koronavirus

Anonyymi

Kauppojen avonaiset vihannes-ja hedelmätiskit. Onko syytä suojata?
Asiakkaat koskettelevat ja puristelevat tuotteita; onko syytä laittaa kk-käsine käteen!!!
Kertakäyttöhanskoja saataville vihannes-ja hedelmätiskeille!

5

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Japanissa, Espanjassa kauppaan menijän kädet desifioidaan. Japanissa taitaa olla ilmaiset maskit.
      Mites suomalainen kauppa ,k-kauppa taisi vain nostaa käsidesin hintaa nelinkertaiseksi.

    • Anonyymi

      Olin turistimatkalla Italiassa neljä vuotta sitten. Silloin Roomassa yhdessä pikkuruisessa elintarvikekaupassa ei asiakas saanut itse laittaa minkäänlaista irtovihannesta tai -hedelmää omin käsin ostoskoriin. Kaupan työntekijä tuli ja hänellä oli käsissään kangashanskat ja sitten sai turisti viittomakielellä tai englanniksi ilmoittaa mitä halusi ostaa ellei osannut puhua italiaa.

    • Anonyymi

      K-kaupoissa on asiakkaille käsidesiautomaatit. Sitäpaitsi korona ei tartu syömällä viruksia, vaan hengittämällä niitä, hinkkaamalla niitä silmään jnpp. :D

    • Anonyymi

      Mielestäni olisi tärkeää että saisi ostaa niitä parempia hengityssuojaimia ja se pitäisi olla jokaiselle kaupassakävijälle pakollinen. Kanssaihmisiin otettava etäisyys rauhoittaa kummasti mutta se on sellasta toinen toistaan kyttäämistä ja poukkoilemista suuntaan jos toiseenkin. Kaupan kanssajonoissa on -missä paikkas- huomioitu mutta mitä järkeä sitten on kun tavaroita pakkaa kassiin niin siinä heti vieressä on tulossa jo kiinni , liian liki pakkailemaan omiaan. Ei ihmiset kaikkea huomio joten se hengityssuojain kauppareissulle pakolliseksi. Hyvä huomioida kotiin tullessa ensin käsipesu ja sen jälkeen kostealla pesuainerätillä pyyhkiä kauppaostokset jotka ovat kutakuinkin kaikki muoviin, teräkseen ,pahviin pakattuja. Kyllä päiviin tekemistä mahtuu . Se oli niin jänskää kun rekat lähti liikkeelle ja sekin ilo loppu lyhyeen kun varmuusvarastojen hengitysuojaimet eräpäivä mennyt umpeen. Kauhea kansantaloudellinen tappio, kuka niitäkin varastoja päivitti. Olis pitänyt ajoissa jakaa sairaaloihin yms hoitokoteihin .

    • Anonyymi

      Kauppojen kattoihin pitäisi asentaa kiväärit, jotka laukeavat välittömästi, kun asiakas hipelöi hedelmää tai muuta tuotetta ilman aikomustakaan ostaa sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe