....niin entäs sitten seuraava kriisi eli tukanleikkuu? Onnistuuko itse tehden?
Itse leikkasin toissapäivänä, oikein hyvä tuli.
Nyt kun olette kaikki saaneet vessapaperia...
91
<50
Vastaukset
Joko kaikilla partureilla on lappu luukulla?
Kyllä keskitysleirimallin tai kaljun vetää itsekin tuolla partatrimmerillä.Ei sen tarvi olla keskitysleirimalli, ainakaan jos ihan oikeaa hiustenleikkuukonetta käyttää. Se hyvä puoli keskitysleirimallissakin toki on että aika senkin korjaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei sen tarvi olla keskitysleirimalli, ainakaan jos ihan oikeaa hiustenleikkuukonetta käyttää. Se hyvä puoli keskitysleirimallissakin toki on että aika senkin korjaa.
Miten sinä takaa sen saat?
Minä jakaisin suurelle yleisölle suoraan hiuspompulat :D- Anonyymi
Tästä ongelmasta Darkin ei tarvitse kantaa huolta! Herran kuulassa kun ei ole haivenen haiventa kasvanut enää vuosikymmeniin.
misspönttöuuni kirjoitti:
Miten sinä takaa sen saat?
Minä jakaisin suurelle yleisölle suoraan hiuspompulat :DIhan kun pistää rajaimeen semmoisen sentin puoltoista ja huristelee menemään aikansa niin kyllä se siitä talttuu. Sivuilta ja päältä voi sitten fiksata ilman rajainta.
Harmaaritari kirjoitti:
Ihan kun pistää rajaimeen semmoisen sentin puoltoista ja huristelee menemään aikansa niin kyllä se siitä talttuu. Sivuilta ja päältä voi sitten fiksata ilman rajainta.
Viimeksi ajelin joka paikasta 15 millin säädöllä, ihan hyvä tuli
pujotteIija kirjoitti:
Viimeksi ajelin joka paikasta 15 millin säädöllä, ihan hyvä tuli
Joo, tulee se silleenkin, itse jätän päältä pidemmäksi ja sivuilta lyhemmäksi niin ei voi rajaimen kanssa vetää koko ajan.
Harmaaritari kirjoitti:
Ihan kun pistää rajaimeen semmoisen sentin puoltoista ja huristelee menemään aikansa niin kyllä se siitä talttuu. Sivuilta ja päältä voi sitten fiksata ilman rajainta.
Rajain...
Eih...kuulostaa pahalta. Menee kulmakarvatkin :)Harmaaritari kirjoitti:
Juuri noin syntyy se leirimalli.
Voihan sen kesäksi vetäistä, jos parturiin ei pääse.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ongelmasta Darkin ei tarvitse kantaa huolta! Herran kuulassa kun ei ole haivenen haiventa kasvanut enää vuosikymmeniin.
Darkkikselle kertyy huomattava summa rahaa säästötilille siitä, kun ei ikinä tarvitse käydä parturissa.
Ei täällä ainakaan mitään täikriisiä vielä ole, joten en ole harkinnut moista.
Kerkesin tiistaina leikkuuttamaan ja värjäämään, että taas pääsee 5 viikkoa etiäpäin. Oisko sit jo Korons taputeltu.
Eipä taida olla taputeltu, saattaa olla huippuvaiheessa juuri noillamain. Mutta nythän sulla onkin sitten hyvä mahdollisuus se virus saada kun jos on samana päivänä vaikka käynyt joku kantaja ja leikkuuvälineitä ei ole välillä keitetty niin sehän sitten on jo sun päässä ja sieltä sitten imeytyy elimistöön.
- Anonyymi
Kyllä tästä useiden kuukausien juttu tulee, huippua on arvioitu toukokuulle jonka jälkene vasta alkaisi vähittäinen lasku. Etenkin kun nyt leviämisestä hidastetaan, kestää pidempään että koko homma ohi.
Harmaaritari kirjoitti:
Eipä taida olla taputeltu, saattaa olla huippuvaiheessa juuri noillamain. Mutta nythän sulla onkin sitten hyvä mahdollisuus se virus saada kun jos on samana päivänä vaikka käynyt joku kantaja ja leikkuuvälineitä ei ole välillä keitetty niin sehän sitten on jo sun päässä ja sieltä sitten imeytyy elimistöön.
No sittenhän sitä pääsee saikulle kivasti, kun on päässyt aloittamaan työt pitkästäaikaa. 😃
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tästä useiden kuukausien juttu tulee, huippua on arvioitu toukokuulle jonka jälkene vasta alkaisi vähittäinen lasku. Etenkin kun nyt leviämisestä hidastetaan, kestää pidempään että koko homma ohi.
No Kiinassa oli eilen eka päivä, ettei ollut uusia tartuntoja ja pikkuriikkisen enämpi sakkia diellä. 😃
Mikä väri?? :)
Ruskeaa taitaapi olla nytten. En oikein muista itsekään. 😃
Se mun hoviparturi oli miettinyt jo edellisenä iltana mitä väriä laittaa... sanoin, että eläs nyt vie kotia hommias. 😂Disse kirjoitti:
No Kiinassa oli eilen eka päivä, ettei ollut uusia tartuntoja ja pikkuriikkisen enämpi sakkia diellä. 😃
No Kiinassa olikin oikeat torjuntatoimet käytössä, ei ole kantajat juoksennelleet siellä täällä niin kuin täällä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo mutta tiedätkö millaiset karanteenit ja liikkumiskiellot niillä oli?
Harmaaritari kirjoitti:
No Kiinassa olikin oikeat torjuntatoimet käytössä, ei ole kantajat juoksennelleet siellä täällä niin kuin täällä.
No veikkaan, ettei sille määrälle ihmisiä mitenkään ole tehty näin massiivista valmistautumista kuten täällä...
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan niin toimivat kun täällä..
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei varmaankaan niin toimivat kun täällä..
Kiinassa ihmiset noudatti, koska kiinlaiset käsittivät asian vakavuuden. Suomessa jengi käy edelleen ihmisiä vilisevissä paikoissa. Ei voi käsittää. Ja ne toimet oli siellä ihan eri tasolla, paljon voimakkaammat toimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassa ihmiset noudatti, koska kiinlaiset käsittivät asian vakavuuden. Suomessa jengi käy edelleen ihmisiä vilisevissä paikoissa. Ei voi käsittää. Ja ne toimet oli siellä ihan eri tasolla, paljon voimakkaammat toimet.
Oiskohan se "vilinä" vähän erilaista täällä kuin Kiinassa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten noista dissen vastauksista huomaa kaveri on pihalla kuin Mika Salminen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, minusat näyttää että täällä on hyvinkin moni pihalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan se "vilinä" vähän erilaista täällä kuin Kiinassa.
Kuule se suomenkin "vilinä" riittää siihen että tartunnat kasvaa ja kasvaa vaan. Tyhmät vaan ei tajua.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Oikeastaan tehohoidossa pitäisi laittaa ne sitten edelle jotka ei ole juoksennelleet missään.
Disse kirjoitti:
Ruskeaa taitaapi olla nytten. En oikein muista itsekään. 😃
Se mun hoviparturi oli miettinyt jo edellisenä iltana mitä väriä laittaa... sanoin, että eläs nyt vie kotia hommias. 😂Se käy. Työlleen omistautunut :) Pidä se luonnonmukainen väri, se käy sulle. Voi ottaa raitaa, mutta vaaleaa, ei mitään räikeää :))
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan tehohoidossa pitäisi laittaa ne sitten edelle jotka ei ole juoksennelleet missään.
