kun ei ole töitä,hotellit tyhjillään rinteet seisokissa.
miten käy kausityöntekijöille
13
67
Vastaukset
- Anonyymi
Rupusakkia ovat. maankiertäjiä
- Anonyymi
se on henkilökohtainen voi voi
- Anonyymi
Kovasti siellä mm. Palosaaret ja muut sutkit hehkuttivat kuinka kiinalaista lykkää. Kotimaisella veronmaksajia ei kaivata, rahallista tukea kyllä likimain 4000€/Kittiläläinen. Kyllä me veronmaksajat se jonkin aikaa muistetaan.
Muuten olen sitä mieltä että äänestäkää vuoden päästä hyvällä harkinnalla. Jos kunta saa sutkien maineen karistettua niskastaan niin kotimaan matkailijat palaa hyvinkin pikaisesti.
Jos ette saa toimintaanne ryhdistettyä niin voi voi!!!! Rinteitä riitää. - Anonyymi
Nyt Leviltä koronaa samaan hintaan!!
- Anonyymi
Eikö pokkeuslain turvin saisi Kittilän ja Levin taajamiin rakenettua suoja-aidan?
- Anonyymi
Kittilässä on joku karanteenissa
- Anonyymi
Toivottavasti Kittilän laki hiipuu nyt. Ja kunta palaa oikeille raiteille. Älkää antako - saari nimisille mitään avustuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Kittilän laki hiipuu nyt. Ja kunta palaa oikeille raiteille. Älkää antako - saari nimisille mitään avustuksia.
Kyllä ne kälmit hakee valtiolta tukea. Sinne on lapioitu euroja miljoonia muttei se riitä. Veronmaksajien rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kälmit hakee valtiolta tukea. Sinne on lapioitu euroja miljoonia muttei se riitä. Veronmaksajien rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palosaarelta leikattu vehje pois oli mätö.. on nykyään nainen ..
- Anonyymi
Lähtevät kotiinsa tässä tilanteessa, tulvan tuomat menevät tulvan matkassa. Kittiläläiset jäävät lunta lapioimaan ja siivoamaan törkyjä. Muistakaa panna suojavaatteet päälle.
Ei Levi ole mikään suojatyöpaikka muualta tulleille kausilaisille. Koronan kanssa ei ole pelleilemistä. Merkelikin on joutunut karanteeniin niin iskee se Levinkin toimitusjohtajiin.
Ps. onkohan hulluporo soittanut muilutus puhelun kuntajohtajalle? Sipii sipi ei panna vielä kiinni mutta hissit joutavat lopettamaan toimintansa, näin me rauhoitamme kanta-asukkaita. Ollaan jotakin tekevinämme..jne- Anonyymi
Miten se -saari pärjää ko mullaki tekkee tiukkaa. Takkuueläke.
- Anonyymi
Aina ne on irtisanottu jos ei ole määräaikaisia. Käyvät töissä ja maksava verot muualle.
Työnantajilla ei heistä ole huolta. Kun työ loppuu soon heippa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637