Ilmastovouhotus

Ilmastovouhotus on juuri vastaavaa, kuin nyt luotu koronavirusvouhotus.

Kannattaako talous ja monien elinkeinot tuhota, tai ainakin vaikeuttaa moisella hysterian luomisella, joka ei oikein perustu mihinkään?
Ilmeisesti ilmastovouhotuksella ei saatu tarpeeksi tuhoa aikaan, ja nyt keksittiin tällainen virusvouhotus lisäksi, jonka perusteella luodaan poikkeusoloja, jotta ihmisiä voidaan kontrolloida.
Ns. järeitä toimia vaativat eivät osaa perustella vaatimuksiaan oikein mitenkään, mutta vessapaperi menee hyvin kaupaksi.

16

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä erolla että virus on todellinen, ilmasto pelkkä ideologinen päähänpinttymä.

    • Anonyymi

      Ihminen, joka kuvittelee että tämä korona-alarmi on luotu vain siksi että ihmisiä voidaan kontrolloida, tuskin uskoo palloMaahan, Kuussa käynteihin jne. Eeli on noita Jani Kaaronkin esittelemiä tyyppejä jotka eivät muuta mieltään vaikka makaisivat koronassa hengityskoneessa. Tämähän on vessapaperitehtaiden salajuoni, eikö niin Eeli?

      • Anonyymi

        Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta talouteen liittyvässä tekstissä on tuotu esiin, sattuipa sopivasti tämä korona syypääksi maailmantalouden romahdukseen, joka pakosta olisi ollut muutenkin edessä. Ja mieti hetki, pidätkö tosiaan uskoa pallomaahan ja uskoa Kuulenoihin samalla viivalla. Järkevintä piiloittaa totuus täysin uskomattomien asioiden taakse, eikös.

        Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi eelis, mistä tiedät että maailmantalouden romahdus oli juuri tulossa? Koska myit kaikki osakkeesi? Ei, en pidä noita uskoja samalla viivalla, pidän niitä ihmisiä samalla viivalla tai oikeastaan sen - parodiahorisontin - alapuolella. Uskotko siis, että virus luotiin ja päästettiin vapaaksi tahallaan?

        En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
        Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, uskon että virusta liioitellaan reippaasti, puolen vuoden kuluttua viruista ei muisteta muusta kuin karmeista maailmantalouden tapahtumista, kuten eräs talousnoebelsiti luonnehti, "vuosisadan tapahtuma"
        Ei tarvitse uskoa litteään maahan jotta uskoo että tämän ennetiin tapahtua, ,,

        Kunnon salaliittoteoreetikon tyyliin, eli täysin ilman todisteita. Ei jatkoon.


    • Denialistit vouhottavat.

      Yli 90 % palstan viesteistä tulee denialisteilta.

      • Anonyymi

        jonssi on siis denialisti.


    • Anonyymi

      Kaikki on mennyt alusta asti täysin oikein jos ja kun viruksen piti aiheuttaa pahin mahdollinen talousvaikutus maailmalle.
      Tosi asiassa maailman johtajien piti tietää mistä oli kysymys kun Wuhan 11 miljoonaa asukasta saarettiin, jos tätä nykytilaa ei olisi haluttu niin Kiina olis pitänyt eristää välittömästi. Aikaa meni jaaritteluun, Kovid-!9 nimettiin 11.2 ja pandemia julistettiin 3.11.

      • Anonyymi

        siis pandemia julistettiin 11.3


    • Anonyymi

      Ja niin se kontrollointi kuitenkin alkoi, vaikka alarmisti muuta väitti.

      • Anonyymi

        Kuka väitti ja missä ja mitä?


    • Anonyymi

      Denialistit vouhottavat, hih.

    • Anonyymi

      Jep juuri saamassani koronaohjeissa juuri kehotetaan välttämään julkisia kulkuneuvoja mutta ilmastovouhotuksessa halutaan kieltään yksityiset kulkuneuvot ja suosia julkisia kulkuneuvoja...

      Aina kun kumarretaan toista niin näytetään persettä toisaalle.

      Niin tämähän on vain taloudessa esimakua siitä kun taloutta eli liikkumista aletaan ilmasokiimassa rajoittamaan ja kieltämään.... Talous tulee syöksymään.

    • Anonyymi

      Denialistit kiimassa, hihii.

    • Anonyymi

      Sinänsä hyvä asia tämä corona, että nyt ihmiset ja Greta saavat huomata maailmassa olevan muutakin korjattavaa kuin ilmasto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe