Pari tuttua, työkaveria jo hankki. eivät jaksa puhua kuin minuutin, hyvä sekin. toinen juoksi maratooneja pari kesässä, taitaa juoksut jäädä ikuisesti.
kaikki hankkimaan Korona kuntosaleilta.
19
83
Vastaukset
- Anonyymi
Väliaikainen Urheiluvero!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/italialaisseuran-ikimuistoisen-juhlapaivan-ylle-laskeutui-synkka-varjo-saiko-lombardiaa-koetteleva-kuoleman-aalto-alkunsa-jalkapallo-ottelusta-se-oli-silkkaa-hulluutta/7768650#gs.0tnemv
Italialaisseuran ikimuistoisen juhlapäivän ylle laskeutui synkkä varjo: saiko Lombardiaa koetteleva kuoleman aalto alkunsa jalkapallo-ottelusta? "Se oli silkkaa hulluutta" - Anonyymi
Olen yrittänyt osallistua hankkimistalkoisiin mutta toistaiselsi huonolla menestyksellä vaikka olen reippaasti riskirajan yläpuolella.
- Anonyymi
Toista kuukautta mennyt jo sairastellessa tätä, juoksemaan ei ole ollut asiaa eikä mahdollisuuksia. Tämä tauti ei ole mikään ntavallinen flunssa, vaan menee sisäelimiin ja oireet ovat piinaavia. Tauti tulee takaisin arvaamattomilla oireilla aina kun luulee sen jo olevan poistumassa.
- Anonyymi
Korona tulee heikoille ja huonokuntoisille.
Minulla ei ole ollut ikinä edes flunssaa.
Maratooni on heikkojen pätemistä. Itse teen triathlon harjoitteita ja kisaan kerran pari vuodessa.
Käyn myös salilla tekemässä voima harjoitteita. Eikä pelota tautiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maratooni on heikkojen pätemistä. Itse teen triathlon harjoitteita ja kisaan kerran pari vuodessa.
Käyn myös salilla tekemässä voima harjoitteita. Eikä pelota tautiset.Kannattaa tehdä voimaharjotteita, eikä voima harjoitteita. Kannattaa myös perehtyä ko. virukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tehdä voimaharjotteita, eikä voima harjoitteita. Kannattaa myös perehtyä ko. virukseen.
Kannattaisi sinunkin miettiä miksi ehkä joku ei vain viitsi käyttää tavuviivaa.
Yleensäkkin jos pikku virhe vie huomion sisällöstä niin ei kannata käydä mensan testeissä.
Ne pelkää koronaa ketkä pelkää muutenkin. Arat luikkii koloihinsa piiloon. Onneksi sodassa ei ollut tuollaisia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensäkkin jos pikku virhe vie huomion sisällöstä niin ei kannata käydä mensan testeissä.
Ne pelkää koronaa ketkä pelkää muutenkin. Arat luikkii koloihinsa piiloon. Onneksi sodassa ei ollut tuollaisia...Valitetava tyhmyyshän ilmenee myös tekstin tuottamisessa, eikä ko. yhdyssanaan tavuviivaakaan lyödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitetava tyhmyyshän ilmenee myös tekstin tuottamisessa, eikä ko. yhdyssanaan tavuviivaakaan lyödä.
Valitettavasti et tiedä milloin tavuviivaa käytetään. Kertoon sekin jotain älykkyydestä.
Mutta on hienoa että edes yrität.
Selkeästi olet niitä lusikka ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn myös salilla tekemässä voima harjoitteita. Eikä pelota tautiset.Ei sinua myöskään pelota yhdyssanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pelkää koronaa ketkä pelkää muutenkin. Arat luikkii koloihinsa piiloon. Onneksi sodassa ei ollut tuollaisia...Mikset sinä ja tavuviivasi olleet sodassa?
suomessa ole mitään koronaa joka leviäisi mahdottomia
- Anonyymi
Ei vielä olekkaan mut ans kattoo kesällä ja syksyllä..
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä olekkaan mut ans kattoo kesällä ja syksyllä..
ei oo ei tuu. korona on vain hämäys, varallisuuden uusjakoon ja totalitarismin ajamiseen
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
ei oo ei tuu. korona on vain hämäys, varallisuuden uusjakoon ja totalitarismin ajamiseen
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
turha ottaa lääkkeitä kun sairautta ei ole
Niinhän ne aina väittää... Mutta ne äänet sun päässä ei ole oikeita.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne aina väittää... Mutta ne äänet sun päässä ei ole oikeita.
kannattaisi sun lopettaa se massahysterian sisällä eläminen ja tulla tänne oikeaan maailmaan
- Anonyymi
On tullut käytyä koko korona ajan, mitään ongelmaa kun huolehtii käsihygieniasta.
- Anonyymi
Samat sanat. Olen 1943 syntynyt riskiryhmäläinen ja käyn salilla 6krt/vko aamupäivisin.
Aamuisin klo 9:n jälkeen ei ole ruuhkaa ja me harvat ap. kävijät hölväämme suorituspaikkamme.
Minun on tunnustettava, että vaikka hölvään normitangon otekohdat leveälti niin harvoin tulee hölvättyä käsiteltyjä levyjä.
Hölvään myös satunnaiset "osumakohdat" kuten oven kahvojen lisäksi ovenpielet ja ovien reunat yms. mieleen tulevat kohteet.
Eukko on 5 vuotta nuorempi mutta astmalääkitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768