No niinpä, on se vähän eikä ihan vähänkään väärin että ne jotka taudin tänne levittää ehtii saada parhaan hoidon ja muut syyttämät sitten joutuu kotona kuolemaan hapenpuutteeseen :( ja sit just noi dissen kaltaiset jotka ei tuoneet tautia mutta asenteillaan sitten levittävät kuitenkin, nauraa höröttelevät pitkin kyliä "höhöhöö mikä korona? kun ottaa pullon kossua ja saunoo se sillä kuolee höhöhöö" niin joo, nuo pitäisi todellakin laittaa johonkin pakkokaranteeniin, jalkapuuhun kirkon eteen höröttämään :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä tiedät kaiken mitä se lauma tekee? Just... kuse sukkaas...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Katselin Wuhanissa karanteeneissa olleiden brittien kokemuksia ja sen mukaan todella kuuliaisesti noudattivat. Ja näkeehän tuon tuloksesta!
Se käy. Työlleen omistautunut :) Pidä se luonnonmukainen väri, se käy sulle. Voi ottaa raitaa, mutta vaaleaa, ei mitään räikeää :))
No mua kiinostais ihan harmaa... ja siihen jotain mustaa raitaa. 😃
Mut tsidan jättää tuolle parturille sen värin päättämisen, se on niin taitava nuori nainen. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Täällä kun hallitus antaa ohjeet niin ihmiset eivät tajua että ne eivät itsestään toimi vaan jotain pitäs tehdäkin niiden noudattamiseksi. :D Ihan perusälykkyydellä tuon luulisi käsittävän.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kun hallitus antaa ohjeet niin ihmiset eivät tajua että ne eivät itsestään toimi vaan jotain pitäs tehdäkin niiden noudattamiseksi. :D Ihan perusälykkyydellä tuon luulisi käsittävän.
Täällä jos 50 % ei tottele, on sama kuin Kiinassa joku promille ei tottele, siis per neliökilometri... että siitä kun lähtee...
En minä väitäkään etteikö siellä pidäkin olla kova kuri ja totteleehan ne, mutta kun niitä on niin helevetisti siellä...
Mutta nyt riittää... mulle aivan sama vaikka kuollaan kaikki tähän...Disse kirjoitti:
Mut tsidan jättää tuolle parturille sen värin päättämisen, se on niin taitava nuori nainen. 😊No joo..nyt kun miettii. Vois olla joo. Oot varmaan kampaajan unelma asiakas, sie et pistä vastaan!
No joo..nyt kun miettii. Vois olla joo. Oot varmaan kampaajan unelma asiakas, sie et pistä vastaan!
No mä intoilin, kun toi Jan1;kin oli harmaata lutrannut, mutta ei tullut nyt... en tiedä sit, että saisko syksymmäls sellaista? 😀
Unelma tai sit haastavin, kun itse pitää pähkiä muotit ja värit, sit vielä tehdä... tosin aina saa kehut. 😃Disse kirjoitti:
Täällä jos 50 % ei tottele, on sama kuin Kiinassa joku promille ei tottele, siis per neliökilometri... että siitä kun lähtee...
En minä väitäkään etteikö siellä pidäkin olla kova kuri ja totteleehan ne, mutta kun niitä on niin helevetisti siellä...
Mutta nyt riittää... mulle aivan sama vaikka kuollaan kaikki tähän...Kuuntelisit sinäkin vaan salea:
https://www.lapinkansa.fi/presidentti-niinisto-vetoaa-suomalaisiin-eristayty/725163?campaign=Feedit&source=Lapinkansa.fi&medium=RSS
" Niinistö katsoo, että Suomessa on ollut ilmoilla eräänlaista urheutta. Ihmiset kommentoivat Niinistön mukaan esimerkiksi niin, että koronavirustartunta otetaan kyllä vastaan, jos sellainen on tullakseen.
– Uskon, että tällainen urheus päättyy viimeistään sairasvuoteella, ja silloin voi tulla mieleen, että olisiko sittenkin pitänyt olla vähän varovaisempi.
Pahin tilanne olisi Niinistön mukaan sellainen, jossa varomattomasti epidemiaan suhtautunut henkilö tartuttaisi samalla läheisensä. "Disse kirjoitti:
No mä intoilin, kun toi Jan1;kin oli harmaata lutrannut, mutta ei tullut nyt... en tiedä sit, että saisko syksymmäls sellaista? 😀
Unelma tai sit haastavin, kun itse pitää pähkiä muotit ja värit, sit vielä tehdä... tosin aina saa kehut. 😃Vakitekijä on lottovoitto.
