Karanteeniin joutunut laiva Diamond Princess on ollut tutkijain mielenkiinnon kohteena koronataudin todellisen tappavuuden selvittämisessä.
Ja se tappavuus on vain 0,5 % !!!!! Unohtakaa siis paniikki !!!!!!
On tuo tietenkin korkeampi kuin tavallisten flunssien.
Koronan todellinen tappavuus vain 0,5 %
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.foxnews.com/us/cruise-ship-data-helps-reveal-coronavirus-death-rate-researchers
Tuossa artkkelissa kerrotaan.
Mielenkiintoista on lisäksi että 328 laivan positiivisiksi testatuista 697:stä (47%) matkustajasta ei ole osoittanut minkäänlaisia koronataudin oireita.
Artikkelissa vielä tiodetaan taudin vaarallisuus yli 70 v., näillä kuolinriski laivan aineiston mukaan 9%. Mutta tämäkin on pienempi kuin muualla esitetyt "sairaalaaineistoihin" perustuvat n. 20% kuolleisuutta ilmoittavat luvut vanhuksille.- Anonyymi
Oireettomat positiiviset ovat siis artikkelin mukaan olleet oireettomia testauksen aikana ja vielä kuukautta myöhemminkin.
- Anonyymi
Siis seuraavan 3 kuukauden aikana noin vajaa 30,000 suomalaista kuolee jotka ei olisi muuten kuollut (0,5% väestä Suomessa...). Nyt arkuntekotalkoisiin ne loppuu muuten kesken pahasti. Ja maailmassa noin 350 miljoonaa henkeä 0,5% kuolleisuudella. Paniikki ei auta, mutta on tämä kyllä aika vakava juttu...
- Anonyymi
Mutta eihän se oikeasti paljon ole 0,5% Suomen ja maailmankaan mittakaavassa.
Vuotuinen väestönlisäyskin mahtaa olla paljon suurempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233