wwuwin osakkeet tippu aika pahasti

Anonyymi

Kun sanoi että feikkasi ratikkakuskia

51

<50

Äänestä

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä täällä on totta? Minäkin olen yhden toisen käyttäjän sivunikki.

• Anonyymi

No se sentään tyylistä havaittiin aikoja sitten...
        Omintakeinen ilmaisutapa ei katoa vaikka kuinka yrittäisi.

• Anonyymi

Naureskelette Harmiksen kanssa mm. Pönttikselle.

• Anonyymi kirjoitti:

No se sentään tyylistä havaittiin aikoja sitten...
        Omintakeinen ilmaisutapa ei katoa vaikka kuinka yrittäisi.

Näinhän se on, mutta minkäs teet. Nyt vielä kun arvaatte kuka olen ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Naureskelette Harmiksen kanssa mm. Pönttikselle.

Pönttis onkin sellainen söpöläinen. Miten sille voisi olla nauramatta?

• Niin minäkin olen.. En vain tiedä kenen.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Pönttis onkin sellainen söpöläinen. Miten sille voisi olla nauramatta?

Edellisessä kommentissa oli paljon sisältötietoa. Tajusitteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisessä kommentissa oli paljon sisältötietoa. Tajusitteko?

Aika lopettaa tämä pellelily. Kuka se on?

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin minäkin olen.. En vain tiedä kenen.

Sama vika. Mutta kunhan tässä keitän soppaa aikani kuluksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lopettaa tämä pellelily. Kuka se on?

Kukahan olis? Käytä päätä.

• En ole listautunut pörssiin☝️

• Kaikkien kusettajien osakkeet on pudonneet aika pahasti taas. Sitä minä vaan ihmettelen että mitä feikkinikkeilijät saatte noista keksityistä tarinoistenne? Jonkun abrakabran vatsavaivat vaikka, niitä voivotellut ja mitähän kaikkia allergioita ja muita. Sitten toiset tuntee ihan oikeita tunteita jonkun keksityn murheen vuoksi, myötätuntoa ja muuta ja voivottelijapaskiainen nauraa partaansa? melko sairasta touhua se minusta on. Pertin syöpä -keksintö taisi olla kaikkien aikojen pohjanoteeraus, siihenkin jotkut menivät vaikka itse arvelin sen jo silloin heti aluksi vaan myötätunnon kalasteluksi. Pertissä (tai Pertin kirjoittajassa, oliko se silloin sitten Jan1?) sentään oli sen verran myötätuntoa muita kohtaan että "tunnusti" valheeksi aika pian. Mutta sairasta touhua tuommoiset pelleilyt on kaikenkaikkiaan on minun mielipide.

• Anonyymi

Ketä ihan tosissaan kiinnostaa kuka minkäkin nikin takana kirjoittelee/ on kirjoitellut/ tulee joskus kirjoittamaan?
      Täällä valtaosa kirjoittelijoista on joka tapauksessa anonyymejä. Tämä keskustelupalstoilla notkuminen on harrastus siinä missä mikä tahansa muukin, ei pidä ottaa niin tosissaan. Tai jos jollain menee tuntemattomien kirjoitelmat tunteisiin, niin sitten ehkä tosiaan parempi pysytellä pois internetistä.

• Anonyymi

Ei kiinnostakaan, mutta palstan paskominen aiheuttaa lievää vitutusta. Eivätkä edes tunne minkäänlaista häpeää siitä, koska heillä on se Oikeus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnostakaan, mutta palstan paskominen aiheuttaa lievää vitutusta. Eivätkä edes tunne minkäänlaista häpeää siitä, koska heillä on se Oikeus.

Juurikin noin, tuntuvat vain olevan ylpeitä "pilailuistaa", paskoivat ensin miehen logiikka -palstan niinettä se kuoli ja sitten tulivat tälle palstalle leikkimään samoja leikkejään.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Juurikin noin, tuntuvat vain olevan ylpeitä "pilailuistaa", paskoivat ensin miehen logiikka -palstan niinettä se kuoli ja sitten tulivat tälle palstalle leikkimään samoja leikkejään.

Nyt on varmaan kivaa kun alkaa olla eri keskustelusaiteille oikeasti tarvetta. Voivat olla ylpeitä itsestään ja aikaan saannoksistaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Miten tosissaan te otatte oikein tän touhun?

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on varmaan kivaa kun alkaa olla eri keskustelusaiteille oikeasti tarvetta. Voivat olla ylpeitä itsestään ja aikaan saannoksistaan.

