Hämmästyttävää enimmäkseen on vain ihmisten tyhmyys

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronavirus-riehui-haajuhlassa-etela-suomessa-morsian-ja-suuri-osa-vieraista-sai-tartunnan-sairastuneet-istuivat-eri-puolilla-juhlatilaa/7762366#gs.zmdyu7

"Hänellä ei ollut edes oireita juhlissamme. Hänellä oli noussut kuume vasta yön aikana. Häneltä otettiin testi hääviikonloppumme jälkeen ja todettiin, että hänellä on korona. Sitten alettiin testata muita vieraita."

Eikös se tuo kuume nyt ole jo jonkinlainen oire? Että olin kuumeessa ja lähdinpä sitten vähän häihin. Pälliskä sitten tartutti semmoisen kolmisenkymmentä pelkästään tuolla ja mitenkähän paljon muissa paikoissa missä käynyt? siitä voi arvella miten paljon meillä jo on kantajia oikeasti. Varmasti tuhansia, hyvinkin mahdollisesti kymmeniä tuhansia.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vejä iiteäsi doldolla persuukseen niin paniikkisi raihoittuu.

      • Se mikä toimii sulla ei välttämättä toimi meillä muilla :D


      • Doldo :D Kuulostaa pehmeältä :D


      • Työnnä sinä kuule dodon muna ite sinne!


    • Anonyymi

      Tuossa ihmetellään tartuntakykyä kun on istuttu eri puolilla huonetta. Mutta kun se on varmasti pisaroittanut pintoja ja sitä kautta tartuttanut sitten.

      • Ilman hengityssuojainta pärskähtävän mikropisarat leviää muistaakseni n.25m päähän, ei siinä toisella puolella huonetta istumiset paljon auta tai pitää olla tosi isot huoneet. Veikkaan että tuossa on tartunta kuitenkin enimmäkseen levinnyt salaattien tms. kautta, levittäjä kerran pärskäisee jossain siellä tilassa, pisarat leijailee salaatteihin, leipiin yms. kaikki ottaa ruokaa nami nami ja melkein kaikilla on sitten sama tauti. Yleisiä ruokapaikkoja kannattaa nyt todellakin välttää parhaansa mukaan.


    • Anonyymi

      Ihmisen tyhmyys ei hämmästytä yhtään, sen verran on kaikkialla erilaisia ihmisiä nähnyt ettei tarvitse enää hämmästellä. Useimmat ihmiset aiheuttavat huimausta ja päänsärkyä, siksi täytyy mahdollisuuksien mukaan vältellä kaikkia ihmisiä miten pystyy. On olemassa ihmisiä jotka eivät aiheuta oireita, näissä ilmeisesti on jokin tyyppivika, tai sitten moni tekijä on heissä eri tavalla.

      Itsekään en ole mikään ruudinkeksijä, saati se penaalin terävin kynä, mutta ei kävisi mielessä että kipeänä osallistuisin johonkin, varsinkaan tällaisena aikana. Yksi kouluttaja aikoinaan sanoi mitä on maalaisjärki, nykyään se ei ole sitä mitä se ennen oli.

    • Anonyymi

      Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy byyyyyyyäääääääääää Yhyhyhyy nyyyyyyyyyyyyyyhhhh.

    • Anonyymi

      Ihmisten paniikki suomessa on ihan todella naurettavaa. Kaikki urheilu sarjat lopetettiin tuosta vaan. Hallituksen akat ei tiedä mistään mitään mitä tehdä.
      Koronan kanssa voi elää normaalia elämää , se ei tartu ellet mene naimaan jotain tyyppiä joka käynyt ulkomailla.

      • Anonyymi

        Luultavasti sinäkin tuon saat. Suomessa 1/3, Saksassa 70%? Saksa luultavasti realistisempi. Kuolleisuus Italiassa 6%, mutta pitkällä tähtäimellä vaikutuksista esim. keuhkoihin ei tiedetä. Mun mielestä sun tyyppisiä väheksyjiä pitäis vetää turpaan.

        Kyllä sitä voi elää muutaman kuukauden vähän hillitymmin, eikä ulista jonkun vitun pelin takia.

        Te väheksyjät olette just noita tartuttajia. "Mä nyt tulin just matkalta, mutta ei sitä häitä voi sentään jättää väliin." "Oon nyt karanteenissa, mutta kyllä mä nyt vähän voin kaupassa käydä." jne.

        Toivottavasti et hakeudu sairaalaan, jos tilanne menee pahaksi. Et siis vie paikkaa vanhukselta, joka rajataan hoidon ulkopuolelle "koska kuitenkin kuolee lähivuosina."


    • Anonyymi

      Ihmisten paniikki suomessa on ihan todella naurettavaa. Kaikki urheilu sarjat lopetettiin tuosta vaan. Hallituksen akat ei tiedä mistään mitään mitä tehdä.
      Koronan kanssa voi elää normaalia elämää , se ei tartu ellet mene naimaan jotain tyyppiä joka käynyt ulkomailla.

      • Anonyymi

        Siis mitä? Se tarttuu pisaratartuntana, ei yhdynnässä. Enää sitä ei voi saada vain ulkomailla käyneiltä, sen verran jo levinnyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe