Mikä on kilohinta?
Poronlihan
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
100 kun lyöt kätteen niin eiköhän irtoa kilo...?
- Anonyymi
Heinäkilo on sama hintainen.
- Anonyymi
Paras bisness...no mikä ? Kun tuotteen paino putoaa puoleen niin hinta nousee nelinkertaiseksi ? Poron kuivaliha. Vielä non tukia vailla ?
- Anonyymi
Paino putoaa kolmasosaan.saan satsun kilolta kässiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino putoaa kolmasosaan.saan satsun kilolta kässiä.
Maksoin kuivalihasta 50 euroa /600gr. Eikö ollut aika kohtuullinen hinta?
- Anonyymi
täyttä korona lihhaa..
- Anonyymi
Siitäkö se korona on lähteny. Monella poromiehellä on corona.
- Anonyymi
Terve kiinostaisko ensi syksynä vähän halvempi poron liha suoraan metsästä voisin hommata tv poro.rosvo tämä ei ole läppä olen ampunut monena.syksynä aika monta poroa
- Anonyymi
Kysykää Utsjoelta, siellä suomen kovimmat rosvo poromiehet.
Veronmaksajien rahoilla tuettua toimintaa koko poronhoito.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704