Kauppojen avonaiset vihannes-ja hedelmätiskit. Onko syytä suojata?
Asiakkaat koskettelevat ja puristelevat tuotteita; onko syytä laittaa kk-käsine käteen!!!
Kertakäyttöhanskoja saataville vihannes-ja hedelmätiskeille!
koronavirus
5
272
Vastaukset
- Anonyymi
Japanissa, Espanjassa kauppaan menijän kädet desifioidaan. Japanissa taitaa olla ilmaiset maskit.
Mites suomalainen kauppa ,k-kauppa taisi vain nostaa käsidesin hintaa nelinkertaiseksi. - Anonyymi
Olin turistimatkalla Italiassa neljä vuotta sitten. Silloin Roomassa yhdessä pikkuruisessa elintarvikekaupassa ei asiakas saanut itse laittaa minkäänlaista irtovihannesta tai -hedelmää omin käsin ostoskoriin. Kaupan työntekijä tuli ja hänellä oli käsissään kangashanskat ja sitten sai turisti viittomakielellä tai englanniksi ilmoittaa mitä halusi ostaa ellei osannut puhua italiaa.
- Anonyymi
K-kaupoissa on asiakkaille käsidesiautomaatit. Sitäpaitsi korona ei tartu syömällä viruksia, vaan hengittämällä niitä, hinkkaamalla niitä silmään jnpp. :D
- Anonyymi
Mielestäni olisi tärkeää että saisi ostaa niitä parempia hengityssuojaimia ja se pitäisi olla jokaiselle kaupassakävijälle pakollinen. Kanssaihmisiin otettava etäisyys rauhoittaa kummasti mutta se on sellasta toinen toistaan kyttäämistä ja poukkoilemista suuntaan jos toiseenkin. Kaupan kanssajonoissa on -missä paikkas- huomioitu mutta mitä järkeä sitten on kun tavaroita pakkaa kassiin niin siinä heti vieressä on tulossa jo kiinni , liian liki pakkailemaan omiaan. Ei ihmiset kaikkea huomio joten se hengityssuojain kauppareissulle pakolliseksi. Hyvä huomioida kotiin tullessa ensin käsipesu ja sen jälkeen kostealla pesuainerätillä pyyhkiä kauppaostokset jotka ovat kutakuinkin kaikki muoviin, teräkseen ,pahviin pakattuja. Kyllä päiviin tekemistä mahtuu . Se oli niin jänskää kun rekat lähti liikkeelle ja sekin ilo loppu lyhyeen kun varmuusvarastojen hengitysuojaimet eräpäivä mennyt umpeen. Kauhea kansantaloudellinen tappio, kuka niitäkin varastoja päivitti. Olis pitänyt ajoissa jakaa sairaaloihin yms hoitokoteihin .
- Anonyymi
Kauppojen kattoihin pitäisi asentaa kiväärit, jotka laukeavat välittömästi, kun asiakas hipelöi hedelmää tai muuta tuotetta ilman aikomustakaan ostaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634