Tornia pitää saada ja vähän plantsaftia, kuinkas son?
Vieläkös sitä saa käydä nuuskukaupassa
12
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään vielä ehtii.
- Anonyymi
Historiallista aikaa elämme.
- Anonyymi
Onko siellä tullissa nyt tarkempi kontrolli kun punahuulihallitus pisti rajat kiinni?
- Anonyymi
Kyllä on ja kohta ulkonaliikkumiskielto! Ja taitaa teitäkin koskea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ja kohta ulkonaliikkumiskielto! Ja taitaa teitäkin koskea!
Den som lever får se...
- Anonyymi
Vasikkaniemeen ei sitten enää saa mennä. Paitsi hiihtomalla jään yli. Muoniovaarassa oli ennenvanhaan mukavia latuja vaikka porot niitä vähän sotki.
- Anonyymi
Ei muuten mennä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten mennä!
Ai miksi? Heikot jäät? Vettä jään päällä? Eihän ole pakko tietenkään Muoniovaaraan mennä. Moni ei ehkä tiedä muualla Suomessa että siinä on Muonion ja Muoniovaaraan välillä valtakunnanraja.
Sitä paitsi en edes kehottanut ketään ylittämään valtakunnanraja. Kerroin vain että ennenvanhaan niin tehtiin, jopa koululuokat yhdessä. Koska se oli hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi? Heikot jäät? Vettä jään päällä? Eihän ole pakko tietenkään Muoniovaaraan mennä. Moni ei ehkä tiedä muualla Suomessa että siinä on Muonion ja Muoniovaaraan välillä valtakunnanraja.
Sitä paitsi en edes kehottanut ketään ylittämään valtakunnanraja. Kerroin vain että ennenvanhaan niin tehtiin, jopa koululuokat yhdessä. Koska se oli hauskaa.Jokainen vastaa itse kirjoituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen vastaa itse kirjoituksista.
Kiitos. Tätä olen muutaman vuoden jo ehtinyt toistaa, siis vastuuta omista sanoista.
- Anonyymi
Ruotsissa hoidetaan korona kriisi vähemmän tiukkapipoisesti kuin Suomessa. Koulutkin vielä toiminnassa.
Sitä voikin nyt pohtia, onko hyvä järjestys että annetaan ensin talous romahtaa täydellisesti ja vasta sitten päästetään korona virus vapaaseen kiertoon.
Ruotsissa on nyt tosi tiukkaa Tukholmassa. Siellä virus kyntää nyt raskasta satoa- Anonyymi
Miten on saako kaverille tuoda nuuskia, jos on rajanpinnalla töissä. Eikait siinä ole estettä? Aivan laillisen määrän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890