Disse kirjoitti:
Mut tsidan jättää tuolle parturille sen värin päättämisen, se on niin taitava nuori nainen. 😊Vaalennuksen jälkeen saat harmaan sävyn. Menee muutama tunti istuessa, ei mikään lyhyt homma, kun on ruskeat tai tummat hiukset. Meikäläisen letti oli ensin keltainen (D. Trump) nyt harmaa. Vaati kaksi vaalennusta. Sitten vedät ylläpitona hopeashampoota ja hoitoainetta. Kyllähän riittää läträämistä.
Vakitekijä on lottovoitto.
Niin on... mä rn luovu tuosta ihan vähällä...😁✊
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kuuntelisit sinäkin vaan salea:
https://www.lapinkansa.fi/presidentti-niinisto-vetoaa-suomalaisiin-eristayty/725163?campaign=Feedit&source=Lapinkansa.fi&medium=RSS
" Niinistö katsoo, että Suomessa on ollut ilmoilla eräänlaista urheutta. Ihmiset kommentoivat Niinistön mukaan esimerkiksi niin, että koronavirustartunta otetaan kyllä vastaan, jos sellainen on tullakseen.
– Uskon, että tällainen urheus päättyy viimeistään sairasvuoteella, ja silloin voi tulla mieleen, että olisiko sittenkin pitänyt olla vähän varovaisempi.
Pahin tilanne olisi Niinistön mukaan sellainen, jossa varomattomasti epidemiaan suhtautunut henkilö tartuttaisi samalla läheisensä. "Huolestuttaa noi uutiset että perusterveitä kuollut. Ei edes kovin iäkkäitä.
Jan1 kirjoitti:
Vaalennuksen jälkeen saat harmaan sävyn. Menee muutama tunti istuessa, ei mikään lyhyt homma, kun on ruskeat tai tummat hiukset. Meikäläisen letti oli ensin keltainen (D. Trump) nyt harmaa. Vaati kaksi vaalennusta. Sitten vedät ylläpitona hopeashampoota ja hoitoainetta. Kyllähän riittää läträämistä.
Kuullostaa työläälle..🤔
Mutta ehkä mä mietin... 😬Harmaaritari kirjoitti:
Kuuntelisit sinäkin vaan salea:
Pahin tilanne olisi Niinistön mukaan sellainen, jossa varomattomasti epidemiaan suhtautunut henkilö tartuttaisi samalla läheisensä. "Mitä sä oikeen hourit? Pitääkö mun jotenkin vouhkaantua ja alkaa itkemään tässä, että uskot mun tottelevan ihan hallituksen toiveita?
Mua nyt vaan ei pa.kaakaan kiinnosta jankuttaa tuosta koko aikaa...
Ehkä sun kannattaa purkaa sitä tuolla pääsivulla, siellähän on jotain ammattilaisia tms. Voit kertoa heille miten korona hoidetaan ja miten siihen pitää suhtautua.Disse kirjoitti:
Mitä sä oikeen hourit? Pitääkö mun jotenkin vouhkaantua ja alkaa itkemään tässä, että uskot mun tottelevan ihan hallituksen toiveita?
Mua nyt vaan ei pa.kaakaan kiinnosta jankuttaa tuosta koko aikaa...
Ehkä sun kannattaa purkaa sitä tuolla pääsivulla, siellähän on jotain ammattilaisia tms. Voit kertoa heille miten korona hoidetaan ja miten siihen pitää suhtautua.Mieluummin valistan täällä kun täälläkin ihan riittävästi näyttää välinpitämättömiä tomppeleita olevan, ne ei varmaan tuolla pääsivulla olevia ohjeistuksia lue :)
Disse kirjoitti:
Kuullostaa työläälle..🤔
Mutta ehkä mä mietin... 😬No itselläkin tämä oli kokeilu. On lyhyt hiusmalli 'tilhi', niin nopeasti kasvaa poiskin. Vetää vaikka sitten tosiaan ihan siiliksi omaan väriin.
