koronavirus

Anonyymi

Kauppojen avonaiset vihannes-ja hedelmätiskit. Onko syytä suojata?
Asiakkaat koskettelevat ja puristelevat tuotteita; onko syytä laittaa kk-käsine käteen!!!
Kertakäyttöhanskoja saataville vihannes-ja hedelmätiskeille!

5

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Japanissa, Espanjassa kauppaan menijän kädet desifioidaan. Japanissa taitaa olla ilmaiset maskit.
      Mites suomalainen kauppa ,k-kauppa taisi vain nostaa käsidesin hintaa nelinkertaiseksi.

    • Anonyymi

      Olin turistimatkalla Italiassa neljä vuotta sitten. Silloin Roomassa yhdessä pikkuruisessa elintarvikekaupassa ei asiakas saanut itse laittaa minkäänlaista irtovihannesta tai -hedelmää omin käsin ostoskoriin. Kaupan työntekijä tuli ja hänellä oli käsissään kangashanskat ja sitten sai turisti viittomakielellä tai englanniksi ilmoittaa mitä halusi ostaa ellei osannut puhua italiaa.

    • Anonyymi

      K-kaupoissa on asiakkaille käsidesiautomaatit. Sitäpaitsi korona ei tartu syömällä viruksia, vaan hengittämällä niitä, hinkkaamalla niitä silmään jnpp. :D

    • Anonyymi

      Mielestäni olisi tärkeää että saisi ostaa niitä parempia hengityssuojaimia ja se pitäisi olla jokaiselle kaupassakävijälle pakollinen. Kanssaihmisiin otettava etäisyys rauhoittaa kummasti mutta se on sellasta toinen toistaan kyttäämistä ja poukkoilemista suuntaan jos toiseenkin. Kaupan kanssajonoissa on -missä paikkas- huomioitu mutta mitä järkeä sitten on kun tavaroita pakkaa kassiin niin siinä heti vieressä on tulossa jo kiinni , liian liki pakkailemaan omiaan. Ei ihmiset kaikkea huomio joten se hengityssuojain kauppareissulle pakolliseksi. Hyvä huomioida kotiin tullessa ensin käsipesu ja sen jälkeen kostealla pesuainerätillä pyyhkiä kauppaostokset jotka ovat kutakuinkin kaikki muoviin, teräkseen ,pahviin pakattuja. Kyllä päiviin tekemistä mahtuu . Se oli niin jänskää kun rekat lähti liikkeelle ja sekin ilo loppu lyhyeen kun varmuusvarastojen hengitysuojaimet eräpäivä mennyt umpeen. Kauhea kansantaloudellinen tappio, kuka niitäkin varastoja päivitti. Olis pitänyt ajoissa jakaa sairaaloihin yms hoitokoteihin .

    • Anonyymi

      Kauppojen kattoihin pitäisi asentaa kiväärit, jotka laukeavat välittömästi, kun asiakas hipelöi hedelmää tai muuta tuotetta ilman aikomustakaan ostaa sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe