Huijausviesti Telian nimissä

Anonyymi

Olen saanut useamman kerran nyt reilun parin viikon aikana viestin. Läpsähtää yhtäkkiä, kun olen jollakin sivulla Telian nimissä, että olen voittanut puhelimen ja viestiin pitäisi vastata (ip osoitteeni on voittanut). Deletoin aiemmin aina viestin. Nyt ajattelin, että no vastaanpa ja laitoin siihen yhteystiedot... mutta sitten tuli sivu, että pitäisi maksaa 1,50 e luottokortilla. Silloin... kellot kilkatti ja likkasin viestin pois.

Tarkistin Telian asiakaspalvelusta ja siellä kerrottiin, että on huijausviesti ja niitä kuulemma tulee usein. Joten älkää "lunastelko" korteilla noita tavaroita.
Siinä oli kaikki Telian logot ja kyseltiin, miten palvelut yms ja suosittaako Teliaa jne.
Törkeää!

7

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla kännykkä soi eilen 5.20
      Naisääni luetteli englanniksi 4 numeroa.Oli ilmestynyt tekstiviesti nimeltään Wild sultan.Soi uudestaan ja taas nainen luetteli 4 numeroa.En avannut Wild sultan viestiä vaan poistin sen.Kännykkä on tavallinen vanhan ajan kännykkä ja siinä on Telian prepaid.Mistähän ulkomaan soittaja saanut prepaid numeroni?

• Anonyymi

Eiköhän ne nykyään löydy joltain valtion viraston sivuilta jos osaa hakea. Sieltähän löytyy sosiaaliturvatunnukset ja sähköpostit ym ym ym.

• Anonyymi

Telia HUIJAUS viesti! 6.4.2023

Hei, tilauksesi xxxxxxxxxxx on nyt pakattu ja se lähetetään pian varastostamme.

Voit seurata tilauksesi toimitusta linkistä:

https://tilaukseni.telia.fi/o/xxxxxxxxxxxxxxx T.Telia

VAROKAA, ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ, POISTA VIESTI!

• Anonyymi

Minulle on tullut viime vuosina useita ilmoituksia paketeista, jotka pitäisi lunastaa. Siis sähköpostiviestinä. Viestit on aina menneet roskiin, koska minulle ei ole ollut tulossa mitään "maksullisia paketteja" . Eivät ole olleet Telian viestejä.

• Anonyymi

S marketin tilioteet maksu ym.
      Leikattu Arja Huttunen, maitopurkli myynti, on lintu rengastus reitit jotka auki Haapajärvi.
      Kärsämäki niitä Hiihtoladulle tekee.

• Anonyymi

Hohhoijaa tällä komentillako halusit taas tulla esiin.

• Anonyymi

Normihomma,älkää peljätkö.minäkin sain elisalta mojovan lahjan kun osallistuin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2663
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2086
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2080
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      75
      1686
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1649
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      65
      1512
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      127
      1284
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1121
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1100
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      998
    Aihe