Huijausviesti Telian nimissä

Anonyymi

Olen saanut useamman kerran nyt reilun parin viikon aikana viestin. Läpsähtää yhtäkkiä, kun olen jollakin sivulla Telian nimissä, että olen voittanut puhelimen ja viestiin pitäisi vastata (ip osoitteeni on voittanut). Deletoin aiemmin aina viestin. Nyt ajattelin, että no vastaanpa ja laitoin siihen yhteystiedot... mutta sitten tuli sivu, että pitäisi maksaa 1,50 e luottokortilla. Silloin... kellot kilkatti ja likkasin viestin pois.

Tarkistin Telian asiakaspalvelusta ja siellä kerrottiin, että on huijausviesti ja niitä kuulemma tulee usein. Joten älkää "lunastelko" korteilla noita tavaroita.
Siinä oli kaikki Telian logot ja kyseltiin, miten palvelut yms ja suosittaako Teliaa jne.
Törkeää!

7

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla kännykkä soi eilen 5.20
      Naisääni luetteli englanniksi 4 numeroa.Oli ilmestynyt tekstiviesti nimeltään Wild sultan.Soi uudestaan ja taas nainen luetteli 4 numeroa.En avannut Wild sultan viestiä vaan poistin sen.Kännykkä on tavallinen vanhan ajan kännykkä ja siinä on Telian prepaid.Mistähän ulkomaan soittaja saanut prepaid numeroni?

• Anonyymi

Eiköhän ne nykyään löydy joltain valtion viraston sivuilta jos osaa hakea. Sieltähän löytyy sosiaaliturvatunnukset ja sähköpostit ym ym ym.

• Anonyymi

Telia HUIJAUS viesti! 6.4.2023

Hei, tilauksesi xxxxxxxxxxx on nyt pakattu ja se lähetetään pian varastostamme.

Voit seurata tilauksesi toimitusta linkistä:

https://tilaukseni.telia.fi/o/xxxxxxxxxxxxxxx T.Telia

VAROKAA, ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ, POISTA VIESTI!

• Anonyymi

Minulle on tullut viime vuosina useita ilmoituksia paketeista, jotka pitäisi lunastaa. Siis sähköpostiviestinä. Viestit on aina menneet roskiin, koska minulle ei ole ollut tulossa mitään "maksullisia paketteja" . Eivät ole olleet Telian viestejä.

• Anonyymi

S marketin tilioteet maksu ym.
      Leikattu Arja Huttunen, maitopurkli myynti, on lintu rengastus reitit jotka auki Haapajärvi.
      Kärsämäki niitä Hiihtoladulle tekee.

• Anonyymi

Hohhoijaa tällä komentillako halusit taas tulla esiin.

• Anonyymi

Normihomma,älkää peljätkö.minäkin sain elisalta mojovan lahjan kun osallistuin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4331
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4069
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      161
      2681
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2527
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 135
      2142
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2087
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1983
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      63
      1740
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1730
    Aihe