Rekatut närkästyvät

Anonyymi

Rekatut närkästyvät kun ehdotan palstan pelastukseksi rekisteröinnin lopettamista. Aloitukset lähtee aika haipakkaan.

39

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me rekatut kun ollaan parempaa väkeä.

• Anonyymi

Minun mielestäni just sitä huonompaa väkeä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

• Anonyymi

Anonyymeillä on mielenkiintoisimmat ja hauskimmat jutut.

• Juuh. Ihan piti samariinia piti ottaa..

• Niin sä ihsn närästyit? 😄

• Disse kirjoitti:

Niin sä ihsn närästyit? 😄

Koolla ei ole niin väliä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Koolla ei ole niin väliä..

Niin, on sillä joskus... ilman kootahan kuusi ois uusi ja keppi ois eppi...

• Disse kirjoitti:

Niin, on sillä joskus... ilman kootahan kuusi ois uusi ja keppi ois eppi...

Tapausohtaista☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Tapausohtaista☝️

Yllä! Näin on. Ei sitä joa ohtaan tarvita! ☝️ Aivan liian yliarvostettua mätiä sitä joaohtaan! Yllä jämpti on näin...

• Mikäs tässä palstassa pitää pelastaa?

Ihan hyvinhän tämä voi...

• Anonyymi

Siltä, että saataisi tänne muutakin kuin teidän muutaman vakkarin pitkästyttäviä länkytyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä, että saataisi tänne muutakin kuin teidän muutaman vakkarin pitkästyttäviä länkytyksiä.

No senkus länkytät ja jankutat niin maan perhanasti...
        Ei ole kukaan kieltämässä. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei estä kirjoittelemasta tänne nytkään. Tilaahan riittää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei estä kirjoittelemasta tänne nytkään. Tilaahan riittää.

xLiner

Mutta edelleen se sama ongelma. Vakkarilänkyttäjille ei riitä se oma tila. Heidän täytyy vallata muidenkin tila.

Ainoa tapa, millä sen saisi pois, olisi täysi anonyymius.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta edelleen se sama ongelma. Vakkarilänkyttäjille ei riitä se oma tila. Heidän täytyy vallata muidenkin tila.

Ainoa tapa, millä sen saisi pois, olisi täysi anonyymius.

Entäpäs jos et vaan katso, että kuka kirjoittaa, pistät oman peukalon nimimerkin kohdalle. 😆

Ihan samalla tavalla täällä toimittaisiin, loppuun jokainen laittais oman merkkinsä, kuten Linerikin tekee, tai trollikka.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Entäpäs jos et vaan katso, että kuka kirjoittaa, pistät oman peukalon nimimerkin kohdalle. 😆

Ihan samalla tavalla täällä toimittaisiin, loppuun jokainen laittais oman merkkinsä, kuten Linerikin tekee, tai trollikka.

Tässä maailmassa toimii yksi eliö täysin saamoin kuin te. Se on virus.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä maailmassa toimii yksi eliö täysin saamoin kuin te. Se on virus.

Jahas... no mikäs sä olet sitten? Tohvelieläin? 😁

• Pakko rekisteröityminen ja tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla. 😁

• Juu, ja sukupuolielimestä varmennus kuten sormenjälki tjn.

• Jan1 kirjoitti:

Juu, ja sukupuolielimestä varmennus kuten sormenjälki tjn.

Tuolla varmennuksella lopettaisin palvelun käyttämisen. 😂

• Jascal kirjoitti:

Heh, minä pyörittäisin täydeltä mitan musteessa ja lätkisin pitkin paperia. Jos vielä jää epäselvyyttä, niin minua siitä ei ainakaan voi syyttää. :)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, minä pyörittäisin täydeltä mitan musteessa ja lätkisin pitkin paperia. Jos vielä jää epäselvyyttä, niin minua siitä ei ainakaan voi syyttää. :)

Näin pula-aikana käytetään molemmat puolet paperista sitten
        👀
        👅

• Lillis2020 kirjoitti:

