Kohti terveempää, laihdutusvinkit kiitos!

Anonyymi

Moikka, oon 16- vuotias, 160 cm ja 45 kg... On tosi vaikee hyväksyy itteni ja näin haluasisin siis olla laihempi ja kiinteämpi. Treenejä kertyy sisällytettynä kestävyys, ketteryys, voima ja laji yhteensä noin 10krt/vko. Syön säännöllisesti ja tosi terveellisesti ja mun kulutus ohittaa syödyt kalorit aina 500 vähintään eli olen miinuskaloreilla.. Paino jurraa silti samassa.
Auttakaa ja kertokaa omia kokemuksia!!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeksi olit 17-vuotias poika, joka painaa 104 kiloa! Hae itsellesi apua päälääkäriltä.

    • Painoindeksisi on jo aika matala eli ei kannata laihduttaa.

    • Anonyymi

      Jäitä hattuun .

    • Anonyymi

      Minusta aika normaaleissa mitoissa. Älä hertsaa.

    • Anonyymi

      onhan se vaikea laihduttaa kun ei ole mistä laihduttaa.

    • Anonyymi

      Vaikka olet melkoisen tanakassa kunnossa, sulaudut kuitenkin Suomessa hyvin joukkoon! Älä ole huolissasi, maassa on lukuisia sinua lihavampia, jotka ovat paljon pulleampia kuin sinä.

    • Anonyymi

      Jos korona hoitaisi ongelmasi kuntoon. Nälkiintyneen ja alipainoisen ihmisen vastustuskyky tuskin on paras mahdollinen. Olet luuta ja nahkaa. Sinun kokoiseen ei mahdu lihaksia. Varohan, ettei korona korjaa sinua autuaammille metsästysmaille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3264
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2553
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      136
      2118
    4. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1551
    5. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1544
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1426
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1349
    8. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      53
      1320
    9. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1319
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1117
    Aihe