Tämän tyylinen ensin malli ja väri.
https://i0.wp.com/www.stylezco.com/wp-content/uploads/2019/01/Wonderful-Ideas-of-Mens-Short-Haircuts.jpg?fit=566,742&ssl=1
Nyt.
https://i.pinimg.com/originals/dc/7d/58/dc7d58e1c6c7b871a87982c44378d7cc.jpgHarmaaritari kirjoitti:
Mieluummin valistan täällä kun täälläkin ihan riittävästi näyttää välinpitämättömiä tomppeleita olevan, ne ei varmaan tuolla pääsivulla olevia ohjeistuksia lue :)
No tiedettyähän se tuo sinun jank.... siis valistaminen on. 😊
Jan1 kirjoitti:
No itselläkin tämä oli kokeilu. On lyhyt hiusmalli 'tilhi', niin nopeasti kasvaa poiskin. Vetää vaikka sitten tosiaan ihan siiliksi omaan väriin.
Tämän tyylinen ensin malli ja väri.
https://i0.wp.com/www.stylezco.com/wp-content/uploads/2019/01/Wonderful-Ideas-of-Mens-Short-Haircuts.jpg?fit=566,742&ssl=1
Nyt.
https://i.pinimg.com/originals/dc/7d/58/dc7d58e1c6c7b871a87982c44378d7cc.jpgJoo. Mutta noissa kummassakin on aika tumma kaveri kyseessä ja mullahan on punertava parta ja vaaleat kulmakarvat. 🤔
Disse kirjoitti:
Joo. Mutta noissa kummassakin on aika tumma kaveri kyseessä ja mullahan on punertava parta ja vaaleat kulmakarvat. 🤔
Ei nyt niin tumma? Ristiverinen. Minulla oli tuon ruskea hius, mitä alettiin vaalentaa. Alemman kuvan hepulla on varmasti tummemmat hiukset luonnostaan, mutta nekin on vaalennettu.
En mikään asiantuntija ole, mutta näistä lähdettiin ja tuohon päädyttiin. Neljään vuoteen ei ole mallikaan pahemmin muuttunut. Lyhyttä pidetään ja ruskea sävy yleensä.Disse kirjoitti:
Joo. Mutta noissa kummassakin on aika tumma kaveri kyseessä ja mullahan on punertava parta ja vaaleat kulmakarvat. 🤔
Parta pois vaan, jos se punaisuus häiritsee. Tai värjäytä mustaksi. :P
Jan1 kirjoitti:
Parta pois vaan, jos se punaisuus häiritsee. Tai värjäytä mustaksi. :P
No sitä pitäis värjätä alituiseen... mutta voipi olla, että mulla on paljon mielenkiintoisempaa puuhastelua kuin oma kuontalo. 😬
Nyt nukkuu... aamulla maali-investointeja ja sit taas oikeeta hommaa! 💪😁
Hyvää yötä sinne. 😴Disse kirjoitti:
No sitä pitäis värjätä alituiseen... mutta voipi olla, että mulla on paljon mielenkiintoisempaa puuhastelua kuin oma kuontalo. 😬
Nyt nukkuu... aamulla maali-investointeja ja sit taas oikeeta hommaa! 💪😁
Hyvää yötä sinne. 😴Niihän se on. Helpommalla pääsee, kun vaan leikkauttaa ja pesee. Wash and go. Öitä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Juu, oikeat torjuntakeinot sen jälkeen, kun tauti oli ensin päässyt niin pahasti jylläämään, että piti äkkiä uusi sairaalakin vartavasten pykätä. Kuolleitakin ehti tulla vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niitä nyt sitten niin mahdottomasti juoksentelee? Kaupoissa ainakin on huomattavasti normaalia vähemmän porukkaa. Ideaparkin parkkipaikkakin ammotti eilen tyhjyyttään.
