https://www.lapinkansa.fi/infektioylilaakari-markku-broas-ehdottaa-tiukennuk/747800
En ymmärrä että saa levittää koronaa vapaasti. Ruotsissa yli 100 kuollutta. Myös perusterveitä ja lapsia joilla perussairauksia.
Ahneita ja välinpitämättömiä on kaivosmiehet.
Nyt kaivosmiehet pois Ruotsin kaivoksilta!
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sie tiät että mie olen kantaja?voithan sieki olla
- Anonyymi
Suomen rajathan on suljettu. Miten on mahdollista, että Suomen ja Ruotsin rajan yli on niin paljon henkilöliikennettä. Virolaiset työmiehetkin joutuvat valitsemaan kummassa maassa ovat epidemian ajan. Miksi kaikkiin ei pädekään samat rajoitukset.
Koronalla siis tehdään politiikkaa vaikka kaikki eduskuntapuolueet ovat kertoneet pidättäytyvänsä siitä. Rkp on ennenkin saanut erioikeuksia. Siitä on tullut heille normaali. Eivätkö he todellakaan edes epidemiatilanteessa ymmärrä, että etuoikeuksia ei voida myöntää kenellekään. Sössiikö sisä- ja ulkoministeri tässä asiassa vai kenen on vastuu Lapin Ruotsista tulleista uusista koronatartunnoista.
Meriteitäkään ei valvota kuin Viroon päin. ??? Pitäähän Suomen ruotsinkielisillä olla etuoikeus tässäkin. Tosin se voi kääntyä kohtalokkaaksi myös heille.
Samat rajoitukset kaikille tai uskottavuus menee hallitukselta!- Anonyymi
Kyllä nämä on ihan suomenkielisiä hoon-päällepuhujia, hoitajia ja mainareita, joilla on työn takia oikeus ylittää raja, eivätkä mitään rkpläisiä. Näyttää tosin siltä, että ensi viikolla raja suljetaan myös heiltä ja jäljelle jää vain rahtiliikenne.
- Anonyymi
Tässä on tulos,kun=HUNTALOT on päättämässä!
Ei mitään elämänkokemusta,peilin edessä mallailua ja avustajilla kikkailua!
Sauli yrittää vähän opastaa ja neuvoa,mutta "kanalauma"ei kuuntele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481457Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 85903
- 11865
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82791
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74722Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720