Mihnä männä Misp?
Vastaukset 46
Pönttis on mystinen hahmo. Tulee ja menee mielensä mukaan.
- Anonyymi
Seuraavaks se ottaa peten kyselemättä.
- Anonyymi
Mitä pitäisi kysellä sitten kysyn vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitäisi kysellä sitten kysyn vaan?
Pönttiksellä on juoksuaika.
- Anonyymi
Tai toistapäin.
SarahMaria kirjoitti:
😉 sulloo 20 senttii sämpylään iha kiva 🐾
onnee. .Hmph. Mihin se 3 centtiä jäi?
- Anonyymi
Palstaelämä ei vaan oo elämää. Aikansa kutakin.
Joskus kaipaus ajoi tänne...Partakaweri kirjoitti:
Öö, moi?
biisis sit läks.mä en sit ehtiny mitää laittaa paluuna 😂
deathmetal äijä?? 😚SarahMaria kirjoitti:
biisis sit läks.mä en sit ehtiny mitää laittaa paluuna 😂
deathmetal äijä?? 😚Death metal uppoaa kyllä joo. Spotifyssa 1400 kappaleen lista örinää. Mutta se laittamani kappale oli vielä kevyt biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=4d_5R_noZasPartakaweri kirjoitti:
Death metal uppoaa kyllä joo. Spotifyssa 1400 kappaleen lista örinää. Mutta se laittamani kappale oli vielä kevyt biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=4d_5R_noZasoon sit hiprakassa lol korona pakkolomaa!! 😂 https://youtu.be/If9VmBlp82c mä en kestä viinit loppu 😩
iha kiva live veto 👌SarahMaria kirjoitti:
oon sit hiprakassa lol korona pakkolomaa!! 😂 https://youtu.be/If9VmBlp82c mä en kestä viinit loppu 😩
iha kiva live veto 👌Ihmettelinkin jo :D. No se on hyvä välillä nollata. Ai sitä ollaan metallinaisia?
Mitenkäs se miehen piiritysprojekti sujuu?Partakaweri kirjoitti:
Ihmettelinkin jo :D. No se on hyvä välillä nollata. Ai sitä ollaan metallinaisia?
Mitenkäs se miehen piiritysprojekti sujuu?piuku lähti kuljettaa uutta viiniä mulle.. 😛🤣punkkia mä oikeesti diggaan mut metallimiehet on mun mieleen 🥰
sika heikosti ei suju 😒- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mitä sinä niin kaipailit?
Yhtä jonka uskoin olevan jotenkin tärkeä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Harmis vai Pertti?
En usko enää enkä luota siihen entiseen vähäänkään.. Palstapelle&muut saavat jatkaa täällä...
Anonyymi kirjoitti:
En usko enää enkä luota siihen entiseen vähäänkään.. Palstapelle&muut saavat jatkaa täällä...
Ikävä että sinulle jäi paha maku palstasta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olihan aika palstalla tosi hukkaan heitettyä aikaa... Suren sitä vieläkin.,mutta ajan myötä tunne on helpottanut.
Eniten suren kohtaamattomuutta ja yhteyksien särkymistä vuosien ajan... Anonyymi kirjoitti:
Ja olihan aika palstalla tosi hukkaan heitettyä aikaa... Suren sitä vieläkin.,mutta ajan myötä tunne on helpottanut.
Eniten suren kohtaamattomuutta ja yhteyksien särkymistä vuosien ajan...Onko sinulla kaikki hyvin? Olet kuulostanut viime aikoina jotenkin masentuneelta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin? Olet kuulostanut viime aikoina jotenkin masentuneelta.
Tuo ei ollut Pönttis.
Eihän täällä nyt joka päivä tarvi käydä, eikä edes joka toinen
Jan1 kirjoitti:
Jaa, olen ollut toisessa luulossa. Höh.
Nyt kun tuo tuli tietoon, niin tuletko seuraavan kerran palstalle vasta lauantaina?
pujotteIija kirjoitti:
Nyt kun tuo tuli tietoon, niin tuletko seuraavan kerran palstalle vasta lauantaina?
Mikä päivä nyt on?
pujotteIija kirjoitti:
Mikä päivä nyt on?
pujotteIija kirjoitti:
Ootko syönyt tänään tuplaa?
En. Vedin kyllä tupla annoksen muusia ja jauhelihakastiketta. Napa paukkuen, nyt on hyvä kieriä.
pujotteIija kirjoitti:
Keskiviikolta ainakin on tuntunut
Tuntuu viikonlopulta. Taisin nukkua pari päivää parin tunnin sijasta. Jäi tokkura päälle.
Jan1 kirjoitti:
En. Vedin kyllä tupla annoksen muusia ja jauhelihakastiketta. Napa paukkuen, nyt on hyvä kieriä.
Kunhan ei kieri sängystä lattialle, voi sattua vaikka leukaan
pujotteIija kirjoitti:
Kunhan ei kieri sängystä lattialle, voi sattua vaikka leukaan
No se vaarahan siinä on, kun on tasapyöreenä joka kantti.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tekikö äitee ruoat?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei partakone ois mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei partakone ois mitään?
Varmaan jollekin muulle kuin minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞291111Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65978- 35880
- 109849
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125826- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77632- 51606
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601- 42599
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31586Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2522- 49508
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev117498- 94496
- 60474
- 45446
- 39433
- 35417