Luonnonharmaita en ole vielä karvoistani löytänyt, vaikka mä aika hermeliini kani muuten olenkin. En ole muutenkaan kovin karvainen, aika nahkamarakatti. Ikä 43 edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niitä nyt sitten niin mahdottomasti juoksentelee? Kaupoissa ainakin on huomattavasti normaalia vähemmän porukkaa. Ideaparkin parkkipaikkakin ammotti eilen tyhjyyttään.
No ilmeisesti laskettelemassa ja kahviloissa istumassa jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti laskettelemassa ja kahviloissa istumassa jne.
Ja jotain koulutuspäiviä järjestetty jossa taas satoja altistunut. Koulutuspäivät voi kyllä siirtää myöhemmäksi.
- Anonyymi
Itse olen tukkani leikannut aina, en tarvitse partureita, saksilla vaan lyhennän.
On komea :) Minulla ei, leikkasin otsalta . Ei onnistu :D
Kun tulee toukokuu, olemme tarhapöllöjä kaikki paitsi sie :DKannattaa olla omavarainen :D no kieltämättä se itseleikkuu alkuun voi olla vähän hankalaa kun sitä on liiiankin varovainen, sitten kun oppii niin menee helposti. Joskus turahtaa jostain kohtaa vähän turhankin lyhyeksi mutta aina on kasvanut tilalle tukkaa niin ei ole ylipääsemätön ongelma.
Harmaaritari kirjoitti:
Kannattaa olla omavarainen :D no kieltämättä se itseleikkuu alkuun voi olla vähän hankalaa kun sitä on liiiankin varovainen, sitten kun oppii niin menee helposti. Joskus turahtaa jostain kohtaa vähän turhankin lyhyeksi mutta aina on kasvanut tilalle tukkaa niin ei ole ylipääsemätön ongelma.
Hyvä, kuulostat varsin pätevältä :D Nytpä läksi nekin huolet :D Varauskirja? Varaan: Tasaus.
Hyvä, kuulostat varsin pätevältä :D Nytpä läksi nekin huolet :D Varauskirja? Varaan: Tasaus.
Toisen tukkaan vois olla vaikeampi tehdä kuin omaa, en taida uskaltaa ottaa riskiä jos ei onnistukaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Toisen tukkaan vois olla vaikeampi tehdä kuin omaa, en taida uskaltaa ottaa riskiä jos ei onnistukaan :D
Annan jo anteeksi :D
Annan jo anteeksi :D
Jaa sulleko kelpaa semmoinen beckham-malli, muita en lähde edes yrittämään :D
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa sulleko kelpaa semmoinen beckham-malli, muita en lähde edes yrittämään :D
Heh heh. Kunhan ei sitä munakoisoa. :D
Heh heh. Kunhan ei sitä munakoisoa. :D
Mimmonen se on? Semmosta kattilamallia toki voisi jollekin muulle kuin itselle kokeilla, ois ehken helppo :D
Harmaaritari kirjoitti:
Mimmonen se on? Semmosta kattilamallia toki voisi jollekin muulle kuin itselle kokeilla, ois ehken helppo :D
Nyt taitaa käydä niin, että tuleekin vaan intialainen päähieronta 30 minuuttia :D
Ajan parin millin siiliksi, jos ei parturiin pääse. Lasten otsatukat vasta leikkasin, sahalaitaan. :)
- Anonyymi
Parturini harkitsi etätöitä eli kotoa ohjeistaisi ATK:n kautta asiakasta leikkaamaan itse oma tukkansa.
Joskus yli kymmenen vuotta sitten viimeks käyny parturilla..
- Anonyymi
Kaupasta saa 15 eurolla tukanleikkuukoneen, kyllä sillä ihan siistin lyhyen tukan saa aikaan, parastahan siinä on että jo yhdellä leikkuukerralla maksaa itsensä takaisin
- Anonyymi
Parturiin pitäisi mennä. Aion mennä ens kuun alussa.
Oon vähän ite sitä mieltä, että nyt olis tarpeen käyttää näitä yrittäjien palveluita kummiskin...