No niinpä. Itse ainakin haluaisin uskoa että suurin osa täällä olisi kuitenkin ihan oikeita ihmisiä oikeine mielipiteineen eikä minkään keksityn roolin tuottamaa löpinää. On täällä niitä oikeitakin mutta nuo feikkaajat pilaa ilmapiirin kun aika menee niiden luomien draamojen selvittelyyn. Eikä ne voisi mennä vaikka jonnekin huuhaa-palstalle roolipelailemaan tai pyytää ylläpidolta että saisivat jonkun semmoisen oman missä leikkiä mutta eihän se varmaan sitten olisi niin hauskaa kun ei saisi huijata ketään.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No niinpä. Itse ainakin haluaisin uskoa että suurin osa täällä olisi kuitenkin ihan oikeita ihmisiä oikeine mielipiteineen eikä minkään keksityn roolin tuottamaa löpinää. On täällä niitä oikeitakin mutta nuo feikkaajat pilaa ilmapiirin kun aika menee niiden luomien draamojen selvittelyyn. Eikä ne voisi mennä vaikka jonnekin huuhaa-palstalle roolipelailemaan tai pyytää ylläpidolta että saisivat jonkun semmoisen oman missä leikkiä mutta eihän se varmaan sitten olisi niin hauskaa kun ei saisi huijata ketään.

No sun mieleipiteet ei ainakaan ole oikeita: suoraan mv:sta ja hommasta. 😆

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Leikit leikiks, mutta rajansa niilläkin. Nyt alkaa ne mulkut olla kusi sukassa, et paskoivat yhden keskustelualustan aika huolella kun sille tosiaan alkaa olla tarvettakin.

Mut porukassa on voimaa. Minun neuvoni on se, että jättäkää kaikki kommentoimatta niille, joita epäilette perseilijöiksi tai tunnistatte palstan vakkarilänkyttäjiksi. Sillä se loppuu, ei millään muulla.

Lyön muuten vetoa, että kohta Jan1 vaihtuu joksikin muuksi. Tulee "uusi" palstalainen ja alkaa leikkimään mukavaa keskustelijaa. Mut sen tunnistaa siitä, että palstan kuviot on aika tuttuja. Sitä se ei ole ikinä pystynyt piilottamaan ja tuskin nytkään narsismiltaan kykenee... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikit leikiks, mutta rajansa niilläkin. Nyt alkaa ne mulkut olla kusi sukassa, et paskoivat yhden keskustelualustan aika huolella kun sille tosiaan alkaa olla tarvettakin.

Mut porukassa on voimaa. Minun neuvoni on se, että jättäkää kaikki kommentoimatta niille, joita epäilette perseilijöiksi tai tunnistatte palstan vakkarilänkyttäjiksi. Sillä se loppuu, ei millään muulla.

Lyön muuten vetoa, että kohta Jan1 vaihtuu joksikin muuksi. Tulee "uusi" palstalainen ja alkaa leikkimään mukavaa keskustelijaa. Mut sen tunnistaa siitä, että palstan kuviot on aika tuttuja. Sitä se ei ole ikinä pystynyt piilottamaan ja tuskin nytkään narsismiltaan kykenee... :)

Odottakaas... neiti-etsivä -jutuista on tulossa uusia, ei ole vielä valmiita juttuja näistä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tämähän on keskustelupalsta, ei vähä-älyiset hiekkalaatikko.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Miksi minä en näe asiassa ongelmaa? Siksi että keskityn aiheeseeen. Esim. Jan1:lta saa ihan asiallisia vastauksia, ei ole väliä kuka siellä takana on. Keskityn vain aiheeseen enkä draamaan! Jos joku on joutunut draaman keskelle niin joutaa miettimään omaa tomintaansa vähän lähemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä en näe asiassa ongelmaa? Siksi että keskityn aiheeseeen. Esim. Jan1:lta saa ihan asiallisia vastauksia, ei ole väliä kuka siellä takana on. Keskityn vain aiheeseen enkä draamaan! Jos joku on joutunut draaman keskelle niin joutaa miettimään omaa tomintaansa vähän lähemmin.

Et kai näe itsensä kanssa keskustellessaan mitään ongelmaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt mä olen jo paljastanut itseni, ei ole tarvetta uusiutua. Vuosia sitä kestikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin se varmaan on, kun ei muut ota kantaa niiden juttuihin eivätkä ala vakavissaan keskustelemaan kamukerho kuihtuu pikkuhiljaa.

No niinpä, jää nähtäväksi mimmoista sieltä tulee :D ja voihan sen kanssa vähän aikaa leikkiäkin, on siinä oma hupinsa. Sittenhän se on sääli jos joku ihan asiallinen tulee ja muut sitten epäilee feikkinikiksi mutta semmoista se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Jan1 on keskustellut itsensä kanssa miehen logiikka -palstalta lähtien, luulis jo kyllästyneen omiin juttuihinsa :D

• Partakaweri kirjoitti:

Ei nyt kauhean tosissaan mutta on se hyvällä maulla täälläkin jonkinlainen raja ja minusta se raja ylittyy kun tietoisesti alkaa jatkuvasti huijaamaan muita. Ihan niin kuin siviilissäkin jutut on juttuja mutta jos vuosia joku kusettaa toisia ei se nyt ihan sama juttu ole kuin joku normaali hupsuttelu.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei nyt kauhean tosissaan mutta on se hyvällä maulla täälläkin jonkinlainen raja ja minusta se raja ylittyy kun tietoisesti alkaa jatkuvasti huijaamaan muita. Ihan niin kuin siviilissäkin jutut on juttuja mutta jos vuosia joku kusettaa toisia ei se nyt ihan sama juttu ole kuin joku normaali hupsuttelu.

Miten voi tulla huijatuksi nettipalstalla? Siten että alkaa kaveeraamaan, kertoo itsestään asioita jne. Eli omaa toimintaa nyt täytyy ryhtyä tarkastelemaan jos kokee tulleensa kusetetuksi. Mitään ongelmaa ei tääll ätule kun keskustelee aiheista, ei henkilöistä! Ja pysyy anonyymina eikä kerro itsestään. Onko se huomionkipeys sitten se juttu että moni ei voi olla kertomatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti tuo vainoharhaisuutenne on jo naurettavissa mittasuhteissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voi tulla huijatuksi nettipalstalla? Siten että alkaa kaveeraamaan, kertoo itsestään asioita jne. Eli omaa toimintaa nyt täytyy ryhtyä tarkastelemaan jos kokee tulleensa kusetetuksi. Mitään ongelmaa ei tääll ätule kun keskustelee aiheista, ei henkilöistä! Ja pysyy anonyymina eikä kerro itsestään. Onko se huomionkipeys sitten se juttu että moni ei voi olla kertomatta?

Niin en tiedä enkä minä omasta puolestani olekaan närkästynyt mutta se miten tuo jan1 on pyöritellyt täällä joitakin ihmisiä valheellisilla tarinoillaan ei ole mitenkään mukavaa. Esmes valtakunnan yritti savustaa palstalta ja osin onnistuikin siinä närkkimisellään. Valtis muuten aika fiksu, näki tuon feikin läpi jo silloin kun muut ei vielä nähneet.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No nyt mä olen jo paljastanut itseni, ei ole tarvetta uusiutua. Vuosia sitä kestikin.

Heh, mietin vaan että mitä seuraavaksi, jotta palstahuomio olisi taattu?

Niinjoo... Korona tartunta voisi olla seuraava siirto... :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin en tiedä enkä minä omasta puolestani olekaan närkästynyt mutta se miten tuo jan1 on pyöritellyt täällä joitakin ihmisiä valheellisilla tarinoillaan ei ole mitenkään mukavaa. Esmes valtakunnan yritti savustaa palstalta ja osin onnistuikin siinä närkkimisellään. Valtis muuten aika fiksu, näki tuon feikin läpi jo silloin kun muut ei vielä nähneet.

Millä tavalla yritti savustaa? Keitä on pyöritellyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla yritti savustaa? Keitä on pyöritellyt?

Eipä niistä nyt sen enempää, menneen talven lumia ja liian pitkiä juttuja selostettavaksi, se vaan surullista kun joku ihan todella saattaa luottaa feikin sanomisiin ja tosissaan keskustella sen kanssa niin onhan se harmi jos sitä vaan vedätetään siinä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Noin se varmaan on, kun ei muut ota kantaa niiden juttuihin eivätkä ala vakavissaan keskustelemaan kamukerho kuihtuu pikkuhiljaa.

No niinpä, jää nähtäväksi mimmoista sieltä tulee :D ja voihan sen kanssa vähän aikaa leikkiäkin, on siinä oma hupinsa. Sittenhän se on sääli jos joku ihan asiallinen tulee ja muut sitten epäilee feikkinikiksi mutta semmoista se on.

