Moi kaikille ja mukavaa pääsiäistä,
Mahtaakohan kenellekkään osunut silmään em. aihetta käsittelevää kirjallisuutta. Mielipiteitä kun tuntuu täällä olevan niin monta kuin vastaajaakin (hehe...ei silti, varmasti on myös niin monta mielipidettä kuin kirjojen kirjoittajaakin mutta ei se haittaa kun sen tietää).
Pointti olisikin siinä, että jostain oppaista/kirjoista varmaan löytyy kokemattomalle perustellumpia mielipiteitä kuin näistä muutaman rivin "Dukato on paska", "Mersu on paras", "Dukato on halpa ominaisuuksiinsa nähden" ja "Mersu on liian kallis ominaisuuksinsa nähden" väittämistä, joita täällä näyttää valtaosa olevan. Saisi sitten rauhassa lueskella ja käyttää sitä maankuulua maalaisjärkeä päätöstä tehdessä.
Jos jotain elämässäni olen tähän mennessä oppinut, niin sen, että aina kannattaa kuunnella kokeneempien mielipiteitä, niin puolesta kuin vastaankin. Sitten on vasta aika tehdä oma päätös.
Siis, mahtaako joku olla törmännyt itse hyväksi kokemaansa kirjaan aiheesta. Johonkin jota voisi suositella luettavaksi uudeen (= ensimmäisen käytetyn) kulkupelin hankkijalle. Olkoon sitten autojen teknisiä tietoja käsitteleviä tai tietyillä malleilla tehtyjä matkakertomuksia. Asia kiinostaa kovasti, mutta niinkuin ukkini aikanaan sanoi: ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan.
Kiitti etukäteen.
Matkailuauto-kirjallisuutta
esivä löytää
2
523
Vastaukset
taitaa olla kirja "Matkailuautot" tai sinne päin. Olen nähnyt RobinHoodin hyllyssä sellaisen.
- .......
Matkailuajoneuvot, Tekijät
Niemelä, Raimo (Kirjailija)
Perälä, Rae (Kirjailija)
Kustantaja ja painovuosi
Alfamer Oy 2005
Sarja
Alfamer S164
Tuotteen tiedot
Sidottu, 159 s.
sidottu, kovakantinen
Kieli
suomi
ISBN
9524720086
Kirjastoluokka
62511
Hinta Suomalaisella
27,90
Saatavuus
Toimitusaika 4 työpäivää
Me ostimme tämän ja ihan hyvää tietoa uuden (ensimmäisen käytetyn) omistajille = kuten mekin olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.667611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652783- 1561960
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181938Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191912Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291612- 1021477
- 381331
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411226