Kyselin oikeasti tuossa päivänä muutamana miten se onnistuis ja silleen; siellä desinfioidaan kaikki aina yhdenkin asiakkaan jälkeen. Parturi-kampaamot ovat saaneet toimintaohjeet ja ovat auki :)
Joo, on ne varmaan tarkkoina nyt mut kovat riskin heillä kun kuka tahansa voi käydä köhimässä viruksen tupaan :( ne varmaan käyttää kiehuvassa vedessä tai muuten kuumentaa välineet aina asiakkaiden välillä niin pöpöt kuolee poijes.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, on ne varmaan tarkkoina nyt mut kovat riskin heillä kun kuka tahansa voi käydä köhimässä viruksen tupaan :( ne varmaan käyttää kiehuvassa vedessä tai muuten kuumentaa välineet aina asiakkaiden välillä niin pöpöt kuolee poijes.
Heillä on peruuntunu tosi paljon. :( Oli kuulema ollu vaan 1-3 asiakasta päivässä.. mutta eihän siinä höngitä toisen naamalle. Sekä asiakas että kampaaja voisivat kenties molemmat käyttää suusuojusta? Eri asia nuo kosmetologit ja hierojat, ehkä? Kampaajalle voisin uskaltaa mennä, mut nuo...
Heillä on peruuntunu tosi paljon. :( Oli kuulema ollu vaan 1-3 asiakasta päivässä.. mutta eihän siinä höngitä toisen naamalle. Sekä asiakas että kampaaja voisivat kenties molemmat käyttää suusuojusta? Eri asia nuo kosmetologit ja hierojat, ehkä? Kampaajalle voisin uskaltaa mennä, mut nuo...
Joo, varmaan se suusuoja ois ihan hyvä, ainakin nyt jonkinlainen toppari vaikka tavallinen halpismalli ei hirveästi suojaa:
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/miksi-tavallinen-hengityssuoja-ei-suojaa-koronalta?shared=419160-13127378-500
Kampaajallahan vois kyllä olla tuollanen ihan kunnon maski, joku tuommonen täysnaamari missä se FFP3 luokka täyttys, jos jaksaa pitää varmaan antas riittävän suojan.
- Anonyymi
Risiiniöljyä voi puristaa risiinikasvista kampauksensa itse muotoilemiseksi.
Vessapaperia en katellut, mutta leipähylly oli tänään päivällä miltei tyhjä, siinä kaupassa missä kävin
En ole parturin palvelua käyttänyt varmaan 25-vuoteen. Ihan hyvin se hiusten leikkuu onnistuu. Sitten kun siistii takaa saa ottaa hitaasti ja varovasti, muuten voi vaihtaa vanhaan tyyliin. 😁 Takaalta kun siistii peilin avustuksella niin meinaa peilin mukaan leikata väärään suuntaan.
Joo, peili vaan hankaloittaa. Itse olen todennut että kun vaan aikansa hankaa rajaimen kaa saa takaa ihan hyvän sen kummemmin katselematta. Sivut ja päällinen menee sitten peilin edessä hyvin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, peili vaan hankaloittaa. Itse olen todennut että kun vaan aikansa hankaa rajaimen kaa saa takaa ihan hyvän sen kummemmin katselematta. Sivut ja päällinen menee sitten peilin edessä hyvin.
Kyllä nyt kaikki psykiatritkin olisi vietävä vankimielisairaalaan, sotilasten toimesta kun tuo hillitön vessapaperi-villitys ja muutkin psykoottiset villtykset;: jokainen psykiatri vankimielisairaalaan vain.
- Anonyymi
Koronakypärämallilla vaan.
Leikkaan lasten ja miehen hiukset.
- Anonyymi
Hienoa toimintaa!
- Anonyymi
Rupesin just kasvattamaan pitkää tukkaa.
- Anonyymi
Tukankasvatuksen lomassa myös pitää muistaa pestä pikku kätösensä huolellisesti.
- Anonyymi
Itse en leikaa, tyttöystävä leikkaa tukkani. Usein vaan 7 millin siilin haluan ja se onnistuu koneella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824