Ihminen tai ihmiset, jotka toimii niin kuin tämä Jan1/pertti whatever, toimii niin kuin ne palstalla toimii, tekevät sen sen takia, ettei heillä ole mitään muuta elämässään kuin palsta ja heidän palstapersoonat. Ei vaan yksinkertaisesti ole mitään muuta. Ne, joilla on ja jonkinlainen mielenterveyskin tallella, olisivat jo luovuttaneet ja lopettaneet jo aikaa sitten. Mutta toisilta se ei vaan onnistu. Ja heillä on se Oikeus. :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eipä niistä nyt sen enempää, menneen talven lumia ja liian pitkiä juttuja selostettavaksi, se vaan surullista kun joku ihan todella saattaa luottaa feikin sanomisiin ja tosissaan keskustella sen kanssa niin onhan se harmi jos sitä vaan vedätetään siinä.

Täällä ei voi joutua pyöriteltäväksi ellei itse anna niin tapahtua. Oman toiminnan tarkastelua... miten on käyttäytynyt ja mitä on kertonut. Itse en kerro itsestäni mitään enkä ala kaveeraamaan nettihenkilöiden kanssa...enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, mietin vaan että mitä seuraavaksi, jotta palstahuomio olisi taattu?

Niinjoo... Korona tartunta voisi olla seuraava siirto... :D

En mä tollasissa asioissa leiki. Mutta ettehän te mitään ymmärrä taiteestakaan. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En mä tollasissa asioissa leiki. Mutta ettehän te mitään ymmärrä taiteestakaan. :)

Se alkaa olla jo ihan sama mitä länkytät. Sun jutut kuin kissanpaska.

• Anonyymi kirjoitti:

Se alkaa olla jo ihan sama mitä länkytät. Sun jutut kuin kissanpaska.

Juu ja sun jutut, kun norsun paska. Häivy.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Juu ja sun jutut, kun norsun paska. Häivy.

Heh, mut mitä teet kun kaikki muutkin häipyy?

Nojoo, on sulla liuta nikkejä joiden kans saat täällä kunnon keskustelun aikaseksi. :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Entä jos kuukausista kusettaa, mutta vuosi ei ihan täyty? Onko se vielä normaalin hupsuttelun piireissä se? Kaiketi on ja yleisesti hyväksyttyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, mut mitä teet kun kaikki muutkin häipyy?

Nojoo, on sulla liuta nikkejä joiden kans saat täällä kunnon keskustelun aikaseksi. :D

Ei mulla ole, kun tämä. No häipyy kenen mieli tekee. Tsuppadup dup vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen tai ihmiset, jotka toimii niin kuin tämä Jan1/pertti whatever, toimii niin kuin ne palstalla toimii, tekevät sen sen takia, ettei heillä ole mitään muuta elämässään kuin palsta ja heidän palstapersoonat. Ei vaan yksinkertaisesti ole mitään muuta. Ne, joilla on ja jonkinlainen mielenterveyskin tallella, olisivat jo luovuttaneet ja lopettaneet jo aikaa sitten. Mutta toisilta se ei vaan onnistu. Ja heillä on se Oikeus. :D

Ja te perseet ette varmaan lue romaaneja, katso elokuvia, käy tettereissa. Joo ette, uskon sen. Viihde on vieras sana, hulluus on aina selitys kaikelle mihin oma vitun tyhjä pää ei riitä. :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei mulla ole, kun tämä. No häipyy kenen mieli tekee. Tsuppadup dup vaan.

Kannattaa vaan alkaa etsimään tissipissin kanssa uutta paskottavaa palstaa. Tämän olette jo paskonut aika huolella.

Pieni vinkki vaan seuravaksi paskottavalle palstalle. Kunhan muistatte, että siellä on muitakin kuin te. Jos haluatte, että pysyy vilkkaampaana, jokaiseen ketjuun ei ole pakko mennä länkyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa vaan alkaa etsimään tissipissin kanssa uutta paskottavaa palstaa. Tämän olette jo paskonut aika huolella.

Pieni vinkki vaan seuravaksi paskottavalle palstalle. Kunhan muistatte, että siellä on muitakin kuin te. Jos haluatte, että pysyy vilkkaampaana, jokaiseen ketjuun ei ole pakko mennä länkyttämään.

Niin ja jotenkin surkuhupaisaa, että et edellenkään näe mitään väärää tai ongelmallista sun palstakäyttäytymisessä...

Juuei, et ole palstanarsisti... :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ja te perseet ette varmaan lue romaaneja, katso elokuvia, käy tettereissa. Joo ette, uskon sen. Viihde on vieras sana, hulluus on aina selitys kaikelle mihin oma vitun tyhjä pää ei riitä. :D

Seliseli... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Seliseli... :D

Sili sili ja puspus. :)

• Anonyymi

Wuwin osakkeet istuvat kuin neiti-etsivän jännityskirjoissa?

• Tämä tosiaankin _on_ sinkkupalsta! :D

• Anonyymi

Mode sen tietää 😏

• Totta helvetissä on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe