
Kannattaako talous ja monien elinkeinot tuhota, tai ainakin vaikeuttaa moisella hysterian luomisella, joka ei oikein perustu mihinkään?
Ilmeisesti ilmastovouhotuksella ei saatu tarpeeksi tuhoa aikaan, ja nyt keksittiin tällainen virusvouhotus lisäksi, jonka perusteella luodaan poikkeusoloja, jotta ihmisiä voidaan kontrolloida.
Ns. järeitä toimia vaativat eivät osaa perustella vaatimuksiaan oikein mitenkään, mutta vessapaperi menee hyvin kaupaksi.
Ilmastovouhotus
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä erolla että virus on todellinen, ilmasto pelkkä ideologinen päähänpinttymä.
- Anonyymi
Ihminen, joka kuvittelee että tämä korona-alarmi on luotu vain siksi että ihmisiä voidaan kontrolloida, tuskin uskoo palloMaahan, Kuussa käynteihin jne. Eeli on noita Jani Kaaronkin esittelemiä tyyppejä jotka eivät muuta mieltään vaikka makaisivat koronassa hengityskoneessa. Tämähän on vessapaperitehtaiden salajuoni, eikö niin Eeli?
- Anonyymi
Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.
Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?
En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,,Kunnon salaliittoteoreetikon tyyliin, eli täysin ilman todisteita. Ei jatkoon.
Denialistit vouhottavat.
Yli 90 % palstan viesteistä tulee denialisteilta.- Anonyymi
jonssi on siis denialisti.
- Anonyymi
Kaikki on mennyt alusta asti täysin oikein jos ja kun viruksen piti aiheuttaa pahin mahdollinen talousvaikutus maailmalle.
Tosi asiassa maailman johtajien piti tietää mistä oli kysymys kun Wuhan 11 miljoonaa asukasta saarettiin, jos tätä nykytilaa ei olisi haluttu niin Kiina olis pitänyt eristää välittömästi. Aikaa meni jaaritteluun, Kovid-!9 nimettiin 11.2 ja pandemia julistettiin 3.11.- Anonyymi
siis pandemia julistettiin 11.3
- Anonyymi
Ja niin se kontrollointi kuitenkin alkoi, vaikka alarmisti muuta väitti.
- Anonyymi
Kuka väitti ja missä ja mitä?
- Anonyymi
Denialistit vouhottavat, hih.
- Anonyymi
Jep juuri saamassani koronaohjeissa juuri kehotetaan välttämään julkisia kulkuneuvoja mutta ilmastovouhotuksessa halutaan kieltään yksityiset kulkuneuvot ja suosia julkisia kulkuneuvoja...
Aina kun kumarretaan toista niin näytetään persettä toisaalle.
Niin tämähän on vain taloudessa esimakua siitä kun taloutta eli liikkumista aletaan ilmasokiimassa rajoittamaan ja kieltämään.... Talous tulee syöksymään. - Anonyymi
Denialistit kiimassa, hihii.
- Anonyymi
Sinänsä hyvä asia tämä corona, että nyt ihmiset ja Greta saavat huomata maailmassa olevan muutakin korjattavaa kuin ilmasto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664