Näin pula-aikana käytetään molemmat puolet paperista sitten
        👀
        👅

Tottakai. ;)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Jaa, miks? Helppoahan tuo olis toteuttaa, asettaa vaan pyllynsä kopiokoneelle ja lähettää kuva palstalle. Ei siitä ainakaan täällä kukaan mua tunnistaisi, oli se sitt mun kuvani tai ei!
        Kasvokuvaani en kyllä profiilini liittäis; sen jälkeen kun pitäis jatkuvasti tehdä rikosilmoituksia poliisille; jos ette sovinnolla ois samaa mieltä mun kanssani!
        Kyll jämpti on niin! ;))
        trollikka

• Enpä tiedä, länkyttäjät on länkyttäjiä rekkasi ne eli ei. Ehkä pitäisi mieluummin olla joku karanteeniosasto jonne voisi pahimmat nikkihuijarit laittaa valehtelemaan toisilleen.

• Tölkkiritareille sormilukot ja kuonokoppa, jos ryhtyy rumia kirjoittelemaan.

• Jan1 kirjoitti:

Tölkkiritareille sormilukot ja kuonokoppa, jos ryhtyy rumia kirjoittelemaan.

Täällä kuule aika moni muu on aika paljon rumempiakin kirjoitellut, se on jännä kun sun pitää jengeinesi minua jahdata. Koetko minun olevan trolleille uhka?

• Harmaaritari kirjoitti:

Täällä kuule aika moni muu on aika paljon rumempiakin kirjoitellut, se on jännä kun sun pitää jengeinesi minua jahdata. Koetko minun olevan trolleille uhka?

Heh, en. Etkö sä tokene järkytyksestä ollenkaan? :)

Vihjaile ja vihjaillaan takaisin

• Jan1 kirjoitti:

Heh, en. Etkö sä tokene järkytyksestä ollenkaan? :)

Vihjaile ja vihjaillaan takaisin

Mitä vittu vihjaile? en jaksa leikkiä sun kaa, kerää transujengis ja katoa.

Mitä vittu vihjaile? en jaksa leikkiä sun kaa, kerää transujengis ja katoa.

Mene edeltä, ehkä tulemme perässä.

• Jan1 kirjoitti:

Mene edeltä, ehkä tulemme perässä.

Niin varmaan tulettekin :D

Niin varmaan tulettekin :D

Varmasti. Paskahuusiinkin. Vaikka muumi oletkin. :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Varmasti. Paskahuusiinkin. Vaikka muumi oletkin. :D

..poikien tapa osoittaa välittämistä X))))

• Anonyymi kirjoitti:

..poikien tapa osoittaa välittämistä X))))

Aivan. ;)

• Tuo on hyvä.

• En tosiaankaan ole Suomi24:n kaikkia osastoja läpi plärännyt, mutta ainakin vaikuttaa siltä, että Sinkut -palstalla on suhteessa enemmän rekisteröityneitä käyttäjiä kuin muilla palstoilla.

Näköjään monet rekisteröidyt valitettavasti kirjoittavat myös anomuumeina tai sivunikeillään halutessaan boostata omaa suosiotaan tai loukata toista.

Vaikuttaisiko se kirjoittajan arvuuttelun määrään, jos kaikki olisivat anonyymejä? Ja mitä väliä silläkin on?

No, te tiedätte, että tunnistan kyllä palstan jo. ; )

• Tää on muuten varmaan totta. Täällä on paljon rekisteröityneitä, vaikka osa näyttäisi käyvän täällä harvemmin.

• Mikä sinua vaivaa?

• Päinvastoin. Pakollinen rekisteröityminen. Niille jotka eivät ole viikon sisään rekisteröityneet tunnittettavasti, niin ikuinen porttikielto.

Lisäksi ATK-laitteeseen sellainen siru, joka ilmoittaa jos edes avaa S24 sivun. Ensimmäisestä kerrasta 60 päiväsakkoa ja toisesta 5v. ehdotonta.

Vankilassa laitettaisiin aivoihin implatti joka rekisteröisi S24:n ajattelemisenkin. Silloin napsahtaisi aina viikko eristyksissä kuution kokoisessa, pimeässä kopissa.

Tietenkin kyseinen koppi olisi yleisen käymälän ja kaivon välissä. Ikään kuin paineentasaus säiliönä.

Yllättävän nopeasti loppuisi kaikenlaiset vihapuheet, jota tietty oppositioporukka varsinkin viljelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe