Oletko sielultasi maalainen vai kaupunkilainen? Vastaa 15 kysymykseen ja selvitä totuus
"Vetoaako sinuun kaupungin vilinä vai maalaisidylli?
Asutko maalla vai kaupungissa? Sillä on nimittäin väliä ihan tutkitustikin. Tiedetään esimerkiksi, että maaseudulla asutaan väljemmin kuin kaupungeissa ja toisaalta kulttuuritarjontaa riittää runsaammin kaupungeissa kuin syrjäseuduilla.
Pelkkä asuinpaikka ei kuitenkaan mielestämme tee kenestäkään automaattisesti maalaista tai kaupunkilaista. Olennaisempaa on, millainen tuntee olevansa syvällä sisimmässään.
Vaikka asuisi kaupungin keskustassa, saattaa silti haikailla yhtenään maaseudun rauhaan. Samoin jopa maaseudun sydämessä syntynyt voi koko elämänsä kaivata kaupungin vilskeeseen ja sinne päästessään tuntea viimein olevansa kotona.
Kumpi sinä olet sielultasi, ehta maalainen vai todellinen city-ihminen? Se selviää, kun teet Me Naisten täysin aukottoman testin!"
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006451064.html
Olet maalainen!
"Rakastat maaseudun rauhaa ja hiljaisuutta. Toisaalta tykkäät siitä, että kaikki tuntevat toisensa ja naapurilta saa aina apua. Kaiken maailman menoa ja melskettä et sen sijaan kaipaa, vaan viihdyt parhaiten kotona. Ympäröivä luonto loputtomine ihmeineen tarjoaa sinulle tarpeeksi jännitystä elämään."
har-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rahr-ha-rha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rha-rhar-har
Oletko maalainen - kysymyksiä HOX
10
72
Vastaukset
Vähän molempia. Olen tällainen väliinputoaja. Kultainen keskitie on paras vaihtoehto. :)
"Olet jotain siltä väliltä
Et ole täysi maajussi, muttet toisaalta täysiverinen kaupunkilainenkaan. Tykkäät luonnonläheisyydestä, kunhan peruspalvelut ovat silti kohtuullisen matkan päässä. Sinusta on toisinaan kiva käydä vaikkapa konsertissa tai hienommin syömässä, mutta enimmäkseen viihdyt kodissasi tai sen välittömässä ympäristössä hieman kauempana keskustan sykkeestä."- Anonyymi
oolraiti
haar-ha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ha-rha-rh-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ha-rha-hr-ahr-ahr-har
- Anonyymi
Täälä yks maalaismollukka
- Anonyymi
Mualaeseks tuomihtivat. Vuan ee tuo testi minusta ihan täävelleen miehelle soveltunna, harvemman miehen harrastusten jookossa esmerkiksi on twerkkaus tae virkkaus. Valihin harrastusten jookosta valokuvvaaksen mitä nyt joskus oekeesti harrastelennii.
Oon asunna joskus omakotitalossa meleko salolla vuan en tuntenna ollooni kotosaks siellä. Nyt oon asunna kaapunnissa rivitalossa kohta 15 vuotta vuan en tiiä onko tämäkään ihan sitä mitä halluisin.
Kaikkein kotosimmaks tunsin oloni omakotitalossa taajama-alueella kaapunkimaisessa mutta kuitennii vähä pienemmällä kylällä, n. 15-20 tuhatta asukasta.
Ikävä kyllä omakotitalloon semmosella paekalla ee rahat ja tulot riitä.
Omasta mielestä siis tosissaan oesin pikemminnii siltä ja väliltä, en mualaenen vuan en ihan kaapunkilaenenkaan.- Anonyymi
Mualla kuulin seuraavan lauseen : "Elekäähän työ pyrkikökkään sen konnneen luo, vua mänkäähän työ kottiiiin!!!"
- Anonyymi
Nyt äänestys mikä maalais-SUomen pääkaupungiksi mie itse niin #HALUISIN# Kemingraadin se on hieno ja tuoksahtava kaupunki
Mikä olisi maakunta-Suomen ”pääkaupunki”? Äänestä
"Uudenmaan eristämistä muusta Suomesta valmistellaan parhaillaan koronatilanteen takia. Samalla eristysrajan taakse jää pääkaupunki. Mikä olisi mielestäsi nyt sopiva maakunta-Suomen ”pääkaupunki”, maakuntien Suomen henkinen keskus?"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006455059.html- Anonyymi
Jyväskylästä Suomen pääkaupunki. Eihän me helsinkiä voida enää hyväksyä pääkaupungiksi, koko aluehan on saanut kuukauden ehdotonta vankeutta...
No olipa tylsä ja mustavalkoinen testi.... yhden kysymyksen kohdalla joutui vähän miettimään. ..että mitä sitä mieluiten hommailisi, kalastusta vai käsitöitä? Kumpikin mukavaa hommaa, jossa akat on vaan tiellä.
- Anonyymi
Piti vielä tehdä tuo uudestaan "Haluatko tuntea naapurisi" - No en todellakaan
ha-rha-rh-ahr-ahrahr-ahr-ahr-ahr-ah-rharha-rha-rha-rh-arh-ahr-ahr-hrah-röah
Eipä tuota testiä tähän tarvita - Olen selvästi maalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807