Arvoisat koiranomistajat!nen

Anonyymi

Voisitteko arvoisat koiranomistajat arvostaa meitä muitakin asukkaita, jopa koirattomia, niin, että ette antaisi niiden lemmikkienne sotkea meidän kotiemme portinpieliä ja sisääntuloja.

Ei ole myöskään kiva mennä postilaatikolle, kun laatikon edessä on höyryävä koiranp---a. Jos satut astumaan sen päälle, on aikanen puhdistaminen, ettei kantaudu sisälle.

Ei ole kovin ruokahalua herättävä, kun lemmikkinne hyppäytetään hangelle ikkunan eteen työntämään pari pitkää, mustaa p----pötköä, juuri, kun olen lusikoimassa keittoa suuhuni. Meinaa siinä väkisinkin tulla "kaulap----t" lautaselle. Ainakin jää syönti kesken.

Toivon todella, arvoisat koiranomistajat, että käyttäkää omaa ikkunanalustaa, p--------sanne lemmikkiänne. Olisihan siitä etua itsellennekin, jos perustatte tai hoidatte jo olevaa kukkapenkkiä. Lannoitus hoituisi kätevästi.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

luoteislappi ei suostu asiasta kirjottaan,ei kuulemma kiinnosta ketään

• Anonyymi

Senpä vuoksi kirjoitellaan täällä.

• Anonyymi

Koiranomistaja on Kunkku! Presidentilläkin on koira. Koirista kärsivien asiat ei kiinnosta ketään. Itse olen ensihoitaja 3-vuorotyössä. En pysty nukkumaan naapurin kennelin melulta, mutta ei voi poliisikaan kuulemma mitään asialle tehdä, kunnan viranomaisista puhumattakaan. Kumma ettei edes tällaisina aikoina arvosteta raskasta työtä tekevien kotirauhaa.

• Anonyymi

Eihän tyhmä osaa muita ottaa huomioon,eikä laki koske. asiallinen kritiikki leimataan raivoksi ja koiravihaksi.tottus on, että suurin osa koiran omistajista on tosi tyhmiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3231
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2512
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      106
      2183
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1642
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      35
      1261
    Aihe