Kauppojen avonaiset vihannes-ja hedelmätiskit. Onko syytä suojata?
Asiakkaat koskettelevat ja puristelevat tuotteita; onko syytä laittaa kk-käsine käteen!!!
Kertakäyttöhanskoja saataville vihannes-ja hedelmätiskeille!
koronavirus
5
272
Vastaukset
- Anonyymi
Japanissa, Espanjassa kauppaan menijän kädet desifioidaan. Japanissa taitaa olla ilmaiset maskit.
Mites suomalainen kauppa ,k-kauppa taisi vain nostaa käsidesin hintaa nelinkertaiseksi. - Anonyymi
Olin turistimatkalla Italiassa neljä vuotta sitten. Silloin Roomassa yhdessä pikkuruisessa elintarvikekaupassa ei asiakas saanut itse laittaa minkäänlaista irtovihannesta tai -hedelmää omin käsin ostoskoriin. Kaupan työntekijä tuli ja hänellä oli käsissään kangashanskat ja sitten sai turisti viittomakielellä tai englanniksi ilmoittaa mitä halusi ostaa ellei osannut puhua italiaa.
- Anonyymi
K-kaupoissa on asiakkaille käsidesiautomaatit. Sitäpaitsi korona ei tartu syömällä viruksia, vaan hengittämällä niitä, hinkkaamalla niitä silmään jnpp. :D
- Anonyymi
Mielestäni olisi tärkeää että saisi ostaa niitä parempia hengityssuojaimia ja se pitäisi olla jokaiselle kaupassakävijälle pakollinen. Kanssaihmisiin otettava etäisyys rauhoittaa kummasti mutta se on sellasta toinen toistaan kyttäämistä ja poukkoilemista suuntaan jos toiseenkin. Kaupan kanssajonoissa on -missä paikkas- huomioitu mutta mitä järkeä sitten on kun tavaroita pakkaa kassiin niin siinä heti vieressä on tulossa jo kiinni , liian liki pakkailemaan omiaan. Ei ihmiset kaikkea huomio joten se hengityssuojain kauppareissulle pakolliseksi. Hyvä huomioida kotiin tullessa ensin käsipesu ja sen jälkeen kostealla pesuainerätillä pyyhkiä kauppaostokset jotka ovat kutakuinkin kaikki muoviin, teräkseen ,pahviin pakattuja. Kyllä päiviin tekemistä mahtuu . Se oli niin jänskää kun rekat lähti liikkeelle ja sekin ilo loppu lyhyeen kun varmuusvarastojen hengitysuojaimet eräpäivä mennyt umpeen. Kauhea kansantaloudellinen tappio, kuka niitäkin varastoja päivitti. Olis pitänyt ajoissa jakaa sairaaloihin yms hoitokoteihin .
- Anonyymi
Kauppojen kattoihin pitäisi asentaa kiväärit, jotka laukeavat välittömästi, kun asiakas hipelöi hedelmää tai muuta tuotetta ilman aikomustakaan ostaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664