Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?
En näe häntä enää :(
11
<50
Vastaukset
Mites siinä niin kävi, ettet älynnyt missään vaiheessa ihastuksen yhteystietoja pyydellä? Jahkailun vuoksi moni jää näppejään nuolemaan.
En kerennyt, kun harrastuksen piti jatkua vielä pitkän aikaa. Aivan yllättäen tuli tieto, että toiminta loppuu :(
Mitenkä muuten ruudun sillä puolen sujuu? Päädyitkö lopettamaan sen testosteronin, vai oletko jatkanut vielä?Partakaweri kirjoitti:
En kerennyt, kun harrastuksen piti jatkua vielä pitkän aikaa. Aivan yllättäen tuli tieto, että toiminta loppuu :(
Mitenkä muuten ruudun sillä puolen sujuu? Päädyitkö lopettamaan sen testosteronin, vai oletko jatkanut vielä?Nyt jatkossa sähäkämpää toimintaa. Työn alla ne päätökset vielä. Seesteiseltä tuntuu. Vaan eipä niistä paljon viitsi kailotella.
- Anonyymi
Nyt on juuri sopiva hetki laittaa nolo someyhteydenotto, kun voi kuukauden ainakin potea häpeäänsä pois.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En tiedä kuin hänen etunimensä. En löytänyt somesta.
Siinä tapauksessa saa nyt kuukauden itkeä partaansa yksinään...
Kiva että sinulla on ihastus🥰
Kannattaa heti kärkeen tunnustaa ihastuksensa, niin saa nopeammin näpeilleen. Ei tarvi turhaa roikkua siinä pettymystä odotellessa.
- Anonyymi
Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin myös korona aikoina. Pyydää seuraavaksi sitä ihastustasi juomaan viinaa baariin niin pääset tutustumaan.
T viinamies - Anonyymi
Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin myös korona aikoina. Pyydää seuraavaksi sitä ihastustasi juomaan viinaa baariin niin pääset tutustumaan.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195